ΝΣΚ/253/2009
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Ιδιωτικά Σχολεία – Νομιμότητα συστέγασης με Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν είναι νόμιμη η συστέγαση ιδιωτικών σχολείων (δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων) με Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών του ίδιου ή άλλου ιδιοκτήτη.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/239/2008
Συστέγαση ιδιωτικού νηπιαγωγείου με δημοτικό σχολείο και ιδιωτικού παιδικού και βρεφονηπιακού σταθμού με ιδιωτικό νηπιαγωγείο του ίδιου ιδιοκτήτη.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Είναι σύννομη η συστέγαση ιδιωτικού νηπιαγωγείου με δημοτικό σχολείο του ίδιου ιδιοκτήτη, όπως επίσης και συστέγαση ιδιωτικού παιδικού και βρεφονηπιακού σταθμού με ιδιωτικό νηπιαγωγείο του ίδιου ιδιοκτήτη, υπό την προϋπόθεση σε αμφότερες τις περιπτώσεις ότι θα τηρηθούν οι νόμιμες προϋποθέσεις τόσο όσον αφορά τους όρους συστέγασης αυτών, (χωριστοί αύλειοι και κοινόχρηστοι χώροι κ.λπ.), ως και τα λοιπά κριτήρια καταλληλότητας, που αναφέρονται στην ίδρυση Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων.
94236/ΓΔ4/2021
Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων όλων των τύπων σχολικών μονάδων, Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και των Γυμνασίων.
ΙΚΑ/Γ99/1/167/2013
ΘΕΜΑ: «Ασφάλιση απασχολουμένων σε ΙΕΚ, ΚΕΚ, Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών, Κέντρα Δια Βίου Μάθησης και
Κολλέγια» EΓΚ/61/2013
ΙΚΑ/Α20/251/5/2014
ΘΕΜΑ : «Διευκρινιστικές οδηγίες σχετικά με την ασφάλιση απασχολουμένων σε ΙΕΚ, ΚΕΚ, Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών, Κέντρα Δια Βίου Μάθησης και Κολλέγια » ΕΓΚ/6/2014
ΝΣΚ/254/2010
Ιδιωτική Εκπαίδευση – Ισχύς της υπ’ αριθμ. 59/2008 Διαιτητικής απόφασης «για τους όρους αμοιβής και εργασίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών όλης της χώρας» στα Ξένα Σχολεία.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η υπ’ αριθμ. 59/2008 Διαιτητική απόφαση για τους όρους αμοιβής και εργασίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών που παρέχουν τις υπηρεσίες τους, σύμφωνα με τους όρους του Ν 682/1977, σε ιδιωτικά σχολεία γενικής εκπαιδεύσεως όλης της χώρας, μετά την κήρυξή της, με την ανωτέρω υπουργική απόφαση, ως υποχρεωτικής, για όλους τους εργοδότες και εργαζόμενους του επαγγέλματος στο κλάδο που αφορά αυτή, ισχύει και για τα ξένα σχολεία, καθόσον αυτά είναι εξομοιωμένα με τα ελληνικά ιδιωτικά σχολεία και διέπονται καταρχήν από τη σχετική για την ιδιωτική εκπαίδευση νομοθεσία. Εξάλλου, οι ιδιοκτήτες των ξένων σχολείων με βάση τις δραστηριότητές τους δύνανται να είναι μέλη του Συνδέσμου Ιδρυτών Ελληνικών Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων.
ΝΣΚ/209/2004
α) Απαγόρευση εγκατάστασης ΙΚΤΕΟ σε απόσταση μικρότερη από 100μ. από σχολεία. β) Απαγόρευση ίδρυσης ΙΚΤΕΟ από εταιρία εμπορίας εξαρτημάτων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Δεν υπάρχει απαγόρευση εγκατάστασης ΙΚΤΕΟ σε απόσταση μικρότερη από 100μ. από Ι.Ε.Κ., Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών, Κολλέγια, Φροντιστήρια. β) Δεν υπάρχει απαγόρευση ίδρυσης ΙΚΤΕΟ από φυσικά ή νομικά πρόσωπα που δραστηριοποιούνται στην εμπορία ανταλλακτικών εξαρτημάτων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.
