×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/81/2017

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προδικαστική προσφυγή της εταιρείας ασκήθηκε κατά της Ανακοίνωσης ΣΟΧ 2/2017, η οποία αφορούσε την υποβολή αιτήσεων για σύναψη 31 ατομικών συμβάσεων ορισμένου χρόνου για υπηρεσίες εστίασης-σίτισης, καθώς και κατά της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου που αιτιολογούσε την επείγουσα ανάγκη πρόσληψης βάσει του άρθρου 63 του Ν. 4430/2016. Η προσφυγή διεκδικούσε την ακύρωση αυτών των πράξεων, επειδή η διαδικασία ανάθεσης παραβίαζε το ενωσιακό δίκαιο για δημόσιες συμβάσεις και τα συνταγματικά δικαιώματα (άρθρα 103, 5 παρ. 1, 25 παρ. 1 Συντ.), καθώς δεν ακολουθήθηκε διαγωνιστική διαδικασία. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η παροχή υπηρεσιών εστίασης-σίτισης σε νοσοκομείο, με την προσφεύγουσα να ισχυρίζεται ότι είχε δικαίωμα συμμετοχής σε τέτοιο διαγωνισμό.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/446/2018

Ο προσφεύγων, ως επιχείρηση στον κλάδο της εστίασης και σίτισης, ζητά την ακύρωση της πρόσκλησης ΣΟΧ 1/2017 για σύναψη ατομικών συμβάσεων ορισμένου χρόνου για υπηρεσίες καθαριότητας, εστίασης και σίτισης. Επιπλέον, προσβάλλει την παράλειψη διενέργειας δημοσίου διεθνούς ανοικτού διαγωνισμού, θεωρώντας ότι οι συμβάσεις εργασίας καταργούν το δικαίωμά του να συμμετάσχει σε διαγωνιστικές διαδικασίες. Οι πράξεις θεωρούνται παράνομες λόγω έλλειψης έκτακτης ανάγκης και παραβίασης αρχής οικονομικότητας.


ΑΕΠΠ/306/2018

Η προσφεύγουσα ανώνυμη εταιρεία επιδιώκει την ακύρωση: 1) της πρόσκλησης ΣΟΧ 2/2017 (16-11-2017) για πρόσληψη εποχικού προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου σε 12 άτομα για υπηρεσίες σίτισης στο Γενικό Νοσοκομείο, 2) της απόφασης τακτικής συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου του νοσοκομείου (28.09.2017), και 3) κάθε άλλης σχετικής πράξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών εστίασης για αντιμετώπιση απρόβλεπτων ή επειγουσών αναγκών, με βάση τα άρθρα 21 Ν.2190/1994, 63 Ν.4430/2016, και 107 Ν.4461/2017. Η εταιρεία θεωρεί ότι οι πράξεις παραβιάζουν την κοινοτική νομοθεσία και αποκλείουν αντισυνταγματικά τη συμμετοχή της σε δημόσιους διαγωνισμούς.


ΑΕΠΠ/68/2017

Η εταιρεία προσφεύγουσα ασκεί προδικαστική προσφυγή κατά της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Γενικού Νοσοκομείου, με την οποία εγκρίθηκε η σύναψη ατομικών συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την πρόσληψη 98 ατόμων για υπηρεσίες καθαριότητας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την κάλυψη αναγκών καθαριότητας, εστίασης, σίτισης και φύλαξης του νοσοκομείου, με σκοπό την εξοικονόμηση δημοσιονομικής ωφέλειας σύμφωνα με το άρθρο 63 του Ν. 4430/2016. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι οι πράξεις αυτές παραβιάζουν το ενωσιακό δίκαιο, ιδίως την οδηγία 2014/24/ΕΕ και τα άρθρα 49 και 56 ΣΛΕΕ, καθώς και το Σύνταγμα, καθώς της στερείται τη δυνατότητα συμμετοχής σε δημόσιες συμβάσεις καθαριότητας.


