×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/178/2012

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ανάκληση παραίτησης υπαλλήλου – Θέση υπαλλήλου σε προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η γνωμοδότηση έκρινε με βάση συγκεκριμένο πραγματικό ότι είναι δυνατή η ανάκληση της παραίτησης υπαλλήλου, λόγω πλάνης αυτής σχετικά με την δυνατότητά της να υποβάλει αίτηση παραίτησης για συνταξιοδότηση κατά το χρονικό διάστημα που τυχόν θα ετίθετο σε προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα. Μετά την ανάκληση της παραίτησής της, αν υφίστανται στο πρόσωπό της οι προϋποθέσεις εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 33 παρ.1γ’ του Ν.4024/2011, η Διοίκηση οφείλει να θέσει αυτήν σε προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα. (πλειοψ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/179/2012

Ανάκληση παραίτησης υπαλλήλου – Θέση υπαλλήλου σε προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η γνωμοδότηση έκρινε με βάση συγκεκριμένο πραγματικό ότι είναι δυνατή η ανάκληση της παραίτησης του υπαλλήλου Γ.Κ., λόγω πλάνης αυτού σχετικά με τον υπολογισμό του συντάξιμου χρόνου υπηρεσίας του. Μετά την ανάκληση της παραίτησής του, αν υφίστανται στο πρόσωπό του οι προϋποθέσεις εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 33 παρ.1γ’ του Ν.4024/2011, η Διοίκηση οφείλει να θέσει αυτόν σε προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα. (πλειοψ.)


242900/9144/2012

Διαπίστωση αυτοδίκαιης κατάργησης οργανικών θέσεων που κενώνονται λόγω αυτοδίκαιης απόλυσης και θέσης σε προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα υπαλλήλων που τις κατείχαν, κατ’ εφαρμογή των παρ. 1β, 1γ και 2 του άρθρου 33 του Ν. 4024/2011.


ΝΣΚ/479/2011

Νομιμότητα ή μη ανάκλησης παραίτησης δημοσίου υπαλλήλου σε περίπτωση πρόωρης υποβολής της δεύτερης αίτησης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η εκ μέρους του δημοσίου υπαλλήλου υποβολή δεύτερης αίτησης παραίτησης προ της παρόδου των δεκαπέντε ημερών από την υποβολή της αρχικής δεν επιφέρει αυτοδίκαιη λύση της υπαλληλικής του σχέσης με το Δημόσιο και δεν τον αποστερεί του δικαιώματος να προβεί σε ανάκληση της υποβληθείσης παραίτησής του, η οποία όμως πρέπει να λάβει χώρα εντός της αποκλειστικής προθεσμίας ενός (1) μηνός από την επομένη της υποβολής της αρχικής αίτησης παραίτησής του. (ομοφ.)


2/27432/0022/2014

ΘΕΜΑ: «Ενέργειες της Διοίκησης για την οικονομική αποκατάσταση των υπαλλήλων που τέθηκαν σε προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα ή απολύθηκαν κατ' εφαρμογή των παρ. 1γ και 2 του αρ. 33 του ν. 4024/2011, σε συμμόρφωση προς την αριθ. 3354/2013 απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας»

52924/14189/2012

Διαπίστωση αυτοδίκαιης κατάργησης οργανικών θέσεων στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας, που κενώνονται λόγω αυτοδίκαιης απόλυσης και θέσης σε προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα των υπαλλήλων που τις κατείχαν, κατ’ εφαρμογή των παρ. 1 β, 1γ και 2 του άρθρου 33 του Ν.4024/2011.


