ΑΕΠΠ/399/2019
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 199/07.02.2019 απόφασης της Συγκλήτου της αναθέτουσας αρχής (ΤΕΙ Κρήτης), με την οποία οριστικοποιήθηκε η ανάθεση της σύμβασης για την εκπόνηση μελέτης με τίτλο «Τοπογραφική αποτύπωση ιδιοκτησίας ΤΕΙ Κρήτης στο Ηράκλειο». Βασικό αντικείμενο της προσφυγής αποτελεί ο ισχυρισμός ότι η ανάδοχος δεν προσκόμισε τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (ειδικά φορολογική ενημερότητα για την ημερομηνία υποβολής της προσφοράς), γεγονός που συνεπάγεται παραβίαση του Ν. 4412/2016 και της διακήρυξης. Η προσφεύγουσα, ως δεύτερη στη σειρά κατάταξης, επικαλείται αθέτηση των τυπικών προϋποθετών και αντικειμενικό κριτήριο αποκλεισμού του ανωτέρω άρθρου 18 λόγω μη έγκαιρης εκπλήρωσης φορολογικών υποχρεώσεων της αναδόχου.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/537/2018
Η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της Πράξης 09/15.05.2019 του Πρυτανικού Συμβουλίου του ΤΕΙ Κρήτης, η οποία αφορά τον διεθνή ηλεκτρονικό Διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχων παροχής υπηρεσιών καθαριότητας των κτιριακών εγκαταστάσεων του ΤΕΙ Κρήτης στο Ηράκλειο και στα περιφερειακά Τμήματα του (Χανιά, Ρέθυμνο, Άγιο Νικόλαο, Σητεία). Το συνολικό προϋπολογιζόμενο κόστος της σύμβασης ανέρχεται σε €567.950 (συν ΦΠΑ 24%) για το διάστημα 01/09/2018-31/08/2020, με δυνατότητα παράτασης έως 31/08/2021 (συνολική αξία με παράταση €852.700). Η προσφυγή επικεντρώνεται στην απόρριψη της προσφοράς της προσφεύγουσας για τα Τμήματα 1-2-3-5-6, ισχυριζόμενη ότι οι οικονομικές προσφορές των ανταγωνιστών παραβιάζουν την εργατική νομοθεσία και τους όρους της Διακήρυξης.
ΕΛ/ΣΥΝ/ΤΜ.6/4923/2013
ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:(...)Κατ΄ ακολουθίαν αυτών πρέπει να γίνει δεκτή η αίτηση ανάκλησης και να ανακληθεί η 224/2013 Πράξη του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω. Συνακόλουθα δύναται να υπογραφούν οι συμβάσεις μεταξύ του ΤΕΙ Κρήτης και της εταιρίας «......» υπό τον όρο της απάλειψης από τον όρο 2 της σύμβασης που αφορά στην εκμετάλλευση των εστιατορίων του ΤΕΙ Κρήτης της φράσης «Η σύμβαση μπορεί να παραταθεί μετά από αιτιολογημένη πρόταση του Συμβουλίου της Σπουδαστικής Λέσχης και απόφαση του Συμβουλίου του ΤΕΙ Κρήτης» και από τον όρο 4 της σύμβασης που αφορά στην εκμετάλλευση των Κυλικείων αυτού της φράσης «Η σύμβαση μπορεί να παραταθεί μετά από αιτιολογημένη πρόταση του Συμβουλίου της Σπουδαστικής Λέσχης και απόφαση της Συνέλευσης του ΤΕΙ Κρήτης».Ανακαλεί την 224/2013 Πράξη του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
A.1297/2020
Λειτουργία της Ελεύθερης Ζώνης στο Ηράκλειο Κρήτης με τους όρους και προϋποθέσεις της υπό στοιχεία ΔΔΘΕΚΑ Δ 1144720ΕΞ2018/27.09.2018 απόφασης Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Ίδρυση και λειτουργία των Ελευθέρων Ζωνών», όπως ισχύει.
ΝΣΚ/482/2008
Εγγραφή ή μη πτυχιούχων Προγραμμάτων Σπουδών Επιλογής (ΠΣΕ) στο Μητρώο Μηχανολόγων ΤΕΙ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν παρέχεται η δυνατότητα στους πτυχιούχους των Προγραμμάτων Σπουδών Επιλογής (ΠΣΕ) Ενεργειακής και Περιβαλλοντικής Τεχνολογίας του ΤΕΙ Κρήτης, να εγγραφούν στο Μητρώο Μηχανολόγων ΤΕΙ που τηρείται στη Διεύθυνση Ανάπτυξης της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.
