×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/703/2018

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ο προσφεύγων οικονομικός φορέας ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής με αρ. 1931/2018, η οποία απέρριψε την προσφορά του για τις Ομάδες 1, 3, 5, 6 και 9 του διεθνούς ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την «Προμήθεια και Εγκατάσταση Μηχανολογικού Εξοπλισμού Νοσοκομείων της Περιφέρειας Αττικής». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά προμήθεια μηχανολογικού εξοπλισμού 12 ομάδων (CPV: 33100000-1) συνολικής αξίας 27.395.161,29 ευρώ άνευ ΦΠΑ. Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η απόρριψη της προσφοράς του βασίστηκε σε μη νόμιμες, φωτογραφικές τεχνικές προδιαγραφές και παραβίαση αρχών χρηστής διοίκησης, επισημαίνοντας ειδικά για την Ομάδα 9 (Κύκλοτρο) ότι η αποδεκτή προσφορά είχε υψηλότερο κόστος και κατώτερη τεχνολογία.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1093/2018

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της Απόφασης Οικονομικής Επιτροπής με αριθμό 2788/2018, η οποία είχε κοινοποιηθεί στις 8/10/2018, καθ' όσον αφορά τις ομάδες 1, 2, 3, 5 και 9 της διαδικασίας ανάθεσης. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η «Προμήθεια και Εγκατάσταση Μηχανολογικού Εξοπλισμού Νοσοκομείων της Αττικής», η οποία περιλαμβάνει 12 ομάδες ειδών (CPV: 33100000-1 Ιατρικές Συσκευές) και έχει συνολική εκτιμώμενη αξία 27.395.161,29 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι οι προσφορές των άλλων διαγωνιζομένων στις εν λόγω ομάδες δεν πληρούσαν τις προδιαγραφές που όριζε η διακήρυξη, με συγκεκριμένες παραβάσεις ανά ομάδα, και ζητεί την ακύρωση της αποδοχής τους.


ΑΕΠΠ/485/2018

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας ζητά την τροποποίηση ή έκδοση νέας διακήρυξης για τη σύναψη δημοσίου διαγωνισμού με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια και εγκατάσταση μηχανολογικού εξοπλισμού νοσοκομείων της Αττικής, με 12 ομάδες προϊόντων (CPV: 33100000-1 Ιατρικές Συσκευές) και συνολική εκτιμώμενη αξία 27.395.161,29 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Ο προσφεύγων επικαλείται ότι το κριτήριο ανάθεσης δεν είναι κατάλληλο για τη φύση του αντικειμένου, καθώς οδηγεί σε σύγκριση ανομοίων και μη συγκρίσιμων προσφορών, ενώ αμφισβητεί επίσης τον όρο της δέσμευσης για μελλοντική συντήρηση και επισκευή του εξοπλισμού μετά τη λήξη της εγγύησης.


ΑΕΠΠ/765/2018

Ο προσφεύγων αίτησε την ακύρωση της διακήρυξης του δημοσίου διαγωνισμού για την 'Προμήθεια και τοποθέτηση συνθετικού χλοοτάπητα στο γήπεδο ΤΚ Κληματιάς', με εκτιμώμενη αξία 148.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Επικαλέστηκε ότι οι τεχνικές προδιαγραφές (συμπεριλαμβανομένων προτύπων υγιεινής και ασφάλειας OHSAS 18001:2007) είναι φωτογραφικές και αποκλείουν ανταγωνιστικά προϊόντα, ισχυριζόμενος ότι οδηγούν σε μη έγκυρη διαδικασία. Η αναθέτουσα αρχή (Δήμος Ζίτσας) υπερασπίστηκε τη νομιμότητα των όρων, επισημαίνοντας ότι οι απαιτήσεις βασίζονται σε αντικειμενικά κριτήρια και διεθνή πρότυπα.


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/489/2023

Προμήθεια μηχανολογικού εξοπλισμού και οχημάτων με λειτουργική μίσθωση (leasing 5 ετών).(...)Αποφαίνεται ότι απαραδέκτως υποβλήθηκε για έλεγχο νομιμότητας το σχέδιο σύμβασης του Δήμου Βάρης - Βούλας – Βουλιαγμένης για την «Προμήθεια μηχανολογικού εξοπλισμού και οχημάτων με λειτουργική μίσθωση (leasing 5 ετών)». 


ΥΠ.ΕΣ72118/2022

Τροποποίηση της με αριθμ. 88341/16.12.2020 (ΑΔΑ: ΩΧΚ846ΜΤΛ6-ΓΕΗ) Επιχορήγησης του Δ. Σαμοθράκης (Ν. Έβρου) από το Πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣΙΙ για την πράξη «Προμήθεια και εγκατάσταση εξοπλισμού για την δημιουργία νέων αθλητικών υποδομών και την αναβάθμιση υπάρχουσας & προμήθεια μηχανολογικού εξοπλισμού».


ΑΕΠΠ/742/2021

Ο προσφεύγων οικονομικός φορέας με την επωνυμία «...-...» ζητεί την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία αφορά την κατακύρωση της ΟΜΑΔΑΣ 9, με εκτιμώμενη άνευ ΦΠΑ αξία 483.870,97 ευρώ, στο πλαίσιο της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για την «Προμήθεια και εγκατάσταση μηχανολογικού εξοπλισμού Νοσοκομείων της ...». Η διαδικασία είχε εκτιμώμενη άνευ ΦΠΑ αξία 10.427.419,35 ευρώ και δημοσιεύθηκε στην ΕΕΕΕ και στα εθνικά συστήματα δημοσίευσης. Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η κατακύρωση στον παρεμβαίνοντα οικονομικό φορέα («...») είναι άκυρη, αναφορικά με τον τρόπο εφαρμογής του κριτηρίου ανάθεσης και την ανάδειξη του ως προσωρινού αναδόχου, ιδίως σε σχέση με τον προαιρετικό εξοπλισμό (όπως αποσκληρυντές νερού και συστήματα αντίστροφης όσμωσης) που δεν επιβάρυνε τη συνολική οικονομική προσφορά.


