Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1467/2019

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η εταιρία «INTEGRAL» αιτείται την ακύρωση του Πρακτικού Οικονομικής Αξιολόγησης της Επιτροπής Κρίσης του αναθέτοντα φορέα, καθόσον αναδείχθηκε προσωρινή ανάδοχος η εταιρία «ΑΛΦΑ ΟΜΗΡΟΣ» με ποσό προσφοράς 197.371,37€ πλέον ΦΠΑ, θεωρώντας την προσφορά της «ΑΛΦΑ ΟΜΗΡΟΣ» αδικαιολόγητα χαμηλή και ανεπαρκή για την κάλυψη του κόστους που απαιτείται για την προσήκουσα εκτέλεση της σύμβασης, ειδικότερα όσον αφορά το διοικητικό κόστος, το κόστος αναλωσίμων, το εργολαβικό κέρδος και τις νόμιμες κρατήσεις. Υποστηρίζει ότι η προσφορά της «ΑΛΦΑ ΟΜΗΡΟΣ» δεν μπορεί να καλύψει το κόστος έκδοσης εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης, το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, το κόστος εποπτείας, γραμματειακής υποστήριξης, αναλωσίμων (όπως φακοί, σφυρίχτρες, στολές, κινητά τηλέφωνα) και το κόστος ιατρού και τεχνικού ασφαλείας, καθώς και το κόστος μεταφοράς των εργαζομένων. Επίσης, η εταιρία «ΑΛΦΑ ΟΜΗΡΟΣ» αιτείται την ακύρωση του ίδιου Πρακτικού, καθόσον με αυτό απορρίφθηκε η οικονομική της προσφορά ως «μη αποδεκτή». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την υπηρεσία φύλαξης των εγκαταστάσεων του ΑΗΣ Κομοτηνής και του φράγματος Γρατίνης, διάρκειας δώδεκα (12) μηνών και συνολικής προϋπολογισθείσας αξίας ποσού 210.113,64€ χωρίς ΦΠΑ, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1468/2019

Η εταιρία '*******' άσκησε προδικαστική προσφυγή (ΓΑΚ ΑΕΠΠ 1342/2019) κατά του Πρακτικού Οικονομικής Αξιολόγησης του αναθέτοντα φορέα, με το οποίο απορρίφθηκε η οικονομική της προσφορά και αναδείχθηκε προσωρινή ανάδοχος η εταιρία '*******' για τους όρους φύλαξης του ΑΗΣ Κομοτηνής και φράγματος Γρατίνης. Η προσφυγή έδειχνε ασυμφωνίες σε κόστη και τον υπολογισμό του απαιτούμενου προσωπικού. Οι υπηρεσίες που αναθέτονταν αφορούσαν 24ωρη φύλαξη σε τρία πόστα: δύο για τον ΑΗΣ Κομοτηνής και ένα για το φράγμα Γρατίνης, με συνολικό προϋπολογισμό 210.113,64€. Η ΑΕΠΠ ακύρωσε το προσβαλλόμενο Πρακτικό λόγω παραλίποντος υλικού για έλεγχο βάσιμου των ισχυρισμών.


ΕΣ/Τ4/92/2002

Τέλη σταθερής τηλεφωνίας. Μη νόμιμες οι συνδιαλέξεις σε κινητά τηλέφωνα που δεν αποδεικνύεται ότι εξυπηρετούν αδήριτες υπηρεσιακές ανάγκες, μη δυνάμενες να καλυφθούν με κλήσεις προς σταθερά τηλέφωνα και χωρίς να μπορεί να διαπιστωθεί ότι η σχετική δαπάνη ευρίσκεται εντός των ορίων του επιβαλλόμενου από τις ειδικές περιστάσεις μέτρο. Θεωρητέο το χρηματικό ένταλμα. Σκόπιμη η κοινοποίηση της εν λόγω πράξης στον αρμόδιο Υπουργό (αρθ.17 παρ.6 π.δ.774/80


ΕΑΔΗΣΥ/1359/2023

Με την υπό κρίση προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα αιτείται να ακυρωθεί η απόφαση υπ’ αρ. … (Απόσπασμα Πρακτικών από τη συνεδρίαση του Πρυτανικού Συμβουλίου της Αναθέτουσας Αρχής με αριθμό …/21-06-2023) που κοινοποιήθηκε με την Α. Π.: …/21-06-2023 πράξη και τα ενσωματωθέντα πρακτικά και αποφάσεις (αριθμ. …/12-06-2023 Πρακτικό), καθ’ ο μέρος έγιναν αποδεκτές οι διευκρινίσεις που υπέβαλε η εταιρία Ζ. Ι. ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε., ως προς το διοικητικό κόστος και το κόστος αναλωσίμων και, ως εκ τούτου, κρίθηκε αποδεκτή η προσφορά της για το τμήμα Α (...), καθώς και κάθε συναφής πράξη. 


ΑΕΠΠ/1266/2019

Η προσφεύγουσα εταιρία ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής, η οποία απέρριψε την προσφορά της για τα είδη «Επενδυτές ισχυρού ψύχους» και «Στολές εργασίας (χιτώνιο-παντελόνι)» και ανέδειξε προσωρινή ανάδοχο την παρεμβαίνουσα εταιρία. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Προμήθεια Ειδών Ιματισμού» με προϋπολογισμένη αξία 234.758,06 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), η οποία περιλαμβάνει οκτώ κατηγορίες ειδών. Η διαδικασία διενεργήθηκε μέσω ηλεκτρονικού, ανοικτού διαγωνισμού άνω των ορίων, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά. Η προσφυγή θεωρήθηκε απαράδεκτη λόγω έλλειψης ηλεκτρονικής υπογραφής, όπως απαιτεί η νομοθεσία.


