×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)/213/2016

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4336/2015

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ ΕΞΟΔΑ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, το Κλιμάκιο, λαμβάνοντας υπόψη ότι αναγκαία προϋπόθεση για τη νόμιμη είσοδο πολίτη με ελληνική υπηκοότητα στην επικράτεια της Ρωσικής Ομοσπονδίας είναι η προηγούμενη χορήγηση της σχετικής θεώρησης εισόδου (visa), καθώς και ότι για την χορήγηση αυτή ο μετακινούμενος καταβάλλει συγκεκριμένο και εκ των προτέρων καθορισμένο χρηματικό ποσό, κρίνει ότι η φερόμενη στο ένταλμα ως δικαιούχος Γενική Γραμματέας του Δήμου δικαιούται να αποζημιωθεί για τη δαπάνη εκείνη, στην οποία υποβλήθηκε προκειμένου να εκδοθεί η σχετική θεώρηση εισόδου (visa) στο όνομά της. Σε διαφορετική, δε, περίπτωση η Γενική Γραμματέας του Δήμου θα υποστεί ζημία λόγω της, κατόπιν εντολής του Δημάρχου, μετακίνησής της αυτής προς τη …, η νομιμότητα της οποίας (μετακίνησης) δεν αμφισβητείται. Εξάλλου, δεν ασκεί επιρροή το γεγονός ότι στην προκειμένη περίπτωση τυγχάνει εφαρμογής ο ν. 4336/2015 και όχι ο προϊσχύων ν. 2685/1999, καθόσον η επίμαχη δαπάνη παραμένει νόμιμη και υπό την ισχύ του νεότερου αυτού νόμου..


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)204/2014

Νόμιμη η καταβολή δαπάνης για έξοδα έκδοσης κάρτας παραμονής και ασφάλεας (VISA) σε Γενικό Γραμματέα Δήμου, σε έναν Ειδικό Σύμβουλο και στην Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου, που  μετακινήθηκαν για εκτέλεση υπηρεσίας (οργάνωση – διεξαγωγή έκθεσης) με εντολή του Δήμου, καθόσον στα έξοδα μετακίνησης του άρθρου 17 του ν. 2685/1999 (ΦΕΚ Α΄ 35/1999) συμπεριλαμβάνονται και εκείνες οι δαπάνες (visa) στις οποίες υποχρεωτικά, με βάση τη νομοθεσία του κράτους προορισμού και τις διεθνείς συνθήκες, υποβάλλεται ο μετακινούμενος υπάλληλος για την έκδοση των ταξιδιωτικών εγγράφων, άνευ των οποίων δεν είναι δυνατή η είσοδος του στη χώρα προορισμού. Η ως άνω δαπάνη ως αυτοτελής και όχι έκτακτη, δε δύναται να θεωρηθεί ότι καλύπτεται από την προβλεπόμενη ημερήσια αποζημίωση.


ΝΣΚ/107/2006

Άσκηση διοικητικής εποπτείας στο Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας (Κ.Ε.Θ.Ι.).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το αρμόδιο όργανο για την άσκηση ελέγχου και εποπτείας της λειτουργίας του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας (Κ.Ε.Θ.Ι.) είναι η Γενική Γραμματέας Ισότητας του ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α., το δε νομικό πλαίσιο της άσκησής τους είναι αυτό το οποίο ορίζεται από τις διατάξεις του άρθρου 5 του Ν 1835/1989, ως ισχύει και των κανονιστικών πράξεων που έχουν εκδοθεί κατ’ εξουσιοδότησή του.


107801/2016

Σύσταση Λογαριασμού για τη συγχρηματοδότηση έργων των Ταμείων Εσωτερικής Ασφάλειας (Σύνορα και Θεωρήσεις/Αστυνομική Συνεργασία) και Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης της Προγραμματικής Περιόδου 2014-2020 και καθορισμός του τρόπου λειτουργίας του.

124698/2022- ΦΕΚ: 6717/Β/27.12.2022 άρθρο 2: Από την έναρξη ισχύος της παρούσας καταργείται η υπ’ αρ. 107801/16.10.2016 (Β’ 3390) κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Οικονομικών και κάθε άλλη γενική ή ειδική διάταξη που ρυθμίζει διαφορετικά το ίδιο θέμα.


ΝΣΚ/438/2010

Αρμοδιότητα υπογραφής των επιστολών προς τους φορολογούμενους, κατά το άρθρο 16 του Ν 3610/2007.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο Γενικός Γραμματέας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων δεν έχει από το νόμο την αρμοδιότητα, ούτε του έχει μεταβιβασθεί αυτή με την υπ’ αριθμ.Δ6Α 1128876ΕΞ2010 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, για να υπογράφει τις επιστολές του άρθρου 16 του Ν 3610/2007, προς τους φορολογούμενους, για τα αποτελέσματα, τα οποία προκύπτουν από τις διασταυρώσεις στοιχείων, που διενεργεί η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/163/2002

Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Έκπτωση μέλους ΔΣ Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων. Προϋποθέσεις.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν υποχρεούται ούτε δικαιούται ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού, κατ εφαρμογή των διατάξεων της παρ.7 άρθρου 3 του Ν 2725/1999, να εκδώσει διαπιστωτική πράξη εκπτώσεως του Κων/νου Καλπουζάνη από το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Αχαϊας (ΕΠΣΑ), που προέκυψε κατά τις αρχαιρεσίες της 5-8-2001, διότι η υποψηφιότητα και εκλογή του ήταν νόμιμες, αφού αυτός έπαυσε να ασκεί έργα προπονητή ποδοσφαιρικού σωματείου, από 7-5-1999.


