×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/370/2018

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της απόφασης της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Κρήτης (21.03.2018) που έγκρινε το Πρακτικό της Επιτροπής Διενέργειας και Αξιολόγησης για τη σύμβαση «Προμήθεια και εγκατάσταση κουφωμάτων στα Τμήματα Φυσικής και Βιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ηράκλειο» με προϋπολογισμό 750.000€. Η προσφεύγουσα κατέθεσε αίτησή της, ισχυριζόμενη ότι η προσφορά της απορρίφθηκε αδίκως, ενώ η προσφορά της αντιπάλου εταιρείας έγινε δεκτή αν και δεν πληρούσε τους αρμόδιους όρους της Διακήρυξης, όπως τον ειδικό κύκλο εργασιών για κουφώματα με θερμοπερατότητα Uw≤3,19W/(m2K). Επίσης, καταγγέλλει παραβιάσεις διαδικασίας από την Επιτροπή.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

167688/Ζ1/2018

Καθορισμός διαδικασίας και δικαιολογητικών για τη χορήγηση έκτακτου επιδόματος για τη στήριξη των φοιτητών του Πανεπιστημίου Κρήτης και την αποκατάσταση των ζημιών που υπέστησαν από την πυρκαγιά στις εγκαταστάσεις του Ιδρύματος στην περιοχή της Κνωσού στο Ηράκλειο.


A.1297/2020

Λειτουργία της Ελεύθερης Ζώνης στο Ηράκλειο Κρήτης με τους όρους και προϋποθέσεις της υπό στοιχεία ΔΔΘΕΚΑ Δ 1144720ΕΞ2018/27.09.2018 απόφασης Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Ίδρυση και λειτουργία των Ελευθέρων Ζωνών», όπως ισχύει.


Ν.5204/2025

Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης του έργου της μελέτης, κατασκευής, χρηματοδότησης, λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο.


0.3024/2025 «Κοινοποίηση των άρθρων πρώτου. τέταρτου, πέμπτου και έκτου του ν. 5204/2025 «Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης του έργου της μελέτης, κατασκευής, χρηματοδότησης, λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο» (Α' 89) και των άρθρων 31.5 και 33 της Σύμβασης Παραχώρησης, που κυρώνεται με το άρθρο πρώτο του παραπάνω νόμου.


ΑΕΠΠ/419/2018

Η προσφεύγουσα εταιρεία αίτησε με την προδικαστική προσφυγή την μερική ακύρωση της απόφασης της Έκτακτης Συνεδρίασης της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου, η οποία απορρίφθηκε η προσφορά της και αποκλείστηκε από τη συνέχεια του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η «Προμήθεια και εγκατάσταση φωτιστικών σωμάτων LED στο κτήριο των Τμημάτων Φυσικής και Βιολογίας του Πανεπιστημίου» με προϋπολογισμένη αξία 103.300 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα ισχυρίστηκε ότι ο αποκλεισμός της βασίστηκε σε εσφαλμένη αξιολόγηση των πιστοποιητικών ISO, τα οποία, παρά τις μικρές διαφορές στις μεταφράσεις, αφορούσαν το ίδιο εργοστάσιο, και ότι η αναθέτουσα αρχή έπρεπε να ζητήσει διευκρινίσεις πριν την απόρριψη.


ΑΕΠΠ/575/2019

Η προσφεύγουσα αίτησε την ακύρωση της απόφασης της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με Πρακτικό Συνεδρίασης 213/29.03.2019, η οποία έγκρινε το Πρακτικό της Επιτροπής του Διαγωνισμού και κατέκρινε τον Διαγωνισμό στην παρεμβαίνουσα εταιρεία. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την κατασκευή τριών κτιρίων συνολικής επιφάνειας 17.603,63 μ² για το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με εκτιμώμενη αξία 21.774.193,55 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%). Τα κτίρια θα στεγάζουν 15 εργαστήρια, 17 αίθουσες διδασκαλίας, 3 αμφιθέατρα και 44 γραφεία.


