×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/331/2019

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρία «… ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» επιδιώκει την ακύρωση του υπ’ αριθ. 2/1-2-2019 Πρακτικού του Διοικητικού Συμβουλίου του αναθέτοντα φορέα «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΑ …Α.Ε.». Η ακύρωση ζητείται κατά το μέρος που το Πρακτικό δεν έκρινε απορριπτέες τις τεχνικές προσφορές των οικονομικών φορέων «…Α.Ε.» και «…IKE – …Ο.Ε.». Ο λόγος απόρριψης που επικαλείται η προσφεύγουσα είναι η μη συμμόρφωση των τεχνικών προσφορών με τον όρο 2.2.7. της διακήρυξης, ο οποίος αφορά τα απαιτούμενα πρότυπα διασφάλισης ποιότητας και περιβαλλοντικής διαχείρισης. Επιπλέον, ζητείται η αναμόρφωση της προσβαλλόμενης απόφασης, επειδή δεν περιείχε επαρκή αιτιολογία για την αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών των συμμετεχόντων εταιριών, ώστε να είναι σαφής και διακριτή η αιτιολογία της αριθμητικής βαθμολογίας ανά κριτήριο. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΟΛ… ΑΕ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ MUSE ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ INTERREG V-A Greece-Italy 2014-2020». Αυτό περιλαμβάνει συγκεκριμένα Πακέτα Εργασίας (ΠΕ 1-6), όπως η Διαχείριση και Συντονισμός, η Πληροφόρηση και Δημοσιότητα, η Ανάπτυξη καινοτόμου μεθοδολογίας για διασυνοριακό δίκτυο μουσείων Λιμένων, η Εφαρμογή αναπτυξιακού σχεδίου μουσείου Λιμένα και η Ενίσχυση υπηρεσιών και υποδομών Ναυτικών Μουσείων για την ανάπτυξη τουρισμού (πολιτιστικού, φυσιολατρικού, επιστημονικού), καθώς και Δράσεις εκτός επιλέξιμης περιοχής. Η αξία της σύμβασης ανέρχεται σε 135.580,00€ (πλέον ΦΠΑ) και έχει διάρκεια έως 31-3-2020.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/329/2019

Η Ένωση Εταιριών «…IKE – …Ο.Ε.» ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση του Πρακτικού 2/1-2-2019 του Διοικητικού Συμβουλίου του αναθέτοντα φορέα, που απέρριψε την προσφορά της για την ανάθεση της σύμβασης «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΟΛ… Α.Ε. ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ MUSE» στο πλαίσιο του προγράμματος INTERREG V-A Greece-Italy 2014-2020. Το αντικείμενο περιλαμβάνει 6 πακέτα εργασίας (Διαχείριση και Συντονισμός, Πληροφόρηση και δημοσιότητα, Ανάπτυξη μεθοδολογίας για διασυνοριακό δίκτυο μουσείων Λιμένων, κ.ά.) με προϋπολογισμό 135.580€. Η προσφυγή επικεντρώνεται σε διαφωνίες σχετικά με την τεκμηρίωση της τεχνικής ικανότητας της ομάδας έργου και την ερμηνεία των δικαιολογητικών.


ΑΕΠΠ/330/2019

Η ένωση εταιριών «…IKE – …Ο.Ε.» ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση του Πρακτικού του Διοικητικού Συμβουλίου του αναθέτοντα φορέα, το οποίο απέρριψε την προσφορά της για την ανάθεση της σύμβασης «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΟΛ… Α.Ε. ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ MUSE ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ INTERREG V-A Greece-Italy 2014-2020». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών τεχνικού συμβούλου για έργο που περιλαμβάνει έξι πακέτα εργασίας, όπως διαχείριση και συντονισμό, πληροφόρηση και δημοσιότητα, ανάπτυξη μεθοδολογίας για διασυνοριακό δίκτυο μουσείων Λιμένων κ.ά., με προϋπολογισμό 135.580,00€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα επικαλείται εσφαλμένη αξιολόγηση των δικαιολογητικών συμμετοχής και τεχνικών προσφορών, καθώς και παραβιάσεις των όρων της διακήρυξης και του νόμου.


ΝΣΚ/121/2019

Υπαγωγή υπαλλήλου της «ΟΠΑΠ Α.Ε.» στο άρθρο 47 του ν. 4440/2016. (...) Υπάλληλος της «ΟΠΑΠ Α.Ε.», εποπτευόμενης από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, δεν υπάγεται στη νομοθετική ρύθμιση του άρθρου 47 του ν. 4440/2016, η οποία αφορά την παραίτηση του Ελληνικού Δημοσίου από ασκηθέντα ένδικα μέσα ή τη μη άσκηση αυτών σε αντιδικίες με συγκεκριμένους συμβασιούχους του Υπουργείου Πολιτισμού, με εξειδίκευση και πολυετή υπηρεσία ως προς τη στελέχωση και φύλαξη των αρχαιολογικών χώρων και μουσείων (ομόφ.).


