×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/960/2018

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η Προσφεύγουσα εταιρεία με την Προδικαστική Προσφυγή επιδιώκει την ακύρωση του Πρακτικού Τυπικής και Τεχνικής Αξιολόγησης Προσφορών, ειδικά στο σκέλος που κρίθηκε ότι η προσφορά της δεν ήταν τεχνικά αποδεκτή λόγω μη συμμόρφωσης με τα κριτήρια ποιοτικής επιλογής περί Τεχνικής και Επαγγελματικής ικανότητας του άρθρου 11 της Διακήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά στον «Σχεδιασμό και Εφαρμογή Συστήματος Διοίκησης της Απόδοσης για την ... Α.Ε.», με στόχο τη δημιουργία ενός νέου συστήματος που θα συνδέει τις στρατηγικές προτεραιότητες του οργανισμού με την απόδοση των εργαζομένων, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων αξιολόγησης, στοχοθεσίας και εκπαίδευσης. Η Προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι πληροί τα κριτήρια και επιδιώκει να συνεχίσει τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/188/2021

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση του Πρακτικού Τυπικής & Τεχνικής Αξιολόγησης της Επιτροπής Αξιολόγησης που κρίνει τυπικά και τεχνικά αποδεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας στη διαδικασία ανάθεσης της σύμβασης για την 'Προμήθεια, εγκατάσταση/ανάπτυξη, θέση σε λειτουργία και συντήρηση ολοκληρωμένου Επιχειρησιακού Πληροφοριακού Συστήματος (ERP/EAM/WFM)' εκτιμώμενης αξίας 8.000.000,00 ευρώ.


59586/2025

Καθορισμός ειδικού συστήματος αξιολόγησης και θεμάτων στοχοθεσίας του ειδικού ένστολου προσωπικού της δημοτικής αστυνομίας.



ΑΕΠΠ/1035/2019

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα εταιρεία επιδιώκει την ακύρωση του Πρακτικού Τυπικής και Τεχνικής Αξιολόγησης (ΔΕΑ/22706/09.07.2019) που αφορά τη σύμβαση 'ΑΥΤΟΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ 280 MVA, 400/157,5/30 kV'. Ειδικότερα, ζητείται η ακύρωση του τμήματος που κρίνει αποδεκτές τις προσφορές των εταιρειών «…………..» και «…………..», καθώς και η αναίρεση του Πρακτικού Οικονομικής Αξιολόγησης (ΔΕΑ/22791/15.07.2019) που προέβλεπε την ανάθεση της σύμβασης στην προσωρινή μειοδότρια «…………..» με τιμήμα 11.408.600,00 € συν 5.704.300,00 € για προαιρέσεις. Η προσφυγή κατατέθηκε λόγω θεωρούμενων παραβιάσεων της διαδικασίας αξιολόγησης και των όρων της διακήρυξης.


ΑΕΠΠ/189/2021

Με την πρώτη προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση του Πρακτικού Τυπικής & Τεχνικής Αξιολόγησης της Επιτροπής Αξιολόγησης του Διαγωνισμού, καθώς κρίνει τυπικά και τεχνικά αποδεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας στο στάδιο δικαιολογητικών συμμετοχής-τεχνικών προσφορών. Με τη δεύτερη προσφυγή, ζητεί την ακύρωση του Πρακτικού Οικονομικής Αξιολόγησης Προσφορών της Επιτροπής, καθώς απέρριψε τη δική του προσφορά και έκρινε αποδεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας στο στάδιο οικονομικών προσφορών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Προμήθεια, εγκατάσταση/ανάπτυξη, θέση σε λειτουργία και συντήρηση ολοκληρωμένου Επιχειρησιακού Πληροφοριακού Συστήματος (ERP/EAM/WFM)» με εκτιμώμενη αξία 8.000.000,00 ευρώ.


