×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/532/2020

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Οι προσφεύγουσες επιδιώκουν την ακύρωση της απόφασης 30/2020 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία εγκρίνει τα πρακτικά αξιολόγησης της τεχνικής και οικονομικής προσφοράς στο πλαίσιο του διαγωνισμού για την 'Προμήθεια, Τοποθέτηση και Θέση σε Λειτουργία Η/Μ Εξοπλισμού Φίλτρανσης σε Υδρευτική Γεώτρηση' συνολικού προϋπολογισμού 329.973,92€. Ισχυρίζονται ότι οι επικυρωθείσες προσφορές παραβιάζουν τους όρους της διακήρυξης και του νόμου, με ειδικούς λόγους σχετικά με τεχνικές απαιτήσεις, εγγυήσεις και κριτήρια επάρκειας των προσφορών.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/531/2020

Οι προσφεύγουσες εταιρείες ζητούν την ακύρωση της απόφασης 30/2020 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία ενέκρινε τα πρακτικά της Επιτροπής διαγωνισμού για την αξιολόγηση των προσφορών στον διαγωνισμό για την 'Προμήθεια, τοποθέτηση και θέση σε λειτουργία Η/Μ εξοπλισμού φίλτρανσης σε υδρευτική γεώτρηση', με προϋπολογισμό 266.108,00€ (χωρίς ΦΠΑ). Επικαλούνται παραβάσεις των όρων της διακήρυξης, τεχνικές ασυνέπειες στις αποδεκτές προσφορές και έλλειψη συμμόρφωσης με τα κριτήρια τεχνικής και επαγγελματικής ικανότητας. Ο διαγωνισμός αφορά σύστημα επεξεργασίας νερού για απομάκρυνση αρσενικού, με σκοπό την παροχή πόσιμου νερού.


ΑΕΠΠ/875/2019

Η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης υπ’ αριθμ. 27/25.02.2019 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πύδνας-Κολινδρού, η οποία ενέκρινε την προσφορά της παρεμβαίνουσας στον διαγωνισμό για την 'Προμήθεια, τοποθέτηση και θέση σε λειτουργία ηλεκτρομηχανικού εξοπλισμού φιλτράνσης σε υδρευτική γεώτρηση της Τ.Κ. Καταχά'. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων τεχνικών εγκαταστάσεων, συστημάτων επεξεργασίας νερού και εξοπλισμού φίλτρανσης, με συνολική εκτιμώμενη αξία 266.108,00 ευρώ (συν ΦΠΑ 24%). Η προσφυγή επικεντρώθηκε σε ισχυρισμούς για παραλείψεις και ατασθαλίες στην τεχνική προσφορά της παρεμβαίνουσας, όπως μη τήρηση ουσιωδών όρων της διακήρυξης, ελλείψεις δικαιολογητικών, και μη συμμόρφωση με τεχνικές προδιαγραφές.


ΑΕΠΠ/473/2019

Οι προσφεύγουσες επιχειρήσεις ασκούν προδικαστικές προσφυγές κατά της απόφασης του Δήμου που έκανε δεκτές τις προσφορές των παρεμβαινουσών στον διαγωνισμό για την «Προμήθεια, τοποθέτηση και θέση σε λειτουργία Η/Μ εξοπλισμού φιλτράνσης σε υδρευτική γεώτρηση». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εγκατάσταση συστήματος επεξεργασίας νερού για απομάκρυνση αρσενικού, με προϋπολογισμένη δαπάνη 266.108€ (συμπ. ΦΠΑ). Οι προσφυγούσες ζητούν την ακύρωση της απόφασης λόγω σημαντικών παραβάσεων, όπως μη συμμόρφωση των αντίπαλων προσφορών με τις τεχνικές προδιαγραφές (π.χ. χαρακτηριστικά διαχυτών, πιστοποιητικά ISO, εμπειρία σε συναφή έργα) και διατάραξη αρχών διαφάνειας και ίσης μεταχείρησης.


