×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/147/2004

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Υπολογισμός του επιδόματος χρόνου υπηρεσίας σε δικαστικό λειτουργό.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Κατά τον υπολογισμό του επιδόματος χρόνου υπηρεσίας σε δικαστικό λειτουργό για το από 1-1-1997, ημερομηνία ισχύος του Ν 2521/1997, και εφεξής χρονικό διάστημα δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος που απαιτήθηκε για τη λήψη του τυπικού προσόντος διορισμού του στο δικαστικό σώμα, ήτοι του μεταπτυχιακού του διπλώματος, καθόσον το προσόν αυτό θεμελιώνει δικαίωμα χορήγησης του επιδόματος μεταπτυχιακών σπουδών.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/96/2002

Φορολογική μεταχείριση του επιδόματος του άρθρου 2 παρ.3 του Ν 2521/1997 των συνταξιούχων βουλευτών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το επίδομα του άρθρου 2 παρ.3 του Ν 2521/1997, το οποίο συνυπολογίζεται για τον προσδιορισμό του ύψους της μηνιαίας βουλευτικής σύνταξης, δεν υπόκειται σε φόρο εισοδήματος, κατά το ποσοστό που συμμετέχει στη διαμόρφωση των συνταξίμων αποδοχών των συνταξιούχων βουλευτών.


ΝΣΚ/148/2001

Εκπαιδευτικοί υπάλληλοι. Υπολογισμός προϋπηρεσίας στην ιδιωτική εκπαίδευση, μονίμου Παρέδρου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, για τη χορήγηση επιδόματος χρόνου υπηρεσίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση των μονίμων Παρέδρων του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, λαμβάνεται υπόψη για τη χορήγηση του επιδόματος χρόνου υπηρεσίας.


ΝΣΚ/378/2000

Αλλοδαποί. Συμμετοχή αλλοδαπού σε εξετάσεις για την απόκτηση πτυχίου ραδιοερασιτέχνη.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Ρ.Αντωνακόπουλος, Αντιπρόεδρος Εισηγήτρια: Α.Κουτούκη, Πάρεδρος Στις εξετάσεις για την απόκτηση πτυχίου ραδιοερασιτέχνη του π.δ.276/1976, δεν μπορεί να συμμετάσχει αλβανός υπήκοος εθνικής καταγωγής ελληνικής, γιατί στερείται του τυπικού προσόντος της ελληνικής υπηκοότητας.


ΝΣΚ/418/2004

Προσμέτρηση χρόνου πραγματικής υπηρεσίας στην τέως Χωροφυλακή ή στην τέως Αστυνομία Πόλεων στο χρόνο υπηρεσίας στο Δικαστικό Σώμα των Ενόπλων Δυνάμεων για χορήγηση μισθολογικής προαγωγής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η διάταξη του άρθρου 37 παρ.2 Ν 3016/2002 θεωρείται ερμηνευτική της διατάξεως του άρθρου 6 παρ.6 του Ν 2838/2002 και, επομένως, ισχύει αναδρομικώς από 1-7-2000, οπότε ο χρόνος προϋπηρεσίας στην τέως Ελλ. Χωροφυλακή δύο Αναθεωρητών Β’ του Δικαστικού Σώματος των Ε.Δ. μπορεί να προσμετρηθεί στον χρόνο υπηρεσίας τους στο Δικαστικό Σώμα των Ε.Δ. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/373/2002

Μετοχικό Ταμείο Ναυτικού. Αναγνώριση θαλάσσιας υπηρεσίας ως χρόνου μετοχικής σχέσης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προκειμένου περί Αξιωματικού του ΛΣ, ο χρόνος της θαλάσσιας υπηρεσίας που προηγήθηκε της αποφοίτησής του από τη Σχολή μέχρι την απόκτηση του διπλώματος Γ’ Πλοιάρχου ή Μηχανικού δεν αναγνωρίζεται ως χρόνος μετοχικής σχέσης στο ΜΤΝ, γιατί δεν αποτελεί τυπικό προσόν για την κατάταξή του ως Δοκίμου Σημαιοφόρου ΛΣ.


ΝΣΚ/505/2003

Μετοχικό Ταμείο Ναυτικού. Αναγνώριση θαλάσσιας υπηρεσίας ως χρόνου μετοχικής σχέσης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προκειμένου περί Αξιωματικού του Λ.Σ., ο χρόνος της θαλάσσιας υπηρεσίας που προηγήθηκε της αποφοίτησής του από τη Σχολή μέχρι την απόκτηση του διπλώματος Γ’ Πλοιάρχου ή Μηχανικού δεν αναγνωρίζεται ως χρόνος μετοχικής σχέσης στο Μ.Τ.Ν., γιατί δεν αποτελεί τυπικό προσόν για την κατάταξή του ως Δοκίμου Σημαιοφόρου Λ.Σ.