ΑΕΠΠ/399/2019

Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 199/07.02.2019 απόφασης της Συγκλήτου της αναθέτουσας αρχής (ΤΕΙ Κρήτης), με την οποία οριστικοποιήθηκε η ανάθεση της σύμβασης για την εκπόνηση μελέτης με τίτλο «Τοπογραφική αποτύπωση ιδιοκτησίας ΤΕΙ Κρήτης στο Ηράκλειο». Βασικό αντικείμενο της προσφυγής αποτελεί ο ισχυρισμός ότι η ανάδοχος δεν προσκόμισε τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (ειδικά φορολογική ενημερότητα για την ημερομηνία υποβολής της προσφοράς), γεγονός που συνεπάγεται παραβίαση του Ν. 4412/2016 και της διακήρυξης. Η προσφεύγουσα, ως δεύτερη στη σειρά κατάταξης, επικαλείται αθέτηση των τυπικών προϋποθετών και αντικειμενικό κριτήριο αποκλεισμού του ανωτέρω άρθρου 18 λόγω μη έγκαιρης εκπλήρωσης φορολογικών υποχρεώσεων της αναδόχου.


0.3024/2025

«Κοινοποίηση των άρθρων πρώτου. τέταρτου, πέμπτου και έκτου του ν. 5204/2025 «Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης του έργου της μελέτης, κατασκευής, χρηματοδότησης, λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο» (Α' 89) και των άρθρων 31.5 και 33 της Σύμβασης Παραχώρησης, που κυρώνεται με το άρθρο πρώτο του παραπάνω νόμου.


13990/2024

Έγκριση κανονισμού Λειτουργίας της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου του Πανεπιστημίου Κρήτης.


ΑΕΠΠ/537/2018

Η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της Πράξης 09/15.05.2019 του Πρυτανικού Συμβουλίου του ΤΕΙ Κρήτης, η οποία αφορά τον διεθνή ηλεκτρονικό Διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχων παροχής υπηρεσιών καθαριότητας των κτιριακών εγκαταστάσεων του ΤΕΙ Κρήτης στο Ηράκλειο και στα περιφερειακά Τμήματα του (Χανιά, Ρέθυμνο, Άγιο Νικόλαο, Σητεία). Το συνολικό προϋπολογιζόμενο κόστος της σύμβασης ανέρχεται σε €567.950 (συν ΦΠΑ 24%) για το διάστημα 01/09/2018-31/08/2020, με δυνατότητα παράτασης έως 31/08/2021 (συνολική αξία με παράταση €852.700). Η προσφυγή επικεντρώνεται στην απόρριψη της προσφοράς της προσφεύγουσας για τα Τμήματα 1-2-3-5-6, ισχυριζόμενη ότι οι οικονομικές προσφορές των ανταγωνιστών παραβιάζουν την εργατική νομοθεσία και τους όρους της Διακήρυξης.


ΑΕΠΠ/435/2018

Ο προσφεύγων ζητεί την ακύρωση της διακήρυξης με αριθμό 1347/Φ70 για την ανάδειξη αναδόχου παροχής υπηρεσιών φύλαξης των κτιρίων και εγκαταστάσεων του Τ.Ε.Ι. Κρήτης σε διάφορες περιοχές της Κρήτης (Ηράκλειο, Χανιά, Ρέθυμνο, Άγιο Νικόλαο, Σητεία). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών φύλαξης και περιπολίας για διετές χρονικό διάστημα (2018-2020) με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 483.870,97€ (συνολικά 600.000€ με ΦΠΑ). Οι κύριοι λόγοι της προσφυγής είναι η υποτίμηση του εργοδοτικού κόστους, η παράνομη αναφορά σε ανύπαρκτη συλλογική σύμβαση, ασαφείς όροι για τη σύνθεση του προσωπικού και ανακριβής προγραμματισμός εργασιών. Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η διακήρυξη παραβιάζει το άρθρο 68 του Ν.3863/2010 και τις αρχές του δημοσιονομικού δικαίου.