ΕΣ/ΚΛ.Ε/470/2012
Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου
Προγραμματική σύμβαση....Από τον έλεγχο που διενήργησε το Κλιμάκιο προκύπτει ότι το υποβληθέν σχέδιο προγραμματικής σύμβασης, νομική βάση του οποίου αποτελούν οι διατάξεις των άρθρων 100 του ν.3852/2010 και 12 του ν.3513/2006 (ΦΕΚ Α' 265) και αφορά στην κατασκευή του κτιρίου του ως άνω παιδικού σταθμού και στη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου αυτού, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα μέτρα ασφαλείας για τους χρήστες του κτιρίου, έχει εγκριθεί από τα αρμόδια όργανα των συμβαλλομένων μερών (Περιφέρεια … και Ιερά Αρχιεπισκοπή …) και φέρει το, κατά τις προαναφερόμενες διατάξεις, ελάχιστο αναγκαίο περιεχόμενο. Συνεπώς, δεν διαπιστώνονται ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες που να κωλύουν την υπογραφή του σχεδίου αυτού, το οποίο επισυνάπτεται στην παρούσα πράξη και αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΕΣ/Τ7/138/2006
Επιχορήγηση από Δήμο της Ιεράς Μητρόπολης αυτού για την πληρωμή εκτελεσθεισών εργασιών ανέγερσης του γηροκομείου αυτής. Νόμιμη, καθόσον α) η ως άνω Ιερά Μητρόπολη είναι νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου και έχει την έδρα της στο Δήμο και β) το γηροκομείο θα φιλοξενεί κατοίκους της περιοχής.
ΝΣΚ/68/2008
Ιδιωτικά ΚΤΕΟ. Χορήγηση ή μη άδειας λειτουργίας σε ΙΚΤΕΟ, σύμφωνα με τη διάταξη της παρ.12 του άρθρου 8 της υπ' αριθμ. 30861/3651/6-6-2007 απόφασης του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Πρέπει να χορηγηθεί άδεια λειτουργίας, σύμφωνα με τη μεταβατική διάταξη της παρ.12 του άρθρου 8 της υπ' αριθμ. 30861/3651/6-6-2007 υπουργικής απόφασης, στο εξοπλισμένο ήδη με άδεια ίδρυσης KTEO HELLAS A.E., εφόσον η άδεια ίδρυσης αυτού προηγήθηκε της χορήγησης άδειας λειτουργίας του παιδικού σταθμού, η τυχόν δε ύπαρξη (προγενέστερης της άδειας ίδρυσης ΙΚΤΕΟ) οικοδομικής άδειας κτιρίου για εγκατάσταση σ' αυτό παιδικού σταθμού, δεν είναι αρκετή να εμποδίσει την προώθηση της σχετικής διαδικασίας για τη χορήγηση της άδειας λειτουργίας του ΙΚΤΕΟ.
ΕλΣυν/τμ.7/2/2007
Συντήρηση και Επισκευή κτιρίου Παιδικού Σταθμού.(...)Κατόπιν αυτών, το Τμήμα κρίνει ότι συντρέχει λόγος ανάκλησης της 264/2006 Πράξης του, διότι από το ανωτέρω 2550/19.1.2006 και με την ένδειξη «ΕΞ.ΕΠΕΙΓΟΝ» κρίσιμο έγγραφο της Διεύθυνσης Πολεοδομίας και Περιβάλλοντος του Δήμου ......., το οποίο συντάχθηκε κατόπιν διενέργειας αυτοψίας και εντοπισμού από τους μηχανικούς του Δήμου στοιχείων επικινδυνότητας του κτιρίου, και το οποίο προσκομίζεται για πρώτη φορά ενώπιον του Τμήματος με την κρινόμενη αίτηση ανάκλησης, προκύπτει ότι η απευθείας ανάθεση του προαναφερθέντος έργου έλαβε χώρα για την άμεση κάλυψη επείγουσας και μη οφειλόμενης σε υπαιτιότητα της υπηρεσίας ανάγκης, ήτοι για την έγκαιρη συμμόρφωση προς την άμεση, όπως κατέδειξε η διεξαχθείσα αυτοψία, ανάγκη επισκευής του κτιρίου εντός της υποδειχθείσας δεκαήμερης προθεσμίας, η οποία δεν θα ήταν δυνατό να καλυφθεί εγκαίρως μέσω της διενέργειας τακτικού διαγωνισμού
ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)/299/2016
ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΘΕΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι νομίμως καταβάλλεται στη συγκεκριμένη υπάλληλο μηνιαίο επίδομα θέσης ευθύνης ποσού 290,00 ευρώ, καθόσον η εν λόγω υπάλληλος δεν ασκεί καθήκοντα προϊσταμένου ενός μόνο παιδικού σταθμού, που, σύμφωνα με τον οικείο Ο.Ε.Υ., λειτουργεί σε επίπεδο γραφείου, αλλά καθήκοντα Προϊσταμένου Τμήματος Προσχολικής Αγωγής, ήτοι έχει ευρύτερα καθήκοντα, δεδομένου ότι στο Τμήμα αυτό ανήκουν περισσότερα γραφεία και συγκεκριμένα το γραφείο γραμματειακής υποστήριξης, το γραφείο ιατρικής και ψυχοκοινωνικής στήριξης, τα γραφεία Α΄ Παιδικού Σταθμού ....., Β΄ Παιδικού Σταθμού …και Παιδικού Σταθμού …., καθώς και το γραφείο Προγραμμάτων για το Παιδί, την Οικογένεια και τη Νεολαία.