ΝΣΚ/112/2015

Συμμόρφωση της Διοίκησης προς ακυρωτική απόφαση του ΣτΕ – Ανάκληση ή μη της διαπιστωτικής πράξης αυτοδίκαιης θέσης σε προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα υπαλλήλου και επαναφορά της στην ενεργό υπηρεσία – Αποκατάσταση της υπαλλήλου στο πλαίσιο συμμόρφωσης με προηγηθείσα απόφαση του ΣτΕ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Διοίκηση δεν οφείλει, μετά την έκδοση της 4745/2014 απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας, να ανακαλέσει τη διαπιστωτική πράξη της αυτοδίκαιης απόλυσης της Δ.Μ. και να την επαναφέρει στην Υπηρεσία, καθόσον, ήδη, πριν την έκδοση της ανωτέρω απόφασης, με την οποία ακυρώθηκε η ατομική πράξη με την οποία διαπιστώθηκε η αυτοδίκαιη θέση της υπαλλήλου σε προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα, η Διοίκηση είχε αποκαταστήσει τη συγκεκριμένη υπάλληλο στο πλαίσιο συμμόρφωσης προς την προηγηθείσα 3354/2013 απόφαση του ΣτΕ, με βάση και τη ρητή βούλησή της, η οποία διαμορφώθηκε σύμφωνα με όσα η ίδια η Διοίκηση είχε υποδείξει, με σχετική εγκύκλιό της, στους υπαλλήλους που εθίγησαν από την ακυρωθείσα, με την 3354/2013 απόφαση του ΣτΕ, υπ’ αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.26.14/ 756/οικ.21872/4-11-2011 (ΦΕΚ 2619/τ.Β΄/8-11-2011) κοινή υπουργική απόφαση. (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΝΣΚ/356/2004

Ανάκληση παραίτησης υπαλλήλου λόγω πλάνης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Είναι δυνατή μέσα σε εύλογο χρόνο η ανάκληση παραίτησης υπαλλήλου και όταν συντρέχει περίπτωση ουσιώδους πλάνης περί το συνταξιοδοτικό του δικαίωμα.


ΝΣΚ/166/2017

Ανάκληση παραίτησης υπάλληλου ΥΠΑ, λόγω πνευματικής ή ψυχικής διαταραχής - Προϋποθέσεις - Αρμοδιότητα Συνηγόρου του Πολίτη για θέματα υπηρεσιακής κατάστασης δημοσίων υπαλλήλων.Η ΥΠΑ ενήργησε ορθώς αναφορικά με τη λύση της υπαλληλικής σχέσης του Δ.Δ., κατόπιν της από 17-09-2015 αίτησης παραίτησής του, θεωρώντας τον, βάσει των ιατρικών βεβαιώσεων που είχε στη διάθεσή της, δικαιοπρακτικά ικανό. Δεν μπορεί να γίνει ανάκληση της παραίτησής του, καθώς ο Δ.Δ. δεν επικαλείται ούτε προσκομίζει νόμιμα και αναγκαία στοιχεία. Ο Συνήγορος του Πολίτη δεν έχει αρμοδιότητα επί θεμάτων προσωπικής κατάστασης των δημοσίων υπαλλήλων (ομοφ).


ΝΣΚ/182/2013

Εκπαιδευτικοί υπάλληλοι – Εκπαιδευτική άδεια – Αθέτηση της υποχρέωσης υπηρέτησης εκπαιδευτικού για χρονικό διάστημα ίσο με το τριπλάσιο του χρόνου διάρκειας της αδείας της – Ανάκληση ή μη της υποβληθείσης πριν από τη λήξη του ως άνω χρόνου παραίτησής της.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η υποχρέωση του εκπαιδευτικού υπαλλήλου να παραμείνει στην υπηρεσία, μετά το τέλος της εκπαιδευτικής άδειας, επί χρονικό διάστημα ίσο με το τριπλάσιο του χρόνου διάρκειας της αδείας, δεν αποτελεί αυτή καθ’ εαυτή νόμιμο λόγο ανάκλησης της διοικητικής πράξεως, με την οποία διαπιστώθηκε η επελθούσα από το νόμο αυτοδίκαια αποδοχή της παραιτήσεως, συνεπεία υποβολής δεύτερης αιτήσεως παραίτησης, κατ’ άρθρο 148 παρ.5 του Υ.Κ. (ομοφ.)


ΝΣΚ/115/2015

Προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα – Παραίτηση Προϊσταμένου οργανικής μονάδας – Τοποθέτηση νέου Προϊσταμένου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
1) Η επιλογή και τοποθέτηση του αναφερόμενου στο ερώτημα υπαλλήλου σε θέση Προϊσταμένου οργανικής μονάδας του Υπουργείου Οικονομικών με μόνη απόφαση του οικείου Υπουργού, δεν ευρίσκει νόμιμο έρεισμα στη διάταξη της παραγράφου 12 του άρθρου 33 του Ν.4024/2011. 2) Παρέλκει η απάντηση επί του ερωτήματος εάν ήταν επιτρεπτή η μετακίνηση του ανωτέρω επιλεγέντος Προϊσταμένου σε αντίστοιχης βαθμίδας οργανική μονάδα, σύμφωνα με το άρθρο 66 του Υπαλληλικού Κώδικα. (πλειοψ.)