ΑΕΠΠ/250/2017

Η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της Ανακοίνωσης ΣΟΧ 3/2017 του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων, η οποία αφορούσε την πρόσληψη 45 ατόμων με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για ανάγκες καθαριότητας. Επίσης, αιτείται η ακύρωση της Απόφασης 784/32ης/26.10.2017 του Διοικητικού Συμβουλίου του Νοσοκομείου που αιτιολογούσε τις συνθήκες απρόβλεπτης και επείγουσας ανάγκης, καθώς και κάθε άλλης συναφούς πράξης. Οι ισχυρισμοί βασίζονται σε αντισυνταγματικότητα των εφαρμοζόμενων διατάξεων (άρθρο 63 Ν.4430/2016), προσβολή των αρχών του ανταγωνισμού, ισότητας και διαφάνειας στις δημόσιες συμβάσεις, κατά παράβαση της Οδηγίας 2014/24/ΕΕ και του νόμου 4412/2016.


ΑΕΠΠ/106/2018

Η προσφεύγουσα επιχείρηση παροχής υπηρεσιών ασφαλείας αίτησε μέσω της προδικαστικής προσφυγής την ακύρωση της υπ’ αριθ. ΣΟΧ 1/2017 Ανακοίνωσης της Διοικήτριας του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ». Η Ανακοίνωση αφορούσε την πρόσληψη 22 ατόμων με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για υπηρεσίες φύλαξης και σίτισης. Η προσφεύγουσα υποστήριζε ότι η διαδικασία παραβίαζε ευρωπαϊκό και συνταγματικό δίκαιο, καθώς αποκλείει τη δημόσια διαγωνιστική διαδικασία, πλήττοντας τις αρχές ισότητας, οικονομικής ελευθερίας και ανταγωνισμού.


ΑΕΠΠ/83/2017

Η Προδικαστική Προσφυγή της εταιρείας «………..» στρέφεται κατά της σύναψης 30 ατομικών συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για παροχή υπηρεσιών εστίασης από το φορέα «……………», οι οποίες συντάχθηκαν βάσει του άρθρου 63 του Ν.4430/2016, χωρίς προηγούμενο δημόσιο διαγωνισμό. Η προσφυγή θεωρεί ότι η διαδικασία αυτή παραβίασε το ενωσιακό δίκαιο περί δημοσίων συμβάσεων, τις θεμελιώδεις ελευθερίες της ΣΛΕΕ και αρχές του Συντάγματος, ζητώντας την ακύρωση των πράξεων που επέτρεψαν τη σύναψη αυτών των συμβάσεων.


ΝΣΚ/249/2019

Εάν είναι νόμιμες συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διάρκειας έως είκοσι τεσσάρων (24) μηνών, οι οποίες έχουν συναφθεί κατόπιν της ανακοίνωσης ΣΟΧ 2/2018 του Αιγινήτειου Νοσοκομείου με προσωπικό της κατηγορίας/ειδικότητας Υ.Ε. Προσωπικού Εστίασης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι συμβάσεις ι.δ.ο.χ. διάρκειας έως είκοσι τεσσάρων (24) μηνών, οι οποίες συνήφθησαν, με βάση τις διατάξεις του άρθρου 63 του ν. 4430/2016, κατόπιν της ανακοίνωσης ΣΟΧ 2/2018 του Αιγινήτειου Νοσοκομείου με προσωπικό της κατηγορίας/ειδικότητας Υ.Ε. Προσωπικού Εστίασης έως την 31η Δεκεμβρίου 2019, και των οποίων η διάρκεια εκτείνεται πέραν της ημερομηνίας αυτής, με ανώτατο όριο, ωστόσο, τους 24 μήνες, είναι νόμιμες. Η Υπηρεσία του Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου δεν έχει πλέον αρμοδιότητα για τον προληπτικό έλεγχο των σχετικών δαπανών και, συνεπώς, ο σχετικός έλεγχος θα γίνει από τον αρμόδιο Προϊστάμενο Οικονομικών Υπηρεσιών. Υπό τη ρητή προϋπόθεση ότι το κόστος της νέας σύμβασης βρίσκεται εντός των ορίων των εγγεγραμμένων πιστώσεων, η νέα σύμβαση μπορεί να έχει ισχύ έως 24 μηνών, χωρίς να ασκεί επιρροή το χρονικό διάστημα που διανύθηκε από την εργαζόμενη που παραιτήθηκε, καθώς οι ρυθμίσεις του άρθρου 63 του ν. 4430/2016 αναφέρονται σε ατομικές συμβάσεις εργασίας που συνάπτονται έως την 31η Δεκεμβρίου 2019, ανεξάρτητα από το πρόσωπο του συμβαλλομένου εργαζομένου.


