×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/42/2019

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα εταιρεία, με έδρα τη Χαλκίδα, ζητά με την προδικαστική προσφυγή την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 2687/2018 της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας [....], ειδικά στο μέρος που εγκρίνει το Πρακτικό αποσφράγισης και αξιολόγησης των δικαιολογητικών συμμετοχής, τεχνικής και οικονομικής προσφορών. Αυτό οδήγησε στον διορισμό του οικονομικού φορέα [....] ως προσωρινού αναδόχου για το Τμήμα 74, δηλαδή για το δρομολόγιο [....] & Επιστροφή (Εσπερινό), με συνέπεια την κατάταξη της προσφεύγουσας ως επιλαχούσας για αυτό το δρομολόγιο. Η σύμβαση αφορά υπηρεσίες μεταφοράς μαθητών για 74 νέα δρομολόγια σχολικών μονάδων στην Εύβοια για τα σχολικά έτη 2018-2019 και 2019-2020, με προϋπολογισμό 780.220,40 € (χωρίς ΦΠΑ).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/679/2018

Η προσφεύγουσα, μέσω της προδικαστικής προσφυγής, ζητά την ακύρωση της απόφασης υπ’ αριθμ. 1201/2018 της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Θεσσαλίας, η οποία αφορά στην ανάθεση υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης για τα σχολικά έτη 2018-2019, 2019-2020 και 2020-2021 στον Δήμο Μαγνησίας και Σποράδων. Η προσφεύγουσα, η οποία είχε υποβάλει προσφορά για συγκεκριμένα δρομολόγια, υποστηρίζει ότι η απόρριψη της προσφοράς της για το δρομολόγιο 6.1.29 ήταν άδικη, καθώς θεωρεί ότι η προσφορά της πληρούσε τους όρους της διακήρυξης. Επίσης, επικαλείται ότι η απόρριψη της προσφοράς της έγινε μετά την αντικατάσταση του αρχικά δηλωθέντος οχήματος και κατηγορεί την αναθέτουσα αρχή για παραβάσεις των όρων της διακήρυξης και του νόμου. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών με προϋπολογιζόμενο κόστος 5.654.103,22 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.


ΑΕΠΠ/1240/2019

Ο προσφεύγων με την προδικαστική προσφυγή επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που απέκλεισε την προσφορά του από τα δρομολόγια 12, 14, 17, 108, 109 και 144 και ανακήρυξε προσωρινό μειοδότη άλλον οικονομικό φορέα για το δρομολόγιο 12. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες μεταφοράς μαθητών για τα σχολικά έτη 2019-2020 και 2020-2021 με δικαίωμα τετράμηνης παρατάσης, με συνολική εκτιμώμενη αξία 6.080.110,08 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η απόρριψη της προσφοράς του ήταν παράνομη, καθώς η αναθέτουσα αρχή δεν λαμβάνει υπόψη της τις υπεύθυνες δηλώσεις του περί συμμόρφωσης με τους όρους της διακήρυξης και την ύπαρξη συνοδών.


ΑΕΠΠ/220/2017

Ο προσφεύγων αίτησε την ακύρωση ή μεταρρύθμιση της απόφασης με αριθμό 1962/16.10.2017 της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, η οποία αποκλείει την εταιρεία του από τη συνέχιση της διαγωνιστικής διαδικασίας για τα δρομολόγια 8 και 12. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την ανάθεση υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών δημόσιων σχολικών μονάδων Α΄/θμιας και Β΄/θμιας εκπαίδευσης στην Περιφερειακή Ενότητα Φωκίδας για τρία σχολικά έτη (2017–2018, 2018–2019, 2019–2020), με συνολικό προϋπολογισμό 2.926.018,79 €, συμπεριλαμβανομένων δικαιωμάτων προαίρεσης 20% και ΦΠΑ 24%.


