×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/368/2018

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ο προσφεύγων με την προδικαστική προσφυγή επιδιώκει την ακύρωση της πρόσκλησης ΣΟΧ 1/2017, η οποία αφορά την υποβολή αιτήσεων για σύναψη ατομικών συμβάσεων ορισμένου χρόνου για την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας. Ειδικότερα, προσβάλλει τις αποφάσεις του Διοικητή της 5ης ΥΠΕ που αιτιολογούν την συνδρομή απρόβλεπτης και επείγουσας περίστασης για πρόσληψη προσωπικού κατά το άρθρο 63 του Ν. 4430/2016. Ο προσφεύγων θεωρεί ότι με αυτές τις πράξεις παραλείπεται η διενέργεια δημόσιου διεθνούς ανοικτού διαγωνισμού για την κάλυψη των αναγκών της αναθέτουσας αρχής, η οποία θα έπρεπε να αναθέτει τις υπηρεσίες καθαριότητας μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/250/2017

Η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της Ανακοίνωσης ΣΟΧ 3/2017 του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων, η οποία αφορούσε την πρόσληψη 45 ατόμων με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για ανάγκες καθαριότητας. Επίσης, αιτείται η ακύρωση της Απόφασης 784/32ης/26.10.2017 του Διοικητικού Συμβουλίου του Νοσοκομείου που αιτιολογούσε τις συνθήκες απρόβλεπτης και επείγουσας ανάγκης, καθώς και κάθε άλλης συναφούς πράξης. Οι ισχυρισμοί βασίζονται σε αντισυνταγματικότητα των εφαρμοζόμενων διατάξεων (άρθρο 63 Ν.4430/2016), προσβολή των αρχών του ανταγωνισμού, ισότητας και διαφάνειας στις δημόσιες συμβάσεις, κατά παράβαση της Οδηγίας 2014/24/ΕΕ και του νόμου 4412/2016.


ΑΕΠΠ/205/2017

Η προσφεύγουσα εταιρία ασκεί προδικαστική προσφυγή με σκοπό να ακυρωθούν: 1) η απόφαση 34021/27.07.2017 της Διοικήτριας της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας που αιτιολογεί την ύπαρξη απρόβλεπτης και επείγουσας ανάγκης για πρόσληψη προσωπικού (άρθρο 63 Ν.4430/2016), 2) η ανακοίνωση ΣΟΧ 1/2017 για πρόσληψη 143 ατόμων με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για υπηρεσίες καθαριότητας σε κέντρα υγείας και νοσοκομεία της περιφέρειας, και 3) κάθε σχετική προηγούμενη ή μεταγενέστερη πράξη. Αντικείμενο της διαφοράς είναι η επιλογή της αναθέτουσας αρχής να προβεί σε απευθείας προσλήψεις εργαζομένων αντί να οργανώσει δημόσιο διαγωνισμό για ανάθεση υπηρεσιών καθαριότητας στην προσφεύγουσα, η οποία ήδη παρείχε τέτοιες υπηρεσίες σε ένα κέντρο υγείας με χαμηλότερο κόστος.


ΑΕΠΠ/143/2017

Ο προσφεύγοντας με την προδικαστική προσφυγή της 16/11/2017 ζήτησε την ακύρωση της Απόφασης ΔΣ 35/27-9-2017 και της Ανακοίνωσης ΣΟΧ 3/2017 με αρ. πρωτ. 515/2017, οι οποίες αφορούσαν την ανάθεση υπηρεσιών καθαριότητας σε προσωπικό με συμβάσεις ορισμένου χρόνου ιδιωτικού δικαίου, χωρίς να διεξάγεται δημόσιος διαγωνισμός. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η παροχή υπηρεσιών καθαριότητας στους χώρους του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών «Λαϊκό» για 85 άτομα, με προϋπολογισμένη αξία 973.161,60 ευρώ, σύμφωνα με τις διατάξεις των νόμων 4430/2016 και 4461/2017.


ΑΕΠΠ/525/2018

Η προσφεύγουσα εταιρία με την προδικαστική προσφυγή της αιτείται την ανάκληση και ακύρωση τριών πράξεων της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας. Συγκεκριμένα, ζητά την ανάκληση των αποφάσεων με αρ. πρωτ. 24389/25.08.2017 και 24576/28.08.2017, με τις οποίες εγκρίθηκε η σύναψη 98 ατομικών συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για υπηρεσίες καθαριότητας βάσει του άρθρου 63 του Ν. 4430/2016. Επιπλέον, ζητά την ακύρωση της Ανακοίνωσης ΣΟΧ υπ΄ αριθμ. 1/2017 για την πρόσληψη των 98 ατόμων, καθώς και την ακύρωση της παραλείψεις διενέργειας διεθνούς ανοικτού δημόσιου διαγωνισμού για ανάδειξη αναδόχου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας σε κτίρια και εγκαταστάσεις της Υγειονομικής Περιφέρειας.


ΑΕΠΠ/32/2017

Η προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί προδικαστική προσφυγή κατά: 1) της ανακοίνωσης για σύναψη Σύμβασης Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ) από το νοσοκομείο για την κάλυψη αναγκών καθαριότητας, 2) της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου που ενέκρινε τη σύναψη αυτών των συμβάσεων εργασίας, και 3) κάθε συναφούς πράξης ή παράλειψης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την πρόσληψη προσωπικού με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου για υπηρεσίες καθαριότητας στο νοσοκομείο, κατ' εφαρμογή του άρθρου 63 του Ν.4430/2016. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι οι πράξεις αυτές παραβιάζουν το ενωσιακό δίκαιο για τις δημόσιες συμβάσεις και το Σύνταγμα, καθώς της στερείται τη δυνατότητα συμμετοχής σε διαγωνιστική διαδικασία, ενώ η ίδια δραστηριοποιείται στον τομέα αυτό.