ΑΕΠΠ/335/2021

Η προδικαστική προσφυγή της εταιρείας ασκήθηκε κατά της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας, η οποία απέρριψε την προσφορά της για το Τμήμα 5 της σύμβασης (Οπτικοακουστικός Εξοπλισμός, αξίας 70.750€ πλέον ΦΠΑ 24%). Η προσφεύγουσα ισχυρίστηκε ότι το προσφερόμενο προϊόν (βιντεοπροβολέας μοντέλο EK-510UE) καλύπτει τεχνικά τις προδιαγραφές της διακήρυξης, καθώς παρέχει HDMI που υπερκαλύπτει τη ζητούμενη είσοδο DVI, ενώ συνοδευόταν από μετατροπέα DVI/HDMI. Ζητήθηκε η ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης λόγω λανθασμένης απόρριψης της προσφοράς της.


ΑΕΠΠ/445/2021

Ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της απόφασης που απέρριψε την προσφορά του ως μη κανονική, λόγω διαπιστούμενων αποκλίσεων-ελλείψεων από τις τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια και εγκατάσταση τριών συστημάτων σάρωσης κάτω μέρους οχημάτων, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την προστασία των εγκαταστάσεων από είσοδο παγιδευμένων με εκρηκτικά οχημάτων. Η προσφυγή θεωρεί ότι η απόρριψη ήταν νομικά πλημμελής, άνευ νομίμου αιτιολογίας και κατά παράβαση κατ' ουσίαν διάταξης νόμου.


ΔΕΔ/Θεσ/1204/2025

Η απόφαση 1204/2025 της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών απορρίπτει την ενδικοφανή προσφυγή κατά τεσσάρων πράξεων επιβολής προστίμου που εκδόθηκαν από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. Βόλου. Τα πρόστιμα, ύψους €250,00 για καθεμία πράξη, επιβλήθηκαν για την εκπρόθεσμη υποβολή αρχικών δηλώσεων φόρου μισθωτών υπηρεσιών (ΦΜΥ) που αφορούσαν περιόδους παρακράτησης του 2021. Ο προσφεύγων ζήτησε ακύρωση τους λόγω του μικρού ποσού φόρου που προέκυπτε. Η απόφαση επικυρώνει τα πρόστιμα. Διευκρινίζει ότι, αν και αρχικά βασίστηκαν στον ν. 5104/2024, εφαρμοστέο είναι το άρθρο 54 παρ. 1γ και 2γ του ν. 4987/2022, κρίνοντας ότι η φορολογική αρχή ορθώς επέβαλε το καθορισμένο εκ του νόμου πρόστιμο για τις εκπρόθεσμες παρακρατούμενες δηλώσεις.


ΕλΣυν.Κλ.1/211/2016

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ ΕΞΟΔΑ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η μετακίνηση των φερόμενων στα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα ως δικαιούχων αιρετών γυναικών στην .. προκειμένου να παρακολουθήσουν το προαναφερόμενο συνέδριο ήταν νόμιμη. Και τούτο, διότι ναι μεν δεν συνάγεται ότι η μετακίνηση της ως άνω Αντιδημάρχου και των δύο (2) Δημοτικών Συμβούλων έγινε για εκτέλεση υπό στενή έννοια υπηρεσίας, στην προκειμένη, όμως, περίπτωση, δεδομένου ότι οι προπεριγραφόμενες θεματικές ενότητες του συνεδρίου άπτονταν αρμοδιοτήτων του Δήμου, όπως αυτές προσδιορίζονται στο άρθρο 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν. 3463/2006), η συμμετοχή τους αυτή στο συγκεκριμένο συνέδριο αποσκοπούσε στην αποτελεσματικότερη εκπλήρωση των σκοπών του Δήμου.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/217/2017

Καταβολή οδοιπορικών εξόδων.(..)Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά παραπάνω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι οι εντελλόμενες δαπάνες είναι μη κανονικές στην πλειοψηφία τους, καθόσον η οικεία απόφαση ανάληψης υποχρέωσης, της οποίας η ισχύς εκκινεί από την ανάρτησή της στο πρόγραμμα «Διαύγεια», αναρτήθηκε στις 30.1.2017, δηλαδή μετά από την πραγματοποίηση των σχετικών δαπανών, ενώ έπρεπε να προηγείται χρονικά οποιασδήποτε διοικητικής πράξης ή υλικής ενέργειας που αφορά την πραγματοποίηση αυτών....Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη ότι η επίμαχη απόφαση ανάληψης υποχρέωσης του αναπληρωτή Διοικητή του Νοσοκομείου εκδόθηκε πριν από την πραγματοποίηση των εντελλόμενων δαπανών, καθώς και το γεγονός ότι η καθυστέρηση ανάρτησης της εν λόγω απόφασης στο πρόγραμμα «Διαύγεια» ήταν μικρή, γεγονός που καθιστά μη ουσιώδεις τις συνέπειες της καθυστέρησης αυτής (Ε.Σ. Κλιμάκιο Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο I Τμήμα πράξη 290/2016), το Κλιμάκιο κρίνει ότι η μη έγκαιρη ανάρτηση της ως άνω απόφασης στο εν λόγω πρόγραμμα δεν οφείλεται σε πρόθεση καταστρατήγησης των αναφερόμενων στη μείζονα σκέψη της παρούσας διατάξεων εκ μέρους των αρμοδίων οργάνων του Νοσοκομείου, αλλά σε συγγνωστή τους πλάνη...​VI. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνη είναι μη κανονική, πλην, όμως, αυτά θα μπορούσαν να θεωρηθούν λόγω συγγνωστής πλάνης