ΑΕΠΠ/1720/2021

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή αιτείται την ακύρωση της απόφασης αξιολόγησης οικονομικών προσφορών (Φάκελος Γ) του Αναθέτοντος Φορέα, με την οποία αποδεχτήθηκε η οικονομική προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας και αναδείχθηκε ως προσωρινή ανάδοχος της σύμβασης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τον 'Καθαρισμό εσωτερικών χώρων κτιρίων' για δύο έτη, με συνολικό προϋπολογισμό 2.233.244,62 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η προσφορά της παρεμβαίνουσας είναι ασυνήθιστα χαμηλή με μη εύλογα χαμηλό διοικητικό κόστος, κόστος αναλωσίμων υλικών, τεχνικού εξοπλισμού και εργολαβικού κέρδους, ζητώντας την απόρριψή της.


ΑΕΠΠ/103/2018

Ο προσφεύγων ασκεί προδικαστική προσφυγή για την ακύρωση της απόφασης που καθόρισε ως προσωρινή ανάδοχο την εταιρεία «………» για το Τμήμα ΑΜΕΑ ………, ισχυριζόμενος ότι η προσφορά της ήταν εσφαλμένη ως προς το μισθολογικό κόστος και το κόστος των αναλωσίμων, κατατείνοντας ότι παραβιάζει την εργατική νομοθεσία και δημιουργεί άδικο ανταγωνισμό. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας σε κτιριακές εγκαταστάσεις και περιβάλλοντα χώρου των παραρτημάτων του ……… για το έτος 2018, με προϋπολογισμό 168.940,00 € πλέον ΦΠΑ. Η διαδικασία προκήρυξης έγινε μέσω ηλεκτρονικού ανοικτού τακτικού διαγωνισμού κάτω των ορίων της Διακήρυξης 7/2017.


ΑΕΠΠ/190/2021

Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητεί την ακύρωση: α) του πρακτικού αξιολόγησης υπ’ αρ. πρωτ. 53457/23.10.2020, με το οποίο απορρίφθηκε η οικονομική της προσφορά λόγω υποτιθέμενης διαφοράς στο εργατικό κόστος (€2,439.94), και β) της απόφασης της αναθέτουσας αρχής υπ’ αρ. πρωτ. 53884/25.11.2020 που επικύρωσε τον αποκλεισμό της. Υποστηρίζει ότι το κόστος αντικατάστασης υπαλλήλου συμπεριλήφθηκε σωστά στο διοικητικό κόστος σύμφωνα με διευκρινιστική οδηγία (Α.Π.48459/30.09.2020) και ότι η απόρριψή της επηρέασε άδικα την κατάταξη. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες που προϋπολογίστηκαν σε €70,000 (προ ΦΠΑ) μέσω ηλεκτρονικού δημοπρατηρίου (CPV ***) με κριτήριο την οικονομικά πλέον συμφέρουσα προσφορά.


ΑΕΠΠ/577/2020

Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ακύρωση της Απόφασης του Διοικητή της αναθέτουσας αρχής, η οποία αφορά την ανάδειξη προσωρινού μειοδότη στον δημόσιο διαγωνισμό για την ανάθεση υπηρεσιών ασφάλειας (φύλαξης) των κτιρίων στέγασης των Υπηρεσιών της φορέα. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών φύλαξης για διάφορα τμήματα των κτιρίων, με συνολικό προϋπολογισμό 1.545.220,02€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%). Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η ανάδειξη της παρεμβαίνουσας ως προσωρινού μειοδότη βασίστηκε σε ασυνήθιστα χαμηλή και αδικαιολόγητη οικονομική προσφορά, ιδίως ως προς το διοικητικό κόστος και το κόστος αναλωσίμων, γεγονός που θέτει σε κίνδυνο τη βιωσιμότητα της σύμβασης και παραβιάζει τις αρχές του ανταγωνισμού.


ΑΕΠΠ/578/2020

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης του Διοικητή της αναθέτουσας αρχής, η οποία αποδέχθηκε τις προσφορές και ανακήρυξε την παρεμβαίνουσα εταιρεία ως προσωρινή ανάδοχος για τα τμήματα Α΄ και Β΄ του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την 'ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (ΦΥΛΑΞΗΣ) ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΣΤΕΓΑΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ [...]', με εκτιμώμενη αξία 203.006,12 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για το Τμήμα Α΄ και 170.617,41 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για το Τμήμα Β΄, διάρκειας 24 μηνών. Η προσφυγή στηρίζεται στην άρνηση της αναθέτουσας αρχής να καλέσει την παρεμβαίνουσα για διευκρινίσεις σχετικά με υποτιθέμενη ασυνήθιστα χαμηλή προσφορά, ιδίως ως προς το διοικητικό κόστος και το κόστος αναλωσίμων.


ΑΕΠΠ/516/2018

Η προσφεύγουσα επιχείρηση με την προδικαστική προσφυγή της αίτησε την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής, η οποία ανέδειξε προσωρινό ανάδοχο για την σύμβαση παροχής υπηρεσιών φύλαξης δομών την ατομική επιχείρηση «………………………………». Ως αίτια υποστήριξε ότι η οικονομική προσφορά της ανάδοχου περιείχε λανθασμένους υπολογισμούς ασφαλιστικών εισφορών λόγω νυχτερινής απασχόλησης και ανακριβείς δηλώσεις ως προς τον αριθμό των εργαζομένων. Επιπλέον, χαρακτήρισε την προσφορά ως ασυνήθιστα χαμηλή και ζημιογόνα, ισχυριζόμενη ότι δεν καλύπτει το νόμιμο κόστος αναλωσίμων και το εργολαβικό κέρδος, παράβαση του άρθρου 68 του Ν.3863/2010.