ΑΕΠΠ/994/2020
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του αναθέτοντα φορέα που κρίνει παραδεκτή την προσφορά της εταιρείας «...» και την ανάδειξή της ως προσωρινή ανάδοχο. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών φύλαξης και ασφάλειας λιμενικών εγκαταστάσεων, συμπεριλαμβανομένων φυλάξεων, ελέγχων πρόσβασης, ερευνών ασφαλείας και ελέγχων φορτίων για λιμενικές εγκαταστάσεις. Η προσφυγή υποστηρίζει ότι η προσφορά της εταιρείας «...» δεν πληροί τους όρους της διακήρυξης, ιδίως ως προς την απαιτούμενη στελέχωση και τα δικαιολογητικά του προσωπικού, παραβιάζοντας τις αρχές της τυπικότητας και της ίσης μεταχείρισης. Ζητείται η διακοπή της διαδικασίας και η ανάδειξη της ίδιας ως ανάδοχος.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/993/2020
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 3/9ης Συν/12.06.2020, η οποία απέρριψε την προσφορά και τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό για την «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΦΥΛΑΞΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ». Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει φύλαξη (στατική και μέσω περιπολιών), έλεγχο πρόσβασης προσώπων, οχημάτων και εμπορευματοκιβωτίων, έρευνες ασφαλείας ατόμων και χειραποσκευών, έλεγχο φορτίων, ταχυδρομείου, εφοδίων και αποθεμάτων, καθώς και την κάλυψη των απαιτήσεων ασφαλείας σύμφωνα με τα Σχέδια Ασφαλείας Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ΣΑΛΕ).
ΝΣΚ/294/2010
Άσκηση ελέγχου νομιμότητας επί των αποφάσεων συγκροτήσεως Λιμενικών Επιτροπών των Λιμενικών Ταμείων, της διαδικασίας για την εκλογή Προέδρου των Επιτροπών αυτών, και αποφάσεων των Δ.Σ. Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων – Αρμοδιότητα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Οι αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας, με τις οποίες συγκροτούνται Λιμενικές Επιτροπές στα Λιμενικά Ταμεία του ΒΔ της 14/19-1-1939, η απόφαση των μελών των Λιμενικών Επιτροπών των ίδιων Λιμενικών Ταμείων, με τις οποίες εκλέγεται μέλος τους στο αξίωμα του Προέδρου, αναγομένη σε μεταγενέστερο της συγκροτήσεως στάδιο και μη σχετιζομένη με τη συγκρότηση, αλλά με τη λειτουργία των Επιτροπών, καθώς και οι αποφάσεις των Λιμενικών Επιτροπών των ίδιων Λιμενικών Ταμείων υπόκεινται στον έλεγχο νομιμότητας του εποπτεύοντος το Λιμενικό Ταμείο Υπουργού ΟιΑΝ. Η εποπτεία και ο έλεγχος νομιμότητας των αποφάσεων των Διοικητικών Συμβουλίων Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων δεν ανήκει στο ΥπΟιΑΝ/ΓΓΝΠ, αλλά σε άλλα κατά νόμο αρμόδια όργανα [Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας (άρθρα 149-151 Ν.3463/2006, Επιτροπή άρθρου 152 Ν.3463/2006), Υπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης].
ΝΣΚ/418/2005
Διαδικασία επιβολής κυρώσεων για την εφαρμογή του Κώδικα ISPS σε λιμενικές εγκαταστάσεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η ρύθμιση για την επιβολή κυρώσεων σε βάρος αυτών που παραβιάζουν τις διατάξεις του Κανονισμού ΕΚ 725/2004 μπορεί να γίνει με Π.Δ. και η σχετική εξουσιοδότηση για τη διαδικασία διαπίστωσης παραβάσεων και επιβολής κυρώσεων να δοθεί στα όργανα του ΚΕΕΠ/ΥΕΝ και των Λιμενικών Αρχών.
ΑΕΠΠ/789/2018
Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που έκρινε αποδεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας για το «Τμήμα 1» της σύμβασης, το οποίο αφορά στην «Προμήθεια Συστήματος Ημιυπογειοποίησης Κάδων» (ημιυπόγειοι κάδοι συλλογής απορριμμάτων). Ισχυρίζεται ότι η προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας δεν πληροί τους τεχνικούς όρους της διακήρυξης, όπως τα συστήματα εξουδετέρωσης οσμών, τα χαρακτηριστικά του καπακιού, τις εγγυήσεις και τα πρότυπα ποιότητας. Η σύμβαση είχε προϋπολογισμένη δαπάνη 344.782,00 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα επιδιώκει τη διατήρηση της αρχής της τυπικότητας και της ισότητας στη διαδικασία.
ΑΕΠΠ/1310/2019
Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητεί την ακύρωση της Απόφασης 156/19.09.2019 του Δ.Σ. του αναθέτοντος φορέα, η οποία έδωσε προσωρινή ανάθεση στον διαγωνισμό 'ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ-ΦΥΛΑΞΗΣ' σε μια άλλη εταιρεία. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η παροχή υπηρεσιών ασφαλείας για τον εμπορικό λιμένα Χαλκίδας, συμπεριλαμβανομένης 24ωρης φύλαξης, ελέγχων πρόσβασης και περιπολιών σύμφωνα με το ISPS Code, με προϋπολογισμό 220.000€ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η αναδείχθηκε εταιρεία υπέβαλλε ασυνήθιστα χαμηλή προσφορά, αφού δεν συμπεριέλαβε το κόστος έκδοσης ειδικής άδειας ISPS (1.400€), γεγονός που καθιστά την προσφορά της μη βιώσιμη και παραβιάζει τις αρχές διαφάνειας και τυπικότητας.
