Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/173/2019

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4354/2015

Καταβολή αναδρομικών αποδοχών:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη, με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής, δαπάνη είναι μη νόμιμη, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από την Επίτροπο, καθόσον η επίμαχη προϋπηρεσία του φερόμενου ως δικαιούχου υπαλλήλου παρασχέθηκε στις Ένοπλες Δυνάμεις, η δε δυνατότητα αναγνώρισης αυτής, για τη μισθολογική του εξέλιξη, καταργήθηκε, κατά τα προεκτεθέντα στη σκέψη ΙΙ. Β. της παρούσας, υπό την ισχύ των διατάξεων των άρθρων 7 και 11 του ν.4354/2015. Ο προβαλλόμενος, εξάλλου, με το έγγραφο επανυποβολής ισχυρισμός περί παραβίασης της αρχής της ισότητας, υπό την έννοια ότι εφόσον οι στρατιωτικοί υπάλληλοι δύνανται να αναγνωρίσουν την προϋπηρεσία που παρείχαν σε δημόσιους φορείς, θα έπρεπε αντιστοίχως οι πολιτικοί υπάλληλοι να δύνανται να αναγνωρίσουν την προϋπηρεσία που παρείχαν στις Ένοπλες Δυνάμεις, τυγχάνει απορριπτέος, διότι οι ως άνω κατηγορίες υπαλλήλων τελούν υπό διαφορετικές συνθήκες, δεδομένου ότι υπάγονται σε διαφορετικό μισθολογικό καθεστώς. Κατά τη μειοψηφούσα όμως γνώμη του Προέδρου του Κλιμακίου, η πενταετής υπηρεσία του φερόμενου ως δικαιούχου του επίμαχου χρηματικού εντάλματος στον Ελληνικό Στρατό νομίμως συνυπολογίσθηκε για την κατάταξή του στα μισθολογικά κλιμάκια του ν. 4354/2015.        

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/103/2018

Αναγνώριση  υπηρεσίας οπλίτη σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 του ν. 4354/2015.Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη που προηγήθηκε, το Κλιμάκιο κρίνει ότι, δεδομένου ότι εφαρμοστέο καθεστώς, ως προς την πρόβλεψη των κατηγοριών προϋπηρεσιών υπαλλήλων που εξαιρούνται από τη δυνατότητα αναγνώρισης αυτών, αποτελεί το ισχύον κατά τον χρόνο υποβολής της αίτησης του ενδιαφερόμενου υπαλλήλου, εν προκειμένω του φερόμενου ως δικαιούχου υπαλλήλου του  ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος (26.8.2016), ήτοι οι διατάξεις του Κεφαλαίου Ζ΄ του Μέρους Β΄ του ν. 3205/2003, σύμφωνα με τις οποίες σε ειδικό μισθολογικό καθεστώς υπάγονταν μόνο τα μόνιμα στελέχη των ενόπλων δυνάμεων και όχι οι οπλίτες βραχείας ανακατάταξης (μέχρι τριών ετών), η προϋπηρεσία αυτού δεν παρεσχέθη σε φορέα που εξαιρείται του πεδίου εφαρμογής του άρθρου 11 παρ.4α του ν. 4354/2015, απορριπτομένου, κατ’ αρχήν, του λόγου διαφωνίας του Αναπληρωτή Επιτρόπου. Ωστόσο, κατά την κρίση του Κλιμακίου, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δαπάνη είναι μη νόμιμη, έστω και με άλλη αιτιολογία συναφή με τον λόγο διαφωνίας του Αναπληρωτή Επιτρόπου, διότι η επίμαχη προϋπηρεσία του φερόμενου ως δικαιούχου του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος παρεσχέθη στις Ένοπλες Δυνάμεις, ενώ η δυνατότητα αναγνώρισης αυτής, για τη μισθολογική του εξέλιξη καταργήθηκε, κατά τα προεκτεθέντα στη σκέψη ΙΙ .Β. της παρούσας, υπό την ισχύ των επίμαχων διατάξεων των άρθρων  7 και 11 του ν.4354/2015 -ανεξαρτήτως της δυνατότητας υπολογισμού της για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος αυτού- απορριπτομένων ως αβάσιμων των ισχυρισμών του Δήμου..Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΝΣΚ/95/2023

