×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/89/2017

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προδικαστική προσφυγή της εταιρίας ασκήθηκε κατά της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Λαγκαδά, η οποία έκανε δεκτές τις προσφορές τόσο της προσφεύγουσας όσο και του παρεμβαίνοντος στον ηλεκτρονικό ανοιχτό δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια ηλεκτρολογικού υλικού συντήρησης Φ.Ο.Π. και κτιριακών εγκαταστάσεων του Δήμου Λαγκαδά, με εκτιμώμενη αξία 149.088,46€ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα επεσήμανε πολλαπλές παραβάσεις από τον παρεμβαίνοντα, όπως μη συμπλήρωση του ΤΕΥΔ, μη έγκυρα τεχνικά εγχειρίδια, έλλειψη βεβαιώσεων ανακύκλωσης και παραβίαση αρχών διαγωνισμού μέσω αποκάλυψης τιμών, ζητώντας τον αποκλεισμό του από τη διαδικασία.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/743/2019

Η προδικαστική προσφυγή αίτησε την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου που έκανε αποδεκτές τις τεχνικές προσφορές οικονομικών φορέων στον ηλεκτρονικό ανοικτό δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό για την προμήθεια επίπλων (γραφείων, καρεκλών, βιβλιοθηκών, ντουλαπών, ραφιών κλπ) για τις υπηρεσίες και δόμους του Δήμου. Το αντικείμενο της σύμβασης είχε προϋπολογισθείσα δαπάνη 199.928,00 ευρώ συν ΦΠΑ 24%, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά. Η προσφυγή επικαλέστηκε ότι οι αποδεκτές προσφορές δεν πληρούσαν απαιτούμενες τεχνικές προδιαγραφές και πιστοποιητικά όπως βραδυκαυστότητα δερματίνης, μετάφραση πιστοποιητικών, έγκυρα τεχνικά φυλλάδια και συμμόρφωση με προδιαγραφές καθισμάτων.


ΑΕΠΠ/808/2019

Οι προσφεύγουσες επιδιώκουν την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Σπάρτης, η οποία απέρριψε τις τεχνικές προσφορές τους ως μη αποδεκτές. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Προμήθεια λαμπτήρων και ηλεκτρολογικού υλικού» με εκτιμώμενη αξία 114.400,00€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%). Οι προσφυγές ασκούνται με την αιτιολογία ότι η αναθέτουσα αρχή απέρριψε παράνομα τις προσφορές τους, καθώς τα τεχνικά εγχειρίδια υποβλήθηκαν ως απλά φωτοαντίγραφα με συνοδευτική υπεύθυνη δήλωση, ενώ η Αρχή απαιτούσε επικυρωμένα αντίγραφα από δικηγόρο. Το ζήτημα εστιάζεται στην τήρηση της νομοθεσίας (άρθρο 92 παρ.8 Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε), η οποία επιτρέπει και τους δύο τρόπους υποβολής.


ΑΕΠΠ/809/2019

Οι προσφεύγουσες αιτούνται την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Σπάρτης με αριθμό 103/11.6.2019, η οποία απορρίπτει τεχνικά τις προσφορές τους ως μη αποδεκτές. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Προμήθεια λαμπτήρων και ηλεκτρολογικού υλικού» με εκτιμώμενη αξία 114.400,00€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%). Οι προσφεύγουσες υποστηρίζουν ότι τα τεχνικά εγχειρίδια με τα χαρακτηριστικά των προσφερομένων ειδών κατατέθηκαν νομίμα ως απλά φωτοαντίγραφα ιδιωτικών εγγράφων συνοδευόμενα από υπεύθυνη δήλωση, σύμφωνα με το άρθρο 92 παρ. 8 του Ν.4412/2016 (ως τροποποιήθηκε), και όχι με επικύρωση από δικηγόρο, όπως απαιτούσε η αναθέτουσα αρχή. Επίσης, ζητούν την επιστροφή των καταβληθέντων παραβόλων (600€ η καθεμία).


ΑΕΠΠ/888/2019

Η προσφεύγουσα εταιρία ασκεί Προδικαστική Προσφυγή όπου επιδιώκει την ακύρωση της Απόφασης 293/29.05.2019 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία αποφάσισε τον αποκλεισμό της από τον διαγωνισμό για την προμήθεια ηλεκτρολογικού υλικού (συνολικού προϋπολογισμού 814.519,95€ με ΦΠΑ). Ο διαγωνισμός είχε τίτλο «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ [...] (ΕΤΗ 2017-2018)». Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η απόφαση αποκλεισμού της βασίστηκε σε μη ουσιαστικούς λόγους, καθώς τα δικαιολογητικά κατακύρωσης που υποβλήθηκαν ήταν έγκυρα κατά τον χρόνο υποβολής τους, ενώ η διαδικασία έγινε κατά παράβαση των αρχών της διαφάνειας και του ίσου ανταγωνισμού.


