Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1806/2021

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό πρωτοκόλλου 2252.1.1/76854/21, η οποία αφορά τη μη πρόκρισή του στο επόμενο διαγωνιστικό στάδιο για τη δρομολογιακή γραμμή 1 του Παραρτήματος IV της διακήρυξης. Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά την ανάθεση δημόσιας σύμβασης για υπηρεσίες που καλύπτουν την περίοδο από 01/11/2021 μέχρι 31/10/2022 (ή 31/10/2023 για διετείς συμβάσεις), με ελάχιστο προϋπολογισμό για το πρώτο έτος 70.328.351,37 ευρώ. Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι αδικείται από την απόρριψη της προσφοράς του, η οποία αφορούσε πλοίο κατηγορίας 3, ενώ προκρίθηκε προσφορά με πλοίο ανώτερης κατηγορίας (κατηγορία 1) και με πλοίο αντικατάστασης, σύμφωνα με τους όρους της διακήρυξης.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1807/2021

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό πρωτοκόλλου 2252.1.1/76854/21, η οποία έκρινε αποδεκτή την προσφορά του οικονομικού φορέα «……..» για τις δρομολογιακές γραμμές 2α, 2β, 2γ και 2δ του Παραρτήματος IV της διακήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάθεση δημόσιας σύμβασης για συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή διάρκειας από 01/11/2021 μέχρι 31/10/2022 (ή 31/10/2023 για διετές συμβάσεις), με ελάχιστο προϋπολογισμό 70.328.351,37 ευρώ για το πρώτο έτος. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η προσφορά του ανταγωνιστή δεν πληρούσε τις προδιαγραφές της διακήρυξης, ιδίως ως προς την υποχρεωτική υποβολή μεταφρασμένου εγχειριδίου ασφάλισης φορτίου και την απόδειξη της ελάχιστης επιφάνειας φόρτωσης οχημάτων.


ΕΑΔΗΣΥ/633/2022

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα αιτείται να ακυρωθεί η υπ’αριθμ. 2252.1.1/76854/21/20 Οκτωβρίου 2021 απόφαση της αναθέτουσας αρχής κατά το μέρος που έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας για τη δρομολογιακή γραμμή με α/α 5 της Διακήρυξης.


ΑΕΠΠ/1818/2021

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της ζητεί την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής υπ' αριθμ. 2252.1.1/76854/21/20 Οκτωβρίου 2021, μέρους που έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας για τη δρομολογιακή γραμμή με αριθμό 5 της Διακήρυξης. Η συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή αφορά τη μεταφορά επιβατών και οχημάτων, απαιτεί ελάχιστο αριθμό 50 κλινών και έχει εκτιμώμενη προϋπολογισθείσα δαπάνη που κυμαίνεται ανάλογα με τη διάρκεια της σύμβασης (1 ή 2 έτη). Η προσφυγή στηρίζεται σε τρεις λόγους σχετικά με τα κριτήρια της διακήρυξης, τη νομιμότητα της άδειας μετασκευής πλοίου και την ιδιότητα του νομίμου εκπροσώπου της παρεμβαίνουσας.


ΑΕΠΠ/1819/2021

Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό 2252.1.1/76854/21/20 Οκτωβρίου 2021, κατά το μέρος που έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας για τη συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή της Διακήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάθεση υπηρεσιών για εξυπηρέτηση 48 δρομολογιακών γραμμών με πλοία, με προϋπολογισμένες δαπάνες που κυμαίνονται από 70.328.351,37 έως 95.339.212,80 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), ανάλογα με τη διάρκεια της σύμβασης (1 έως 2 έτη) και την κατηγορία των πλοίων. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η παρεμβαίνουσα δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις συμμετοχής, καθώς δεν διέθετε τα απαιτούμενα πιστοποιητικά ασφαλιστικής ενημερότητας από το ΝΑΤ και δεν είχε τη νόμιμη ιδιότητα πλοιοκτήτριας ή εφοπλίστριας του προσφερόμενου πλοίου κατά τον χρόνο υποβολής της προσφοράς.


ΑΕΠΠ/1191/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων (ένωση οικονομικών φορέων) ζητά την ακύρωση της απόφασης του Υπουργού που κρίνει αποδεκτή την προσφορά του παρεμβαίνοντος οικονομικού φορέα για τη δρομολογιακή γραμμή 1 του παραρτήματος IV. Η σύμβαση αφορά την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων δρομολογιακών γραμμών για περίοδο έως 31/10/2021 (1 έτος) ή έως 31/10/2023 (3 έτη), με εκτιμώμενη δαπάνη 8.441.232,81€ - 9.469.615,12€ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων επικρίνει την απόφαση για παράνομη αποδοχή της προσφοράς του παρεμβαίνοντος, η οποία περιελάμβανε πλοίο αντικατάστασης, ενώ η δική του προσφορά δεν περιελάμβανε τέτοιο πλοίο, με αποτέλεσμα να αποκλείεται από τη διαδικασία ανάθεσης.


