×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/415/2009

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Αναστολή ή μη ασκήσεως του λειτουργήματος δικηγόρου διοριζόμενου σε θέση μετακλητού υπαλλήλου της Βουλής. Επιτρεπτό ή μη αποσπάσεως στη Βουλή υπαλλήλων των ΕΛ.ΤΑ., του Ο.Τ.Ε. και της Δ.Ε.Η. Α.Ε.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Δικηγόρος, διοριζόμενος σε θέση μετακλητού υπαλλήλου της Βουλής, ύστερα από πρόταση πρώην Πρωθυπουργού, τελεί σε αναστολή ασκήσεως του λειτουργήματός του. β) Επιτρέπεται, υπό όρους, η απόσπαση στη Βουλή υπαλλήλων των ΕΛ.ΤΑ., του Ο.Τ.Ε. και της Δ.Ε.Η. Α.Ε.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/21/2009

Διορισμός στη Βουλή μετακλητού υπαλλήλου και συνταξιούχου εξ ιδίου δικαιώματος.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Μετακλητός υπάλληλος της Βουλής και συνταξιούχος εξ ιδίου δικαιώματος, δεν μπορεί να διορισθεί στη Βουλή σύμφωνα με το άρθρο 39 της, από 25-6-2008, αποφάσεως της Ολομέλειας της Βουλής.


ΝΣΚ/424/2013

Υπάλληλοι μετακλητοί – Πραγματική δημόσια υπηρεσία – Υπολογισμός του χρόνου της αποσπάσεως δημοσίου υπαλλήλου σε θέση μετακλητού υπαλλήλου σε πολιτικό γραφείο Υφυπουργού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο χρόνος που διανύθηκε από δημόσιο υπάλληλο, κατόπιν αποσπάσεώς του σε θέση μετακλητού υπαλλήλου σε πολιτικό γραφείο Υφυπουργού, λογίζεται ότι διανύθηκε σε θέση Προϊσταμένου οργανικής μονάδας επιπέδου Διεύθυνσης. (ομοφ.)


ΝΣΚ/103/2017

Βάση υπολογισμού της επιβληθείσας, σε βάρος μετακλητού υπαλλήλου της Βουλής, πειθαρχικής ποινής του προστίμου, κατ' εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 113 και 144 παρ. 1 και 5 του ισχύοντος Υπαλληλικού Κώδικα.(...)Ως βάση υπολογισμού της επιβληθείσας, σε βάρος μετακλητού υπαλλήλου της Βουλής, πειθαρχικής ποινής του προστίμου, λαμβάνονται οι μηνιαίες αποδοχές του ανωτέρω υπαλλήλου, μετά από αφαίρεση των κατά νόμο κρατήσεων, τις οποίες αυτός θα εισέπραττε, εάν δεν είχε τεθεί σε αργία, κατά τον τελευταίο μήνα πριν την αυτοδίκαιη απόλυσή του.ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΝΣΚ/68/2020

Δυνατότητα, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 111 του Κανονισμού της Βουλής (Μέρος Β’), μετάταξης στη Βουλή, κατόπιν αίτησής της, δικαστικής υπαλλήλου η οποία υπηρετούσε εκεί με απόσπαση κατά την 20-1-2019.(...)Δεν είναι δυνατή η μετάταξη στη Βουλή, κατόπιν αίτησής της, δικαστικής υπαλλήλου, όπου και υπηρετούσε με απόσπαση κατά την 20-1-2019, αφενός μεν διότι από τις κρίσιμες διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 18 του ν. 4440/2016, η εφαρμογή των οποίων επεκτάθηκε και στους υπηρετούντες με απόσπαση στη Βουλή με το άρθρο 111 του Κανονισμού της Βουλής (Μέρος Β’), εξαιρούνται, μεταξύ άλλων, οι δικαστικοί υπάλληλοι, αφετέρου δε διότι, σύμφωνα με τις ειδικές ρυθμίσεις του, εκδοθέντος κατ’ επιταγή του άρθρου 92 του Συντάγματος, Κώδικα Δικαστικών Υπαλλήλων, η Βουλή, ως θεσμικό όργανο του Κράτους, δεν περιλαμβάνεται στις υπηρεσίες στις οποίες δύνανται να μετατάσσονται δικαστικοί υπάλληλοι (ομόφωνα).


ΙΚΑ/Ε41/199/2009

Οι επιχειρήσεις με τις επωνυμίες Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδας Ανώνυμη Εταιρεία (Ο.Τ.Ε. Α.Ε.) και Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού Ανώνυμη Εταιρεία (Δ.Ε.Η. Α.Ε.) έχουν τον χαρακτήρα επιχειρήσεων «Κοινής Ωφελείας», κατά συνέπεια, συνεχίζουν να έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρου 8 παρ. 5 εδάφιο ε΄ του Α.Ν. 1846/51, οι διατάξεις των άρθρων 39 παρ. 7 του Ν.2065/92, 54 και 59 του Ν.2676/99 και της Υ.Α. Φ21/113/4-7-00.ΣΧετ.η αριθμ.157/2009 Γν.ΝΣΚ

