×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/14/2005

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Υπαγωγή ή μη στις ρυθμίσεις του άρθρου 8Α του ΠΔ 81/2003 του «ευκαιριακώς» απασχολούμενου προσωπικού της ανώνυμης εταιρίας «Ο.Π.Α.Π. Α.Ε.».(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το «ευκαιριακώς», με σύμβαση εργασίας μίας έως τριών ημερών, εβδομαδιαίως, απασχολούμενο προσωπικό της εισηγμένης στο Χ.Α.Α. εταιρίας «Ο.Π.Α.Π. Α.Ε.» δεν εμπίπτει στις ρυθμίσεις των διατάξεων του άρθρου 8Α του ΠΔ 81/2003, το οποίο προστέθηκε με το άρθρο 4 του ΠΔ 180/2004.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/444/2006

Αναγνώριση προϋπηρεσίας σε υπαλλήλους της Γ.Γ.Α., αποσπασμένους από την Ο.Π.Α.Π. Α.Ε. κατ’ εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 17 παρ. 3 του Ν 2947/2001.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο χρόνος της απόσπασης υπαλλήλων της εταιρίας Ο.Π.Α.Π. Α.Ε. στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, κατ’ εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 17 παρ. 3 του Ν 2947/2001, δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη για την εξέλιξη του προσωπικού αυτού στα μισθολογικά κλιμάκια, κατά τις διατάξεις του άρθρου 15 του Ν 3205/2003, διότι η άνω απόσπαση δεν εμπίπτει σε καμία από τις ρυθμίσεις του νόμου αυτού. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/86/2006

Εργαζόμενοι με συμβάσεις ορισμένου χρόνου στην OLYMPIC CATERING A.E.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η εταιρία με την επωνυμία «OLYMPIC CATERING A.E.» υπάγεται στις μεταβατικές διατάξεις του άρθρου 8Α του ΠΔ 81/2003, όσον αφορά τις διαδοχικές, κατά την έννοια της παρ.3 του εν λόγω άρθρου, συμβάσεις ή σχέσεις εργασίας, που αυτή είχε συνάψει και οι οποίες ήταν ενεργές κατά την έναρξη ισχύος του ΠΔ 164/2004 (στις 19-7-2004), δεν υπάγεται, όμως, στις διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 5 του ΠΔ 81/2003, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 3 του ΠΔ 180/2004, καθόσον δεν έχει ως αποκλειστική δραστηριότητα την παροχή υπηρεσιών αεροδρομίου εδάφους και πτήσης.


4439/2004

Οδηγίες για την εφαρμογή του ΠΔ180/2004 "Τροποποποίηση του ΠΔ 81/2003"Ρυθμίσεις για τους εργαζομένους με συμβάσεις ορισμένου χρόνου"


ΝΣΚ/408/2004

Υποχρέωση καταβολής αποζημίωσης τμήματος κανονικής άδειας έτους 2004 σε υπαλλήλους της εταιρίας Ο.Π.Α.Π. Α.Ε. των οποίων διακόπηκε η απόσπαση στη Γ.Γ.Α.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Γ.Γ.Α., που βαρύνεται με τη μισθοδοσία του προσωπικού της εταιρίας Ο.Π.Α.Π. Α.Ε. που έχει αποσπασθεί σ’ αυτήν, σε περίπτωση διακοπής της απόσπασης, υποχρεούται σε αποζημίωση για την αναλογία της αδείας καθώς και την αναλογία του επιδόματος αυτής, που αντιστοιχεί στους μήνες εργασίας του προσωπικού αυτού στη Γ.Γ.Α., κατά το έτος 2004.


ΝΣΚ/119/2005

Οι ρυθμίσεις της κείμενης νομοθεσίας, που αφορούν τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες επιτρέπεται η σύναψη συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου στο δημόσιο τομέα για την κάλυψη πρόσκαιρων ή απρόβλεπτων και επειγουσών αναγκών, όπως είναι π.χ. εκείνες του άρθρου 81 του Ν 1958/1991, δεν θίγονται από το ΠΔ 164/2004. Πλην, όμως, οι σχετικές συμβάσεις, οι οποίες πρόκειται να συναφθούν βάσει των ανωτέρω ειδικών ρυθμίσεων, επηρεάζονται από τις διατάξεις του ΠΔ 164/2004 και πρέπει να εναρμονίζονται με αυτές, οι οποίες συμπληρώνουν, κατά το σημείο τούτο, τις ειδικές διατάξεις του άρθρου 81 του Ν 1958/1991 και του ΠΔ 99/1992.


ΝΣΚ/335/2007

Προϋποθέσεις χορηγήσεως επιδόματος πληροφορικής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Από της δημοσιεύσεως του Ν 3205/2003 δεν δικαιούνται του επιδόματος πληροφορικής οι μη διαθέτοντες σωρευτικώς τις προϋποθέσεις του άρθρου 8Α παρ.8 του νόμου αυτού, η Υπηρεσία μπορεί, προκειμένης χορηγήσεως του επιδόματος, να επανεξετάσει τα κριτήρια μετάταξης του υπαλλήλου σε κλάδο πληροφορικής, η κατοχή βασικού τίτλου σπουδών εκ των αναφερομένων στο άρθρο 6 παρ.1 του ΠΔ 50/2001 είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη χορήγηση του επιδόματος (πλειοψ.), η περικοπή του επιδόματος δεν μπορεί να γίνει αναδρομικώς.