ΑΕΠΠ/1790/2021

Με την προδικαστική προσφυγή ζητείται η ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό πρωτ. 2252.1.1/76854/21, η οποία έκρινε αποδεκτή τη συμμετοχή των οικονομικών φορέων στις γραμμές 3α, 3β, 3γ και 4 του ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ IV της διακήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη δημόσια σύμβαση για την παροχή υπηρεσιών ναυτιλιακών μεταφορών με διάρκεια από 01/11/2021 έως 31/10/2022 για μονοετείς συμβάσεις ή έως 31/10/2023 για διετείς συμβάσεις, με ελάχιστο προϋπολογισμό για το πρώτο έτος 70.328.351,37 ευρώ. Ο προσφεύγων επικεντρώνεται στον αποκλεισμό των συμμετεχόντων στις γραμμές 3α, 3β και 3γ λόγω μη συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές μεταφορικής ικανότητας επιβατών που ορίζει η διακήρυξη.


ΑΕΠΠ/744/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που έκανε δεκτή την προσφορά της εταιρείας «………………」 για τη δρομολογιακή γραμμή με αριθμό 5 («……………………. ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ»). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας, με διάρκεια μέχρι 31.10.2020 για συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31.10.2023 για συμβάσεις τετραετούς διάρκειας. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι το πλοίο της αντιπάλου εταιρείας δεν πληροί τις απαιτήσεις ασφαλείας, ευστάθειας και νομοθεσίας, ενώ η αναθέτουσα αρχή απέκλεισε τη δική της προσφορά λόγω κατηγορίας του πλοίου της, χωρίς να εξετάσει επαρκώς αυτά τα ζητήματα.


ΑΕΠΠ/146/2021

Με την πρώτη προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της Αναθέτουσας Αρχής με αριθμό πρωτοκόλλου ****** της 19/11/2020, η οποία αποδέχτηκε το Πρακτικό της Επιτροπής διενέργειας μειοδοτικών διαγωνισμών της 11/11/2020 για την αξιολόγηση των δικαιολογητικών, καθώς και την ακύρωση του Πρακτικού της Επιτροπής Διεξαγωγής της ίδιας ημερομηνίας και κάθε άλλης συναφούς πράξης. Με τη δεύτερη προσφυγή, ζητείται η ακύρωση της ίδιας απόφασης αναφορικά με τη δρομολογιακή γραμμή ****, εφόσον δεν προκρίθηκε η προσφεύγουσα ως προσωρινή ανάδοχος. Τα αντικείμενα των συμβάσεων αφορούν την ανάθεση δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών, με εκτιμώμενη δαπάνη από 63.256.695,02 έως 97.105.910,82 ευρώ, ανάλογα με την κατηγορία των πλοίων και τις συγκεκριμένες γραμμές, όπως η ****.


ΑΕΠΠ/145/2020

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης που απέρριψε την προσφορά του και έκρινε ως αποδεκτή την προσφορά ενός άλλου οικονομικού φορέα για τη δρομολογιακή γραμμή με α/α 38. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, με εκτιμώμενη αξία (άνευ ΦΠΑ) από 50.995.473,99 έως 66.843.889,99 ευρώ. Οι διάρκειες των συμβάσεων κυμαίνονται από 1 έτος έως 4 έτη, ανάλογα με την κατηγορία του πλοίου.


ΑΕΠΠ/164/2020

Οι προσφεύγουσες εταιρείες με τις προδικαστικές προσφυγές τους (ΓΑΚ 1594/2019 και ΓΑΚ 1599/2019) επιδιώκουν την ακύρωση της απόφασης του Υπουργού που απέρριψε τις προσφορές τους για συγκεκριμένα δρομολόγια. Η πρώτη προσφεύγουσα θέλει να ανατεθεί η γραμμή ΚΕΡΚΥΡΑ-ΠΑΞΟΙ-ΛΕΥΚΑΔΑ-ΜΕΓΑΝΗΣΙ-ΠΙΣΑΕΤΟΣ ΙΘΑΚΗΣ-ΣΑΜΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ-ΖΑΚΥΝΘΟΣ με το πλοίο «******», ενώ η δεύτερη προσφεύγουσα διεκδικεί τη γραμμή ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΛΕΡΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ-ΑΡΚΙΟΙ-ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ-ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ-ΣΑΜΟΣ. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών για ένα έτος (01/11/2019 έως 31/10/2020) ή τέσσερα έτη (μέχρι 31/10/2023), με συνολική προϋπολογισμένη αξία 1.549.935,00 ευρώ. Ως αιτίες ακυρώσεων αναφέρονται η μη προσκόμιση στοιχείων για το έτος καθέλκυσης του πλοίου και η έλλειψη απόδειξης ταχύτητας πλοίου στο 90% της ισχύος των μηχανών (για την πρώτη προσφυγή), καθώς και η μη συμμόρφωση με τους όρους ονομαστικών μετοχών (για τη δεύτερη προσφυγή).