×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1785/2021

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό 95/27-9-2021, η οποία τον απέκλεισε στο στάδιο της εξέτασης δικαιολογητικών κατακύρωσης και όρισε προσωρινό ανάδοχο τον δεύτερο μειοδότη. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Προμήθεια και Εγκατάσταση ……», με εκτιμώμενη αξία χωρίς ΦΠΑ 121.800 ευρώ. Ο προσφεύγων επικαλείται ότι η απόκλεισή του έγινε λόγω μη έγκαιρης υποβολής πιστοποιητικών ISO 9001 και 27001, τα οποία όμως κατείχε και μόνο δια της παραδρομής δεν τα υπέβαλε εγκαίρως. Ζητεί η απόφαση να ακυρωθεί και η υπόθεση να αναπεμφθεί στην αναθέτουσα αρχή για νέα εξέταση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 103 του Ν. 4412/2016, όπως ισχύει μετά την τροποποίηση από τον Ν. 4782/2021.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1721/2021

Ο προσφεύγων, η ένωση οικονομικών φορέων «…», αίτησε την ακύρωση της απόφασης του αναθέτοντος φορέα «…» με αριθμό 132/2021, η οποία τον απέκλεισε από τη διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για εκπόνηση μελέτης για ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ήταν 227.560,62 ευρώ (άνευ ΦΠΑ). Ο ακριβής τίτλος της σύμβασης ήταν 'ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ'. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την εκπόνηση μελέτης για δράσεις προστασίας των υδάτων. Ο προσφεύγων υποστήριξε ότι κατείχε τα απαιτούμενα κριτήρια συμμετοχής, συμπεριλαμβανομένης της πιστοποίησης περιβαλλοντικής διαχείρισης, και ότι η απόρριψη της προσφοράς του ήταν άδικη.


ΑΕΠΠ/1712/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό 371/2021, η οποία τον απέκλεισε από τη διαδικασία σύναψης δημόσιας σύμβασης για την προμήθεια ιατροτεχνολογικού και λοιπού εξοπλισμού, με συνολική εκτιμώμενη αξία 1.251.564,52 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Συγκεκριμένα, αναφέρεται στον αποκλεισμό του από το τμήμα 88 (Κλίβανος Flash), όπου η εκτιμώμενη αξία ήταν 4.032,26 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων αμφισβητεί την απόφαση του αποκλεισμού του, η οποία βασίστηκε στην αποτυχία του να καταθέσει το απαιτούμενο πιστοποιητικό ISO 27001 ή ισοδύναμο για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Υποστηρίζει ότι η απαίτηση για το συγκεκριμένο πιστοποιητικό δεν είναι υποχρεωτική σύμφωνα με την ελληνική ή ευρωπαϊκή νομοθεσία και ότι αποτελεί αθέμιτο περιορισμό του ανταγωνισμού.


ΑΕΠΠ/1865/2021

Ο προσφεύγων αίτεται την ακύρωση της διακήρυξης του διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου υπηρεσιών φύλαξης λιμενικών εγκαταστάσεων με εκτιμώμενη αξία 269.698,53€. Αμφισβητεί ιδίως τους όρους σχετικά με τα απαιτούμενα πιστοποιητικά ISO (9001:2008, 14001:2004, 27001:2013) και την απαίτηση για προσωπικό με πιστοποιημένη γνώση συστημάτων CCTV, θεωρώντας ότι περιορίζουν τον ανταγωνισμό και δεν έχουν αναγκαία σχέση με το αντικείμενο της σύμβασης, που περιλαμβάνει ελέγχους ασφαλέιας, περιπολίες και φύλαξη βάσει κανονισμών ISPS και εθνικής νομοθεσίας.


ΑΕΠΠ/48/2020

Οι προσφεύγοντες απαιτούν την ακύρωση της διακήρυξης με αριθμό … (σχετικά με την ανάδειξη αναδόχου παροχής υπηρεσιών διανομής λογαριασμών κατανάλωσης νερού, εκτιμώμενης αξίας 597.000 €), ιδίως του όρου 2.2.7 που αφορά πιστοποιητικά ISO (9001:2015, 14001:2015, 18001:2007, 27001:2013). Επιμέρους αιτήματα περιλαμβάνουν: την ακύρωση της απαίτησης για έκδοση πιστοποιητικών τουλάχιστον 6 μήνων πριν τον διαγωνισμό, τη μη δυνατότητα υποβολής ισοδυνάμων πιστοποιητικών, και τη μη σαφή προδιαγραφή πεδίου εφαρμογής των προτύπων. Επιπλέον, ο πρώτος προσφεύγων αμφισβητεί την απαγόρευση στήριξης σε ικανότητες τρίτων (όρος 2.2.8).