ΝΣΚ/497/2011

Μετάταξη ή μη υπαλλήλου του Υπουργείου Οικονομικών, κατηγορίας ΔΕ του κλάδου Εφοριακών, σε ανώτερη κατηγορία (ΠΕ) του αυτού κλάδου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι επιτρεπτή η μετάταξη υπαλλήλου του Υπουργείου Οικονομικών, κατηγορίας ΔΕ του κλάδου Εφοριακών, απόφοιτου Ανώτατης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας, σε ανώτερη κατηγορία του ιδίου κλάδου, ήτοι στην κατηγορία ΠΕ του κλάδου Εφοριακών, μη θεωρουμένου ως επαρκούς τυπικού προσόντος το πτυχίο της Ανώτατης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Ηρακλείου Κρήτης. (ομοφ.)


Π.Δ.133/2000

Σύσταση διπλώματος Προϊσταμένου Αρχιθαλαμηπόλου Εμπορικού Ναυτικού, ειδικά προσόντα υποψηφίων για την απόκτηση του και παρεχόμενο από αυτό δικαίωμα υπηρεσίας στα πλοία.


ΝΣΚ/34/2016

Χρόνος κτήσης τυπικών προσόντων, για την μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία, υπαλλήλων που είναι κάτοχοι αποφάσεων αναγνώρισης ισοτιμίας από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. και επαγγελματικών προσόντων από το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (Σ.Α.Ε.Π.).(...)Σε περιπτώσεις υπαλλήλων που μετατάσσονται σε ανώτερη κατηγορία με τίτλους που έχουν χορηγηθεί στην αλλοδαπή, κατόπιν έκδοσης είτε πράξης ισοτιμίας από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., είτε απόφασης αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων από το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (Σ.Α.Ε.Π.), ως χρόνος κτήσης του τυπικού προσόντος για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 3 του άρθρου 70 του Υπαλληλικού Κώδικα θεωρείται: α) Ο χρόνος έκδοσης της απόφασης αναγνώρισης ισοτιμίας ή επαγγελματικών προσόντων, εφόσον η αναγνώριση διενεργήθηκε κατόπιν είτε εξέτασης σε συμπληρωματικό αριθμό μαθημάτων, όσον αφορά την αναγνώριση της ισοτιμίας, είτε δοκιμασίας επάρκειας ή πρακτικής άσκησης προσαρμογής ή γραπτής δοκιμασίας επαγγελματικής ισοδυναμίας, όσον αφορά την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων. β) Ο χρόνος κτήσης του τίτλου σπουδών στην αλλοδαπή, εφόσον η αναγνώριση της ισοτιμίας ή των επαγγελματικών προσόντων διενεργήθηκε χωρίς την τήρηση κάποιας από τις ανωτέρω διαδικασίες. Ο χρόνος υπηρεσίας του μετατασσομένου θεωρείται ότι έχει διανυθεί με τον αλλοδαπό τίτλο στο βαθμό της θέσης στην οποία μετατάσσεται, εφόσον ο τίτλος αυτός έχει κατατεθεί στην υπηρεσία του υπαλλήλου, ο χρόνος δε κατάθεσης του τίτλου αποτελεί την αφετηρία υπολογισμού του χρόνου υπηρεσίας που θεωρείται ότι έχει διανυθεί με αυτόν (ομοφ.).


ΝΣΚ/122/2012

Ιδιωτική Εκπαίδευση – Νομιμότητα διορισμού εκπαιδευτικού με σύμβαση αορίστου χρόνου – Λόγοι δημοσίου συμφέροντος ή δόλου – Ανάκληση – Διακριτική ευχέρεια της Διοίκησης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Ο διορισμός είναι παράνομος και η παρανομία εστιάζεται στην έλλειψη αντιστοιχίας του τίτλου σπουδών της Ζ.Γ., δηλαδή στην έλλειψη τυπικού προσόντος προς διορισμό στην εκπαίδευση, ανεξαρτήτως της έλλειψης εγγραφής της εκπαιδευτικού αυτής στην επετηρίδα που τηρείται στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και των συνεπειών που μπορεί να έχει η έλλειψη αυτή. 2) Συντρέχουν λόγοι δημοσίου συμφέροντος για την έκδοση πράξης ανάκλησης, διότι υπερτερεί το δημόσιο αγαθό της παιδείας έναντι του ατομικού συμφέροντος του διορισθέντος, της συνδρομής του στοιχείου του δόλου μη αποτελούσας αντικείμενο Γνωμοδότησης του ΝΣΚ. 3) Διακριτική ευχέρεια υφίσταται της Διοίκησης προς ανάκληση, μετά από διαπίστωση λόγων δημοσίου συμφέροντος ειδικά αιτιολογημένης, χωρίς χρονικό περιορισμό. (ομοφ.)