×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΑΔΗΣΥ/1124/2023

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Οι προσφεύγοντες αιτούνται την ακύρωση της υπ’αριθμ. πρωτ. …/5.5.2023 Διακήρυξης της Αναθέτουσας Αρχής, με αντικείμενο την 'ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΥΠΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΔΗΜΟΥ …'. Η σύμβαση αφορά την προμήθεια και εγκατάσταση ενός Έξυπνου Συστήματος Διαχείρισης Κυκλοφορίας και Φωτεινής Σηματοδότησης, με σκοπό τη βελτιστοποίηση του ελέγχου κυκλοφορίας και τη μείωση περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Επίσης, στοχεύει στον έλεγχο της κυκλοφορίας μέσω φωτεινής σηματοδότησης, τη χρήση ηλεκτρονικών πινακίδων μεταβλητών μηνυμάτων (VMS), την πληροφόρηση πολιτών/οδηγών σε πραγματικό χρόνο και τη συλλογή κυκλοφοριακών δεδομένων. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται σε 1.012.000,00€ (χωρίς ΦΠΑ) με διάρκεια 10 μήνες.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΑΔΗΣΥ/1123/2023

Οι προσφεύγοντες αίτησαν την ακύρωση της διακήρυξης υπ’ αρ. πρωτ. …/5.5.2023 του Δήμου …, η οποία αφορούσε την «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΥΠΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΔΗΜΟΥ …». Το αντικείμενο της σύμβασης περιλάμβανε την εγκατάσταση ενός έξυπνου συστήματος διαχείρισης κυκλοφορίας και φωτεινής σηματοδότησης με σκοπό τη βελτιστοποίηση ελέγχου κυκλοφορίας και τη μείωση περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Συγκεκριμένα, το έργο στοχεύει στον έλεγχο της κυκλοφορίας μέσω φωτεινής σηματοδότησης, τη χρήση ηλεκτρονικών πινακίδων μεταβλητών μηνυμάτων (VMS), την πληροφόρηση πολιτών σε πραγματικό χρόνο, τη συλλογή κυκλοφοριακών δεδομένων, τη βελτίωση της ποιότητας κυκλοφορίας και την ασφάλεια οδηγών, πεζών και ΑΜΕΑ. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ήταν 1.012.000,00 € (χωρίς ΦΠΑ) και η διάρκεια 10 μηνών.


ΕΑΔΗΣΥ/1123/2023-1124/2023-1125/2023

Με τις ως άνω προδικαστικές προσφυγές, οι προσφεύγοντες αιτούνται την ακύρωση της υπ’αριθμ. πρωτ. …/5.5.2023 Διακήρυξης της Αναθέτουσας Αρχής, με αντικείμενο την «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΥΠΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΔΗΜΟΥ …» για τους αναφερόμενους σε κάθε προσφυγή λόγους.


ΕΑΔΗΣΥ/1125/2023

Οι προσφεύγοντες αιτούνται την ακύρωση της διακήρυξης υπ’ αριθμ. πρωτ. …/5.5.2023 του Δήμου … με αντικείμενο την «Προμήθεια και εγκατάσταση Εξυπνου Συστήματος Διαχείρισης Κυκλοφορίας και Φωτεινής Σηματοδότησης». Επισημαίνουν παραβάσεις των αρχών διαφάνειας, ίσης μεταχείρισης και ανταγωνισμού, ασάφειες και αντιφατικότητες στους όρους της διακήρυξης που εμποδίζουν τη συμμετοχή τους. Ιδιαίτερα, επικεντρώνονται σε θέματα σχετικά με την αξιολόγηση της ομάδας έργου, τις τεχνικές προδιαγραφές για τους ρυθμιστές κυκλοφορίας και τη σύνδεση με άλλο έργο έξυπνης στάθμευσης που επηρεάζει τη ρεαλιστική προσφορά και τη συμμετοχή τους.


ΔΜΕΟ/ο/1925/ζ/254/2014

Έγκριση του τεχνικού Κανονισμού για τον Καθορισμό Εθνικών Απαιτήσεων για τους ρυθμιστές φωτεινής σηματοδότησης κυκλοφορίας οχημάτων και πεζών.

Π.Δ.209/2001

Σύσταση ΄΄Αυτοτελούς Τμήματος Κυκλοφορίας, Φωτεινής Σηματοδότησης και Τηλεματικής 2004΄΄ στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και τροποποίηση του Π.Δ. 69/1988 (ΦΕΚ 28/Α').


ΕΣ/ΚΛ.Ζ/133/2022

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Να ελέγξει τη νομιμότητα της διαδικασίας ανάθεσης και των σχεδίων συμβάσεων της Περιφέρειας Αττικής για τα τμήματα 1, 2 και 3 του διαγωνισμού με τίτλο «Υπηρεσίες συντήρησης ηλεκτρονικών εγκαταστάσεων φωτεινής σηματοδότησης Ν. Αττικής (2022 – 2024)», προϋπολογιζόμενης δαπάνης 6.451.575 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α. και 7.999.953 ευρώ με Φ.Π.Α.(....)η πλημμέλεια που αναφέρεται ανωτέρω υπό (Α), σε σχέση με τα ΕΕΕΣ των αναδόχων των τμημάτων 1 έως 3 του διαγωνισμού και των οικονομικών φορέων στους οποίους αυτοί στηρίζονται για την κάλυψη της ελάχιστης απαιτούμενης τεχνικής ικανότητας, είναι ουσιώδης (βλ. σκέψη 5), ενώ δεν είναι δυνατή, κατά τις οικείες ρυθμίσεις του ν. 4700/2020, η υποβολή ελλείποντος ΕΕΕΣ προσφέροντος το πρώτον κατά τη διαδικασία προσυμβατικού ελέγχου ενώπιον του Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου(....)Κωλύεται η σύναψη των σχεδίων συμβάσεων της Περιφέρειας Αττικής για τα τμήματα 1, 2 και 3 του διαγωνισμού με τίτλο «Υπηρεσίες συντήρησης ηλεκτρονικών εγκαταστάσεων φωτεινής σηματοδότησης Ν. Αττικής (2022 – 2024)».

