×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/608/2020

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ο προσφεύγων με την προδικαστική προσφυγή επιδιώκει την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 74/2020 Απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Σκύδρας, η οποία επικύρωνε το Πρακτικό Διενέργειας Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου του έργου «Ενεργειακή Αναβάθμιση του Κτιρίου Στέγασης του Γυμνασίου/Λυκείου Σκύδρας». Αντικείμενο της σύμβασης είναι η κατασκευή του εν λόγω έργου, με εκτιμώμενη αξία 453.225,81 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η απόρριψη της προσφοράς του και η προσωρινή ανάδειξη της άλλης εταιρείας ως αναδόχου με έκπτωση 42,02% ήταν παράνομη, καθώς θεωρεί ότι πληροί τα κριτήρια της Διακήρυξης, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας στήριξης σε τρίτους για την κάλυψη των απαιτήσεων ποιοτικής επιλογής.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1041/2022

Ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 274/2021 του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, η οποία αφορά την ανάδειξη αναδόχου παροχής υπηρεσιών ταχυδρομικής διανομής. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης στην περιοχή της επιχειρησιακής δραστηριότητας του αναθέτοντος φορέα, με προϋπολογισμένη δαπάνη 597.000,00 € πλέον ΦΠΑ για 18 μήνες. Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι ο αναδειχθείς ανάδοχος δεν πληρούσε τεσσάρων κριτηρίων ποιοτικής επιλογής που αφορούν την τεχνική και επαγγελματική ικανότητα, συγκεκριμένα ως προς την οργάνωση και το προσωπικό, τη μόνιμη απασχόληση εργαζομένων, τη μίσθωση οχήματος τύπου van και την ύπαρξη συστημάτων ασφαλείας στις εγκαταστάσεις.


ΑΕΠΠ/359/2020

Προδικαστική προσφυγή με αντικείμενο τη ζήτηση ακύρωσης της απόφασης 24-1-2020, με την οποία ο προσφεύγων οικονομικός φορέας απεκλείσθη από τη διαδικασία του διαγωνισμού για ανάδειξη προσωρινού αναδόχου. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η «Συντήρηση, Αποκατάσταση και Ανάδειξη της Οδού … σε συγκεκριμένη τοποθεσία», με εκτιμώμενη αξία (χωρίς ΦΠΑ) 1.056.750,40 ευρώ. Ο προσφεύγων θεωρεί τον αποκλεισμό του ως μη νόμιμο, καθώς αφορούσε την αντικατάσταση ενός στελέχους της ομάδας έργου χωρίς να επηρεάζεται η πληρότητα των κριτηρίων επιλογής. Η προσφυγή επισημαίνει ότι η αρχική και η νέα ομάδα έργου πληρούν τις προϋποθέσεις της διακήρυξης, με μέλη που κατέχουν τα απαιτούμενα προσόντα εγγραφής στο Μητρώο Συντηρητών.


ΕΑΔΗΣΥ/10/2022

Ο πρώτος προσφεύγων (ένωση οικονομικών φορέων) και ο δεύτερος προσφεύγων αιτούνται με ξεχωριστές προδικαστικές προσφυγές την ακύρωση της απόφασης του αναθέτοντα φορέα, η οποία επικύρωνε τις προσφορές του δεύτερου προσφεύγοντα και του παρεμβάλλοντος οικονομικού φορέα, με σκοπό την ανακήρυξη του παρεμβάλλοντος ως προσωρινού αναδόχου. Οι προσφυγές αφορούν τον αποκλεισμό προσφορών λόγω πιθανών παραβάσεων των όρων της διακήρυξης, ειδικά ως προς τον υπολογισμό του εργατικού κόστους και τον αριθμό απασχολουμένων προσωπικών.


ΕΑΔΗΣΥ/131/2025

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας αιτείται την ακύρωση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, η οποία έκανε δεκτές τις προσφορές των οικονομικών φορέων «...» και «...» για την ανάδειξη προσωρινού αναδόχου στην εκτέλεση του έργου «...». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά έργο εκτιμώμενης αξίας ... ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%), με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής (χαμηλότερη τιμή). Ο προσφεύγων διεκδικεί τη δική του ανάδειξη ως αναδόχου, επικαλούμενος παράνομη αποδοχή των προσφορών των αντιπάλων λόγω ελλιπών αιτιολογήσεων, αριθμητικών λαθών, μη συμμόρφωσης με τα κριτήρια της διακήρυξης και εσφαλμένης συμπλήρωσης του Ευρωπαϊκού Ενιαίου Εγγράφου Σύμβασης (ΕΕΕΣ).


ΑΕΠΠ/854/2018

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων επιδιώκει: (α) την ακύρωση της απόφασης της οικονομικής επιτροπής του Δήμου Ήλιδας που απορρίπτει την προσφορά του ως ασυνήθιστα χαμηλή, (β) την ακύρωση της ανάδειξης του προσωρινού αναδόχου του έργου και (γ) τη δική του ανάδειξη ως νέου προσωρινού αναδόχου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΖΗΜΙΩΝ ΣΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Δ.Ε. ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΔΑΣ» με προϋπολογισμό 855.000€. Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι οι εξηγήσεις του για το κόστος της προσφοράς (75,72% έκπτωση) αγνοήθηκαν και η απόρριψή του βασίστηκε σε εσφαλμένη αξιολόγηση. Η διαφορά κόστους μεταξύ των προσφορών είναι σημαντική (207.513,43€ vs 410.948,14€).