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/14/2023

Ζητείται η ανάκληση της 775/2022 Πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με την οποία κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή, μεταξύ της Α.Ε. και της …Α.Ε., του ελεγχθέντος σχεδίου της 1ης συμπληρωματικής σύμβασης της υπηρεσίας με τίτλο «ΥΠΗΡΕΣΊΕΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΡΓΩΝ (...)Εκτιμώντας τα πραγματικά περιστατικά που υποβλήθηκαν στην κρίση του και σύμφωνα με την παρατεθείσα στις σκέψεις 3 και 4 ερμηνεία των διατάξεων άρθρου 337 του ν. 4412/2016, το Δικαστήριο διαπιστώνει εξ αρχής ότι εσφαλμένως έκρινε η προσβαλλόμενη ότι η σύναψη της συμπληρωματικής σύμβασης έλαβε χώρα μετά τη λήξη της αρχικής σύμβασης και την ολοκλήρωση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου αυτής, συνάγοντας συνακόλουθα το συμπέρασμα ότι δεν καταλείπεται πλέον κανένα περιθώριο τροποποίησης ή συμπλήρωσής της. Τούτο διότι από τα προαναφερθέντα ανωτέρω στις σκέψεις 8 και 9 στοιχεία προκύπτει ότι η εγκριτική της σύναψης της ελεγχόμενης συμπληρωματικής σύμβασης 1661(α)26.08.2022 απόφαση του Δ.Σ. της αναθέτουσας ήταν προγενέστερη της 15ης.1.2023 που ήταν η ημερομηνία λήξης της αρχικής σύμβασης ανάθεσης υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου. (...)Κατ’ ακολουθία του συνόλου των ανωτέρω σκέψεων, η ελεγχόμενη προσφυγή πρέπει να γίνει δεκτή, να ανακληθεί η προσβαλλόμενη 775/2022 Πράξη του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου με συνέπεια να μην κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος για έλεγχο σχεδίου τροποποιητικής/συμπληρωματικής σύμβασης, αντίγραφο του οποίου, σε ηλεκτρονική μορφή, επισυναπτόμενο στην παρούσα, τηρείται στη Γραμματεία του Δικαστηρίου, και να επιστραφεί στην προσφεύγουσα το κατατεθέν από αυτήν παράβολο.Για τους λόγους αυτούςΔέχεται την με ΑΒΔ 7705/10.11.2022 προσφυγή της …...Α.Ε..Ανακαλεί την προσβαλλόμενη με αυτή 775/2022 Πράξη του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.


ΝΣΚ/342/2006

Πρόγραμμα μακροχρόνιας παύσης εκμετάλλευσης γεωργικών γαιών. Μέτρο Β΄. Αγροτεμάχια εν μέρει εντός και εν μέρει εκτός επιλέξιμης ζώνης. Επιλεξιμότητα προς ένταξη. Απένταξη. Ανάκτηση αχρεωστήτως καταβληθέντων. Συνέχιση προγράμματος υπό το μέτρο Α΄.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Αγροτεμάχια που κείνται εν μέρει εντός και εν μέρει εκτός επιλέξιμης ζώνης του μέτρου Β΄ του προγράμματος της μακροχρόνιας παύσης εκμετάλλευσης γεωργικών γαιών είναι επιλέξιμα για ένταξη στο μέτρο τούτο, κατά το εντός της επιλέξιμης ζώνης κείμενο τμήμα τους, και μη επιλέξιμα κατά το εκτός. Στα πλαίσια της νομιμότητας της διοικητικής δράσης και της υπέρτερου δημοσίου συμφέροντος προστασίας των οικονομικών συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Κοινότητας και του Ελληνικού Δημοσίου, πρέπει να απενταχθούν από το πρόγραμμα, τα ευρισκόμενα εκτός επιλέξιμης ζώνης, μη επιλέξιμα τμήματα των πιο πάνω αγροτεμαχίων, που εντάχθηκαν παράτυπα στο μέτρο αυτό. Πρέπει να αναζητηθούν ατόκως από τους δικαιούχους οι καταβληθείσες αχρεωστήτως σ’ αυτούς ενισχύσεις, που αντιστοιχούν στην εκ λάθους της αρμόδιας αρχής παράτυπη ένταξη των πιο πάνω μη επιλέξιμων τμημάτων των εν λόγω αγροτεμαχίων. Δεν είναι δυνατή η συνέχιση του προγράμματος, με τη μετατροπή των δεσμεύσεων που προέρχονται από παράτυπη ένταξη αγροτεμαχίων στο μέτρο Β΄, σε δεσμεύσεις του μέτρου Α΄.