ΑΕΠΠ/283/2020

Οι προσφεύγουσες, με την προδικαστική προσφυγή τους, επιδιώκουν την ακύρωση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, η οποία εγκρίνει το Πρακτικό τεχνικής αξιολόγησης και απορρίπτει τις τεχνικές προσφορές τους, ενώ κάνει δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια ενός κλιβάνου αποστείρωσης 8STU, δύο θυρών, με ενσωματωμένη ατμογεννήτρια ή σύνδεση με δίκτυο ατμού, για τις ανάγκες συγκεκριμένης Νοσοκομειακής Μονάδας. Οι προσφεύγουσες θεωρούν παράνομη την απόρριψη των προσφορών τους και την αποδοχή της προσφοράς της παρεμβαίνουσας, καθώς ισχυρίζονται ότι δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις της διακήρυξης και ότι η προσφορά της παρεμβαίνουσας πάσχει από ουσιώδη ελλείμματα.


ΑΕΠΠ/798/2018

Οι προσφεύγουσες επιδιώκουν την ακύρωση ή τροποποίηση της Διακήρυξης του ΠΑΓΝΗ-Γ.Ν. ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΟ για τη σύναψη σύμβασης προμήθειας, εγκατάστασης, λειτουργίας και συντήρησης Συστήματος τροφοδοσίας οξυγόνου με μονάδα παραγωγής οξυγόνου για ιατρική χρήση (CPV 42511200-3). Κατηγορούν ότι η Διακήρυξη περιλαμβάνει παράνομες τεχνικές προδιαγραφές οι οποίες παραβιάζουν την ισότητα μεταξύ των διαγωνιζομένων και τον ελεύθερο ανταγωνισμό, όπως η απαίτηση για πιστοποίηση CE ιατροτεχνολογικού προϊόντος, εγγυήσεις θερμοκρασίας λειτουργίας, σύστημα τηλεπιτήρησης, δεκαετή εγγύηση ενεργειακής κατανάλωσης, και ευθύνη για όλες τις πηγές οξυγόνου (κύρια, δευτερεύουσα, εφεδρική). Επίσης, αμφισβητούν την κατηγοριοποίηση του συστήματος ως ιατροτεχνολογικού προϊόντος και τη διαίρεση του αντικειμένου της σύμβασης σε ξεχωριστές διαδικασίες για κάθε πηγή οξυγόνου.


ΑΕΠΠ/711/2018

Οι προσφεύγουσες επιδιώκουν την ακύρωση ή τροποποίηση ορισμένων τεχνικών προδιαγραφών της Διακήρυξης υπ’ αριθμ. 5/2017, η οποία αφορά στην «Προμήθεια εργαλείων χειρουργείου (συρραπτικά – λαπαροσκοπικά) για τις ανάγκες του Γενικού Νοσοκομείου Πειραιά ΤΖΑΝΕΙΟ για 2 χρόνια» με προϋπολογιζόμενο κόστος 1.170.000€ (συμπλ. ΦΠΑ). Ισχυρίζονται ότι οι προδιαγραφές αυτές, όπως οι απαιτήσεις για κλιπς με ορθογώνια διατομή ή ενσωματωμένο ενισχυτικό συρραφής, περιορίζουν άδικα τον ανταγωνισμό και ευνοούν συγκεκριμένους κατασκευαστές, παρά την πιστοποίηση CE των δικών τους προϊόντων. Η πρώτη προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση 8 συγκεκριμένων τεχνικών προδιαγραφών (Α/Α 22, 36, 41, 43, 47, 56, 57, 58), ενώ η δεύτερη επιχειρηματολογεί για ανάλογα ζητήματα σε άλλα είδη (Α/Α 51, 52, 54, 95, 96). Και οι δύο υποστηρίζουν ότι οι όροι παραβιάζουν τις αρχές διαφάνειας, ισότιμης πρόσβασης και ελεύθερης κυκλοφορίας προϊόντων σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016 και την Οδηγία 93/42/ΕΚ.