ΕΑΔΗΣΥ/1214/2023

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της υπ’ αριθμ. ... απόφασης του Δ.Σ. της αναθέτουσας αρχής, με την οποία εγκρίθηκε το πρακτικό αποσφράγισης και ελέγχου των δικαιολογητικών συμμετοχής και αξιολόγησης των τεχνικών και οικονομικών προσφορών, καθώς και η ανάδειξη του οικονομικού φορέα «...» ως προσωρινού αναδόχου. Η διαδικασία αφορά έναν ανοιχτό ηλεκτρονικό μειοδοτικό διαγωνισμό για την παροχή υπηρεσιών ... για δύο (2) έτη με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά αποκλειστικά βάσει τιμής.


ΑΕΠΠ/151/2018

Ο προσφεύγων με την προδικαστική προσφυγή επιδιώκει την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 14/Συν.2η/16.1.2018 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής, καθώς η προσβαλλόμενη πράξη έκρινε ως τύπικα αποδεκτή την προσφορά της εταιρείας «…………………» για τον Δημόσιο Ανοιχτό Διεθνή Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό για την προμήθεια εξοπλισμού (Τμήμα 6: ………………), με προϋπολογισμό δαπάνης 130.000,00€ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.). Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι τα δικαιολογητικά της αντιπάλου προσφέροντος είτε είναι ανυπόγραφα, είτε μη έγκυρα, παράβαση των όρων της διακήρυξης. Η απόφαση ακυρώνει την προσβαλλομένη πράξη και διατάσσει την επιστροφή του παραβόλου 600€ στον προσφεύγοντα.


ΑΕΠΠ/132/2021

Η προσφεύγουσα επιδιώκει με την προδικαστική προσφυγή την ακύρωση της απόφασης 1478/2020 της Οικονομικής Επιτροπής, όσον αφορά την απόρριψή της για το είδος με α/α 9, την ανάδειξή της ως προσωρινής αναδόχου για τα επίμαχα τμήματα (9,12) και την επιστροφή του κατατεθέντος παραβόλου. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια ηλεκτρικών συσσωρευτών οχημάτων και μοτοσυκλετών για τις ανάγκες των Διευθύνσεων Καθαριότητας-Ανακύκλωσης, Μηχανολογικού & Ηλεκτρολογικού, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα οικονομική προσφορά βάσει τιμής και διάρκειας 12 μηνών.


ΑΕΠΠ/642/2018

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης 315/2.8.2018 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ιλίου, η οποία τον απέκλεισε από την Ομάδα Α του διαγωνισμού για την προμήθεια ηλεκτρολογικού υλικού αξίας 159.999,90 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την αγορά ηλεκτρολογικού υλικού για τις ανάγκες του Δήμου. Ο προσφεύγων επικαλείται παράνομη αποκλεισμό λόγω έλλειψης επικύρωσης ενός τεχνικού φυλλαδίου για συγκεκριμένο είδος (τσέρκι μικρό), ζητώντας η αναθέτουσα αρχή να τον καλέσει να συμπληρώσει την έλλειψη αντί να τον αποκλείσει, παραβιάζοντας τις αρχές αναλογικότητας και ίσης μεταχείρισης. Η ΑΕΠΠ δέχθηκε τον τρίτο λόγο της προσφυγής και διέταξε επανεξέταση.


ΑΕΠΠ/1319/2019

Η προσφεύγουσα επιδιώκει με την προδικαστική προσφυγή να ακυρωθούν: 1) η απόφαση της αναθέτουσας αρχής (Υπουργείο Οικονομικών) με αριθμό Δ.ΠΡΟΜ. Α 103558 ΕΞ 2019/23-09-2019, η οποία αφορά την επάρκεια των επανορθωτικών μέτρων των οικονομικών φορέων σε σχέση με τον ηλεκτρονικό ανοιχτό δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό για το έργο φύλαξης των κτιρίων της Γ.Γ.Π.Σ. ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ και της Δ.Π.Λ.Σ.Ε.Λ.Υ. της Γ.Γ.Π.Σ. ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, με συνέπεια τον αποκλεισμό της προσφεύγουσας από τη συνέχεια του διαγωνισμού και 2) η αρνητική σύμφωνη γνώμη της Γνωμοδοτικής Επιτροπής του άρθρου 73 παρ. 8 του Ν. 4412/2016. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών φύλαξης διαφόρων κτιρίων του Υπουργείου Οικονομικών, με προϋπολογισμό 1.205.125 ευρώ (συμπ. ΦΠΑ).


ΑΕΠΠ/508/2019

Ο προσφεύγων ζήτησε την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής (Δήμου) που απορρίπτει την τεχνική του προσφορά στον διαγωνισμό για την προμήθεια λαμπτήρων και ηλεκτρολογικού εξοπλισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την προμήθεια λαμπτήρων LED, μεταλλικού, νατρίου, φθορίου, καθώς και λοιπού ηλεκτρολογικού εξοπλισμού όπως καλώδια, ασφάλειες, διακόπτες, ρελέ, μετασχηματιστές κ.ά., για τις ανάγκες του Δήμου. Ο προσφεύγων ισχυρίστηκε ότι η απόρριψή του ήταν παράνομη λόγω εσφαλμένης ερμηνείας του νόμου και μη προσκόμισης του απαιτούμενου πιστοποιητικού ISO 14001:2004 του κατασκευαστή, ενώ το πρακτικό της Οικονομικής Επιτροπής στερούνταν νόμιμης αιτιολογίας.