Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/379/2020

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφυγή ζητεί την ακύρωση της Απόφασης με αριθμό Β/Ε4/Φ1.2/482/23.01.2020 του Υπουργού, η οποία εγκρίνει το Πρακτικό της Α΄ Φάσης του διαγωνισμού για την ανάθεση της σύμβασης 'Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής'. Η σύμβαση αφορά έργο οδικού άξονα συνολικού μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, με προϋπολογισμένη αξία έως 50 εκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή και 251,8 εκατομμύρια ευρώ για τη λειτουργία. Ο διαγωνισμός διεξάγεται με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, και η προσφυγή επικεντρώνεται στο σκέλος της απόφασης που προκρίνει στη Β΄ Φάση τον ιδιωτικό φορέα και την ένωση προσώπων, κατηγορώντας ότι δεν πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΑΑΔΗΣΥ/11/2021

Έγκριση όρων πρότυπου τεύχους πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, στο πλαίσιο σύναψης σύμβασης με τη διαδικασία ανταγωνιστικού διαλόγου για την Κατασκευή και Αναβάθμιση Λιμενικών Υποδομών μέσω Συμβάσεων Παραχώρησης και Συμπράξεων Δημόσιου και ΙδιωτικούΤομέα (ΣΔΙΤ).


ΕΑΑΔΗΣΥ/7032/2021

«Δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως πρότυπου τεύχους πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, στο πλαίσιο σύναψης σύμβασης με τη διαδικασία ανταγωνιστικού διαλόγου για την Κατασκευή και Αναβάθμιση Λιμενικών Υποδομών μέσω Συμβάσεων Παραχώρησης και Συμπράξεων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ». ΑΔΑ:61ΑΙΟΞΤΒ-ΩΙΠ


ΕΣ/ΤΜ.6/1073/2016

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ -Συμπληρωματικες Συμβασεις (..) ζητείται η ανάκληση της 389/2015 πράξης του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, κατά το μέρος που με αυτή κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος για έλεγχο σχεδίου της 1ης συμπληρωματικής σύμβασης του έργου «Κατασκευή οδικού τμήματος .. – ... του οδικού κυκλώματος ... Νομού ..», που αφορά στο πρόσθετο μεταφορικό έργο για την εισκόμιση θραυστών υλικών Ε4 και αδρανών υλικών οδοστρωσίας και ασφαλτικών, (..)Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν ανωτέρω δεκτά, το Τμήμα κρίνει ότι, εν προκειμένω, συντρέχουν οι προϋποθέσεις σύναψης συμπληρωματικής σύμβασης, καθόσον το πρόσθετο μεταφορικό έργο που προέκυψε από την αλλαγή των συνθηκών μετά την δημοπρασία του εξεταζόμενου έργου, σε σχέση με εκείνες που ίσχυαν κατά τη σύνταξη των τευχών δημοπράτησης του (διακοπή λειτουργίας λατομείου Τενέδου, μη αδειοδότηση λατομείου Καλύβων και αναγκαστική λήψη των λατομικών προϊόντων από το λατομείο Ταγαράδων που βρίσκεται σε τριπλάσια απόσταση από την αρχικώς εκτιμηθείσα) συνιστούν απρόβλεπτες περιστάσεις για την αναθέτουσα και τεκμηριώνουν την αναγκαιότητα σύναψης συμπληρωματικής σύμβασης με τον υφιστάμενο ανάδοχο. (..)Ανακαλεί την 389/2015 πράξη του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου κατά το μέρος που με αυτήν κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου της 1ης συμπληρωματικής σύμβασης του έργου «Κατασκευή οδικού τμήματος ...-.....του οδικού κυκλώματος ... Νομού ...», όσον αφορά στο πρόσθετο μεταφορικό έργο για την εισκόμιση θραυστών υλικών Ε4 και αδρανών υλικών οδοστρωσίας και ασφαλτικών.


ΑΕΠΠ/348/2020

Ο προσφεύγων αίτησε την ακύρωση της απόφασης 1850/6.2.2020 του αναθέτοντος φορέα, η οποία έκρινε αποδεκτή την προσφορά του παρεμβάλλοντος οικονομικού φορέα για την ανάθεση δημόσιας σύμβασης αξίας 980.000 ευρώ. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια μίας 8-κάμερας τηλεοπτικού οχήματος εξωτερικών μεταδόσεων υψηλής ευκρίνειας (HD-OBVAN) με κριτήριο κατακύρωσης τη βέλτιστη σχέση ποιότητας-τιμής, μέσω ανταγωνιστικού διαλόγου. Επικαλούμενος ουσιώδη ελλείψεις στην προσφορά (απόκρυψη στοιχείων, αμετάφραστα έγγραφα, μη πληροί τα κριτήρια ISO, εγκαταστάσεων, προσωπικού και κατασκευής οχημάτων), ζητήθηκε η απόρριψη και των δύο συνδιαγωνιζόμενων προσφορών.


