Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/974/2021

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί Προδικαστική Προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που ανέδειξε την παρεμβαίνουσα κοινοπραξία ως προσωρινή ανάδοχο για συγκεκριμένα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών (με κωδικούς ...). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες μεταφοράς μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας για το σχολικό έτος 2020-2021, με προϋπολογισμό έως 18.718€ (συμπλ. ΦΠΑ). Η προσφυγή επικεντρώνεται σε κατηγορίες παραβίασης της διαδικαστικής νομιμότητας, ιδίως ως προς την υποχρεωτική δήλωση κωδικών δρομολογίων και χρονοδιαγραμμάτων εκτέλεσης από την παρεμβαίνουσα, τα οποία κρίθηκαν απαραίτητα για τη διασφάλιση της δυνατότητας έγκαιρης μεταφοράς.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕλΣυν.Κλ.Ζ/69/2015

Παροχή υπηρεσιών: Με δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο κρίνει ότι δεν συντρέχει λόγος που να κωλύει την υπογραφή του ελεγχόμενου σχεδίου σύμβασης για την εκτέλεση από την .. της υπηρεσίας μεταφοράς μαθητών στα δρομολόγια που καθορίζονται στα τμήματα Α και Β και στα δρομολόγια Γ144, Γ158, Γ159, Γ160, Γ202, Γ203 και Γ204 της διακήρυξης


ΑΕΠΠ/674/2019

Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση ή τροποποίηση της διακήρυξης με αντικείμενο «Υπηρεσίες μεταφοράς μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» της Περιφερειακής Ενότητας, επειδή η διακήρυξη κατακρίνεται ότι παραβιάζει την ΚΥΑ 50025/2018, καθώς δεν οριοθετεί τις ομάδες δρομολογίων ανάλογα με τα όρια των Δήμων της Περιφερειακής Ενότητας, ενώ παραβιάζει τις αρχές της οικονομολόγηας και του γνήσιου ανταγωνισμού. Συγκεκριμένα, ισχυρίζεται ότι η αναθέτουσα αρχή κατάτμησε τα δρομολόγια σε πιο μικρές ομάδες σε κάποιους δήμους, δίνοντας τη δυνατότητα σε οικονομικούς φορείς χαμηλότερης ποιότητας να συμμετέχουν μόνο για μεμονωμένα τμήματα, κάτι που πλήττει την ίδια, αφού αυτή διαθέτει μεγάλο στόλο λεωφορείων υψηλής ποιότητας.


ΑΕΠΠ/767/2019

Με την προδικαστική προσφυγή, η αιτούσα επιχείρηση ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που αναδίκασε την παρεμβαίνουσα επιχείρηση ως προσωρινή ανάδοχο για το δρομολόγιο με α/α 45 ('18-03-12-16'). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες μεταφοράς μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Περιφερειακή Ενότητα [...] για τα σχολικά έτη 2018-19 (υπόλοιπο) και 2019-20, με συνολική προϋπολογιζόμενη αξία €658.170,56 χωρίς ΦΠΑ. Η αιτούσα διαμαρτύρεται για παραβίαση διαδικασιακών κανόνων, ιδίως για τη μη υποβολή χρονοδιαγράμματος εκτέλεσης δρομολογίων από την παρεμβαίνουσα και την άνιση μεταχείριση, προσβάλλοντας τις αρχές διαφάνειας και ισότητας.


ΑΕΠΠ/996/2018

Η προσφεύγουσα οικονομικός φορέας αίτησε την ακύρωση της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος (αρ. 62684/2018) για την ανάθεση υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης στη Περιφέρεια [....], ιδίως για το Τμήμα 3 που αφορούσε δρομολόγια ΜΑΝ-4 έως ΜΑΝ-10. Υποστήριξε ότι η αναθέτουσα αρχή δεν διερεύνησε την ύπαρξη δημόσιας τακτικής συγκοινωνίας για τα συγκεκριμένα δρομολόγια, ενώ κάποια εξυπηρετούνταν ήδη από υπάρχουσες γραμμές ή δεν δικαιολογούταν η μίσθωση λεωφορείων λόγω μειωμένου αριθμού μαθητών. Το συνολικό προϋπολογιζόμενο ποσό της σύμβασης ανερχόταν σε 2.866.965,89 ευρώ.