Ν. 2602/1998

Για την ολοκλήρωση της εξυγίανσης και την ανάπτυξη της Ολυμπιακής Αεροπορίας Α.Ε.


ΕΣ/ΤΜ.ΜΕΙΖ.ΕΠΤΑΜ.ΣΥΝΘ/4000/2013

ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ ΜΕΤΟΧΩΝ:Ζητείται η αναθεώρηση της 3260/2013 απόφασης του VI Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με την οποία απορρίφθηκε ως απαράδεκτη η αίτηση της και νυν αιτούσας για ανάκληση της 157/2013 πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με την οποία κρίθηκε ότι δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης με αντικείμενο τη μεταβίβαση ποσοστού 33% των μετοχών της εταιρείας «…. Α.Ε.» από την εταιρεία «... Α.Ε.» στην «… Ltd».(....)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, εφόσον ορθώς απορρίφθηκε με την προσβαλλόμενη απόφαση η αίτηση της αλλοδαπής εταιρείας «… Ltd» για ανάκληση της 157/1013 πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου και απορριπτομένων ως αβασίμων των οικείων λόγων αναθεώρησης, πρέπει να απορριφθούν εν συνεχεία ως απαράδεκτοι οι λοιποί ισχυρισμοί της αιτούσας, με τους οποίους προβάλλονται πλημμέλειες της διαγωνιστικής διαδικασίας, καθόσον με αυτούς δεν πλήττεται η αιτιολογία της προσβαλλομένης απόφασης περί απορρίψεως της αίτησης ανάκλησης. Απορρίπτει την αίτηση.


ΑΕΠΠ/1739/2020

Η προσφεύγουσα Ένωση Εταιρειών επιδίωξε την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που εγκρίνει το 1ο Πρακτικό Ελέγχου δικαιολογητικών συμμετοχής και αξιολόγησης τεχνικών προσφορών για τον διαγωνισμό 'Διαχείριση και Προβολή των Λαογραφικών Μουσείων με χρήση σύγχρονων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών'. Εντάσσονται τα ακόλουθα: α) Η παρεμβαίνουσα εταιρεία υποβίβασε εσφαλμένα το ΕΕΕΣ χωρίς αναφορά υπεργολάβων στον οικονομικό φορέα β) Μη τήρηση απαιτήσεων για υπεύθυνες δηλώσεις στήριξης τρίτων γ) Μη υποβολή ξεχωριστού πίνακα συμμόρφωσης τεχνικών προδιαγραφών δ) Ελλιπής τεκμηρίωση αποδεδειγμένης εμπειρίας φωτογράφου μνημείων. Ζητείται η απόρριψη της προσφοράς της παρεμβαίνουσας και η ανάδειξη της ίδιας ως μόνης αναδόχου.


ΝΣΚ/338/2004

ΚΤΕΛ Α.Ε. – Ιδιωτικά ΚΤΕΟ – Σύνδεσμος Αυτοκινητιστών Ταξί.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ανώνυμες εταιρείες ΚΤΕΛ Α.Ε. – Σκοπός αυτών – Δεν μπορούν να είναι μέτοχοι σε άλλη ανώνυμη εταιρεία, η οποία έχει σκοπό την ίδρυση και λειτουργία ΙΚΤΕΟ – Ανάπτυξη επιχειρηματικών δραστηριοτήτων εκ μέρους των ΚΤΕΛ Α.Ε. – Μόνο όσες αναφέρονται στο Ν 2963/2001 – Σύνδεσμος αυτοκινητιστών ταξί – Δεν μπορεί να συμμετέχει σε ανώνυμη εταιρεία με σκοπό την ίδρυση και λειτουργία ΙΚΤΕΟ.


ΝΣΚ/226/2013

Φύλακες Μουσείων και Αρχαιολογικών χώρων – Επιτακτική ή μη υπηρεσιακή ανάγκη κατ’ άρθρο 30 παρ. 2 ν. 3528/2007, η έλλειψη προσωπικού, ώστε να ανατεθούν τα καθήκοντα σε προσωπικό που δεν διαθέτει τα τυπικά προσόντα προσωπικού φύλαξης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν είναι νόμιμη η ανάθεση, κατ’ άρθρο 30 του ν. 3528/2007, καθηκόντων προσωπικού Φύλαξης Πληροφόρησης Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων σε εργατοτεχνικό προσωπικό, προσωπικό καθαριότητας και συντηρητές αρχαιοτήτων. (ομοφ.).