×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/27/2021

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1044/1971

Δυνατότητα ή μη μεταβίβασης της άδειας εκμετάλλευσης του κυλικείου εντός του κτιρίου της Κεντρικής Υπηρεσίας του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων.(...)Η άδεια της εκμετάλλευσης του κυλικείου εντός του ιδιόκτητου κτιρίου της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΤΠΔ, η οποία είχε αρχικώς παραχωρηθεί σε ανάπηρο πολέμου και μετά το θάνατό του μεταβιβάστηκε στη χήρα του, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 16 του ν.δ. 1044/1971, μπορεί να μεταβιβαστεί εκ νέου μία και μόνον φορά και για χρονικό διάστημα δέκα (10) ετών στην ενήλικη κόρη του, ανάπηρη με ποσοστό αναπηρίας 67% εφόρου ζωής, σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης 10 υποπερ. α και αβ της υποπαραγράφου ΣΤ'2 της παραγράφου ΣΤ' του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012, όπως ισχύει μετά την τροποποίησή του με το άρθρο 73 του ν. 4758/2020 (κατά πλειοψηφία).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/194/2020

Καθ’ύλην αρμόδιο όργανο για την εξέταση αίτησης παραχώρησης εναπομένοντος ιδανικού μεριδίου επί άδειας εκμετάλλευσης κυλικείου.(...)Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΥΨηΔ) είναι αρμόδιο να επιληφθεί κάθε θέματος μεταβίβασης του δικαιώματος εκμετάλλευσης κυλικείου που λειτουργεί σε χώρο ευθύνης του. Έτσι, το ΥψηΔ είναι καθ’ ύλην αρμόδιο, δια της αρμόδιας υπηρεσίας του, τόσο για τη μίσθωση κατόπιν δημοπρασίας του κυλικείου που λειτουργεί σε χώρο του, όσο και για την εξέταση της αίτησης του ερωτήματος, η οποία αφορά σε υφιστάμενη διοικητική άδεια κατά ιδανικά μερίδια, που, κατά πρόβλεψη του νόμου (περ. 10 της υποπαραγράφου ΣΤ2 της παραγράφου ΣΤ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012) διατηρείται σε ισχύ (κατά πλειοψηφία).


ΝΣΚ/304/2007

Παραχώρηση χώρου στο Σύλλογο Υπαλλήλων του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης για τη λειτουργία κυλικείου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν επιτρέπεται η παραχώρηση της λειτουργίας και εκμετάλλευσης κυλικείου σε μη ανάπηρο ή θύμα πολέμου, διότι το δικαίωμα αυτό επιφυλάσσεται αποκλειστικά σε αυτήν την ειδικώς προστατευόμενη κατηγορία ατόμων. Επιπλέον δεν είναι νόμιμη η λειτουργία κυλικείου, που αποτελεί κερδοσκοπική δραστηριότητα, από συνδικαλιστική οργάνωση.


ΝΣΚ/21/2006

Εκμετάλλευση περιπτέρου από διαζευγμένη θυγατέρα αναπήρου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Στις προϋποθέσεις για την αποκατάσταση με άδεια εκμετάλλευσης περιπτέρου – κυλικείου των διαζευγμένων θυγατέρων αναπήρων δεν περιλαμβάνεται και η μεταβίβαση σ’ αυτές της πολεμικής σύνταξης του πατέρα τους.


Α.1058/2021

Διαδικασία και προϋποθέσεις καταβολής ποσού ίσου με το ήμισυ της μείωσης του ανταλλάγματος που λαμβάνουν οι δικαιούχοι για την εκμίσθωση/ παραχώρηση της χρήσης του δικαιώματος εκμετάλλευσης περιπτέρου ή κυλικείου μηνός Νοεμβρίου και εφεξής, κατ΄ επιταγή του νόμου στο πλαίσιο αντιμετώπισης των επιπτώσεων του κορωνοϊού COVID-19.


ΕΑΔΗΣΥ/1047,1048/2022

«Παροχή υπηρεσιών φύλαξης του κτιρίου της κεντρικής Υπηρεσίας της … και της Διεύθυνσης … (…)»


ΝΣΚ/355/2003

Αποζημίωση υπέρ αναπήρου πολέμου, δικαιούχου αδείας λειτουργίας περιπτέρου. Υπόχρεο προς καταβολή το Ελλ. Δημόσιο (Περιφερειακή Διοίκηση).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η επιδικασθείσα αμετακλήτως αποζημίωση υπέρ ιδιώτου και σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου λόγω μη έγκαιρης εκτέλεσης απόφασης του Νομάρχη Αθηνών με την οποία παραχωρείται άδεια εκμετάλλευσης περιπτέρου σε ανάπηρο πολέμου θα καταβληθεί στο δικαιούχο από το Ελλ. Δημόσιο και ειδικώτερα από την Περιφερειακή Διοίκηση Αττικής, εφόσον η σχετική αρμοδιότητα, υπαγομένη ανέκαθεν στο ΥΠΕΘΑ παρέμεινε στην κρατική διοίκηση, μη μεταβιβασθείσα στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, ασκείται δε πλέον από το Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας.