ΑΕΠΠ/1741/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, οι προσφεύγουσες εταιρείες επιδιώκουν την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του δήμου που αφορά τον διαγωνισμό για την 'ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΧΑΡΩΝ'. Οι προσφεύγουσες ισχυρίζονται ότι η απόφαση έγινε αποδεκτή μετά από μη νόμιμη αξιολόγηση των προσφορών, καθώς οι τεχνικές προδιαγραφές και τα πιστοποιητικά ποιότητας των προσφερομένων ειδών δεν πληρούσαν τους όρους της διακήρυξης. Ειδικότερα, επικεντρώνονται σε θέματα όπως το κρίσιμο ύψος πτώσης των οργάνων παιδικής χαράς, η ύπαρξη στέγης σε συγκεκριμένα όργανα και ο αριθμός χρηστών, τα οποία θεωρούν ότι ήταν εκτός των προβλεπόμενων προδιαγραφών.


ΑΕΠΠ/622/2018

Με τις Προδικαστικές Προσφυγές, οι αιτούσες επιδιώκουν την ακύρωση της απόφασης υπ' αριθμ. 120/2018 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πολυγύρου, η οποία εκδόθηκε στο πλαίσιο της διακήρυξης υπ' αριθμ. 2572/01.03.2018. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια λιπαντικών για τις ανάγκες του Δήμου Πολυγύρου και του ΝΠΙΔ ΚΕΔΗΠΟ για 24 μήνες, με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 130.561,76€ πλέον Φ.Π.Α. Οι προσφεύγουσες ισχυρίζονται παραβάσεις των όρων της διακήρυξης, όπως η αδικαιολόγητη απόρριψη προσφορών, η αποδοχή μη συμβατών προσφορών και η έλλειψη σαφήνειας στις απαιτήσεις, ιδίως όσον αφορά τις τεκμηριώσεις καταχώρισης χημικών προϊόντων και τις δηλώσεις κατασκευαστών.


ΑΕΠΠ/1207/2020

Η προσφεύγουσα ένωση επιδιώκει μέσω της προδικαστικής προσφυγής την ακύρωση της απόφασης του διοικητικού συμβουλίου του φορέα που απέρριψε την προσφορά της κατά το στάδιο ελέγχου δικαιολογητικών συμμετοχής. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών λογιστικής υποστήριξης με προϋπολογισμένες δαπάνες 4.600.000€ (χωρίς ΦΠΑ). Ειδικότερα, η προσφεύγουσα θεωρεί ότι ο αποκλεισμός της βασίστηκε σε εσφαλμένη ερμηνεία των προϋποθέσεων οικονομικής επάρκειας, ενώ ταυτόχρονα προσβάλλει την αποδοχή της προσφοράς της ανταγωνίστριας ένωσης, προβαίνοντας σε έξι λόγους ακυρότητας που αφορούν δήθεν ελλείψεις στη νομιμότητα της συμμετοχής της (όπως ελλιπή συμφωνητικά, εγγυήσεις, τεχνική καταλληλότητα κ.λπ.).


ΕΑΔΗΣΥ/1874/2023

Οι προσφεύγουσες επιδιώκουν την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία ενέκρινε τις προσφορές των ανταγωνιστριών εταιριών και τις κάλεσε για τις περαιτέρω διαδικασίες του διαγωνισμού για τη προμήθεια προϊόντων όπως αντιψυκτικά και συνθετικά λάδια. Ισχυρίζονται ότι οι προσφορές των ανταγωνιστριών δεν πληρούσαν τις τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης, όπως ζητούνταν για τα προϊόντα, όπως η κατάλληλη έγκριση κατασκευαστή (Approval) και η συμμόρφωση με συγκεκριμένες προδιαγραφές όπως ISO και DIN. Επίσης, αμφισβητούν τη νομιμότητα της υποβολής ορισμένων δικαιολογητικών σε έντυπη μορφή αντί ηλεκτρονικής, όπως απαιτούσε η διακήρυξη, και την εφαρμογή του άρθρου 102 του Ν. 4412/2016 για τη συμπλήρωση ελλειπόντων στοιχείων.