Ν.5204/2025
Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης του έργου της μελέτης, κατασκευής, χρηματοδότησης, λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο.
0.3024/2025 «Κοινοποίηση των άρθρων πρώτου. τέταρτου, πέμπτου και έκτου του ν. 5204/2025 «Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης του έργου της μελέτης, κατασκευής, χρηματοδότησης, λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο» (Α' 89) και των άρθρων 31.5 και 33 της Σύμβασης Παραχώρησης, που κυρώνεται με το άρθρο πρώτο του παραπάνω νόμου.
167688/Ζ1/2018
Καθορισμός διαδικασίας και δικαιολογητικών για τη χορήγηση έκτακτου επιδόματος για τη στήριξη των φοιτητών του Πανεπιστημίου Κρήτης και την αποκατάσταση των ζημιών που υπέστησαν από την πυρκαγιά στις εγκαταστάσεις του Ιδρύματος στην περιοχή της Κνωσού στο Ηράκλειο.
ΑΕΠΠ/370/2018
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της απόφασης της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Κρήτης (21.03.2018) που έγκρινε το Πρακτικό της Επιτροπής Διενέργειας και Αξιολόγησης για τη σύμβαση «Προμήθεια και εγκατάσταση κουφωμάτων στα Τμήματα Φυσικής και Βιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ηράκλειο» με προϋπολογισμό 750.000€. Η προσφεύγουσα κατέθεσε αίτησή της, ισχυριζόμενη ότι η προσφορά της απορρίφθηκε αδίκως, ενώ η προσφορά της αντιπάλου εταιρείας έγινε δεκτή αν και δεν πληρούσε τους αρμόδιους όρους της Διακήρυξης, όπως τον ειδικό κύκλο εργασιών για κουφώματα με θερμοπερατότητα Uw≤3,19W/(m2K). Επίσης, καταγγέλλει παραβιάσεις διαδικασίας από την Επιτροπή.
0.3024/2025
«Κοινοποίηση των άρθρων πρώτου. τέταρτου, πέμπτου και έκτου του ν. 5204/2025 «Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης του έργου της μελέτης, κατασκευής, χρηματοδότησης, λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο» (Α' 89) και των άρθρων 31.5 και 33 της Σύμβασης Παραχώρησης, που κυρώνεται με το άρθρο πρώτο του παραπάνω νόμου.
ΑΕΠΠ/435/2018
Ο προσφεύγων ζητεί την ακύρωση της διακήρυξης με αριθμό 1347/Φ70 για την ανάδειξη αναδόχου παροχής υπηρεσιών φύλαξης των κτιρίων και εγκαταστάσεων του Τ.Ε.Ι. Κρήτης σε διάφορες περιοχές της Κρήτης (Ηράκλειο, Χανιά, Ρέθυμνο, Άγιο Νικόλαο, Σητεία). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών φύλαξης και περιπολίας για διετές χρονικό διάστημα (2018-2020) με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 483.870,97€ (συνολικά 600.000€ με ΦΠΑ). Οι κύριοι λόγοι της προσφυγής είναι η υποτίμηση του εργοδοτικού κόστους, η παράνομη αναφορά σε ανύπαρκτη συλλογική σύμβαση, ασαφείς όροι για τη σύνθεση του προσωπικού και ανακριβής προγραμματισμός εργασιών. Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η διακήρυξη παραβιάζει το άρθρο 68 του Ν.3863/2010 και τις αρχές του δημοσιονομικού δικαίου.
ΝΣΚ/403/2008
Παραίτηση πειθαρχικώς διωχθέντος δημοτικού υπαλλήλου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Το παράπτωμα της αμέλειας και της ατελούς ή μη έγκαιρης εκπλήρωσης του καθήκοντος, για το οποίο ασκήθηκε πειθαρχική δίωξη σε βάρος του υπαλλήλου και καταδικάσθηκε αυτός με την πειθαρχική απόφαση του Δημάρχου, δεν επισύρει την ποινή της οριστικής παύσης και γι αυτό η εκ μέρους του υπαλλήλου παραίτηση παράγει έννομα αποτελέσματα και ο Δήμος υποχρεούται να την αποδεχθεί.