×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1818/2021

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της ζητεί την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής υπ' αριθμ. 2252.1.1/76854/21/20 Οκτωβρίου 2021, μέρους που έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας για τη δρομολογιακή γραμμή με αριθμό 5 της Διακήρυξης. Η συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή αφορά τη μεταφορά επιβατών και οχημάτων, απαιτεί ελάχιστο αριθμό 50 κλινών και έχει εκτιμώμενη προϋπολογισθείσα δαπάνη που κυμαίνεται ανάλογα με τη διάρκεια της σύμβασης (1 ή 2 έτη). Η προσφυγή στηρίζεται σε τρεις λόγους σχετικά με τα κριτήρια της διακήρυξης, τη νομιμότητα της άδειας μετασκευής πλοίου και την ιδιότητα του νομίμου εκπροσώπου της παρεμβαίνουσας.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΑΔΗΣΥ/633/2022

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα αιτείται να ακυρωθεί η υπ’αριθμ. 2252.1.1/76854/21/20 Οκτωβρίου 2021 απόφαση της αναθέτουσας αρχής κατά το μέρος που έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας για τη δρομολογιακή γραμμή με α/α 5 της Διακήρυξης.


ΑΕΠΠ/1819/2021

Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό 2252.1.1/76854/21/20 Οκτωβρίου 2021, κατά το μέρος που έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας για τη συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή της Διακήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάθεση υπηρεσιών για εξυπηρέτηση 48 δρομολογιακών γραμμών με πλοία, με προϋπολογισμένες δαπάνες που κυμαίνονται από 70.328.351,37 έως 95.339.212,80 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), ανάλογα με τη διάρκεια της σύμβασης (1 έως 2 έτη) και την κατηγορία των πλοίων. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η παρεμβαίνουσα δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις συμμετοχής, καθώς δεν διέθετε τα απαιτούμενα πιστοποιητικά ασφαλιστικής ενημερότητας από το ΝΑΤ και δεν είχε τη νόμιμη ιδιότητα πλοιοκτήτριας ή εφοπλίστριας του προσφερόμενου πλοίου κατά τον χρόνο υποβολής της προσφοράς.


ΑΕΠΠ/1806/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό πρωτοκόλλου 2252.1.1/76854/21, η οποία αφορά τη μη πρόκρισή του στο επόμενο διαγωνιστικό στάδιο για τη δρομολογιακή γραμμή 1 του Παραρτήματος IV της διακήρυξης. Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά την ανάθεση δημόσιας σύμβασης για υπηρεσίες που καλύπτουν την περίοδο από 01/11/2021 μέχρι 31/10/2022 (ή 31/10/2023 για διετείς συμβάσεις), με ελάχιστο προϋπολογισμό για το πρώτο έτος 70.328.351,37 ευρώ. Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι αδικείται από την απόρριψη της προσφοράς του, η οποία αφορούσε πλοίο κατηγορίας 3, ενώ προκρίθηκε προσφορά με πλοίο ανώτερης κατηγορίας (κατηγορία 1) και με πλοίο αντικατάστασης, σύμφωνα με τους όρους της διακήρυξης.


ΑΕΠΠ/1807/2021

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό πρωτοκόλλου 2252.1.1/76854/21, η οποία έκρινε αποδεκτή την προσφορά του οικονομικού φορέα «……..» για τις δρομολογιακές γραμμές 2α, 2β, 2γ και 2δ του Παραρτήματος IV της διακήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάθεση δημόσιας σύμβασης για συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή διάρκειας από 01/11/2021 μέχρι 31/10/2022 (ή 31/10/2023 για διετές συμβάσεις), με ελάχιστο προϋπολογισμό 70.328.351,37 ευρώ για το πρώτο έτος. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η προσφορά του ανταγωνιστή δεν πληρούσε τις προδιαγραφές της διακήρυξης, ιδίως ως προς την υποχρεωτική υποβολή μεταφρασμένου εγχειριδίου ασφάλισης φορτίου και την απόδειξη της ελάχιστης επιφάνειας φόρτωσης οχημάτων.


ΑΕΠΠ/157/2021

Η πρώτη προσφυγή ζητά την ακύρωση ή τροποποίηση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής και του εισηγητικού πρακτικού για τη δρομολογιακή γραμμή *** (ένας συγκεκριμένος κωδικός που δεν αναφέρεται το ακριβές όνομά του στο έγγραφο), ώστε να γίνει αποδεκτή η προσφορά της προσφεύγουσας και να απορριφθεί η προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας. Η δεύτερη προσφυγή επιδιώκει την ακύρωση της ίδιας απόφασης για τη δρομολογιακή γραμμή *** (ένας άλλος κωδικός που δεν αναφέρεται το ακριβές όνομά του), ως προς το μέρος που απέρριψε τη συμμετοχή της προσφεύγουσας και έκρινε αποδεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας, καθώς και την παράλειψη της Διοίκησης να ανακαλέσει την ανακλητική πράξη της από 14-10-2020 σχετικά με την άδεια μετασκευής του πλοίου της εταιρείας.


