×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/214/2004

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Αποσπασμένοι υπάλληλοι. Πλήρωση οργανικής θέσης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η με αριθμ. 2/6941/0004/5-2-2004 κ.υ.α μεταφοράς της υπαλλήλου Ι. Τ., στη Διεύθυνση Προγραμματισμού και Ελέγχων του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, η οποία εκδόθηκε μετά την 2/47536/0004/20-8-2003 κ.υ.α., με την οποία αποφασίσθηκε η παράταση της απόσπασης της υπαλλήλου Κ. Α., που είχε ως συνέπεια την πλήρωση της κενής οργανικής θέσης της Διεύθυνσης αυτής, είναι μη νόμιμη, για το λόγο ότι εκδόθηκε καθ υπέρβαση του αριθμού των οργανικών θέσεων.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

52989/2025

Ανακατανομή μίας (1) κενής οργανικής θέσης Ερευνητή (μόνιμο προσωπικό) στο Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών (ΕΑΑ).


2/74505/0004/2018

Ανακατανομή κενής οργανικής θέσης μόνιμου προσωπικού που έχει κατανεμηθεί στη Γενική Γραμματεία Δημοσιονομικής Πολιτικής του Υπουργείου Οικονομικών. 


Α3α/οικ.78003/2017

«Μετάθεση ιατρών βάσει του άρθρου 29 του ν.4461/2017 και ύπαρξη κενής οργανικής θέσης».(ΑΔΑ:ΩΛ59465ΦΥΟ-ΣΞΛ)


ΕλΣυν/Τμ.1/69/2002

Δαπάνες απόσπασης.Με αυτά τα πραγματικά περιστατικά και σύμφωνα με τα εκτεθέντα στη μείζονα σκέψη η ελεγχόμενη δαπάνη απόσπασης δεν είναι νόμιμη γιατί η προλαβούσα απόσπαση του αναφερθέντος υπαλλήλου, που υπήρξε δεύτερη κατά σειράν, έγινε εντός έξι (6) μηνών από την αντίστοιχη προγενέστερη στον ίδιο τόπο, παρεκτός του ότι από τα στοιχεία του φακέλου δεν προκύπτει ότι οι ανάγκες για τις οποίες αποσπάσθηκε ο υπάλληλος αυτός ήταν έκτακτες και ασυνήθιστες αλλ' αντίθετα πάγιες και σταθερές, προερχόμενες από την ύπαρξη μιας (1) κενής οργανικής θέσεως. Ως εκ τούτου δεν παρέχεται στον υπάλληλο αυτό δικαίωμα απολήψεως εξόδων απόσπασης. Επομένως το χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΝΣΚ/200/2014

Χρονικό σημείο στο οποίο πρέπει να ανατρέχει ο διορισμός υποψηφίου, προς πλήρωση κενής οργανικής θέσεως του κλάδου ΔΕ Φύλαξης των Καταστημάτων Κράτησης, μετά από δικαίωσή του με απόφαση του Διοικητικού Εφετείου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο διορισμός υποψηφίου, προς πλήρωση κενής οργανικής θέσεως του κλάδου ΔΕ Φύλαξης των Καταστημάτων Κράτησης, ο οποίος αρχικώς δεν είχε συμπεριληφθεί στον πίνακα κατατάξεως του διαγωνισμού, πλην όμως, μεταγενεστέρως, δικαιώθηκε με απόφαση του Διοικητικού Εφετείου και, κατόπιν βαθμολογήσεώς του, εγγράφηκε στον Γενικό πίνακα κατάταξης ανδρών σε τέτοια σειρά, ώστε να έχει δικαίωμα εγγραφής και στον πίνακα διοριστέων, πρέπει να γίνει αναδρομικά. (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)120/2015

ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ:Μη νόμιμη η καταβολή διαφοράς αποδοχών σε υπάλληλο Δήμου με σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (Ι.Δ.Α.Χ.), λόγω της μετάταξής της από τον κλάδο Δ.Ε. Διοικητικού στον κλάδο Π.Ε. Διοικητικού με μεταφορά της προσωποπαγούς θέσης που κατείχε, καθόσον κατά παράβαση του άρθρου 33 του ν. 4305/2014 (ΦΕΚ Α΄ 237/2014) η μετάταξη της ανωτέρω υπαλλήλου διενεργήθηκε με μεταφορά της προσωποπαγούς θέσης που κατείχε, διότι μετά τη θέση σε ισχύ της εν λόγω διάταξης, απαγορεύεται η μετάταξη, ως οιονεί διορισμός, χωρίς την ύπαρξη κενής οργανικής θέσης.