ΝΣΚ/97/2018

Έννοια «κύριας θέσης», της οποίας τα καθήκοντα αναστέλλονται, κατ’ άρθρο 53 παρ. 4 π.δ. 63/2005, λόγω του διορισμού του φορέα της σε θέση μετακλητού Ειδικού Γραμματέα - Δυνατότητα ολοκλήρωσης της διαδικασίας πλήρωσης της θέσης του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης οργανικής μονάδας, η οποία κενώθηκε με το διορισμό του φορέα της σε θέση μετακλητού Ειδικού Γραμματέα.Ως «κύρια θέση», για την αναστολή της άσκησης καθηκόντων του φορέα της, ο οποίος διορίστηκε μετακλητός Ειδικός Γραμματέας, κατά την έννοια της διάταξης της παρ. 4 του άρθρου 53 του π.δ. 63/2005, νοείται η οργανική θέση, που κατείχε ο υπάλληλος προ της επιλογής και τοποθέτησής του ως Προϊσταμένου Διεύθυνσης οργανικής μονάδας επί θητεία, που αποτέλεσε τυπικό προσόν του ως άνω διορισμού του. Δεδομένου δε ότι έληξε η ενιαύσια θητεία του υπαλλήλου ως Προϊσταμένου Διεύθυνσης, νόμιμα κινείται η διαδικασία για την πλήρωση της θέσης αυτής (ομόφ.).


152850/2020

Παροχή εξουσιοδότησης στον Αντιπεριφερειάρχη Γρεβενών για την υπογραφή του συμβολαίου με τον ΔΕΔΔΗΕ και την Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού - Δ.Ε.Η. Α.Ε. για την ηλεκτροδότηση του Κόμβου στη θέση «ΤΑΜΠΟΥΡΙ» Γρεβενών.


ΝΣΚ/443/2005

Βουλευτές. Ασφάλιση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Στη ρύθμιση του άρθρου 2 παρ.17 του Ν 3234/2004 (για τη συνέχιση της ασφαλίσεως των τελούντων σε αναστολή της ασκήσεως του επαγγέλματός τους βουλευτών στους ασφαλιστικούς φορείς που ασφαλίζονταν πριν από την εκλογή τους, με δαπάνες της Βουλής) υπάγονται και οι βουλευτές, οι οποίοι, πριν από την εκλογή τους, είχαν την ιδιότητα του υπαλλήλου (άλλων) φορέων του δημόσιου τομέα, δημοσίων επιχειρήσεων και οργανισμών και τραπεζών, όχι, όμως, και εκείνοι, οι οποίοι είχαν την ιδιότητα του υπαλλήλου του Δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. και των Ο.Τ.Α.


ΝΣΚ/157/2009

Δημόσιες επιχειρήσεις κοινής ωφελείας – Κοινωνική ασφάλιση – Συμβάσεις δημοσίων έργων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι διατάξεις των άρθρων 8 παρ.5 εδ.ε του ΑΝ 1846/1951, 39 παρ.7 του Ν 2065/1992, 54 και 59 του Ν 2676/1999 και της ΥΑ Φ21/113/4-7-2000, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν, εφαρμόζονται τόσον επί του Ο.Τ.Ε. Α.Ε., όσον και επί της Δ.Ε.Η. Α.Ε., καθ όσον οι επιχειρήσεις αυτές έχουν τον χαρακτήρα επιχειρήσεων «κοινής ωφελείας» και δεν εμποδίζεται η εφαρμογή των ως άνω διατάξεων εκ του γεγονότος ότι οι εν λόγω επιχειρήσεις έχουν ήδη εξέλθει από το δημόσιο τομέα.


ΝΣΚ/10/2014

Επιτρεπτό απόσπασης στο Υ.ΔΙ.Μ.Η.Δ. για διάθεση σε βουλευτές και στη Γραμματεία της Ρ.Α.Ε., υπαλλήλων εταιρειών του Δημοσίου που περιήλθαν στο Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Μετά τη μεταβίβαση εκ μέρους του Δημοσίου στο Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ.) ποσοστού 74% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας ΕΛ.ΤΑ. Α.Ε. και το 90% των δικαιωμάτων ψήφου της εταιρείας Ο.Λ.Π. Α.Ε., είναι επιτρεπτή η απόσπαση υπαλλήλου της εταιρείας ΕΛ.ΤΑ. Α.Ε. στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Υ.ΔΙ.Μ.Η.Δ.) για διάθεσή του σε βουλευτή, με βάση τις διατάξεις του άρθρου 20 παρ.6 του ν. 2386/1996, ενώ αντίθετα δεν είναι επιτρεπτή η απόσπαση υπαλλήλου στο ίδιο Υπουργείο για τον ίδιο σκοπό από την εταιρεία Ο.Λ.Π. Α.Ε. Επίσης, μετά τη μεταβίβαση στο Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. εκ μέρους του Δημοσίου του συνόλου του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., δεν είναι επιτρεπτή η απόσπαση υπαλλήλου της εταιρείας αυτής για τη κάλυψη αναγκών της Γραμματείας της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (Ρ.Α.Ε.), σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 1 παρ.3 του ν. 3986/2011 και 41 παρ.4 του ν. 4001/2011. (ομοφ.)