ΑΕΠΠ/194/2019
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ακύρωση ή άλλως την τροποποίηση της υπ' αριθμ. 570/2018 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΥΑΘ ΑΕ, η οποία αφορά την έγκριση του 1ου και 2ου Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας του διαγωνισμού 10/2018. Το αντικείμενο της σύμβασης του διαγωνισμού είναι «Προμήθεια & Τοποθέτηση Τηλεέλεγχος και Αυτοματισμός του συστήματος Ύδρευσης της περιοχής εξυπηρέτησης της ΕΥΑΘ». Επίσης, η προσφεύγουσα επιδιώκει τον αποκλεισμό της παρεμβαίνουσας εταιρείας από τη διαγωνιστική διαδικασία, τη διατήρηση του αποκλεισμού της εταιρείας «……………….», την ανακήρυξή της ως προσωρινής αναδόχου του διαγωνισμού και την αναγνώριση κάθε άλλου νόμιμου μέσου.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/192/2019
Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της απόφασης 570/2018 του Δ.Σ. του αναθέτοντος φορέα (ΕΥΑΘ Α.Ε.), η οποία απορρίπτει την προσφορά της και αποδέχεται την προσφορά της παρεμβαίνουσας. Επίσης, ζητά την ακύρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας λόγω παραλείψεων και πλημμελειών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη «Προμήθεια & Τοποθέτηση Τηλεέλεγχου και Αυτοματισμού του συστήματος Ύδρευσης της περιοχής εξυπηρέτησης της ΕΥΑΘ» με προϋπολογισμό 4.150.340,76 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η προσφυγή θεμελιώνεται σε ασυμφωνίες με τους όρους της διακήρυξης, ιδίως ως προς τεχνικές προδιαγραφές και την αρχή της διαφάνειας.
ΑΕΠΠ/191/2019
Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της με αριθμό 570/2018 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του αναθέτοντος φορέα, κατά το μέρος που απορρίπτεται η προσφορά της, που γίνονται δεκτές οι προσφορές των συνδιαγωνιζόμενων οικονομικών φορέων, και που έγινε δεκτή η προσφορά της παρεμβαίνουσας και ανακηρύχθηκε προσωρινή ανάδοχος, έτσι ώστε διατηρούμενου του αποκλεισμού των συνδιαγωνιζόμενων οικονομικών φορέων να ανακηρυχθεί η προσφεύγουσα προσωρινή ανάδοχος. Άλλως αιτείται την ακύρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας λόγω παραλείψεων και πλημμελών διαδικασιών εκ μέρους του αναθέτοντος φορέα. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η «Προμήθεια & Τοποθέτηση Τηλεέλεγχος και Αυτοματισμός του συστήματος Ύδρευσης της περιοχής εξυπηρέτησης της …».
ΑΕΠΠ/514/2018
Με την προδικαστική προσφυγή της, η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση του Πρακτικού Αποσφράγισης και Αξιολόγησης Δικαιολογητικών Μειοδότη του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού, με το οποίο προτάθηκε η ανάδειξη της παρεμβαίνουσας εταιρείας ως οριστικής αναδόχου. Ζητά επίσης την κατακύρωση του διαγωνισμού σε αυτήν και την ανακήρυξή της ως προσωρινού αναδόχου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Επιλογή αναδόχου παροχής υπηρεσιών οικονομικής, διοικητικής και λειτουργικής υποστήριξης της ΔΕΔΑ» για περίοδο ενός έτους με δικαίωμα προαίρεσης ενός επιπλέον έτους, με συνολικό προϋπολογισμό 1.960.000 € (συν ΦΠΑ). Ο διαγωνισμός ανακοινώθηκε στις 30/3/2018 και η τελική απόφαση για την ανάδειξη του μειοδότη λήφθηκε στις 17/5/2018.
ΑΕΠΠ/813/2021
Η προσφεύγουσα εταιρεία αίτησε με την προδικαστική προσφυγή της την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που εγκρίνει τα δικαιολογητικά κατακύρωσης της παρεμβαίνουσας εταιρείας και την ανακήρυξή της ως οριστικής ανάδοχου για το έργο «ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΡΟΜΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΠΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΧΩΡΟΥ», με εκτιμώμενη αξία 483.870,97€. Επιπλέον, ζήτησε την ανακήρυξή της ως προσωρινού ανάδοχου και την επιστροφή του καταβληθέντος παραβόλου. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η ανάδειξη αναδόχου για την εκτέλεση των εργασιών αποκατάστασης και διαμόρφωσης του δρόμου και του περιβάλλοντα χώρου, σύμφωνα με τους όρους του ανοιχτού διαγωνισμού που προκήρυξε η αναθέτουσα αρχή.
ΑΕΠΠ/196/2019
Η προδικαστική προσφυγή, με Γενικό Αριθμό Κατάθεσης (ΓΑΚ) ΑΕΠΠ 1386/24.12.2018, υποβλήθηκε από τον προσφεύγοντα οικονομικό φορέα «…» κατά της «…» (αναθέτοντος φορέα), και αφορά την υπ’ αριθμ. 570/2018 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου περί έγκρισης των Πρακτικών 1 & 2 της Επιτροπής Διαγωνισμού και ανακήρυξης προσωρινού αναδόχου. Ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης και την απόρριψη των προσφορών των παρεμβαινόντων φορέων. Αντικείμενο της σύμβασης είναι ο «Τηλεέλεγχος και Αυτοματισμός του συστήματος ύδρευσης της περιοχής εξυπηρέτησης της…», με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα οικονομική προσφορά βάσει τιμής και προϋπολογισμό 3.347.049,00 ευρώ μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Η σύμβαση περιλαμβάνει την εγκατάσταση νέων Τοπικών Σταθμών Ελέγχου Ύδρευσης, τον εκσυγχρονισμό αυτοματισμού σε Η/Μ εγκαταστάσεις, την εγκατάσταση οργάνων μέτρησης παροχής, πίεσης και στάθμης, την αναβάθμιση του Κεντρικού Συστήματος Ελέγχου, την αναβάθμιση Ενεργών Απομακρυσμένων Σταθμών Ελέγχου, και τη χρήση Φορητών Σταθμών Ελέγχου. Ζητείται αδιαμφισβήτητα η πληρότητα και συμμόρφωση των τεχνικών προδιαγραφών.