ΑΕΠΠ/1475/2020

Η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της υπ' αριθμ. 936/11.09.2020 Απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία αποδέχτηκε το Πρακτικό αποσφράγισης και αξιολόγησης των οικονομικών προσφορών του διαγωνισμού για την ανάθεση υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στον Χώρο της Περιφέρειας Αττικής για τα σχολικά έτη 2020-2021 έως 2023-2024. Ειδικότερα, η προσφυγή επικεντρώνεται στην άδικη απόρριψη της προσφοράς της για δύο συγκεκριμένα δρομολόγια (Α8-002, Α8-015) της 8ης Ομάδας, καθώς και στην καταγγελία παραβιάσεων της διαδικασίας και του υγιούς ανταγωνισμού από άλλους συμμετέχοντες, οι οποίοι κατά τη γνώμη της υποβάλλουν εναλλακτικές προσφορές και δεν διαθέτουν επαρκή οχήματα για την εκτέλεση των ανατεθέντων δρομολογίων.


ΕλΣυν.Τμ.Μειζ-Επταμ.Συνθ/6207/2015

Μεταφορά μαθητών:Με τα δεδομένα αυτά, όσον αφορά την πρώτη πλημμέλεια που διαπίστωσε το Κλιμάκιο, το Τμήμα κρίνει ότι οι τιθέμενοι από τις διατάξεις της ως άνω Κ.Υ.Α στόχοι και προϋποθέσεις, όπως εκτέθηκαν στη σκέψη 5, για την κατάστρωση των δρομολογίων και την επιλογή του τύπου του μεταφορικού μέσου, τηρήθηκαν στο μέτρο του δυνατού, λαμβανομένου ιδίως υπόψη ότι: α) στα δρομολόγια του Πίνακα Α με α/α 49 και του Πίνακα Β με α/α 4, 8, 9, 39 ο αριθμός των μεταφερόμενων μαθητών ήταν οριακός, καθόσον η χρήση του μεγάλου λεωφορείου στις υπεραστικές γραμμές προβλέπεται για τη μεταφορά άνω των 20 μαθητών και εν προκειμένω οι μεταφερόμενοι μαθητές ήταν από 18 έως 20, σε συνδυασμό με το γεγονός, ότι όπως προκύπτει από τα στοιχεία του φακέλου, η διαθεσιμότητα των μικρών λεωφορείων στην περιφέρεια του Ν. ... είναι μηδενική και β) όπως προκύπτει από τον προσκομιζόμενο πίνακα, το κόστος των δρομολογίων του Πίνακα Α με α/α 19 και 34 θα ήταν, ενόψει των περιορισμένων θέσεων των διαθέσιμων ταξί (έως 4 θέσεις), μεγαλύτερο εάν είχε επιλεγεί το ΕΔΧ ταξί, καθόσον θα απαιτούνταν η εκτέλεση περισσότερων δρομολογίων.(..)Περαιτέρω, ως προς τη δεύτερη καταλογιζόμενη πλημμέλεια, ήτοι το γεγονός ότι τα δρομολόγια τα οποία αφορούν αποκλειστικά σε μεταφορικό έργο ΣΜΕΑ, ΕΠΑΛ και Μουσικών Σχολείων δεν προκηρύχθηκαν ανά δρομολόγιο μονής ή διπλής διαδρομής, επισημαίνεται ότι, όπως έγινε δεκτό και με την προσβαλλόμενη πράξη, το μεταφορικό κόστος των σχολείων ειδικών σκοπών, τα οποία είναι μοναδικά σε κάθε Νομό, είναι υψηλότερο από το αντίστοιχο των λοιπών σχολικών μονάδων, που καλύπτουν μικρότερες γεωγραφικές περιοχές. Για το λόγο αυτό, ενόψει της αρχής της οικονομικότητας, καθώς και της ανάγκης να μην κηρυχθούν άγονα τα εν λόγω δρομολόγια, βασίμως προβάλλεται με την υπό κρίση αίτηση ότι κρίθηκε σκόπιμο με τη διακήρυξη να ενταχθούν τα εν λόγω δρομολόγια σε γενικότερη ομάδα δρομολογίων με το σκεπτικό ότι ο αναδειχθείς ανάδοχος, αναλαμβάνοντας το σύνολο των δρομολογίων, θα εκτελέσει όχι μόνο τα κερδοφόρα, αλλά και τα ζημιογόνα δρομολόγια των πινάκων αυτών, που αν τα αναλάμβανε άλλος ανάδοχος, θα απαιτούσε υψηλότερη τιμή, ζημιώνοντας τελικά την αναθέτουσα αρχή...Κατ’ ακολουθίαν αυτών που προηγουμένως κρίθηκαν , πρέπει να γίνει δεκτή η αίτηση αναθεώρησης,να αναθεωρηθεί η 1535/2015 απόφαση του VI Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, να ανακληθεί στη συνέχεια, κατά παραδοχή της σχετικής αίτησης ανάκλησης του ήδη αιτούντος , η 286/2014 πράξη του Ζ΄ Κλιμακίου,


