×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/208/2019

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την Προδικαστική Προσφυγή, η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης 86/2018 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Κρωπίας, η οποία αφορούσε τη δημόσια σύμβαση για την «Προμήθεια καυσίμων κίνησης, θέρμανσης και ελαιολιπαντικών 2018». Ειδικότερα, απαιτείται ο αποκλεισμός των εταιρειών «[...]» και «[...]» από τον διαγωνισμό για το Τμήμα 8 «ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ» (CPV 09211000-1), το οποίο είχε μερικό προϋπολογισμό 18.707,63 € (χωρίς ΦΠΑ 24%). Το αντικείμενο του Τμήματος 8 περιλάμβανε 19 είδη ελαιολιπαντικών (π.χ. υδραυλικά λάδια DIN 51524, αντισκωριακά spray με γραφίτη/λίθιο) με προδιαγραφές που, κατά τη προσφεύγουσα, παραβιάστηκαν από τις αποδεκτές προσφορές των ανωτέρω εταιρειών. Οι ισχυρισμοί αφορούν τεχνικές αποκλίσεις (π.χ. μη συμμόρφωση με προδιαγραφές DIN, έλλειψη συστατικών) που οδηγούν, κατά την άποψή της, σε άκυρες κατακυρώσεις.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/165/2019

Ο προσφέρων (Ε.Π.Ε. «...») ασκεί προδικαστική προσφυγή κατά της απόφασης κατακύρωσης του διαγωνισμού για την προμήθεια υγρών καυσίμων και ελαιολιπαντικών προς τον φορέα «...» για τα έτη 2019-2020, με αξία 262.350€ (συν ΦΠΑ). Ειδικότερα για το Τμήμα Β΄ (Ελαιολιπαντικά), ισχυρίζεται ότι οι προσφορές των δύο ανταγωνιστών εταιρειών έπρεπε να είχαν απορριφθεί λόγω σοβαρών ελαττωμάτων, όπως: μη συμμόρφωση με τεχνικές προδιαγραφές (π.χ. έλλειψη έγκρισης ACEA E4 για λάδια), ελλιπή ερωτηματολόγια, μη επικυρωμένα τεχνικά φυλλάδια, ανακριβείς τιμές, έλλειψη βεβαιώσεων για πρωτογενή προϊόντα και ανεπαρκή εγγυήσεις. Αξιώνει την ακύρωση της κατακύρωσης λόγω παραβίασης των όρων της διακήρυξης.


ΑΕΠΠ/484/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης 59/2020 της Οικονομομικής Επιτροπής ως προς την αποδοχή των προσφορών των παρεμβαινουσών (συμπεριλαμβανομένης της εταιρείας «………………..») για το τμήμα 14 «Προμήθεια ελαιολιπαντικών Δήμου ……… για τα έτη 2019, 2020, 2021». Ειδικότερα, κατηγορεί ότι οι προσφορές δεν πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης, ιδίως για προϊόντα όπως λάδια κινητήρων (π.χ. 4T SAE15w50 για δίκυκλα) και γράσα, λόγω έλλειψης εγκρίσεων κυκλοφορίας ή μη συμβατότητας με τις απαιτήσεις της ΚΥΑ 526/2004/05. Ζητεί επίσης τον αποκλεισμό των προσφορών αυτών και επιστροφή καταβληθέντος παραβόλου.


ΑΕΠΠ/1724/2020

Η προσφυγή ζητά την ακύρωση της Απόφασης 327/2020 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία επικύρωσε το Πρακτικό της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού για την προμήθεια καυσίμων και λιπαντικών για τα έτη 2020-2022. Συγκεκριμένα, αμφισβητεί την αποδοχή της προσφοράς της αντιθέτου εταιρείας («...») για το Τμήμα 4 της σύμβασης («...»), ισχυριζόμενη ότι το προσφερόμενο προϊόν δεν πληροί τις τεχνικές προδιαγραφές (π.χ. έλλειψη προδιαγραφής API CF για λιπαντικά και μη συμμόρφωση με απαιτήσεις ISO/DIN για υδραυλικά συστήματα). Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει έξι (6) τμήματα με συνολικό προϋπολογισμό 827.867,96€ (συμπ. ΦΠΑ), με το Τμήμα 4 να αφορά λιπαντικά εκτιμώμενης αξίας 17.152,50€ + ΦΠΑ.


ΕΑΔΗΣΥ/1874/2023

Οι προσφεύγουσες επιδιώκουν την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία ενέκρινε τις προσφορές των ανταγωνιστριών εταιριών και τις κάλεσε για τις περαιτέρω διαδικασίες του διαγωνισμού για τη προμήθεια προϊόντων όπως αντιψυκτικά και συνθετικά λάδια. Ισχυρίζονται ότι οι προσφορές των ανταγωνιστριών δεν πληρούσαν τις τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης, όπως ζητούνταν για τα προϊόντα, όπως η κατάλληλη έγκριση κατασκευαστή (Approval) και η συμμόρφωση με συγκεκριμένες προδιαγραφές όπως ISO και DIN. Επίσης, αμφισβητούν τη νομιμότητα της υποβολής ορισμένων δικαιολογητικών σε έντυπη μορφή αντί ηλεκτρονικής, όπως απαιτούσε η διακήρυξη, και την εφαρμογή του άρθρου 102 του Ν. 4412/2016 για τη συμπλήρωση ελλειπόντων στοιχείων.


