×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/61/2020

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προδικαστική προσφυγή αίτησε την ακύρωση της υπ’ αριθ. 178/2019 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, καθώς και κάθε άλλης συναφούς πράξης ή παράλειψης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την 'Προμήθεια Μέσων Ατομικής Προστασίας για τους εργαζόμενους του Δήμου' με προϋπολογισμό 52.811,60 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Η προσφεύγουσα ισχυρίστηκε ότι η απόφαση απορρίψης της προσφοράς της βασίστηκε σε λανθασμένα και μη τεκμηριωμένα στοιχεία σχετικά με προηγούμενες παραβάσεις συμβάσεων, παραβιάζοντας τις αρχές του ανταγωνισμού και της αναλογικότητας. Επιπλέον, υποστήριξε ότι η διαδικασία αποκλεισμού της δεν ακολούθησε τις νόμιμες διαδικασίες του άρθρου 74 του Ν. 4412/2016.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Φ.435.6/1/813065/Σ.639/2022

Καθορισμός επιπέδου γραμματικών γνώσεων, κατά ειδικότητες, των Επαγγελματιών Οπλιτών του Στρατού Ξηράς.

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 3 ΤΗΣ Φ.435.6/1/960966 Σ.178/2024-ΦΕΚ:2960/Β/24.05.2024


ΑΕΠΠ/1688/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας αιτήθηκε την ακύρωση της απόφασης 519/2021 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία κρίθηκε αποδεκτή η προσφορά του παρεμβαίνοντα στην Υποομάδα Α1 για την προμήθεια ανταλλακτικών-ελαστικών για τα οχήματα της υπηρεσίας με εκτιμώμενη αξία 285.565 ευρώ (άνευ ΦΠΑ). Ο προσφεύγων υποστήριξε ότι ο παρεμβαίνων δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις συμμετοχής λόγω απαραδεκτών δικαιολογητικών, όπως έλλειψη ένορκης βεβαίωσης για πτωχευτικό συμβιβασμό και ανακριβείς υπεύθυνες δηλώσεις που δεν κάλυπταν τον κρίσιμο χρόνο υποβολής των δικαιολογητικών κατακύρωσης, παραβιάζοντας τους όρους της διακήρυξης.


ΑΕΠΠ/99/2018

Η προδικαστική προσφυγή δεν περιλαμβάνει σαφές και συγκεκριμένο αίτημα, ωστόσο επικαλείται δύο κύριες παραβάσεις από τον Δήμο Κορίνθου. Πρώτον, ότι το φρέσκο γάλα εσφαλμένα συμπεριλήφθηκε στην κατηγορία «ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ» αντί να είναι ξεχωριστή κατηγορία, όπως ίσχυε εδώ και χρόνια, δεδομένου ότι πρόκειται για γαλακτοκομικό προϊόν με ειδικές προδιαγραφές. Δεύτερον, ότι η διακήρυξη όριζε λανθασμένα την ημερομηνία λήξης του γάλακτος σε 5 ημέρες, ενώ το Ν. 4254/2014 την επέκτεινε σε 7 ημέρες. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την προμήθεια τροφίμων, ειδών παντοπωλείου, γάλακτος για τους εργαζόμενους του Δήμου και έτοιμων γευμάτων για τους μαθητές του Μουσικού Σχολείου Κορίνθου, με προϋπολογισμό 466.500,08 €. Η προσφυγή απορρίφθηκε ως απαράδεκτη λόγω μη καταβολής παραβόλου και μη χρήσης τυποποιημένου εντύπου.


ΑΕΠΠ/205/2019

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 422/2018 της Οικονομικής Επιτροπής Δήμου, η οποία εγκρίνει το πρακτικό του Ηλεκτρονικού Ανοιχτού Διαγωνισμού και την κατακύρωση της σύμβασης έργου στον παρεμβαίνοντα. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Διαμόρφωση Δημόσιων Οδών της περιοχής... πόλης...» με εκτιμώμενη αξία 161.290,32 € χωρίς ΦΠΑ. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι ο παρεμβαίνων δεν πληροί τις προϋποθέσεις της διακήρυξης, καθώς τα υποβληθέντα δικαιολογητικά (βεβαιώσεις ΤΕΕ, βεβαιώσεις ανεκτελέστου υπόλοιπου, φορολογικές και ασφαλιστικές ενημερότητες, ένορκες βεβαιώσεις κ.λπ.) είχαν λήξει κατά την υποβολή τους ή ήταν ελλιπή. Επιπλέον, ισχυρίζεται ότι η αναθέτουσα αρχή δεν ακολούθησε τη νόμιμη διαδικασία για τη συμπλήρωση των δικαιολογητικών πριν την κατακύρωση, παραβιάζοντας τις διατάξεις του νόμου 4412/2016.


ΔΕΔ/Θεσ/469/2025

Η απόφαση 469 της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (ΔΕΔ) απορρίπτει την ενδικοφανή προσφυγή του φορολογουμένου, η οποία στρεφόταν κατά της αρνητικής απάντησης της ΔΟΥ Λαγκαδά για υπαγωγή του στις διατάξεις του άρθρου 74 του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ΚΦΔ). Ο προσφεύγων ζητούσε την τροποποίηση ή ακύρωση πράξης διοικητικού προσδιορισμού φόρου φορολογικού έτους 2016, ισχυριζόμενος ότι το ποσό των 42.390,55€ που δηλώθηκε στον κωδικό 727 αφορούσε λανθασμένα χαρακτηρισμένο επιχειρηματικό/επενδυτικό δάνειο αγροτών. Η ΔΕΔ απέρριψε την προσφυγή ως απαράδεκτη, καθώς η αίτηση υπαγωγής στις διατάξεις του άρθρου 74 ΚΦΔ (υποβλήθηκε 25-10-2024) κρίθηκε εκπρόθεσμη, έχοντας παρέλθει η τριετής προθεσμία από την κοινοποίηση της αρχικής πράξης διοικητικού προσδιορισμού φόρου (το αργότερο μέχρι 16/08/2017).