93339/Θ2/2015
Προσαρμογή των διατάξεων που διέπουν τα προσόντα, τα κριτήρια και τη διαδικασία επιλογής διευθυντών και υποδιευθυντών των Σχολείων της δημόσιας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Κεφαλαίου Γ’ του Ν. 4327/2015 στις ιδιαίτερες συνθήκες των λειτουργούντων υπό ενιαία διεύθυνση Εκκλησιαστικών Γυμνασίων και Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων και των Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων της Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης για την επιλογή των διευθυντών και υποδιευθυντών αυτών.
ΝΣΚ/64/2012
Εκπαιδευτικός με προϋπηρεσία ετήσιων διορισμών σε ιδιωτικά σχολεία βάσει εγκυκλίων του Υπουργείου Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ. – Λήψη υπόψη της προϋπηρεσίας ή μη κατά τη σύναψη σύμβασης εργασίας με ιδιοκτήτη ιδιωτικού νηπιαγωγείου – Χρονική διάρκεια της σύμβασης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών, η οποία προσφέρθηκε σε ιδιωτικά σχολεία βάσει των υπ’ αριθμ. Φ.18/98420/Δ5/6-8-2008, Φ.18/99587/Δ5/19-8-2009, Φ.18/106808/Δ5/31-8-2010, Φ.18/63589/Δ5/3-6-2011 εγκυκλίων της Διεύθυνσης Ιδιωτικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, είναι μεν εν τοις πράγμασι υπηρεσία εκπαιδευτικού (δασκάλου) σε ιδιωτικά σχολεία, αλλά χωρίς τα ειδικά προσόντα διορισμού στη θέση δασκάλου και κατά συνέπεια δεν δύναται να ληφθεί υπ’ όψη κατά το διορισμό των ως άνω εκπαιδευτικών και ειδικότερα κατά τη σύναψη συμβάσεως, με τον ιδιοκτήτη ιδιωτικού σχολείου μέσω επετηρίδας κατά τα οριζόμενα στα άρθρα 28 κ.επ. του Ν. 682/1977. Κατ’ ακολουθίαν, η εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ.60 νηπιαγωγών, η οποία έχει εργασθεί σε θέση δασκάλας τρία διαφορετικά σχολικά έτη σε δύο διαφορετικά σχολεία με ετήσιους διορισμούς, βάσει των προαναφερθεισών εγκυκλίων θα συνάψει σύμβαση ορισμένου χρόνου διετούς διάρκειας με τον ιδιοκτήτη ιδιωτικού νηπιαγωγείου. (ομοφ.)
103027/Θ2/2017
Προσαρμογή των διατάξεων που διέπουν τα προσόντα, τα κριτήρια και τη διαδικασία επιλογής διευθυντών/ντριών και υποδιευθυντών/ντριών των Σχολείων της δημόσιας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Μέρους Α7 του ν. 4473/2017 (Φ. Ε. Κ. 78 Α΄) στις ιδιαίτερες συνθήκες των λειτουργούντων υπό ενιαία διεύθυνση Εκκλησιαστικών Γυμνασίων και Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων και των Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων της Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης για την επιλογή των διευθυντών/ντριών και υποδιευθυντών/ντριών αυτών.
ΝΣΚ/33/2014
Δυνατότητα: α) δημοσιοποίησης των θεμάτων των ενδοσχολικών εξετάσεων μαθητών Γυμνασίων και Λυκείων, β) χορήγησης φωτοαντιγράφων, των γραπτών δοκιμίων προαγωγικών ή απολυτήριων εξετάσεων των ως άνω μαθητών, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του Π.Δ. 465/1981 και του Π.Δ. 60/2006, σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 5 του Ν. 2690/1999 και 3 του Ν. 3448/2006.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Τα θέματα των ενδοσχολικών εξετάσεων μαθητών των Γυμνασίων και των Λυκείων, δεν έχουν, κατ’ έννοια, αυθύπαρκτη και αυτοτελή υπόσταση εγγράφου, αλλά αποτελούν συστατικό και αναπόσπαστο στοιχείο των γραπτών δοκιμίων. Τα θέματα αυτά εξυπηρετούν, αποκλειστικώς και μόνο, την εκπαιδευτική διαδικασία των δημοσίων σχολείων και δεν εκτίθενται σε δημοσιότητα και σε πρόσβαση τρίτων. β) Δεν υφίσταται δυνατότητα χορηγήσεως φωτοαντιγράφων των γραπτών δοκιμίων των εξετάσεων των μαθητών των Γυμνασίων και των Λυκείων, αλλά μόνο δυνατότητα επιδείξεως των εν λόγω γραπτών δοκιμίων στους μαθητές ή στους κηδεμόνες τους. (ομοφ.)