ΑΕΠΠ/1225/2020
Η προσφεύγουσα εταιρία ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της υπ' αριθμ. 140/2020 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία αφορά την ανάθεση της σύμβασης «Προσαρμογή του 1ου & 2ου Παιδικού Σταθμού Φαρσάλων». Επιδιώκει τον αποκλεισμό της κοινοπραξίας «…» και την ανακήρυξή της ως αναδόχου, ισχυριζόμενη ότι η βεβαίωση ΤΕΕ περί μη πειθαρχικού παραπτώματος του ενός μέλους της κοινοπραξίας είναι πλαστή και άκυρη, γεγονός που αποτελεί λόγο αποκλεισμού σύμφωνα με τη διακήρυξη. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά επεμβάσεις για την προσαρμογή δύο παιδικών σταθμών σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Π.Δ. 99/2017.
ΑΕΠΠ/227/2019
Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή αίτησε: 1) την ακύρωση του πρακτικού ελέγχου δικαιολογητικών της 13ης Δεκεμβρίου 2018, 2) την ακύρωση της απόφασης αποκλεισμού της στις 29 Δεκεμβρίου 2018 και 3) την ανακήρυξή της ως ορκιστού αναδόχου του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η «Προμήθεια νωπών κρεάτων-πουλερικών» για τις ανάγκες της 95ης Ανωτέρας Διοίκησης Ταγμάτων Εθνοφυλακής «Διαγορίδων» με προϋπολογισμένη δαπάνη 140.000 ευρώ. Η προσφυγή θεμελιώθηκε στην παραβίαση κανονιστικών όρων της διακήρυξης, ιδίως ως προς τον τρόπο υποβολής δικαιολογητικών και την επίκληση ανωτέρας βίας λόγω τεχνικών δυσκολιών, τα οποία οδήγησαν στον αποκλεισμό της.
ΑΕΠΠ/543/2018
Η προσφεύγουσα ατομική επιχείρηση με την προδικαστική προσφυγή της επιδιώκει την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 200/10.05.2018 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του αναθέτοντος φορέα (ΕΥΑΘ Α.Ε.), με την οποία εγκρίθηκαν τα πρακτικά της Επιτροπής Διενέργειας του διαγωνισμού για την «Παροχή υπηρεσιών καθαρισμού των κτιριακών εγκαταστάσεων της ΕΥΑΘ Α.Ε. για 1 έτος» με προϋπολογισμό 120.000,00 € (συν ΦΠΑ) και δικαίωμα προαίρεσης για 6 επιπλέον μήνες (συνολικός προϋπολογισμός 180.000,00 € συν ΦΠΑ). Ισχυρίζεται ότι οι προσφορές των οικονομικών φορέων (συμπεριλαμβανομένης της παρεμβαίνουσας) έπρεπε να απορριφθούν λόγω πλημμελειών στις τεχνικές και οικονομικές προσφορές τους, όπως ελλιπή δικαιολογητικά, μη συμμόρφωση με ειδικούς όρους της διακήρυξης και υποβολή ασυνήθιστα χαμηλών προσφορών χωρίς επαρκή αιτιολόγηση.
ΑΕΠΠ/18/2019
Η προσφεύγουσα εταιρεία αιτείται με την προδικαστική προσφυγή της να ακυρωθεί η απόφαση 528/06.11.2018 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Αχαρνών, η οποία ενέκρινε τα δικαιολογητικά κατακύρωσης της εταιρείας «…» και την ανακήρυξή της ως προσωρινής αναδόχου του έργου «…». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την κατασκευή του έργου «…» με εκτιμώμενη αξία 322.580,64 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%) και προθεσμία εκτέλεσης 12 μήνες. Η προσφεύγουσα επικαλείται ότι τα δικαιολογητικά της ανταγωνίστριας εταιρείας δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις του Ν. 4412/2016 και της Διακήρυξης, ιδίως ως προς την ασφαλιστική ενημερότητα και το ανεκτέλεστο υπόλοιπο εργολαβικών συμβάσεων.
ΕΣ/Κλ.Τμ.7/201/2017
Εξόφληση της 1ης συμπληρωματικής σύμβασης του έργου.(...)Με τα δεδομένα αυτά από τη 570/9.11.2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ... περί της έγκρισης του 2ου Α.Π.Ε. και του 2ου Π.Κ.Τ.Μ.Ν.Ε. του έργου, την 68/24.10.2016 θετική γνωμοδότηση του Τεχνικού Συμβουλίου Δημοσίων Έργων (2η γνωμοδότηση της 7/24.10.2016 συνεδρίασης) και τα στοιχεία του φακέλου δεν προκύπτουν περιστατικά που συνέτρεξαν αιφνιδίως μετά την ανάθεση του έργου ή περιστατικά που αντικειμενικά, σύμφωνα με τους κανόνες της ανθρώπινης εμπειρίας και λογικής, δεν ήταν δυνατόν να προβλεφθούν κατά την εκπόνηση της μελέτης και κατέστησαν αναγκαία τη σύναψη της ελεγχόμενης συμπληρωματικής σύμβασης. (...)Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η δαπάνη που εντέλλεται με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν είναι νόμιμη και αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί.