×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΑΔΗΣΥ/1699/2022

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την υπό κρίση προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα αιτείται α) να ακυρωθεί και εξαφανιστεί η υπ’ αρ. 326/28.9.2022 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής (εφεξής η «προσβαλλομένη») και β) να απορριφθεί η προσφορά της προσωρινής αναδόχου «... ...», στην οποία κατακυρώθηκε η σύμβαση για την ΟΜΑΔΑ 2 [Κάθε είδους μηχανολογικές, ηλεκτρολογικές εργασίες, εργασίες υπερκατασκευών, φανοποιείου, μηχανουργείου, επί των Επιβατικών Οχημάτων και μικρών οχημάτων του …] του Διαγωνισμού έναντι ποσού 31.177,32 € με Φ.Π.Α. 24%, και για την ΟΜΑΔΑ 3 [Κάθε είδους μηχανολογικές, ηλεκτρολογικές εργασίες, εργασίες υπερκατασκευών, φανοποιείου, μηχανουργείου, επί των Μηχανημάτων Έργου και των ... Μηχανημάτων του …] του Διαγωνισμού έναντι ποσού 37.254,56 € με Φ.Π.Α. 24%.


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/634/2020

Η προσφεύγουσα εταιρεία αίτησε με την προδικαστική προσφυγή της (ΓΑΚ ΑΕΠΠ 416/8.04.2020) την ακύρωση και επαναδιατύπωση του όρου 6.5 του άρθρου 11 της διακήρυξης του διεθνούς ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την 'Συντήρηση και επισκευή οχημάτων και λοιπών μηχανημάτων στους 2020-2021' (προϋπολογισμός 335.000€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Ο επίμαχος όρος αφορά την απαίτηση υποβολής βεβαίωσης από εταιρείες υπερκατασκευών για τεχνική υποστήριξη λογισμικού, τον οποίο η προσφεύγουσα θεωρεί περιοριστικό του ανταγωνισμού, καθώς με την άρνηση της εταιρείας αντιπροσώπου να της χορηγήσει τη βεβαίωση, αδυνατεί να συμμετάσχει στον διαγωνισμό. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά εργασίες συντήρησης οχημάτων (κυρίως απορριμματοφόρων με υπερκατασκευές) και επισκευών λογισμικού τους.


ΑΕΠΠ/21/2019

Η προσφεύγουσα ζητά: α) τη διαγραφή του όρου που απαιτεί από τους υποψηφίους αναδόχους να αποδεικνύουν εμπειρία από παρόμοιους διαγωνισμούς τα τελευταία 3 έτη με ελάχιστη αξία 50% του προϋπολογισμού της ομάδας, β) τη διαγραφή του όρου που απαιτεί από την 4η Ομάδα να προσκομίζουν βεβαίωση από εταιρείες υπερκατασκευών για τεχνική υποστήριξη, και γ) επαναδιατύπωση της διακήρυξης μετά τις διαγραφές. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά εργασίες επισκευής οχημάτων-μηχανημάτων για τον δήμο, με προϋπολογισμό 400.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), χωρισμένες σε 6 ομάδες, με κριτήριο κατακύρωσης το υψηλότερο ποσοστό έκπτωσης.


ΑΕΠΠ/749/2020

Ο προσφεύγων οικονομικός φορέας ζητεί: 1) την ακύρωση της απόφασης ματαίωσης του διαγωνισμού (υπ’ αριθ. 37/18.03.2020), 2) την πρόσκλησή του να προσκομίσει επικαιροποιημένα δικαιολογητικά κατακύρωσης, 3) την ανάθεση της σύμβασης σε αυτόν και 4) την επιστροφή του παραβόλου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Υπηρεσία Επισκευής και Συντήρησης Οχημάτων και Μηχανημάτων του Δήμου [...] για το έτος 2019», με ειδικότερες ομάδες εργασιών όπως επισκευή μηχανημάτων έργου, επισκευή φορτηγών/λεωφορείων, επισκευή επιβατικών οχημάτων, επισκευή υπερκατασκευών οχημάτων, επισκευή ηλεκτρολογικών συστημάτων και προμήθεια συστήματος ΣΑΠ.


ΑΕΠΠ/638/2018

Το 1ο προσφυγών οικονομικό σώμα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης που έκανε δεκτή τη συμμετοχή του 2ου προσφεύγοντα, ισχυριζόμενο ότι δεν πληρούσε τους όρους της διακήρυξης. Ειδικότερα, καταθέτει ότι ο 2ος προσφεύγων δεν διέθετε τις απαιτούμενες άδειες για εργασίες συντήρησης και επισκευής οχημάτων, ενώ ο συνεργαζόμενος φορέας του δεν είχε άδεια για επισκευή υπερκατασκευών και ηλεκτρικών συστημάτων. Το 2ο προσφυγών οικονομικό σώμα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης ως προς τα σημεία που αναφέρονται στην προσφυγή του, ισχυριζόμενο ότι η προσφορά του 1ου προσφεύγοντος έπρεπε να απορριφθεί λόγω ελλειμματικού Ευρωπαϊκού Ενιαίου Εγγράφου Σύμβασης, άκυρης εγγυητικής επιστολής και ατελούς τεχνικής προσφοράς. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάδειξη αναδόχου για την υπηρεσία 'Συντήρηση και Επισκευή Οχημάτων και Μηχανημάτων Έργου' με προϋπολογισμό 480.000,00 € με ΦΠΑ.


ΑΕΠΠ/915/2019

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της ζητά την ακύρωση της παράλειψης του Δήμου Πολύγυρου (αναθέτουσας αρχής) να εξετάσει τα δικαιολογητικά συμμετοχής τριών συγκεκριμένων οικονομικών φορέων, καθώς και την ακύρωση της προσωρινής ανάδειξής τους ως αναδόχων. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη «Συντήρηση και Επισκευή Οχημάτων και Μηχανημάτων του Δήμου Πολύγυρου μαζί με τα Απαραίτητα Ανταλλακτικά» (CPV 50110000-9), με συνολικό προϋπολογισμό 387.096,77 € (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα επικρίνει ότι οι αναδειχθέντες δεν πληρούσαν ουσιώδεις όρους της διακήρυξης, όπως την παροχή υπηρεσιών ρυμούλκησης και πιστοποιήσεις για επισκευές υπερκατασκευών οχημάτων.


ΑΕΠΠ/712/2020

Ο προσφεύγων οικονομικός φορέας αιτείται την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής (Δήμου) με την οποία κρίθηκε αποδεκτή η προσφορά του παρεμβαίνοντος για το Τμήμα 1 της σύμβασης 'Επισκευή οχημάτων και μηχανημάτων έργου του Δήμου'. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά επισκευές υπερκατασκευών καλαθοφόρων οχημάτων, με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 105.000,00 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων θεμελιώνει το αίτημά του σε παραβάσεις κατά την αξιολόγηση της τεχνικής προσφοράς του αντιπάλου, ιδίως για μη νόμιμη υποβολή ανίσχυρου πιστοποιητικού συγκολλητή χωρίς μετάφραση και μη συμπλήρωση προαπαιτούμενων ανανεώσεων σύμφωνα με το πρότυπο EN ISO 9606-1:2017.


ΕλΣυν/Τμ.4/11/2011

Με τα δεδομένα αυτά οι επίμαχες εργασίες, πράγματι αφορούν στην συντήρηση, εγκατάσταση, ανακαίνιση και επέκταση ακόμη και με νέες κατασκευές των υφισταμένων Η/Μ εγκαταστάσεων των κτιριακών υποδομών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Σύμφωνα όμως με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, ακόμη και στις περιπτώσεις που τα υλικά και μηχανήματα, των οποίων γίνεται προμήθεια, συναρμόζονται στο κτήριο κατά τρόπο ώστε να καθίστανται συστατικά αυτού (π.χ. τοποθέτηση πινάκων, εγκατάσταση συστήματος πυρανίχνευσης και συναγερμού, εγκατάσταση κεντρικής κλιματιστικής μονάδας), σε καμία περίπτωση δεν προκύπτει, ούτε άλλωστε και το Πανεπιστήμιο Πειραιώς ισχυρίζεται, ότι οι εκτελούμενες εργασίες ή έστω κάποιο τμήμα αυτών απαιτούν για την ολοκλήρωσή τους ειδικές τεχνικές γνώσεις, αφού πρόκειται για συνήθεις ηλεκτρολογικές ή λοιπές (υδραυλικές ή μηχανολογικές) εργασίες και για την ορθή εκτέλεσή τους αρκεί, με βάση και τα διδάγματα της κοινής πείρας, η ανάθεσή τους σε επαγγελματίες που διαθέτουν τη σχετική εμπειρία. Επομένως, το αντικείμενο της σύμβασης δεν συνιστά δημόσιο έργο αλλά προμήθεια υλικών και ανάθεση εργασιών και η εντελλόμενη δαπάνη, κατά το μέρος που αφορά σε γενικά έξοδα και εργολαβικό όφελος δεν παρίσταται νόμιμη.


ΕΑΔΗΣΥ/382/2023

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της με αριθ. 1858/2022 απόφασης και της ενσωματωθείσας σε αυτήν απόφασης με αριθ. 1447/2022 της αναθέτουσας αρχής, εφεξής καλούμενες η προσβαλλόμενη απόφαση, με την οποία απορρίφθηκε η προσφορά της προσφεύγουσας και έγινε αποδεκτή η προσφορά της μόνης συνδιαγωνιζόμενης παρεμβαίνουσας, η οποία ανακηρύχθηκε προσωρινός και οριστικός ανάδοχος του διαγωνισμού για: α) την Προμήθεια Ανταλλακτικών των Υπηρεσιακών οχημάτων και Μηχανημάτων έργου και β) την Παροχή Υπηρεσιών Εργασιών Συντήρησης και Επισκευής & Υπηρεσιών διαχείρισης στόλου των Υπηρεσιακών οχημάτων και Μηχανημάτων έργου της Μ.Ε.Θ., με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, αποκλειστικά βάσει τιμής, εκτιμώμενης αξίας 446.419,35 χωρίς Φ.Π.Α.


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)/159/2016

Μίσθωση μηχανημάτων-οχημάτων έργου.(..)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με τις νομικές σκέψεις που προηγήθηκαν, η υπό κρίση (μικτή) σύμβαση μεταξύ του Δήμου ... και της αναδόχου εταιρείας, παρόλο που δεν διαχωρίστηκε στον ενδεικτικό προϋπολογισμό η αξία της μίσθωσης των μηχανημάτων-οχημάτων από αυτήν της παροχής των υπηρεσιών, είχε προεχόντως χαρακτήρα ανάθεσης εργασιών (υπηρεσιών). Τούτο δε διότι, το κύριο αντικείμενο της σύμβασης αυτής με βάση το σκοπό της είναι ο καθαρισμός και η συνακόλουθη αποκατάσταση της βατότητας του αγροτικού δρόμου, στην οποία απέβλεψε ο Δήμος με τη σύναψη της  συγκεκριμένης  σύμβασης  κι  όχι  η  μίσθωση των ανωτέρω μηχανημάτων, η οποία έχει παρεπόμενο χαρακτήρα. Κατά συνέπεια, νομίμως, ενόψει των διατάξεων της παραγράφου 9 του άρθρου 209 του ν. 3463/2006, ανατέθηκε απευθείας η παροχή των υπό κρίση εργασιών στην ως άνω ανάδοχο, δοθέντος ότι το ποσό αυτών δεν υπερβαίνει το χρηματικό όριο των 20.000,00 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α., μέχρι του οποίου επιτρέπεται η απευθείας ανάθεση εργασιών.


ΑΕΠΠ/419/2019

Η προσφεύγουσα εταιρία επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Αλεξάνδρειας, η οποία έκανε αποδεκτή και κατακύρωσε στην ανταγωνίστρια εταιρία το αποτέλεσμα του διαγωνισμού για την ανάθεση της δημόσιας σύμβασης 'ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ'. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια καινούριων μηχανημάτων έργου, συγκεκριμένα ενός οχήματος πολλαπλών χρήσεων με εξαρτήματα βραχίονα, σύστημα πλύσης, λεπίδα αποχιονισμού και αλατοδιανομέα (ΟΜΑΔΑ Α), καθώς και ενός καλαθοφόρου οχήματος εργασίας ύψους 20μ και οριζόντιας εργασίας 8μ (ΟΜΑΔΑ Β). Η προσφυγή επικαλείται παράβαση ουσιώδους όρου της διακήρυξης σχετικά με το μέγιστο επιτρεπόμενο πλάτος του πλαισίου (2.1μ), το οποίο υπερβαίνει η ανταγωνίστρια προσφορά.