Π.Δ.14/2023
Κατανομή του συνολικού αριθμού των οργανικών θέσεων κληρικών (Αρχιεπισκόπου Αθηνών, Μητροπολιτών, Βοηθών Επισκόπων, Εφημερίων, Ιεροκηρύκων και Διακόνων) και εκκλησιαστικών υπαλλήλων στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών, στις Ιερές Μητροπόλεις και στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος.
ΕλΣυν/Κλ.7(ΚΠΕ)105/2015
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑ:Μη νόμιμη η καταβολή ποσού από Δήμο σε Κοινοπραξία που αφορά την πληρωμή του 1ου λογαριασμού της συμπληρωματικής σύμβασης του έργου «Αποκατάσταση παλαιού δημοτικού κτιρίου για πολιτιστικές χρήσεις του Δήμου ….», καθόσον οι ανωτέρω εργασίες δεν μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο συμπληρωματικής σύμβασης, διότι αντικείμενο του αρχικού έργου ήταν η αποκατάσταση του παλαιού δημοτικού κτιρίου του Δήμου, προκειμένου αυτό να χρησιμοποιείται για πολιτιστικές χρήσεις, ενώ η λειτουργία ενός παιδικού σταθμού δεν εμπίπτει στην έννοια των πολιτιστικών χρήσεων. Συνεπώς, πρόκειται για νέο έργο σε σχέση με αυτό της αρχικής εργολαβίας, το οποίο δεν μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο συμπληρωματικής σύμβασης (άρθρο 28 του Κώδικα Κατασκευής Δημοσίων Έργων, ο οποίος κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 3669/2009, ΦΕΚ Α 116/2009, όπως το άρθρο αυτό αντικαταστάθηκε με το άρθρο 35 του ν. 4053/2012, ΦΕΚ Α΄ 44/2012 και άρθρο 57 του ν. 4053/2012).
Π.Δ.61/2025
Τροποποίηση του π.δ. 14/2023 «Κατανομή του συνολικού αριθμού των οργανικών θέσεων κληρικών (Αρχιεπισκόπου Αθηνών, Μητροπολιτών, Βοηθών Επισκόπων, Εφημερίων, Ιεροκηρύκων και Διακόνων) και εκκλησιαστικών υπαλλήλων στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών, στις Ιερές Μητροπόλεις και στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος» (Α’ 30)
ΕΣ/ΚΛ.Ε/561/2012
Συντήρηση επαρχιακού οδικού δικτύου...Από τον έλεγχο που διενήργησε το Κλιμάκιο επί της διαδικασίας ανάθεσης και του σχεδίου σύμβασης του ως άνω έργου, δεν διαπιστώθηκαν ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες. Κατόπιν τούτου και λαμβάνοντας υπόψη ότι, σύμφωνα με το 351328/2882οικ/25.9.2012 έγγραφο του αναπληρωτή Προϊσταμένου Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας … Π.Κ.Μ., δεν υποβλήθηκε καμία ένσταση κατά του κύρους της δημοπρασίας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι δεν κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος προς έλεγχο σχεδίου σύμβασης, το οποίο επισυνάπτεται στην παρούσα Πράξη και αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της.
ΔΕΚ/C‑267/2015
Στην υπόθεση C‑267/15, με αντικείμενο αίτηση προδικαστικής αποφάσεως δυνάμει του άρθρου 267 ΣΛΕΕ, που υπέβαλε το Hoge Raad der Nederlanden (Ανώτατο Δικαστήριο, Κάτω Χώρες) με απόφαση της 29ης Μαΐου 2015, η οποία περιήλθε στο Δικαστήριο στις 5 Ιουνίου 2015, στο πλαίσιο της δίκης(....)Για τους λόγους αυτούς, το Δικαστήριο αποφαίνεται: Η οδηγία 2006/112/ΕΚ του Συμβουλίου, της 28ης Νοεμβρίου 2006, σχετικά με το κοινό σύστημα φόρου προστιθέμενης αξίας, έχει την έννοια ότι, υπό περιστάσεις όπως αυτές της υποθέσεως της κύριας δίκης, όπου ο υποκείμενος στον φόρο κατασκεύασε κτίριο και το πώλησε σε τιμή μικρότερη του κόστους κατασκευής του, ο εν λόγω υποκείμενος στον φόρο έχει δικαίωμα εκπτώσεως ολόκληρου του ΦΠΑ που καταβλήθηκε για την κατασκευή του κτιρίου αυτού και όχι μόνο μερικής εκπτώσεως του φόρου αυτού, κατ’ αναλογίαν των τμημάτων του εν λόγω κτιρίου τα οποία ο αγοραστής χρησιμοποιεί για οικονομικές δραστηριότητες. Το γεγονός ότι ο αποκτών παραχωρεί δωρεάν τη χρήση τμήματος του συγκεκριμένου κτιρίου σε τρίτον ουδεμία επιρροή ασκεί συναφώς.
486/2018
Έγκριση των τιμών των παραμέτρων που υπεισέρχονται στον υπολογισμό του κόστους εξισορρόπησης φορτίου του ΕΣΜΦΑ και του τρόπου κατανομής του κόστους εξισορρόπησης στους Χρήστες για το Έτος 2017.