ΑΕΠΠ/175/2020

Οι προσφεύγουσες ασκούν προδικαστικές προσφυγές για την ακύρωση της υπ’ αριθμ. [...] απόφασης του Υπουργού [...], η οποία εκδόθηκε στο πλαίσιο της διακήρυξης για την «Προκήρυξη Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας» διάρκειας από 01.11.2019 μέχρι 31.10.2020 για συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31.10.2023 για τετραετικές συμβάσεις. Η πρώτη προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της πράξης όσον αφορά την απόρριψη της προσφοράς της και την αποδοχή της προσφοράς της ανταγωνίστριας εταιρείας για τη δρομολογιακή γραμμή 18. Η δεύτερη προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της πράξης ως προς την απόρριψη της δικής της προσφοράς για την ίδια δρομολογιακή γραμμή. Η παρεμβαίνουσα επιδιώκει την απόρριψη των προσφυγών και τη διατήρηση της πράξης. Το ποσό του διαγωνισμού κυμαίνεται από 50.995.473,99€ έως 68.843.889,89€ για το πρώτο έτος.


ΑΕΠΠ/1790/2021

Με την προδικαστική προσφυγή ζητείται η ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό πρωτ. 2252.1.1/76854/21, η οποία έκρινε αποδεκτή τη συμμετοχή των οικονομικών φορέων στις γραμμές 3α, 3β, 3γ και 4 του ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ IV της διακήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη δημόσια σύμβαση για την παροχή υπηρεσιών ναυτιλιακών μεταφορών με διάρκεια από 01/11/2021 έως 31/10/2022 για μονοετείς συμβάσεις ή έως 31/10/2023 για διετείς συμβάσεις, με ελάχιστο προϋπολογισμό για το πρώτο έτος 70.328.351,37 ευρώ. Ο προσφεύγων επικεντρώνεται στον αποκλεισμό των συμμετεχόντων στις γραμμές 3α, 3β και 3γ λόγω μη συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές μεταφορικής ικανότητας επιβατών που ορίζει η διακήρυξη.


ΑΕΠΠ/145/2021

Με την πρώτη προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό πρωτοκόλλου ****** από 19/11/2020, η οποία αποδέχτηκε το πρακτικό της Επιτροπής διενέργειας μειοδοτικών διαγωνισμών από 11/11/2020 για την αξιολόγηση των δικαιολογητικών. Επίσης, ζητείται η ακύρωση του πρακτικού της Επιτροπής Διεξαγωγής απο 11/11/2020 και κάθε άλλης συναφούς πράξης που αναφέρεται ή παραλείπεται από την προσβαλλόμενη απόφαση. Η δεύτερη προσφυγή αφορά τη δρομολογιακή γραμμή **** και επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής ως προς το ότι δεν προκρίθηκε και ανακηρύχτηκε ως προσωρινή ανάδοχος η πρώτη προσφεύγουσα. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών, συμπεριλαμβανομένης της γραμμής ****, για συμβάσεις ενός έτους ή τριετούς διάρκειας με εκτιμώμενη δαπάνη που κυμαίνεται από 63.256.695,02 έως 97.105.910,82 ευρώ.


ΑΕΠΠ/176/2020

Οι προσφεύγουσες επιδιώκουν την ακύρωση της απόφασης του Υπουργού που αφορά την ανάθεση δρομολογιακών γραμμών για τη σύναψη Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας με διάρκεια από 01.11.2019 έως 31.10.2020 ή 31.10.2023. Ειδικότερα, η πρώτη προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης όσον αφορά την απόρριψη της δικής της προσφοράς και την αποδοχή της προσφοράς της ανταγωνίστριας εταιρείας για τη δρομολογιακή γραμμή 18. Η δεύτερη προσφεύγουσα προσβάλλει την απόρριψη της δικής της προσφοράς για την ίδια γραμμή. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με συνολική εκτιμώμενη δαπάνη από 50.995.473,99€ έως 68.843.889,89€ χωρίς ΦΠΑ.


ΑΕΠΠ/744/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που έκανε δεκτή την προσφορά της εταιρείας «………………」 για τη δρομολογιακή γραμμή με αριθμό 5 («……………………. ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ»). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας, με διάρκεια μέχρι 31.10.2020 για συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31.10.2023 για συμβάσεις τετραετούς διάρκειας. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι το πλοίο της αντιπάλου εταιρείας δεν πληροί τις απαιτήσεις ασφαλείας, ευστάθειας και νομοθεσίας, ενώ η αναθέτουσα αρχή απέκλεισε τη δική της προσφορά λόγω κατηγορίας του πλοίου της, χωρίς να εξετάσει επαρκώς αυτά τα ζητήματα.