×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/905/2018

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προδικαστική προσφυγή αίτησε την ακύρωση της απόφασης της Συγκλήτου του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) που αφορούσε την εκ νέου αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών ως προς τα κριτήρια Α1 και Β1, σε συμμόρφωση με απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Θεσσαλονίκης. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η ανάδειξη αναδόχου για την καθαριότητα κτιρίων, εγκαταστάσεων και εξωτερικών χώρων του ΑΠΘ για δύο χρόνια, με προϋπολογισμό 5.800.846,40€ χωρίς ΦΠΑ. Η προσφυγή επικαλείται ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες, έλλειψη νόμιμης αιτιολογίας και παράβαση κατ' ουσίαν διατάξεων νόμου, ισχυριζόμενη ότι η επανεξέταση των κριτηρίων οδήγησε σε άδικη βαθμολογική διαφορά εις βάρος της.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/411/2019

Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητεί την ακύρωση της Απόφασης 2979/22&23.01.2019 της Συγκλήτου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, η οποία αφορά στην αξιολόγηση και βαθμολόγηση των τεχνικών προσφορών στον διαγωνισμό για την «Προμήθεια και εγκατάσταση εξοπλισμού για την ενίσχυση της έρευνας, της τεχνολογικής ανάπτυξης & της καινοτομίας των τμημάτων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης» (Σύστημα υγρής χρωματογραφίας-φασματογραφίας μάζας - QTOF/LCMS/MS). Αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια εξοπλισμού με προϋπολογισμό €4.299.838,70 (χωρίς ΦΠΑ), με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα προσφορά ως προς τη βέλτιστη σχέση ποιότητας-τιμής. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η απόρριψη της προσφοράς της ήταν άδικη, ενώ η αποδοχή της προσφοράς της ανταγωνίστριας εταιρείας έγινε παρά το ότι δεν πληρούσε τις τεχνικές προδιαγραφές της Διακήρυξης.


ΑΕΠΠ/342/2018

Ο προσφεύγων (εταιρεία με την επωνυμία «...CATERING ΑΕ») ζητά την ακύρωση της απόφασης του ΔΣ του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ), η οποία απέρριψε την τεχνική του προσφορά για τον διαγωνισμό υπηρεσιών προετοιμασίας και παρασκευής γευμάτων στη Φοιτητική Εστία Θεσσαλονίκης (ΦΕΘ). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ενίσχυση προσωπικού μαγειρείου-εστιατορίου με προϋπολογιζόμενη δαπάνη €203,500 (πλέον ΦΠΑ) για το χρονικό διάστημα από 1/3/2018 έως 23/12/2018 (εξαιρουμένων των διακοπών). Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η τεχνική του προσφορά περιελάμβανε πλήρη τεκμηρίωση για τα κριτήρια αξιολόγησης Β1 (οργάνωση, προσόντα προσωπικού) και Β2 (διοικητικές διαδικασίες), και ότι η απόρριψή του ήταν άδικη, ενώ η προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας έγινε αποδεκτή παρά παρόμοιες ελλείψεις.


ΑΕΠΠ/1498/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης που τον απέκλεισε από τα τμήματα Β1 και Β2 της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για την παροχή υπηρεσιών φύλαξης στα κτήρια Β1 και Β2 της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Η σύμβαση είχε εκτιμώμενη αξία 634.645,16 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) για διάρκεια δύο ετών, με δικαίωμα προαίρεσης, και συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη 786.960,00 ευρώ (με ΦΠΑ). Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η αναθέτουσα αρχή δεν διέγνωσε περαιτέρω βάσεις αποκλεισμού για τον ήδη αποκλεισμένο οικονομικό φορέα και ότι η απόφαση του αποκλεισμού του ήταν άδικη.


ΝΣΚ/286/2014

Α.Ε.Ι. – Ε.Μ.Π. – Σύνθεση Συγκλήτου – Ισχύς Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας και Συγκλήτου Ε.Μ.Π. μετά την κατάργηση των εξουσιοδοτικών διατάξεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Μετά τη ρητή κατάργηση του άρθρου 2 του Ν. 2083/1992, και την ισχύ της νέας διάταξης του άρθρου 8 παρ.19 του Ν 4009/2011, η σύνθεση της Συγκλήτου των Α.Ε.Ι., συνεπώς και του Ε.Μ.Π. ρυθμίζεται πλέον από τις νέες αυτές διατάξεις και όχι από τις προγενέστερες διατάξεις του Ν. 2083/1992. Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Ε.Μ.Π. και ο Κανονισμός Λειτουργίας της Συγκλήτου που εγκρίθηκε με την αριθμ. Φ1/232/Β1/404/25-08-2000 (ΦΕΚ Β΄1098/05-09-2000) απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων εξακολουθούν να ισχύουν και μετά την κατάργηση της εξουσιοδοτικής διάταξης του άρθρου 5 παρ.1 και 4 του Ν. 2083/1992.


ΑΕΠΠ/61/2017

Στην απόφαση 61/2017 της ΕΑΔΗΣΥ, η προσφυγούσα ζητεί τη διαπίστωση ότι η καταδικαστική απόφαση της ΔΕΗ προς αποζημίωση 5.000 ευρώ ήταν άδικη και άκυρη, καθώς η σύμβαση μεταξύ των μερών δεν είχε ισχύ λόγω έλλειψης εκπροσώπησης από τον υπογράφοντα. Επιπλέον, ζητεί τη διακοπή της εκτέλεσης της απόφασης και την επιστροφή του ποσού που είχε καταβληθεί. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε παροχή υπηρεσιών που δεν εκτελέστηκαν σύμφωνα με τους όρους της, γεγονός που οδήγησε στη διαφωνία και τη δικαστική αντιπαράθεση.