ΑΕΠΠ/771/2018
Η αιτούσα, μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφαλείας, ασκεί προδικαστική προσφυγή κατά της απόφασης που ανέδειξε την ανταγωνίστρια της ως προσωρινή ανάδοχο σε δημόσιο διαγωνισμό για την παροχή υπηρεσιών φύλαξης σε λιμενικές εγκαταστάσεις της Ρόδου (Εμπορικός Λιμένας Ρόδου, Λιμένες Κολώνας, Ακαντίας και Μανδρακίου). Αίτημα της είναι η ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής, ισχυριζόμενη ότι η ανταγωνίστρια υποβάθμισε δήθεν την πρότασή της μη συμμορφούμενη με τους όρους της διακήρυξης, ιδίως ως προς το εργοδοτικό κόστος, την εποπτεία, τις ασφαλιστικές εισφορές και άλλες υποχρεώσεις. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά παροχή φυλακτικών υπηρεσιών για ένα έτος, με βάση τα σχέδια ασφαλείας των λιμενικών εγκαταστάσεων, σύμφωνα με τον Κώδικα ISPS, με προϋπολογισμό 282.258,06€ (χωρίς ΦΠΑ).
ΑΕΠΠ/252/2018
Η προδικαστική προσφυγή της εταιρείας αίτησε την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου που έκανε αποδεκτή την προσφορά της άλλης εταιρείας (παρεμβαίνουσας) στον διαγωνισμό, ισχυριζόμενη ότι η προσφορά της παρεμβαίνουσας ήταν παράνομη και παραβίαζε το νομικό πλαίσιο των δημοσίων συμβάσεων. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την προμήθεια υγρών καυσίμων κίνησης και θέρμανσης, λιπαντικών και πρόσθετων για τις ανάγκες του Δήμου, της ΔΕΥΑΜΒ, του ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ, της ΚΕΚΠΑ-ΔΙΕΚ και των Σχολικών Επιτροπών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης, με συνολική προϋπολογιζόμενη δαπάνη 2.059.548,63 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα ισχυρίστηκε ότι η παραδοχή της προσφοράς της άλλης εταιρείας παραβίαζε την αρχή της τυπικότητας, καθώς δεν υποβλήθηκε το απαιτούμενο Ευρωπαϊκό Ενιαίο Έγγραφο Σύμβασης (ΕΕΕΣ) κατά τον ηλεκτρονικό τρόπο υποβολής.
ΑΕΠΠ/12/2020
Η προσφεύγουσα αιτείται την μερική ακύρωση της υπ’ αριθμ. 430/21.10.2019 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του αναθέτοντος φορέα, η οποία απέρριψε την προσφορά της και αποδέχθηκε την προσφορά της εταιρείας «…Α.Ε.». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια και τοποθέτηση υλικών για την αντικατάσταση στέγης ομογενοποίησης στην Ε.Ε.Λ. …, με προϋπολογισθείσα δαπάνη 120.000 ευρώ (συνολικά 148.800 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι τα δικαιολογητικά της αποδεικνύουν τη συναφή δραστηριότητα με το αντικείμενο της προμήθειας και ότι ο αναθέτων φορέας παραβίασε τις αρχές της τυπικότητας, διαφάνειας και ίσης μεταχείρισης των διαγωνιζομένων.
ΑΕΠΠ/856/2021
Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας ζητά την ακύρωση της διακήρυξης ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την ανάθεση υπηρεσιών λειτουργίας της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων (ΕΕΛ) και των Αντλιοστασίων Τουριστικών Περιοχών, με εκτιμώμενη αξία 7.700.000 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την πλήρη και αποδοτική λειτουργία, συντήρηση και παρακολούθηση των εγκαταστάσεων, συμπεριλαμβανομένων των αναλωσίμων, χημικών, ελέγχων ποιότητας λυμάτων, αντικαταστάσεων εξοπλισμού και διαχείρισης παραπροϊόντων. Ο προσφεύγων καταγγέλλει αοριστίες στους όρους της διακήρυξης που καθιστούν δυσχερή τη ρεαλιστική προσφορά, ιδίως σε σχέση με μεταβολές εισερχομένων φορτίων, πρόσθετες αναλύσεις και αναβαθμίσεις εξοπλισμού κατά την εκτέλεση, χωρίς σαφή κριτήρια ή οικονομικό περιορισμό.
ΝΣΚ/241/2009
Λιμενικές Αρχές – Ν.Α.Τ. – Ναυτολόγιο – Εκκαθάριση ληξιπρόθεσμου ναυτολογίου – Επίσχεση εργασίας ναυτικών – Εφαρμοστέες διατάξεις ως προς τις υποχρεώσεις των λιμενικών αρχών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Σε περίπτωση επισχέσεως εργασίας ναυτικών και δεδομένου ότι αυτή δεν συνεπάγεται τη λύση της συμβάσεως ναυτολογήσεως ούτε από πλευράς του ναυτικού, ούτε από πλευράς του πλοιάρχου, δεν συντρέχει περίπτωση εφαρμογής της διατάξεως του άρθρου 15 παρ. 7 του Ν 3569/2007, η δε Λιμενική Αρχή, καθόσον αφορά το ναυτολόγιο, οφείλει να ενεργήσει σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στις σχετικές διατάξεις και άπτονται των αρμοδιοτήτων της, ως εάν δεν είχε χωρήσει η επίσχεση εργασίας, η οποία δεν εμπίπτει σε καμία από τις προβλεπόμενες στο άρθρο 86 του Π.Δ. 913/1978 περιπτώσεις.