Ερωτάται: α) εάν μπορεί να αναγνωριστεί ως προϋπηρεσία εντός δημοσίου τομέα ο χρόνος από 25/06/2001 έως 24/06/2003 κατά τον οποίον η Κ.Α. εργάστηκε ως επιμορφώτρια Φυσικής Αγωγής στο Τμήμα Παραδοσιακών Χορών του Πολιτιστικού Επιμορφωτικού Οργανισμού της Νομαρχίας Πειραιά προκειμένου να καταταχθεί σε νέο μισθολογικό κλιμάκιο ή β) μπορεί να θεωρηθεί ότι η εν λόγω προϋπηρεσία εμπίπτει στον περιορισμό της παρ. 4α του άρθρου 11 του ν.4354/2015.(..)α) Η προϋπηρεσία της Κ.Α. δύναται να αναγνωριστεί ως προϋπηρεσία εντός δημοσίου τομέα και β) η εν λόγω προϋπηρεσία δεν εμπίπτει στον περιορισμό της παρ. 4 του άρθρου 11 του ν.4354/2015 (ομόφωνα).


Φ.470/60/376096/Σ.197/2014

Διαδικασίες Πρόσληψης Επικουρικού Πολιτικού Προσωπικού για την κάλυψη επιτακτικών αναγκών παροχών υγείας στις Ένοπλες Δυνάμεις.


Φ.424/96/222642/Σ.7896/2020

Ορισμός του αριθμού των Επαγγελματιών Οπλιτών (ΕΠ.ΟΠ.) για κατάταξη στις Ένοπλες Δυνάμεις το έτος 2021.


Π.Δ.102/2018

Τροποποίηση του προεδρικού διατάγματος 11/2014 «Κρίση Σωματικής ικανότητας των στρατευσίμων, αυτών που κατατάσσονται στις Ένοπλες Δυνάμεις, καθώς και του στρατιωτικού προσωπικού γενικά» (Α' 17). 


ΠΝΠ/56/2012

Μεταφορά του χρόνου διενέργειας των ετήσιων τακτικών κρίσεων έτους 2012 στις Ένοπλες Δυνάμεις, την Ελληνική Αστυνομία και το Λιμενικό Σώμα-Ελληνική Ακτοφυλακή.


ΠΝΠ/ΦΕΚ56Α/2012

Μεταφορά του χρόνου διενέργειας των ετήσιων τα­κτικών κρίσεων έτους 2012 στις Ένοπλες Δυνάμεις, την Ελληνική Αστυνομία και το Λιμενικό Σώμα-Ελληνική Ακτοφυλακή.


ΝΣΚ/193/2017

Δυνατότητα διορισμού στρατιωτικού ως μέλους επί θητεία στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ) με πλήρη αποδέσμευσή του από την άσκηση των καθηκόντων στις Ένοπλες Δυνάμεις.Κατάσταση : Αποδεκτή.Ο στρατιωτικός δεν μπορεί να υπαχθεί στις ρυθμίσεις των διατάξεων του άρθρου 348 του ν. 4412/2016 και να διοριστεί ως μέλος επί θητεία της Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφύγων (ΑΕΠΠ), αποδεσμευόμενος πλήρως, κατά τη διάρκεια της θητείας του, από την άσκηση των καθηκόντων του στις Ένοπλες Δυνάμεις. Ενόψει της απαντήσεως αυτής, παρέλκει η απάντηση στο δεύτερο ερώτημα (πλειοψ.).


Φ.424/97/222643/Σ.7897/2020

Ορισμός του αριθμού των ανακατατασσομένων οπλιτών και επανακατατασσομένων εφέδρων για βραχεία περίοδο στις Ένοπλες Δυνάμεις για το έτος 2021.


ΝΣΚ/265/2012

Ένοπλες Δυνάμεις – Κρατικές Προμήθειες – Δυνατότητα χορήγησης προκαταβολής στον προμηθευτή αμυντικού υλικού, χωρίς η ισόποση τραπεζική εγγυητική επιστολή προκαταβολής να περιλαμβάνει τον όρο του εντόκου.