ΑΕΠΠ/1739/2021

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της εκτελεστής πράξης περάτωσης σταδίων δικαιολογητικών συμμετοχής, τεχνικών και οικονομικών προσφορών, καθώς και δικαιολογητικών κατακύρωσης, η οποία κρίθηκε αποδεκτή για τους συνδιαγωνιζόμενους. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών φύλαξης για δύο τμήματα: Α' της κεντρικής εισόδου και των χώρων του κτιρίου του ... και Β' της κεντρικής εισόδου και των χώρων του κτιρίου του Παραρτήματος ..., με εκτιμώμενη αξία χωρίς ΦΠΑ 176.730,30 ευρώ. Η διαδικασία δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ και στο ΕΣΗΔΗΣ στις 28-6-2021.


ΝΣΚ/55/2015

Ερμηνεία της υποπαραγράφου ΣΤ.1 περ.4 του άρθρου πρώτου του Ν.4254/2014, αναφορικά με την ίδρυση και μεταφορά φαρμακείων κατ’ εξαίρεση των πληθυσμιακών κριτηρίων, σε απόσταση 100 μέτρων εκατέρωθεν της κεντρικής πύλης των δημοσίων νοσοκομείων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η πρόβλεψη στην παρ.4 του άρθρου 36 του Ν.3918/2011, όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με τον Ν.4254/2014, υποπαρ. ΣΤ.1 περ.4, για την μη υπέρβαση του αριθμού των λειτουργούντων στην ίδια περιοχή φαρμακείων «κατά τη δημοσίευση του παρόντος», αναφέρεται στο χρόνο δημοσίευσης του Ν.3918/2011. (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΕλΣυνΤμ.6/844/2018

Προμήθεια οχημάτων:.. ζητείται η ανάκληση της 57/2018 Πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου....Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με τις σκέψεις που προηγήθηκαν (σκέψη ΙΙΓ), το Τμήμα κρίνει ότι, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα με την υπό κρίση αίτηση, νομίμως αποκλείστηκε από την διαγωνιστική διαδικασία η προσφορά της "... ... ". Και τούτο διότι, από την οικεία διακήρυξη, με την οποία προκηρύχθηκε διαγωνιστική διαδικασία προμήθειας οχημάτων και παροχής υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης προκύπτει ότι η παροχή τεχνικής υποστήριξης και μάλιστα από ιδιόκτητο συνεργείο του προσφέροντος συνιστά προϋπόθεση αφορώσα την τεχνική ικανότητα του προσφέροντος και έχει αναχθεί σε κριτήριο ποιοτικής επιλογής του αναδόχου, αξιολογούμενο κατά το πρώτο στάδιο διεξαγωγής του διαγωνισμού, κατόπιν ελέγχου των οικείων δικαιολογητικών, ανεξαρτήτως του ότι η διακήρυξη απαιτεί την προσκόμιση της σχετικής άδειας λειτουργίας συνεργείου κατά το στάδιο της κατακύρωσης. Τούτο προκύπτει ευχερώς από το γεγονός ότι στο άρθρο 7 παρ. Α.1.3. απαιτείται ρητώς να δηλωθεί στο ΕΕΕΣ (άλλως ΕΕΕΠ) ότι ο υποψήφιος διαθέτει άδεια λειτουργίας (ιδιόκτητου) συνεργείου ή ότι χρησιμοποιεί συνεργαζόμενο συνεργείο για εκτέλεση κάποιων εργασιών επισκευής, ανεξαρτήτως του ότι τα σχετικά έγγραφα ως αποδεικτικά της δήλωσής του θα κατατεθούν μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά κατακύρωσης πριν από την υπογραφή της σύμβασης. ..Ανακαλεί την 57/2018 Πράξη του Στ΄ Κλιμακίου


ΑΕΠΠ/1763/2021

Ο προσφεύγων οικονομικός φορέας αιτείται την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής, η οποία απορρίπτει την προσφορά του και αναδεικνύει ως προσωρινό ανάδοχο τον α’ παρεμβαίνοντα. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών φύλαξης και ασφάλειας του κτιρίου της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου … για 12 μήνες, με εκτιμώμενη αξία 100.000 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Ο προσφεύγων προσβάλλει τη νομιμότητα της απόρριψης της προσφοράς του, την οποία θεωρεί αδίκως αποκλεισμένη, ενώ ταυτόχρονα επικρίνει την αποδοχή της προσφοράς του α’ παρεμβαίνοντος λόγω υποτιθέμενης μη συμμόρφωσής της με τις απαιτήσεις της διακήρυξης και του νόμου, ιδίως όσον αφορά τα στοιχεία του άρθρου 68 του Ν. 3863/2010.