ΝΣΚ/201/2008

Υπαγωγή ή μη στις ρυθμίσεις του ΠΔ 164/2004 (άρθρα 4 και 11) του προσωπικού που απασχολείται ευκαιριακά με συμβάσεις διαρκείας μίας ημέρας στον Οργανισμό Διεξαγωγής Ιπποδρομιών Ελλάδος (ΟΔΙΕ ΑΕ).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το προσωπικό, το απασχολούμενο ευκαιριακά από τον «Οργανισμό Διεξαγωγής Ιπποδρομιών Ελλάδος Α.Ε.» με σύμβαση μίας ημέρας, για την προετοιμασία και διεξαγωγή των ιπποδρομιακών συγκεντρώσεων δεν εμπίπτει στις ρυθμίσεις των διατάξεων του ΠΔ 164/2004 (άρθρα 4 και 11).


ΝΣΚ/219/2006

Νομιμότητα σύμβασης ανάθεσης υπηρεσιών συνολικού ποσού 1,8 εκατομμυρίων €, που συνήψε στις αρχές του παρελθόντος έτους η Εταιρία Τουριστικής Ανάπτυξης Α.Ε. (ΕΤΑ ΑΕ) με διεθνή εταιρία με τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων (δηλ. χωρίς διαγωνισμό).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Από τις διατάξεις του άρθρου 21 του Κανονισμού ανάθεσης και εκτέλεσης προμηθειών, εργασιών και παροχής υπηρεσιών της εταιρίας «Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα Α.Ε.» και του άρθρου 9 του ΠΔ 346/1998 συνάγεται, ότι για λόγους δημοσίου συμφέροντος θεσπίσθηκε ο κανόνας, ότι για κάθε σύμβαση παροχής υπηρεσιών, που συνεπάγεται δαπάνη σε βάρος της Ε.Τ.Α. Α.Ε., επιβάλλεται η διενέργεια διαγωνισμού. Λόγοι επίσης δημοσίου συμφέροντος επιβάλλουν σε ορισμένες περιπτώσεις, η άνω αρχή να μην είναι άκαμπτη, όπως π.χ. σε περιπτώσεις κατεπείγουσας ανάγκης. Συνεπώς, και η ύπαρξη ή όχι λόγων κατεπείγουσας ανάγκης θα πρέπει, να ερευνάται υπό το πρίσμα του δημοσίου συμφέροντος. Εάν διαπιστωθεί από την νέα Διοίκηση, όπως στην προκείμενη περίπτωση ιστορείται, αποδιοργάνωση και μακροχρόνια απραξία της Ε.Τ.Α. Α.Ε. και επιτακτική ανάγκη σε πολύπλευρη αναδιάρθρωση της εταιρίας, εφόσον η ανάγκη αναστροφής του όλου κλίματος και της σωστής λειτουργίας της εταιρίας επιβάλλουν άμεσες λύσεις, δικαιολογείται η κάμψη της αρχής της διενέργειας διαγωνισμού και η απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών, δεδομένου ότι το κύριο στοιχείο της κρισιμότητας του βιώσιμου της εταιρίας διαπιστώθηκε από τη νέα διοίκηση και είναι αποτέλεσμα προβλημάτων που συσσωρεύτηκαν σταδιακά σε μακρά διαδρομή του χρόνου υπό διάφορο νομικό καθεστώς λειτουργίας και τρόπο διοικήσεως. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/487/2005

Δημόσιοι υπάλληλοι – Μεταφορά θέσεως – Ένταξη.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δια της διατάξεως της παρ.6 του άρθρου 24 του Ν 3196/2003 συνεπληρώθησαν οι ρυθμίσεις του ΠΔ 159/2002, θεωρουμένου ότι έλαβε χώρα μεταφορά της αναφερομένης εκεί προσωποπαγούς θέσεως του υπαλλήλου ΤΕ της καταργηθείσης Γενικής Γραμματείας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων στο Υπουργείο Εξωτερικών, εν συνεχεία δε εδόθη στον ανωτέρω υπάλληλο το δικαίωμα να ζητήσει, υπό τις εκεί προϋποθέσεις, την ένταξή του στον κλάδο Δ.Λ.Γ.Υ. του Υπουργείου Εξωτερικών.


ΝΣΚ/223/2005

Έλεγχος νομιμότητας αποφάσεων Κοινωφελούς Ιδρύματος «Λίλιαν Βουδούρη» σχετικά με την έγκριση του προϋπολογισμού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Επιτροπή Εθνικών Κληροδοτημάτων του άρθρου 92 ΠΔ 284/1988, κατά την έκδοση της απαιτούμενης, από το άρθρο 101 παρ.4 ΑΝ 2039/1939 γνωμοδοτήσεώς της, σχετικά με την έγκριση του προϋπολογισμού του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Λίλιαν Βουδούρη», έχει αρμοδιότητα να ερευνήσει τη νομιμότητα της συγκρότησης και της σύνθεσης του Δ.Σ. του Ιδρύματος. (ομοφ.) Δεν υφίσταται έλλειψη διοίκησης του Ιδρύματος και δεν συντρέχει λόγος για την εφαρμογή του άρθρου 69 ΑΚ όταν τα εναπομείναντα μέλη επαρκούν για τον σχηματισμό απαρτίας. (πλειοψ.) Δεν συντρέχει περίπτωση σύγκρουσης συμφερόντων επειδή τα μέλη του Δ.Σ. της εταιρίας «Ίδρυμα Τύπου Α.Ε.» είναι ταυτόχρονα και μέλη του Δ.Σ. του Ιδρύματος «Λίλιαν Βουδούρη» που είναι και ο μοναδικός μέτοχος της εταιρίας. (ομοφ.)