ΑΕΠΠ/1070/2020

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της επιδιώκει την ακύρωση του πρακτικού τυπικής και τεχνικής αξιολόγησης, καθώς θεωρεί ότι η απόφαση ότι η προσφορά της κρίθηκε τυπικά και τεχνικά μη αποδεκτή ενώ η προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας κρίθηκε αποδεκτή είναι παράνομη. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια ηλεκτρονόμων απόστασης 150 kV με συνολικό προϋπολογισμό 113.750,00 € χωρίς ΦΠΑ για διάρκεια 12 μηνών. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι ο αποκλεισμός της βασίστηκε σε εσφαλμένη εφαρμογή των κριτηρίων της διακήρυξης.


ΑΕΠΠ/289/2018

Η αιτούσα με την προδικαστική προσφυγή ζητάει την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Χαϊδαρίου, η οποία απέρριψε την προσφορά της στο Α΄ Στάδιο Αξιολόγησης Δικαιολογητικών Συμμετοχής και Τεχνικών Προσφορών. Επιδιώκει να συνεχίσει στη Β΄ Φάση του διαγωνισμού για την «Προμήθεια Γάλακτος για το εργατοτεχνικό προσωπικό του Δήμου Χαϊδαρίου για το έτος 2018», με προϋπολογισμό €83.664,37 (χωρίς ΦΠΑ 13%). Αιτιάται ότι η απόρριψη βασίστηκε σε εσφαλμένη ερμηνεία της υποχρέωσης υποβολής νομιμοποιητικών εγγράφων των εταιρειών των οποίων επικαλέστηκε την εμπειρία, και ότι η αξιολόγηση της τεχνικής προσφοράς δεν έγινε σωστά.


ΣτΕ/1318/2009

Επειδή, εν προκειμένω, από τις προπαρατεθείσες διατάξεις του άρθρου 21.2 συνάγεται ότι η διακήρυξη δεν διακρίνει μεταξύ των κριτηρίων ποιοτικής επιλογής και των κριτηρίων ανάθεσης της σύμβασης. Πράγματι, τα καθορισθέντα ως άνω κριτήρια αξιολόγησης Α1, Α2, Α3, Β1 και Β2, τα οποία, κατά την ένδικη διακήρυξη, σκοπούν στην ανάδειξη της πλέον συμφέρουσας από οικονομική άποψη προσφοράς, αναφέρονται στην εμπειρία, τον αριθμό του προσωπικού, τα επαγγελματικά προσόντα των στελεχών της επιχείρησης, τον τεχνικό εξοπλισμό και τη λήψη μέτρων περιβαλλοντικής διαχείρισης. Συνεπώς, δεν αποτελούν «κριτήρια ανάθεσης», κατά την έννοια του άρθρου 53 της Οδηγίας 2004/18/ΕΚ, αλλά συνιστούν «κριτήρια ποιοτικής επιλογής», καθόσον συνάπτονται προς την τεχνική και επαγγελματική ικανότητα του διαγωνιζόμενου να εκτελέσει την οικεία σύμβαση, σύμφωνα με το άρθρο 48 της εν λόγω Οδηγίας 2004/18/ΕΚ. Ως εκ τούτου, πιθανολογείται σοβαρά ότι, κατά παράβαση των διατάξεων των άρθρων 46 και 51 του ρηθέντος πδ/τος 60/2007, ανήχθησαν με την ένδικη διακήρυξη τα ανωτέρω κριτήρια ποιοτικής επιλογής σε κριτήρια ανάθεσης της σύμβασης. Ενόψει τούτων, είναι βάσιμος ο λόγος που είχε προβάλει ο αιτών με την προσφυγή του άρθρου 3 παρ. 2 του ν. 2522/1997 και επαναλαμβάνει με την υπό κρίση αίτηση, ότι τα ανωτέρω μνημονευθέντα κριτήρια αξιολόγησης Α1, Α2, Α3, Β1 και Β2 μη νομίμως χρησιμοποιούνται για τον καθορισμό της πλέον συμφέρουσας προσφοράς, εφόσον δεν αποτελούν κριτήρια ανάθεσης αλλά κριτήρια ποιοτικής επιλογής, διότι σχετίζονται με την εμπειρία, την τεχνική και επαγγελματική επάρκεια του διαγωνιζόμενου καθώς και τον διατιθέμενο από αυτόν τεχνικό εξοπλισμό, είναι δε απορριπτέος ο προβαλλόμενος με το από 11.11.2009 υπόμνημα του Νοσοκομείου ισχυρισμός ότι τα επίμαχα κριτήρια συνδέονται με την ποιότητα και αποδοτικότητα της συγκεκριμένης παρεχόμενης υπηρεσίας. Εξάλλου, είναι απορριπτέοι ως αόριστοι οι προβαλλόμενοι με το ως άνω υπόμνημα του Νοσοκομείου ισχυρισμοί, με τους οποίους ζητείται η απόρριψη της κρινόμενης αίτησης για λόγους δημοσίου συμφέροντος αναγόμενους στην κάλυψη των αναγκών καθαρισμού του Νοσοκομείου (βλ. ΕΑ 315, 331, 547/2008), ενόψει του ότι το Νοσοκομείο δεν επικαλείται αδυναμία καθαρισμού κατ’ αλλον τρόπο (πρβλ. ΕΑ 1070/2006).