ΑΕΠΠ/202/2019

Ο προσφεύγων αίτησε την ακύρωση της απόφασης υπ’ αρίθμ. 50/21-12-2018 της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, με την οποία εγκρίθηκε το πρακτικό της Τριμελούς Γνωμοδοτικής Επιτροπής που έκανε αποδεκτή την τεχνική προσφορά της εταιρείας «…» για την Ομάδα 4 («ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ») στον ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την προμήθεια εξοπλισμού φωτισμού, ήχου, ενδοεπικοινωνιών και περιφερειακών ηλεκτρονικών συστημάτων για πολιτιστικό κέντρο. Ο προσφεύγων ισχυρίστηκε ότι η προσφορά δεν πληρούσε τις τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης, ειδικά ως προς τη φωτεινότητα, την τεχνολογία προβολής και άλλα χαρακτηριστικά του βιντεοπροβολέα.


ΕΣ/ΚΛΙΜ/ΣΤ/244/2017

Χρηματοδοτική μίσθωση (leasing). Ελεγχος νομιμότητας σύμβασης και η υποκείμενη διαδικασία ανάδειξης αναδόχου για  την προμήθεια, με χρηματοδοτική μίσθωση, οχημάτων μηχανολογικού εξοπλισμού και μηχανημάτων έργου..Με τα δεδομένα αυτά και καθόσον εν προκειμένω δημοπρατήθηκε η σύναψη σύμβασης χρηματοδοτικής μίσθωσης, υπό την έννοια ότι ρητώς προβλέφθηκε η αγορά του μισθίου από το μισθωτή μετά τη λήξη της, το Κλιμάκιο κρίνει ότι, κατά παράβαση του ν. 1665/1986, με το άρθρο 9 της διακήρυξης επιτράπηκε η αδιάκριτη συμμετοχή οικονομικών φορέων στο διαγωνισμό και ότι, ως εκ τούτου, μη νομίμως το αποτέλεσμα αυτού κατακυρώθηκε στην «....Α.Ε.», καθόσον δεν πρόκειται για εταιρεία αδειοδοτηθείσα, με βάση τον ως άνω νόμο,..Κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης μεταξύ του Δήμου .... και της εταιρείας «....Α.Ε.», με αντικείμενο την προμήθεια, με χρηματοδοτική μίσθωση (leasing) διαφόρων οχημάτων μηχανολογικού εξοπλισμού και μηχανημάτων έργου.

Ανακλήθηκε με την ΕλΣυν.Τμ.Μείζονος-Επταμ.Σύνθ./864/2018


ΑΕΠΠ/635/2020

Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή της ζητεί: 1) την αποδοχή της προσφυγής της, 2) την ακύρωση της υπ' αριθμ. 175/2020 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία αφορά στον Ανοικτό Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό για την ανάθεση της σύμβασης προμήθειας με τίτλο «Προμήθεια Μηχανολογικού Εξοπλισμού για την κάλυψη των αναγκών του Δήμου — Β’ Φάση 2019». Αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια μηχανολογικού εξοπλισμού, συγκεκριμένα αναρροφητικού σαρώθρου 4-5 κυβικών, το οποίο πρέπει να πληροί συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές όπως χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμων ≥ 120 λίτρα, πάχος τοιχωμάτων κάδου σαρωμάτων περίπου 3mm, και δεξαμενή ύδατος κατασκευασμένη αποκλειστικά από αντιδιαβρωτικό κράμα ή ανοξείδωτο χάλυβα.


ΑΕΠΠ/601/2019

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ακύρωση της διακήρυξης υπ' αριθ. 9/2019 της αναθέτουσας αρχής. Η διακήρυξη δημοσιεύθηκε στις 29.03.2019 στο ΚΗΜΔΗΣ και αφορά ανοικτό διαγωνισμό (κάτω των ορίων) για την προμήθεια "Διατάξεων νεφρικής υποστήριξης" (Φίλτρα Τεχνητού Νεφρού) με CPV 33181000-2, για τις ανάγκες του Νοσοκομείου για ένα (1) έτος. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι οι τεχνικές προδιαγραφές είναι "φωτογραφικές" και παραβιάζουν τις αρχές του ελεύθερου ανταγωνισμού και της ίσης μεταχείρισης, αναφέροντας συγκεκριμένα εμπορικά σήματα και χημικές συστάσεις μεμβρανών που "φωτογραφίζουν" συγκεκριμένες κατασκευάστριες εταιρείες, ενώ το κριτήριο ανάθεσης είναι μόνο βάσει τιμής. Επιπλέον, αναφέρει ότι υπάρχουν "πρόσθετα κριτήρια" (υψηλότερο ΚοΑ και συντελεστής διαβατότητας β2Μ) που αλλοιώνουν το κριτήριο της χαμηλότερης τιμής και δεν εξειδικεύονται αριθμητικά ή με συντελεστές βαρύτητας, καθιστώντας τα ασαφή και αδιαφανή.