ΑΕΠΠ/267/2018

Οι προσφέροντες ασκούν προδικαστικές προσφυγές κατά της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που απέκλεισε τις προσφορές τους για ορισμένα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάθεση υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών δημοσίων σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου (Λέσβος και Λήμνος) για δύο σχολικά έτη (2017-2018 και 2018-2019), με συνολική εκτιμώμενη αξία χωρίς ΦΠΑ 3.939.406,58 ευρώ. Οι προσφέγοντες επικαλούνται παράνομη απόρριψη λόγω γεωγραφικών περιορισμών των ΕΔΧ οχημάτων (ταξί), ισχυριζόμενοι ότι η αναθέτουσα αρχή εφάρμοσε εκ των υστέρων περιορισμούς που δεν προέβλεπε η διακήρυξη.


ΑΕΠΠ/580/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας ζητά την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 39/2021 της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία απέρριψε τα δικαιολογητικά κατακύρωσής του για τα δρομολόγια 2.7 και 2.8 της διαδικασίας ανάθεσης δημοσίας σύμβασης. Η σύμβαση αφορά υπηρεσίες μεταφοράς μαθητών δημοσίων σχολείων για τα σχολικά έτη 2019-2020 και 2020-2021, με συνολική εκτιμώμενη αξία (χωρίς ΦΠΑ) 7.000.000 ευρώ. Επιπλέον, η προσφυγή αμφισβητεί την απόφαση για κατάπτωση της εγγυητικής συμμετοχής του και την κατακύρωση των δρομολογίων σε άλλον ανάδοχο. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι τα δικαιολογητικά του (απόσπασμα ποινικού μητρώου και πιστοποιητικό μη πτώχευσης) είχαν υποβληθεί εμπρόθεσμα με αιτήσεις έκδοσης και υπεύθυνες δηλώσεις, ενώ η αναθέτουσα αρχή δεν του χορήγησε παράταση για την επικύρωσή τους.


ΕΑΔΗΣΥ/1832/2023

Ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία ανακήρυξε ως προσωρινούς αναδόχους τις δύο παρεμβαίνουσες εταιρείες σε συγκεκριμένα δρομολόγια του Πίνακα Γ (Α/Α 4, 24 και 32) του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη μεταφορά μαθητών με συνολικό προϋπολογισμό 3.298.773,10€. Ο διαγωνισμός διενεργήθηκε εκτός ΕΣΗΔΗΣ και περιλάμβανε τέσσερις πίνακες (Α, Β, Γ, Δ). Οι διαγωνιζόμενοι μπορούσαν να υποβάλουν προσφορά για ένα ή περισσότερα δρομολόγια. Ο προσφεύγων θεωρεί ότι οι προσφορές των παρεμβαινουσών περιείχαν ουσιώδη σφάλματα στους υπολογισμούς των ημερήσιων δρομολογίων, τα οποία δεν αντιστοιχούσαν στα δηλωθέντα ποσοστά έκπτωσης, παραβαίνοντας έτσι τις προϋποθέσεις της πρόσκλησης. Η ΕΑΔΗΣΥ κρίνει ότι τα σφάλματα αυτά είναι ουσιώδη και οδηγούν στην ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης.


ΑΕΠΠ/1022/2020

Η προσφεύγουσα ατομική επιχείρηση, εκπροσωπηθείσα από δικηγόρο, προσφεύγει κατά της Διακήρυξης της Περιφέρειας για την ανάθεση υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών με δυναμικό σύστημα αγορών (ΔΣΑ) για τα σχολικά έτη 2020-2023 (με δικαίωμα πεντάμηνης παράτασης). Αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών με τρία είδη οχημάτων (Ε.Δ.Χ., Ειδικά Διαμορφωμένα Οχήματα και Λεωφορεία), συνολικής εκτιμώμενης αξίας 73.000.000€ (συμπλ. ΦΠΑ). Η προσφυγή επικεντρώνεται στην επιβολή γεωγραφικών περιορισμών (έδρα οχημάτων), τη σταθερότητα του ποσοστού έκπτωσης χωρίς αναπροσαρμογή, τον υπολογισμό της τιμής χωρίς μεταβολή πετρελαίου και την έλλειψη προσδιορισμού της τιμής πετρελαίου στον προϋπολογισμό. Αιτείται την ακύρωση σχετικών όρων της Διακήρυξης.