ΝΣΚ/105/2019

Αρμοδιότητα συντήρησης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.).(...)Η αρμοδιότητα συντήρησης του οδικού δικτύου του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) ανήκει στην Περιφέρεια Κρήτης και στις οικείες υπηρεσίες αυτής, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.3852/2010 («Καλλικράτης»), ως ασκούμενη μέχρι την έναρξη ισχύος του (01.07.2011) από την τότε (κρατική) Περιφέρεια Κρήτης, όπως προβλεπόταν με την απόφαση του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας με αριθμό 3292/12.11.2010, που εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 7 του ν.3481/2006, χωρίς να ασκεί έννομη επιρροή η ένταξη του Β.Ο.Α.Κ. στο διευρωπαϊκό οδικό δίκτυο, ενώ η αρμοδιότητα συντήρησης των νέων ή σε εξέλιξη έργων οδικών υποδομών ή τμημάτων τους στον οδικό αυτό άξονα, μετά την αντικατάσταση του εδαφίου i) της περίπτωσης β΄ της παρ.11 του άρθρου 3 του ν.4138/2013 με την παρ.1 του άρθρου 22 του ν.4519/2018, ανατίθεται με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών στην ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης» (Ο.Α.Κ. Α.Ε.) (ομόφ.).


ΑΕΠΠ/1591/2021

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης Υφυπουργού που κρίθηκαν αποδεκτές οι συμμετοχές των παρεμβαινόντων, σε διαδικασία ανταγωνιστικού διαλόγου για την ανάθεση Σύμβασης Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα του έργου «Δημιουργία Κέντρου Καινοτομίας στην …με Σ.Δ.Ι.Τ.», σύμφωνα με τους νόμους 4413/2016 και 3389/2005. Το έργο έχει εκτιμώμενη άνευ ΦΠΑ αξία 201.612,90 ευρώ και είχε δημοσιευθεί στην ΕΕΕΕ την 16-12-2020. Η προσφυγή ασκείται ενάντια στην απόφαση που έκρινε δεκτή την αίτηση του τρίτου παρεμβαίνοντος, με την προσφυγή να στηρίζεται σε πέντε λόγους που αφορούν την τήρηση των όρων της διακήρυξης, τη νομιμότητα των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την εκτίμηση των κριτηρίων συμμετοχής.


ΕλΣυν/Κλ.Ζ/229/2010

Με τα δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η προεκτεθείσα διαδικασία είναι νόμιμη και δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου συμφωνίας πλαισίου (άρθρ. 8 του ν. 3316/2005) Για τους λόγους αυτούς Δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου συμφωνίας-πλαισίου του άρθρου 8 του ν. 3316/2005, με αντικείμενο την εκπόνηση μελετών με τίτλο «Γεωτεχνικές έρευνες μελετών ολοκλήρωσης του οδικού άξονα ....


ΑΕΠΠ/90/2018

Η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης 1262/2017 του διαγωνισμού για τη μίσθωση και καθαρισμό 50 κινητών τουαλετών (WC), με προϋπολογισμό 258.240 € (χωρίς ΦΠΑ) για 24 μήνες. Επιδιώκει τον αποκλεισμό της ισχυριζόμενης εταιρείας, κατηγορώντας τη για μη συμμόρφωση με τις τεχνικές προδιαγραφές (π.χ. έλλειψη Ευρωπαϊκού Οικολογικού Σήματος, ελλιπή δικαιολογητικά όπως τεχνικά δελτία (TDS), βεβαιώσεις πιστοποίησης κ.ά.). Η προσφυγή στηρίζεται σε παράβαση των όρων της διακήρυξης και του ν. 4412/2016, με ισχυρισμούς ότι η αναθέτουσα αρχή δεν αξιολόγησε σωστά τις πλημμελείς προσφορές.


ΕΣ/Τμ.5/26/2014

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:Διαδικασία ανάθεσης: Κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης του έργου «Βελτίωση του επιπέδου οδικής ασφάλειας του οδικού άξονα …», καθόσον η απόφαση του Δ.Σ. της αναθέτουσας αρχής για τη σύναψη της ελεγχόμενης σύμβασης, που εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 25 του π.δ. 60/2007, εκδόθηκε κατά παράβαση ουσιώδους τύπου της διαδικασίας, αφού δεν προηγήθηκε σύμφωνη γνώμη της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων


ΕΣ/Ε ΚΛΙΜΑΚΙΟ/154/2023

Μελέτη, Κατασκευή, Χρηµατοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση.(...)  Δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου της σύμβασης σύμπραξης και των δεκατριών (13) παραρτημάτων που το συνοδεύουν, μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου, διά του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών/Γενική Γραμματεία Υποδομών/Γενική Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών/Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων (Ε.Υ.Δ.Ε.) Κατασκευής και Συγκοινωνιακών Έργων με σύμβαση παραχώρησης, της ανώνυμης εταιρείας ειδικού σκοπού με την επωνυμία «..» και δ.τ. «…Α.Ε..» και εκ τρίτου των μετόχων του αναδειχθέντος Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης, ήτοι των ανωνύμων εταιρειών με την επωνυμία «…Α.Ε.) και «..» (δ.τ….), για την υλοποίηση του έργου «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηµατοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τµήµα Καλαµάτα – Ριζόµυλος – Πύλος - Μεθώνη, µε Σ.∆.Ι.Τ.».