ΔΕΝ ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/940/2022.


ΑΕΠΠ/5/2019

Η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της απόφασης που έκανε δεκτή την προσφορά του συμμετέχοντος στον διαγωνισμό, τον οποίο επιδιώκει να αποκλειστεί από τη περαιτέρω διαγωνιστική διαδικασία, καθώς θεωρεί ότι η προσφορά του δεν πληροί τους όρους της διακήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η «Προμήθεια, εγκατάσταση και λειτουργία ρυθμιστών Εγκαταστάσεων Φωτεινής Σηματοδότησης» με εκτιμώμενη αξία 219.727,80€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Επίσης, επιδιώκει να ανακηρυχθεί ως προσωρινή ανάδοχος, καθώς προσέφερε την πρώτη σε σειρά μειοδοσίας και πλήρως έγκυρη προσφορά.


ΑΕΠΠ/1011/2019

Η προσφεύγουσα εταιρία ζητά την ακύρωση ή τροποποίηση της απόφασης 1627/2019 της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία ακύρωσε τις προηγούμενες αποφάσεις 27/2019 και 417/2019 και απέκλεισε την προσφεύγουσα από τη διαγωνιστική διαδικασία, αναδεικνύοντας ως προσωρινό μειοδότη τον άλλο συμμετέχοντα. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την 'Προμήθεια, Εγκατάσταση και Λειτουργία Ρυθμιστών Εγκαταστάσεων Φωτεινής Σηματοδότησης' με εκτιμώμενη αξία 177.180,00€ και διάρκεια 24 μήνες. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι ο αποκλεισμός της ήταν παράνομος, καθώς ο άλλος συμμετέχων δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις χρηματοοικονομικής επάρκειας κατά την υποβολή της προσφοράς του.


ΑΕΠΠ/457/2018

Η προσφεύγουσα εταιρία ζητά την ακύρωση, ανάκληση ή τροποποίηση της Διακήρυξης του διαγωνισμού για τον εκσυγχρονισμό συστήματος φωτεινής σηματοδότησης στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, αποτιμούμενου σε 1.463.709,68€ (χωρίς ΦΠΑ). Αιτιολογεί ότι η Διακήρυξη περιέχει ανακρίβειες και ασάφειες ως προς: (α) τον ακριβή προσδιορισμό των τοποθεσιών των 195 ρυθμιστών προς αντικατάσταση/αναβάθμιση, (β) την έλλειψη πλήρους περιγραφής των τεχνικών προδιαγραφών, (γ) την αόριστη διατύπωση των απαιτούμενων δικαιολογητικών συμμετοχής και (δ) την αδυναμία γνώσης των τεχνικών παραμέτρων των υφιστάμενων ρυθμιστών. Ισχυρίζεται ότι αυτές οι ελλείψεις παραβιάζουν τις αρχές διαφάνειας, ισότητας και ελεύθερου ανταγωνισμού, καθιστώντας δύσκολη ή αδύνατη τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό.


ΝΣΚ/289/2003

Μίσθωση έργου. Έκδοση βεβαίωσης νομικού συμβούλου, κατά το άρθρο 6 του Ν 2527/97.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η παροχή υπηρεσιών δώδεκα (12) χειριστών Η/Υ ΤΕ Πληροφορικής, δώδεκα (12) χειριστών Η/Υ ΔΕ και δύο (2) συγκοινωνιολόγων μηχανικών (διπλωματούχων ή πτυχιούχων), που συνίσταται στη λειτουργία και παρακολούθηση των συσκευών καθώς και στην αξιοποίηση των στοιχείων που θα συλλέγονται σε δύο κέντρα (του «Θαλάμου Επιχειρήσεων Παρακολούθησης και Ελέγχου Κυκλοφορίας» -ΘΕΠΕΚ- και του «Κέντρου Διαχείρισης και Κυκλοφορίας και Φωτεινής Σηματοδότησης» -ΚΔΚ & ΦΣ-), τα οποία θα λειτουργήσουν κατά την προολυμπιακή δοκιμαστική περίοδο και κατά τον χρόνο τέλεσης των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας του 2004, σύμφωνα με το υπ’ αριθ. Δ16β/01/244/Β/18-6-2003 έγγραφο της Διεύθυνσης Διοικητικού (Δ16) της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων του ΥΠΕΧΩΔΕ, δεν μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο συμβάσεως έργου, διότι από την περιγραφή των εργασιών που πρόκειται να εκτελεσθούν και τις συνθήκες εκτέλεσής τους προκύπτει ότι υποκρύπτονται συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας, συνεπώς οι παραπάνω συμβάσεις δεν μπορούν να συναφθούν ως συμβάσεις μίσθωσης έργου. (πλειοψ.)