ΑΕΠΠ/46/2020

Ο πρώτος και ο δεύτερος προσφεύγων αίτουνται την ακύρωση της διακήρυξης ή τμημάτων αυτής, η οποία αφορά μια διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για την παροχή υπηρεσιών διανομής λογαριασμών κατανάλωσης νερού, με εκτιμώμενη αξία 597.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ειδικότερα, οι προσφεύγοντες εκθέτουν ότι ο όρος 2.2.7 της διακήρυξης, που αφορά τα απαιτούμενα πιστοποιητικά ποιότητας (ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 1801:2008/OHSAS 18001:2007 και ISO 27001:2013), είναι αδικαιολόγητος, μη αναφέρει δυνατότητα υποβολής ισοδυνάμων για τρία από τα τέσσερα πιστοποιητικά, επιβάλλει απαίτηση έκδοσης των πιστοποιητικών τουλάχιστον έξι μήνες πριν τον διαγωνισμό, και δεν προσδιορίζει το πεδίο εφαρμογής τους. Ο πρώτος προσφεύγων επίσης προσβάλλει τον όρο 2.2.8, που περιορίζει τη στήριξη σε ικανότητες τρίτων για την κάλυψη των απαιτήσεων του όρου 2.2.7.


ΑΕΠΠ/890/2021

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία τον απέκλεισε από την Ομάδα Δ της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για την «Προμήθεια Τροφίμων & Ειδών Βασικής Υλικής Συνδρομής». Η σύμβαση είχε εκτιμώμενη αξία 83.900 ευρώ (άνευ ΦΠΑ) και αφορούσε τρόφιμα, με ειδικότερο αντικείμενο για την Ομάδα Δ το κρέας μοσχαριού. Ο αποκλεισμός του βασίστηκε στην αποτυχία του να προσκομίσει πιστοποιητικό ISO 9001:2015, όπως απαιτήθηκε ρητά στην διακήρυξη για τους χώρους παραγωγής, επεξεργασίας, αποθήκευσης και διακίνησης των προϊόντων.


ΑΕΠΠ/580/2019

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της υπ’ αρ. 87/2019 Απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία τον απέκλεισε από τη διαδικασία διαγωνισμού για την «Προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία 13 Φ/Β διασυνδεδεμένων συστημάτων σε κτίρια και εγκαταστάσεις του Δήμου […]» με προϋπολογισμό 259.000,04 ευρώ. Επιπλέον, ζητεί την ακύρωση της αποδοχής των προσφορών δύο άλλων οικονομικών φορέων, καθώς θεωρεί ότι δεν πληρούσαν τις απαιτήσεις της διακήρυξης, ειδικότερα ως προς την επικαιρότητα των πιστοποιητικών ISO 9001 και 14001.


ΑΕΠΠ/217/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητεί την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής με αριθμό 904/2020, η οποία τον απέκλεισε από τις τρεις ομάδες της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για την προμήθεια ελαστικών, ενώ κρίθηκε αποδεκτός ο παρεμβαίνων στην Ομάδα Α. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια ελαστικών με εκτιμώμενη αξία 209.878,00 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η απόφαση του αποκλεισμού του ήταν παράνομη, καθώς η διακήρυξη περιείχε αντιφατικούς όρους σχετικά με τα απαιτούμενα πιστοποιητικά ποιότητας (ISO 9001/14001 ή OHSAS 18001). Επίσης, επιχειρηματολογεί ότι ο παρεμβαίνων δεν πληρού τις προϋποθέσεις, αφού τα υποβληθέντα πιστοποιητικά ISO δεν αφορούσαν τον πραγματικό κατασκευαστή των συγκεκριμένων ελαστικών που προσέφερε.


ΕΑΔΗΣΥ/455/2022

Με την ως άνω προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της από 12-11-2021 υπ’ αριθ. 456/2021 Απόφασης Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας, καθ’ ο μέρος, στην ΟΜΑΔΑ Α, επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 215.110,66 ευρώ, απέκλεισε αυτόν και όρισε την κατάπτωση της εγγυητικής συμμετοχής του, στο πλαίσιο της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για την ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΠΑΡΟΧΗ ΦΡΕΣΚΟΥ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ … ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΓΙΑ ΤΡΙΑ (3) ΕΤΗ, συνολικής προϋπολογισμένης δαπάνης 1.180.444,01 € συμπ/νου Φ.Π.Α., που απεστάλη για δημοσίευση στην ΕΕΕΕ την 23-11-2020 και δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ με Μοναδικό ΑΔΑΜ … την 27-11-2020 και στο ΕΣΗΔΗΣ με συστημικό α/α … Η αναθέτουσα υπέβαλε τις από 23-3-2021 Απόψεις της.


ΑΕΠΠ/1367/2021

Ο προσφεύγων, οικονομικός φορέας με την επωνυμία «...», ζήτησε με την προδικαστική προσφυγή του την ακύρωση της Απόφασης 983/2021 της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής. Η απόφαση αυτή απέκλεισε τον προσφεύγοντα από τη διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για τα «ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΡΓΑ ΑΝΑΔΑΣΜΟΥ ΚΟΜΝΗΝΑΔΩΝ – Α΄ ΦΑΣΗ», με εκτιμώμενη αξία 161.290,44 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Η σύμβαση δημοσιεύτηκε αρχικά στο ΚΗΜΔΗΣ και στο ΕΣΗΔΗΣ στις 26-5-2021, με συγκεκριμένους κωδικούς. Ο προσφεύγων θεώρησε ότι ο αποκλεισμός του ήταν άδικος και ζήτησε τη διόρθωση αυτής της απόφασης μέσω της προδικαστικής προσφυγής.