ΕΑΔΗΣΥ/518/2023

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της με αρ. 605/3-2-2023 απόφαση του «…», καθ’ ό μέρος κατόπιν έγκρισης του Πρακτικού της Γ’ Φάσης (έλεγχος δικαιολογητικών κατακύρωσης προσωρινού αναδόχου) της Επιτροπής του Διαγωνισμού αποφασίστηκε η ανάδειξη της επιχείρησης «…» ως οριστικού αναδόχου καθώς επίσης και η ενσωματωθείσα σε αυτήν με αριθμ. πρωτ. 195/12-1-2023 απόφαση του «…» καθ’ ό μέρος ,κατόπιν έγκρισης των Πρακτικών Α’ και Β’ Φάσης του Διαγωνισμού, αναδείχθηκε η ως άνω εταιρεία προσωρινή ανάδοχος της διαγωνιστικής διαδικασίας του «…» για την ανάθεση του έργου «…».


ΝΣΚ/113/2011

Αυτοδίκαιη παραλαβή έργου – Μετάθεση συμβατικού χρόνου παράδοσης – Κήρυξη αναδόχου έκπτωτου – Προϋποθέσεις.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Με βάση το διδόμενο ιστορικό του ερωτήματος: α) δεν συντρέχει περίπτωση οριστικής ποιοτικής και ποσοτικής παραλαβής του έργου, β) η ανάδοχος οφείλει να το ολοκληρώσει εντός του μετατεθέντος χρόνου χωρίς πρόσθετο τίμημα και γ) σε περίπτωση άρνησής της για συνέχιση και ολοκλήρωση η αναθέτουσα Αρχή οφείλει να την κηρύξει έκπτωτη. (ομοφ.)


ΕΣ.ΚΛΙΜΑΚΙΟ Ε/275/2025

Η Πράξη 275/2025 του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου κρίνει απαράδεκτη την εισαγωγή φακέλου για προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας σχετικά με τη διαδικασία ανάδειξης αναδόχου του έργου «Ανάδειξη, αποκατάσταση, ενεργειακή αναβάθμιση και εσωτερικές λειτουργικές παρεμβάσεις διατηρητέου κτιρίου ΧΑΝΘ», προϋπολογισμού 2.500.000,00 ευρώ (με ΦΠΑ). Ο φάκελος υποβλήθηκε από τη Χριστιανική Αδελφότης Νέων Θεσσαλονίκης (Χ.Α.Ν.Θ.), ένα κοινωφελές σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Το Κλιμάκιο αποφάνθηκε ότι η Χ.Α.Ν.Θ. δεν εξομοιώνεται με το Δημόσιο για τους σκοπούς του ελέγχου, καθώς δεν πληροί τα σχετικά κριτήρια, κυρίως επειδή το ποσοστό δημόσιας χρηματοδότησης για το κρίσιμο έτος 2024 ανερχόταν μόλις στο 11,95% των συνολικών της εσόδων, ποσοστό πολύ κατώτερο από το απαιτούμενο 50%.


ΕΑΔΗΣΥ/283/2023

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση: α) της απόφασης της Υπηρεσιακής Γραμματέως της αναθέτουσας αρχής με αριθμό 6312/16.12.2022 και με θέμα: «Έγκριση του υπ’ αρ. 23/2022 πρακτικού της τριμελούς επιτροπής διενέργειας και αξιολόγησης διαγωνισμών και κατακύρωση του αποτελέσματος για το Τμήμα 3 του ανοιχτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού άνω των κοινοτικών ορίων που διενεργήθηκε με την με αριθ. …/04.08.2022 (…) διακήρυξη για την ανάθεση της σύμβασης ‘…’, στο πλαίσιο του έργου …, Βελτιώνοντας την ενεργειακή απόδοση: Επίδειξη σε δημόσια κτήρια, “…”, το οποίο υλοποιείται μέσω του Προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας INTERREG IPA ‘…’» και β) της απόφασης του ίδιου οργάνου με αριθμό 5804/23.11.2022 και με θέμα: «Έγκριση των υπ’ αρ. 8 και 13/2022 πρακτικών της τριμελούς επιτροπής διενέργειας και αξιολόγησης διαγωνισμών που αφορούν τα δύο πρώτα στάδια της διαδικασίας ανάθεσης και ανάδειξη προσωρινού αναδόχου για το Τμήμα 3 του ανοιχτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού άνω των κοινοτικών ορίων που διενεργήθηκε με την με αριθ. …/04.08.2022 (…) διακήρυξη για την ανάθεση της σύμβασης ‘…’, στο πλαίσιο του έργου …, Βελτιώνοντας την ενεργειακή απόδοση: Επίδειξη σε δημόσια κτήρια, “…”, το οποίο υλοποιείται μέσω του Προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας INTERREG IPA ‘…’».


ΕΑΔΗΣΥ/496/2023

Η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης της Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, με την οποία επικυρώθηκε το 1ο Πρακτικό του Διαγωνισμού και έγιναν δεκτές οι προσφορές των οικονομικών φορέων «...», «...», «...» και «...», καθώς και την ανάδειξη της εταιρείας «...» ως προσωρινής αναδόχου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά στην εκτέλεση έργου με τίτλο «...», εκτιμώμενης αξίας 903.225,81 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α. (1.120.000,00€ με Φ.Π.Α.), με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής (χαμηλότερη τιμή). Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι οι προσφορές των ανθυποψηφίων της έπρεπε να απορριφθούν επειδή συμπλήρωσαν πλημμελώς ή ελλιπώς τα Ευρωπαϊκά Ενιαία Έγγραφα Σύμβασης (ΕΕΕΣ), καθώς δεν περιελάμβαναν όλες τις απαιτούμενες δηλώσεις για την πλήρωση των κριτηρίων ποιοτικής επιλογής και το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των εργολαβικών τους συμβάσεων.