111392/Ε2/2018

Ενημέρωση σχετικά με διατήρηση της οργανικής θέσης κατά το διάστημα απόσπασης σε σχολικές μονάδες του εξωτερικού.(ΑΔΑ:9ΟΥΛ4653ΠΣ-2Ψ8 )


ΝΣΚ/409/2002

Δημοτικοί υπάλληλοι. Ακύρωση διορισμού υπαλλήλου. Δυνατότητα κατάληψης άλλης κενής οργανικής θέσης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Είναι δυνατό, ο ενδιαφερόμενος υπάλληλος, του οποίου ο διορισμός ακυρώθηκε δικαστικώς μετά πάροδο μεγάλου χρονικού διαστήματος να καταλάβει κενή θέση κατά τον εσωτερικό κανονισμό του συγκεκριμένου Δήμου, λόγω του μεγάλου χρονικού διαστήματος που έχει ήδη υπηρετήσει, (δεκαετία), αλλά και διότι ο Δήμος τον θεωρεί απαραίτητο για την εύρυθμη λειτουργία του. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/319/2011

Προαγωγές υπαλλήλων κατ’ εκλογήν – Κρίσεις – Αναβολή ή μη κρίσης πειθαρχικώς διωκόμενου υπαλλήλου – Αναδρομική προαγωγή ή μη.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Το Ανώτατο Υπηρεσιακό Συμβούλιο (Α.Υ.Σ.) έχει τη δυνατότητα, κατ’ ανάλογη εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 92 του Υ.Κ. να αναβάλει, με αιτιολογημένη απόφασή του, την κρίση του πειθαρχικώς διωκόμενου υπαλλήλου. Στην περίπτωση αυτή θα κρίνει τους λοιπούς υπαλλήλους, που πληρούν τα τυπικά προσόντα προαγωγής στο βαθμό του ΠΥΒ΄, για την πλήρωση όλων των κενών οργανικών θέσεων που καθορίζονται με το ερώτημα του Υπουργού. (ομοφ.) β) Εφόσον η κατηγορία αποδειχθεί αβάσιμη και ο τελεσίδικα απαλλαγείς υπάλληλος κριθεί σε μεταγενέστερο υπηρεσιακό συμβούλιο προακτέος, θα προαχθεί αναδρομικά, κατ’ ανάλογη εφαρμογή του άρθρου 92 παρ. 3 του Υ.Κ., από το χρόνο που προήχθησαν οι λοιποί συνάδελφοί του. (ομοφ.) γ) Η υποβολή του ερωτήματος του Υπουργού και συνεπώς η νέα κρίση του τελεσίδικα απαλλαγέντος της κατηγορίας υπαλλήλου παρεμποδίζεται έως τη δημιουργία κενής οργανικής θέσης στο βαθμό του ΠΥΒ΄, που κρίνεται αναγκαίο να πληρωθεί. (ομοφ.)


ΝΣΚ/416/2008

Αρμοδιότητα πειθαρχικώς προϊσταμένου και υπηρεσιακού συμβουλίου σε περίπτωση απόσπασης υπαλλήλου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Υπό την ισχύ του νέου Υπαλληλικού Κώδικα (Ν 3528/2007), αρμόδιος πειθαρχικώς προϊστάμενος του υπαλλήλου είναι (με την επιφύλαξη της παρ. 4 του άρθρου 117 που αναφέρεται στην πειθαρχική εξουσία του Υπουργού Εσωτερικών για παραπτώματα υπαλλήλων που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση των πολιτών) ο προϊστάμενος της οργανικής του θέσης, ενώ αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο στην ως άνω περίπτωση είναι το υπηρεσιακό συμβούλιο της υπηρεσίας στην οποία υπηρετεί με απόσπαση, εφόσον το παράπτωμά του σχετίζεται με τα καθήκοντα της θέσης στην οποία υπηρετεί.