ΑΕΠΠ/44/2018

Η προσφεύγουσα εταιρεία, μέσω της προδικαστικής προσφυγής της, αίτησε την ακύρωση της απόφασης 327/2017 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Αγρινίου, η οποία έκανε αποδεκτή την προσφορά μιας συμμετέχουσας εταιρείας στον διαγωνισμό για την «Προμήθεια Ελαιολιπαντικών και άλλων Αναλώσιμων Υγρών για την Κάλυψη αναγκών του Δήμου για Ένα Έτος». Το αντικείμενο της σύμβασης περιλάμβανε ελαιολιπαντικά και υγρά με συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές, όπου η προσφεύγουσα υποστήριξε ότι η αποδεκτή προσφορά της ανταγωνίστριας εταιρείας δεν πληρούσε αυτές τις προδιαγραφές, ιδίως ως προς τα γράσα ασβεστίου και τα λάδια αλυσίδας, ζητώντας τον αποκλεισμό της από τις επόμενες διαδικασίες του διαγωνισμού.


ΑΕΠΠ/424/2018

Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή της επιδίωξε την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 86/2018 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Κρωπίας, καθώς και τον αποκλεισμό των ανταγωνιστριών προσφερουσών από τη συνέχιση του δημόσιου διαγωνισμού για το Τμήμα 8 (Ελαιολιπαντικά) της ΤΥ/65/2017 Μελέτης, με μερικότερο προϋπολογισμό €18.707,63 άνευ ΦΠΑ 24%. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την προμήθεια ελαιολιπαντικών που θα έπρεπε να πληρούν συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές, όπως αναφέρεται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι της Διακήρυξης. Η προσφεύγουσα υποστήριζε ότι οι ανταγωνίστριές της προσέφεραν προϊόντα που δεν πληρούσαν τις απαιτούμενες προδιαγραφές, παραβιάζοντας τις διατάξεις της Διακήρυξης και των σχετικών κανονισμών.


ΑΕΠΠ/1308/2021

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή ζητά την ακύρωση της Απόφασης 165/2021 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία επικύρωνε τα πρακτικά του διαγωνισμού και ανέδειξε προσωρινούς αναδόχους τις εταιρείες «...» και «...». Επιπλέον, επιδιώκει τον αποκλεισμό των εν λόγω εταιρειών από τις επόμενες διαδικασίες του διαγωνισμού για την «Προμήθεια υγρών καυσίμων και ελαιολιπαντικών» (Ομάδα Β - Λιπαντικά), με ενδεικτικό προϋπολογισμό 111.849 € (συν ΦΠΑ). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια υγρών καυσίμων και ελαιολιπαντικών για τις ανάγκες του Δήμου και των νομικών του προσώπων για τα έτη 2022-2024, με συνολικό προϋπολογισμό 3.126.575,74 € (συν ΦΠΑ). Οι αιτιάσεις βασίζονται σε θεωρούμενες παραβάσεις των όρων της διακήρυξης, ιδίως ως προς την τήρηση τεχνικών προδιαγραφών και πιστοποιήσεων (π.χ. ISO, προδιαγραφές ACEA/API, έγκριση Γενικού Χημείου).


ΑΕΠΠ/1270/2020

Η προσφεύγουσα εταιρεία, η «…», με την προδικαστική προσφυγή της, ασκεί ένσταση κατά της απόφασης 261/2020 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου «…», η οποία ενέκρινε τα πρακτικά της Επιτροπής Διαγωνισμού για την προμήθεια λιπαντικών (Ομάδα Β) και ανέδειξε την εταιρεία «…» ως προσωρινή ανάδοχο. Η προσφυγή επιδιώκει την ακύρωση της εν λόγω απόφασης, υποστηρίζοντας ότι οι προσφορές των εταιρειών «…» και «…» αποτελούν παράβαση των όρων της διακήρυξης, καθώς δεν πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές για τα προϊόντα, όπως η μη κατάθεση αριθμών ταυτοποίησης, η έλλειψη πιστοποιήσεων καταλληλότητας για συγκεκριμένα προϊόντα (π.χ. το παραφλού) και η μη συμφωνία με τις προδιαγραφές για τα υδραυλικά υγρά. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ ΔΗΜΟΥ «…» ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ 2021-2022», με προϋπολογιζόμενη αξία 22.084,80€ ετησίως (πλέον ΦΠΑ).


ΑΕΠΠ/685/2018

Η πρώτη προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης 343/2018 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Νεάπολης-Συκεών, ζητώντας τον αποκλεισμό των εταιρειών «…………….» και «…………………….» από τον διαγωνισμό για προμήθεια υγρών καυσίμων, υγραερίου κίνησης, ελαιολιπαντικών και πρόσθετων, λόγω μη συμμόρφωσης των προσφορών τους με τις τεχνικές προδιαγραφές.


ΑΕΠΠ/773/2018

Ο προσφεύγων οικονομικός φορέας ζητά την ακύρωση της απόφασης 217/2018 του Διοικητικού Συμβουλίου του αναθέτοντα φορέα, κατά το μέρος που έκανε δεκτή την προσφορά του ανταγωνιστή για την προμήθεια λιπαντικών (τμήμα της σύμβασης με CPV 09132100-4, 09134100-8, 09135100-5, 09210000-4). Βασικοί λόγοι είναι η έλλειψη επικύρωσης 10 τεχνικών δικαιολογητικών, η μη συμμόρφωση των προϊόντων με προδιαγραφές (π.χ. DIN 51524-3, DENISON HF-2, JIS K 2234), καθώς και η απουσία υπεύθυνης δήλωσης για την ακρίβεια των τεχνικών φυλλαδίων. Η διαδικασία αφορά δημόσιο ηλεκτρονικό διαγωνισμό συνολικής αξίας 97.286,10€ (πλέον ΦΠΑ).