ΕΑΔΗΣΥ/1282/2023

Ο προσφεύγων επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής, η οποία ενσωματώθηκε στην εκτελεστή απόφαση, όπου έγινε δεκτή η προσφορά του οικονομικού φορέα «...», ο οποίος αναδείχθηκε οριστικός ανάδοχος. Αναλυτικά, ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η ανάδοχος υπολόγισε λανθασμένα 0,9589 άτομα οκτάωρης πλήρους απασχόλησης αντί για 1 άτομο για το ωράριο 07:30–15:30, παραβιάζοντας τις προδιαγραφές της σύμβασης και την εργατική νομοθεσία. Η σύμβαση έχει αντικείμενο την «...» (δεν αναφέρεται συγκεκριμένα το αντικείμενο) με εκτιμώμενη αξία 210.000,00€ (χωρίς ΦΠΑ) και διάρκεια 24 μηνών.


ΑΕΠΠ/1348/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ατομική επιχείρηση αιτείται την ακύρωση της υπ’ αριθ. 196/2020 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής (Δήμου), καθώς και κάθε άλλης συναφούς πράξης, με σκοπό την απόρριψη της προσφοράς της παρεμβαίνουσας επιχείρησης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Αντικατάσταση δικτύου ύδρευσης και επέκταση στο σχέδιο και στην επέκταση του σχεδίου» σε συγκεκριμένη Δ.Κ., με συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη 645.161,29 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Η προσφεύγουσα υποστήριξε ότι η παρεμβαίνουσα διαπίστωσε ανακριβή στοιχεία στο ΤΕΥΔ της σχετικά με την καταβολή ασφαλιστικών εισφορών και ότι δεν προσκόμισε την απαιτούμενη υπεύθυνη δήλωση για φορολογικές-ασφαλιστικές παραβάσεις, καθώς και ότι τα δικαιολογητικά της δεν είχαν πρωτότυπη ψηφιακή υπογραφή, παραβιάζοντας τους όρους της διακήρυξης.


ΑΕΠΠ/1505/2020

Η προσφεύγουσα επιχείρηση αίτησε την ακύρωση της υπ’ αριθ. Φ.917/72/181699/09.09.2020 απόφασης, η οποία ανακήρυξε οριστικό ανάδοχο την εταιρεία «...» για το έργο «...», καθώς και την απόρριψη της προσφοράς της οριστικής αναδόχου και τον αποκλεισμό της από τη διαγωνιστική διαδικασία. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η κατασκευή του έργου «...» με προϋπολογισμό 387.096,22 ευρώ, όπου το κριτήριο ανάθεσης ήταν η πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά (χαμηλότερη τιμή). Η προσφεύγουσα υποστήριξε ότι η αναδόχος δεν προσκόμισε έγκυρη φορολογική ενημερότητα κατά την υποβολή της προσφοράς, παραβιάζοντας τις διατάξεις του Ν.4412/2016 και της Διακήρυξης.


ΑΕΠΠ/719/2018

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που κρίνει ως αποδεκτή την οικονομική προσφορά ενός άλλου διαγωνιζόμενου για την ανάθεση σύμβασης παροχής υπηρεσιών στατικής φύλαξης κτιρίου για τριετές διάστημα. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά 24ωρη φύλαξη με 2 φύλακες την ημέρα και 1 τη νύχτα, ελέγχους εισόδων, αναφορές ασφαλείας και παροχή βοήθειας σε έκτακτα συμβάντα για χώρους συνολικής επιφάνειας 7.600 τ.μ. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η προσφορά του αντιπάλου υπολογίζει λανθασμένα το κόστος εισφορών υπέρ ΕΛΠΚ και τις προσαυξήσεις για νυκτερινή εργασία και αργίες, παραβιάζοντας το ελάχιστο νόμιμο κόστος.


ΑΕΠΠ/1476/2019

Με την προδικαστική προσφυγή ζητείται η ακύρωση της απόφασης αριθμός 108/2019 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία αφορά στον ηλεκτρονικό ανοικτό δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό για την 'Προμήθεια τροφίμων και την προμήθεια γάλακτος για το εργατοτεχνικό προσωπικό του Δήμου για τα έτη 2020 και 2021'. Ειδικότερα, η προσφυγή εστιάζει στην Ομάδα Λ΄ της σύμβασης, με την ονομασία 'Γάλα για το εργατοτεχνικό προσωπικό του Δήμου', όπου η προσφυγούσα ισχυρίζεται ότι η προσβαλλόμενη απόφαση έκανε λανθασμένα δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας, παρά την ύπαρξη λόγων αποκλεισμού λόγω συμμετοχής της σε συμφωνίες στρέβλωσης του ανταγωνισμού και μη επαρκών μέτρων αυτοκάθαρσης.