ΕΣ/Τμ.6/1610/2016

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ:Αίτηση ανάκλησης  της 7/2016 πράξης του Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου (,,)Κατόπιν των ανωτέρω, πρέπει να γίνει δεκτή η κρινόμενη αίτηση, να ανακληθεί η προσβαλλόμενη πράξη και να κριθεί ότι δεν κωλύεται η υπογραφή των υποβληθέντων ενώπιον του Τμήματος οκτώ (8) σχεδίων συμβάσεων μεταξύ του αιτούντος ν.π.δ.δ. και των …. για τα ομαδοποιημένα δρομολόγια 88 και 89, 90 και 101, … για τα δρομολόγια 74, 77, 79, 92, 93, 96 και 97, 102, 131, 132, «….», για τα δρομολόγια 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 7, 8, 11, 46, 47, 49, 59, 66, «….», για τα δρομολόγια 13, 16, 17, 18, 19, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 30, 33, 34, 35, 38, 39, 41, 42, 43, 49, 50, 51, 53, 54, 61 και 62, 63, 64, 65, 109, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 123, 124, 126 και 127, 128, 129, 133, «….», για τα δρομολόγια 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7, 5.8, 5.10, 5.11, 5.12, 5.13, 5.14, 5.15, 5.16, 5.17, 5.18, 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5, 6.6, 6.7, 6.8, 6.9, 6.11, 6.12, 6.13, 6.14, 6.15, 6.16, 9, 56, 57, 68, 73, 82, 86, 107, 108, 121, …., για τα δρομολόγια 91 και 130, 100, 104, «…. Ε.Ε.», για τα δρομολόγια 10, 75 και …., για το δρομολόγιο 98, με αντικείμενο τη μεταφορά μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τα σχολικά έτη 2015-2016 και 2016-2017 χωρικής αρμοδιότητας της Περιφερειακής Ενότητας ….Ανακαλεί την 7/2016 πράξη του Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου


ΝΣΚ/369/2008

Καταβολή μισθώματος για την εκτέλεση επιδοτούμενων ακτοπλοϊκών δρομολογίων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Σε περίπτωση μεταβίβασης πλοίου που εκτελεί επιδοτούμενα δρομολόγια, δικαιούχος του μισθώματος για το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ της μεταβίβασης του πλοίου και της υπογραφής της σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας με τον νέο ανάδοχο-πλοιοκτήτη, είναι ο νέος πλοιοκτήτης του πλοίου που εκτέλεσε το δρομολόγιο.


ΑΕΠΠ/386/2018

Η προσφεύγουσα εταιρεία επιδιώκει με την προδικαστική προσφυγή την ακύρωση της απόφασης 150/2018 της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία αναθέτει τα δρομολόγια 250, 251, 252 και 253 του Τμήματος 5-318 στον ανταγωνιστή της. Ζητεί να κηρυχθεί έκπτωτος ο κατακυρωθείς οικονομικός φορέας και να μην υπογραφεί η αντίστοιχη σύμβαση, επικαλούμενη εκπρόθεσμη υποβολή δικαιολογητικών κατακύρωσης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες μεταφοράς μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες της Π.Ε. Κυκλάδων για τα σχολικά έτη 2017-2018 και 2018-2019, με εκτιμώμενη αξία 3.593.233€ άνευ ΦΠΑ.


ΑΕΠΠ/875/2018

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της υπ’ αρ. 2597/2018 Απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία ενέκρινε το 1ο Πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού, ιδίως κατά το μέρος που έγινε δεκτή η τεχνική προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας για το 3ο τμήμα του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες μεταφοράς μαθητών χωρικής αρμοδιότητας για τα σχολικά έτη 2018-2019 και 2019-2020, με συνολικό προϋπολογισμό 7.965.000,00 €. Η προσφυγή βασίζεται σε λόγους όπως η μη συμμόρφωση της παρεμβαίνουσας με τους όρους της διακήρυξης, ιδίως ως προς την υποβολή απαιτούμενων ειδικών αδειών μεταφορέα και τη χρήση οχημάτων που δεν καλύπτουν τις προβλεπόμενες απαιτήσεις για συγκεκριμένα δρομολόγια.