ΑΕΠΠ/170/2018

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της Απόφασης ΔΣ του Νοσοκομείου Καρδίτσας υπ’ αρ. 1494/17.11.2017 και της Ανακοίνωσης ΣΟΧ 2/2017, οι οποίες αφορούν τη σύναψη ατομικών συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η πρόσληψη 30 ατόμων για την κάλυψη επειγουσών αναγκών καθαριότητας των κτιρίων του νοσοκομείου, με ετήσιο οικονομικό κόστος 352.800 ευρώ. Ο προσφεύγων επιχορηματολογεί ότι έπρεπε να γίνει δημόσιος διαγωνισμός για την ανάδειξη αναδόχου παροχής υπηρεσιών καθαριότητας αντί της άμεσης πρόσληψης προσωπικού.


ΑΕΠΠ/9/2018

Με την προδικαστική προσφυγή ζητείται η ακύρωση της Απόφασης ΔΣ του Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «Θεαγένειο» υπ’ αρ. 19/14-6-2017, η οποία περιέχει οικονομοτεχνικές μελέτες για τη δημοσιονομική ωφέλεια από τη σύναψη συμβάσεων εργασίας του άρθρου 63 του Ν. 4430/2016. Επίσης, ζητείται η ακύρωση της Ανακοίνωσης ΣΟΧ 1/2017, η οποία αφορά την υποβολή αιτήσεων για σύναψη ατομικών συμβάσεων ορισμένου χρόνου για υπηρεσίες καθαριότητας, καθώς και η ακύρωση της παραλείψεως διενέργειας δημοσίου ανοικτού διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου παροχής υπηρεσιών καθαριότητας. Περαιτέρω, αιτείται η διαταγή μη πρόοδος της διαδικασίας σύναψης ατομικών συμβάσεων καθαριότητας και η αναστολή της σύναψής τους έως την έκδοση απόφασης από το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) για το σχετικό προδικαστικό ερώτημα στο ΔΕΕ.


ΑΕΠΠ/313/2018

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση (α) της απόφασης αριθμ. **29/19-10-2017** του Διοικητικού Συμβουλίου του φορέα, με την οποία εγκρίθηκε η σύναψη ατομικών συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για υπηρεσίες καθαριότητας βάσει του άρθρου 63 του Ν. 4430/2016· (β) της **Ανακοίνωσης ΣΟΧ** (αριθμ. πρωτ. Γ1/οικ.538/16-01-2018) για πρόσληψη 22 ατόμων με συμβάσεις ορισμένου χρόνου για την ίδια υπηρεσία· και (γ) κάθε σχετικής προηγούμενης ή μεταγενέστερης πράξης της Αναθέτουσας Αρχής. Υποστηρίζει ότι οι ενέργειες αυτές αποτελούν «αποφυγή προκήρυξης δημόσιου διαγωνισμού», καθώς με την άμεση πρόσληψη προσωπικού υποκαθίσταται η ανάγκη ανάθεσης των υπηρεσιών σε ιδιώτες μέσω δημοσίων συμβάσεων, στερώντας από αυτόν το δικαίωμα συμμετοχής σε τέτοιες διαδικασίες. Το αντικείμενο των προβληματικών συμβάσεων αφορά **καθαριότητα** κτιρίων και περιβάλλοντος χώρου του φορέα.


ΑΕΠΠ/68/2018

Η προσφεύγουσα ατομική ιδιωτική επιχείρηση παροχής υπηρεσιών ασφαλείας με την προδικαστική προσφυγή της επιδιώκει την ακύρωση: (1) της Ανακοίνωσης υπ’ αριθ. ΣΟΧ 1/2017 του Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «Θεαγένειο», με την οποία ανακοινώθηκε η πρόσληψη 78 ατόμων (14 θέσεις ΔΕ Προσωπικού Φυλάκων και 64 θέσεις ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας) με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, (2) της υπ’ αριθ. 19/14.6.2017 Απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Νοσοκομείου που αιτιολογούσε την απρόβλεπτη και επείγουσα περίσταση, (3) της παράλειψης διενέργειας δημόσιου διαγωνισμού για ανάδειξη αναδόχου παροχής υπηρεσιών φύλαξης, και (4) οποιασδήποτε άλλης συναφούς πράξης ή παράλειψης σχετικής με τη σύναψη ατομικών συμβάσεων εργασίας για φύλαξη χώρων του νοσοκομείου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών φύλαξης και καθαριότητας στους χώρους του νοσοκομείου, με βάση τις διατάξεις των άρθρων 63 Ν.4430/2016, 21 Ν.2190/1994 και 107 Ν.4461/2017.


ΑΕΠΠ/446/2018

Ο προσφεύγων, ως επιχείρηση στον κλάδο της εστίασης και σίτισης, ζητά την ακύρωση της πρόσκλησης ΣΟΧ 1/2017 για σύναψη ατομικών συμβάσεων ορισμένου χρόνου για υπηρεσίες καθαριότητας, εστίασης και σίτισης. Επιπλέον, προσβάλλει την παράλειψη διενέργειας δημοσίου διεθνούς ανοικτού διαγωνισμού, θεωρώντας ότι οι συμβάσεις εργασίας καταργούν το δικαίωμά του να συμμετάσχει σε διαγωνιστικές διαδικασίες. Οι πράξεις θεωρούνται παράνομες λόγω έλλειψης έκτακτης ανάγκης και παραβίασης αρχής οικονομικότητας.