ΕΑΔΗΣΥ/150/2022

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση του υπ’ αριθ. ΔΕΑ/26713/24.11.2021 πρακτικού τυπικής και τεχνικής αξιολόγησης προσφορών της Επιτροπής Αξιολόγησης του Διαγωνισμού, αφενός κατά το μέρος του με το οποίο αποκλείστηκε η προσφορά της και αφετέρου κατά το μέρος του με το οποίο έγιναν δεκτές και προκρίθηκαν στο επόμενο στάδιο του διαγωνισμού οι προσφορές της πρώτης και της δεύτερης παρεμβαίνουσας. 


ΑΕΠΠ/249/2017

Η προσφεύγουσα αιτείται: Α) Αναθεώρηση της απόφασης 291/2017 του ΔΣ του Γ.Ν. Δράμας, η οποία απέρριψε την τεχνική της προσφορά στον διαγωνισμό για προμήθεια υγρού οξυγόνου. Β) Αποδοχή της τεχνικής προσφοράς της ώστε να συνεχίσει στη φάση αξιολόγησης των οικονομικών προσφορών. Γ) Απόρριψη της τεχνικής προσφοράς της παρεμβαίνουσας εταιρίας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά προμήθεια υγρού ιατρικού οξυγόνου με προϋπολογισμό €104.838,71 (συν ΦΠΑ) και δικαίωμα προαίρεσης €15.725,81 (συν ΦΠΑ), σύμφωνα με τη Διακήρυξη 14.1/2017.


ΑΕΠΠ/936/2019

Η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση του Πρακτικού Τεχνικής Αξιολόγησης (ΔΜΚΘ/5742/14.06.2019) της Επιτροπής Αξιολόγησης Προσφορών, με το οποίο απορρίφθηκε η τεχνική της προσφορά στο πλαίσιο της Διακήρυξης για την «Προμήθεια και εγκατάσταση συστήματος υγρής αποθείωσης καυσαερίων στις Μονάδες ΙΙΙ και ΙV του ατμοηλεκτρικού σταθμού Αγίου Δημητρίου». Κατηγορεί την Επιτροπή για παράβαση διαδικαστικών τύπων, εσφαλμένη κρίση ότι η προσφορά της περιελάμβανε Εμπορικές Αποκλίσεις και παράλειψη να ζητήσει διευκρινίσεις. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η ανάπτυξη και εφαρμογή τεχνολογίας για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του θείου από τις μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.