ΕΣ/ΤΜ.6/176/2015

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (...) Με τα δεδομένα αυτά και λαμβάνοντας υπόψη ότι στα δρομολόγια με α/α 4, 12 και 13 δεν έγιναν καθόλου διορθώσεις, στο δρομολόγιο με α/α 15 εκ παραδρομής αναγράφηκε επιστροφή και ότι τα δρομολόγια με α/α 5, 6, 8 και 14 κηρύχθηκαν άγονα, κρίνει ότι οι εγκριθείσες δια της 743/2014 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Θεσσαλίας διορθώσεις, οι οποίες αφορούν στη μείωση του ημερήσιου κόστους των δρομολογίων λόγω εκ παραδρομής λανθασμένου υπολογισμού, δεν αποτελούν ουσιώδεις τροποποιήσεις των όρων της διακήρυξης, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα με την αίτηση ανάκλησης.(...)Με τα δεδομένα αυτά, το Τμήμα λαμβάνοντας υπόψη τις ανωτέρω ιδιαιτερότητες, για τις οποίες άλλωστε όλα τα δρομολόγια του υπό κρίση διαγωνισμού έχουν χαρακτηριστεί με την 525/2014 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής ως ειδικά, λόγω των τοπικών γεωγραφικών δεδομένων, όπως το απομακρυσμένο ορισμένων περιοχών, καθώς και λοιπών πρακτικών λόγων, όπως οι διαφορετικές ανάγκες των μεταφερόμενων μαθητών, κρίνει ότι η κατάστρωση των συγκεκριμένων δρομολογίων και η επιλογή του ταξί ως μεταφορικού μέσου είναι επαρκώς αιτιολογημένη και συνάδει, στο μέτρο του δυνατού, προς τις συναγόμενες από την ως άνω κ.υ.α. κατευθυντήριες οδηγίες. Για τους λόγους αυτούς Ανακαλεί εν μέρει την 7/2014 πράξη της Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό Καρδίτσας, κατά τα αναφερόμενα στο σκεπτικό.


ΑΕΠΠ/266/2018

Οι προσφεύγοντες αιτούνται την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου που αποκλείει τις προσφορές τους για συγκεκριμένα σχολικά δρομολόγια μεταφοράς μαθητών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάθεση υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών δημοσίων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα νησιά Λέσβου και Λήμνου για δύο σχολικά έτη (2017-2018 και 2018-2019), με συνολικό προϋπολογισμό 5.300.471,55 ευρώ. Οι προσφεύγοντες υποστηρίζουν ότι ο αποκλεισμός τους βασίστηκε σε παράνομους γεωγραφικούς περιορισμούς σχετικούς με την έδρα των ταξί που θα χρησιμοποιούσαν, καταπατώντας έτσι τις διατάξεις του νόμου 4070/2012 και την αρχή του ανόθευτου ανταγωνισμού.


ΑΕΠΠ/77/2018

Ο προσφεύγων ασκεί προδικαστική προσφυγή για την ακύρωση της απόφασης 627/2017 της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, η οποία απορρίπτει την προσφορά του στον Ανοικτό Διεθνή Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό για την ανάθεση υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών χωρικής αρμοδιότητας ΠΕ Δωδεκανήσου για τα σχολικά έτη 2017-2018-2019, ειδικότερα για τα δρομολόγια της Νήσου Νισύρου (Ομάδα 5). Υποστηρίζει ότι το Ευρωπαϊκό Έντυπο Σύμβασης (ΕΕΕΣ) απηγόρευε την πλήρη συμπλήρωσή του λόγω σχεδιαστικού λάθους, παραβιάζοντας τις αρχές διαφάνειας και ίσης μεταχείρισης.