ΑΕΠΠ/32/2017

Η προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί προδικαστική προσφυγή κατά: 1) της ανακοίνωσης για σύναψη Σύμβασης Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ) από το νοσοκομείο για την κάλυψη αναγκών καθαριότητας, 2) της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου που ενέκρινε τη σύναψη αυτών των συμβάσεων εργασίας, και 3) κάθε συναφούς πράξης ή παράλειψης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την πρόσληψη προσωπικού με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου για υπηρεσίες καθαριότητας στο νοσοκομείο, κατ' εφαρμογή του άρθρου 63 του Ν.4430/2016. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι οι πράξεις αυτές παραβιάζουν το ενωσιακό δίκαιο για τις δημόσιες συμβάσεις και το Σύνταγμα, καθώς της στερείται τη δυνατότητα συμμετοχής σε διαγωνιστική διαδικασία, ενώ η ίδια δραστηριοποιείται στον τομέα αυτό.


ΑΕΠΠ/34/2018

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιδιώνει την ακύρωση: 1) της ανακοίνωσης ΣΟΧ 1/2017 με θέμα την πρόσληψη 22 ατόμων με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για ανάγκες φύλαξης του Γ.Ν.Θ. «ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ» και του ενοποιημένου νοσοκομείου Αφροδισίων και Δερματικών Νόσων Θεσσαλονίκης, 2) της απόφασης 19/θέμα 6ο/7.11.2017 του Διοικητικού Συμβουλίου του νοσοκομείου και 3) κάθε άλλης συναφούς πράξης ή παράλειψης. Το αντικείμενο αφορά συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου για εποχικό προσωπικό, με βάση τις διατάξεις των νόμων 2190/1994, 4430/2016 και 4461/2017, για την κάλυψη επειγουσών αναγκών φύλαξης και εστίασης στα νοσοκομεία.


ΑΕΠΠ/207/2017

Η προσφεύγουσα ζητά με την προδικαστική προσφυγή της: α) την ακύρωση της απόφασης 9/28-6-2017 του ΔΣ του Γενικού Νοσοκομείου Ν. Ιωνίας «Κωνσταντοπούλειο – Πατησίων», β) την ακύρωση της Ανακοίνωσης ΣΟΧ 1/2017 (αρ. πρωτ. 21619/28-8-2017), γ) την καταγγελία της παράλειψης διενέργειας δημόσιου διαγωνισμού για ανάδειξη αναδόχου υπηρεσιών εστίασης, και δ) την ακύρωση οποιασδήποτε άλλης σχετικής πράξης ή παράλειψης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την πρόσληψη 23 ατόμων με ατομικές συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συγκεκριμένα 6 άτομα για υπηρεσίες σίτισης (4 μαγείρων, 1 βοηθού μαγείρων, 1 λαντζέρηδων) και 17 άτομα για υπηρεσίες εστίασης (τραπεζοκόμων). Η προσφυγή εστιάζει στην καταπάτηση διατάξεων εθνικού και ενωσιακού δικαίου, ισχυριζόμενη ότι η διαδικασία έπρεπε να διενεργηθεί μέσω δημόσιου διαγωνισμού βάσει της Οδηγίας 2014/24/ΕΕ.