ΑΕΠΠ/86/2019

Η προσφεύγουσα εταιρεία διεκδικεί την ακύρωση της απόφασης που αφορά τον διαγωνισμό για υπηρεσίες μεταφοράς ανακυκλωσίμων υλικών στον Δήμο [....], επειδή θεωρεί ότι η τεχνική προσφορά της ανάδοχου εταιρείας έγινε εσφαλμένα αποδεκτή. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη μεταφορά ανακυκλωσίμων υλικών με ειδικά οχήματα τύπου hook lift και containers συγκεκριμένων προδιαγραφών. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η ανάδοχος δεν προσκόμισε τα απαιτούμενα αποδεικτικά για τον εξοπλισμό της, όπως αποδεικτικά αγοράς ή μισθώσεως, κάτι που οδήγησε σε παράβαση των όρων της διακήρυξης και σε άδικη ανάδειξη της ανάδοχου.


ΝΣΚ/11/2024

Ερωτάται, εάν η Επιτροπή Ερευνών και Διαχείρισης, καθώς και το Ειδικό Επταμελές Όργανο, του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), που συστάθηκαν με τις διατάξεις των άρθρων 52 και 53 του ν. 4485/2017 (Α΄ 114), με θητεία από 06-01-2021 έως 05-01-2024 και εξακολούθησαν να λειτουργούν νόμιμα ως όργανα διοίκησης του ΕΛΚΕ του ΑΠΘ, σύμφωνα με τις μεταβατικές διατάξεις του άρθρου 473 παρ. 3 και 13 του ν. 4957/2022 (Α΄ 141), δύνανται να εξακολουθήσουν να ασκούν τις αρμοδιότητές τους μετά τη λήξη της θητείας τους και έως την κατά το άρθρο 231 του ν. 4957/2022 συγκρότηση της Επιτροπής Ερευνών του εν λόγω Λογαριασμού, προς διασφάλιση της συνέχειας λειτουργίας του εν λόγω Ειδικού Λογαριασμού που αποτελεί δημόσια υπηρεσία κατά την οργανική και λειτουργική του όρου έννοια, απόλυτα συνδεδεμένη με την εκπλήρωση της εκπαιδευτικής και ερευνητικής αποστολής του ΑΠΘ ως ΑΕΙ.(...)Κατά την αρχή της συνέχειας της λειτουργίας των δημοσίων νομικών προσώπων, νομιμοποιείται η Επιτροπή Ερευνών και Διαχείρισης του ΕΛΚΕ του ΑΠΘ, καθώς και το Ειδικό Επταμελές Όργανο Διοίκησης, που συστάθηκαν κατά τις διατάξεις των άρθρων 52 και 53 του ν. 4485/2017, να ασκούν και μετά τη λήξη της θητείας τους την 05-01-2024, ως όργανα διοίκησης του ΕΛΚΕ του ΑΠΘ, το μεν Ειδικό Επταμελές Όργανο τις αρμοδιότητες που του είχαν μεταβιβαστεί με την 39768/15-2-2021 απόφαση της Επιτροπής και η τελευταία τις λοιπές αρμοδιότητες του άρθρου 232 του ν. 4957/2023 και, με τον Πρόεδρό της, τις αρμοδιότητες του άρθρου 233 του ιδίου νόμου, κατά το απολύτως αναγκαίο χρονικό διάστημα που απαιτείται για την συγκρότηση της Επιτροπής Ερευνών του εν λόγω Λογαριασμού, κατά το άρθρο 231 του ν. 4957/2022 (κατά πλειοψηφία).


ΑΕΠΠ/962/2018

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της Συγκλήτου του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών που απέρριψε την προσφορά της στον διαγωνισμό για την ανάθεση σύμβασης 'Παροχής Υπηρεσιών Φύλαξης στα κτήρια του Πανεπιστημίου Αθηνών' για 24 μήνες. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών φύλαξης σε όλα τα κτήρια του Πανεπιστημίου, με προϋπολογιζόμενη αξία 3.956.956,09 ευρώ. Η προσφεύγουσα θεωρεί ότι η απόρριψη της προσφοράς της ήταν άδικη, ενώ ταυτόχρονα αμφισβητεί και την αποδοχή της προσφοράς της παρεμβαίνουσας εταιρείας.


ΝΣΚ/32/2025

Εάν προπτυχιακός φοιτητής του Τμήματος Γεωλογίας της Σχολής Θετικών Επιστημών του ΑΠΘ, ο οποίος ενεγράφη στο Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος, το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015, νόμιμα αιτείται υπέρβαση της ανώτατης διάρκειας φοίτησής του για σοβαρούς λόγους υγείας, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 55Α του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Υ.Α. Φ.1.231/Β1/425/00/25-08-2000 - Β΄ 1099), σε συνδυασμό με τα άρθρα 76 παρ. 2 και 454 παρ. 3 του ν. 4957/2022 (Α΄ 141).(...)Οι διατάξεις των παραγράφων 1 έως 3 του άρθρου 55Α του ισχύοντα, κατά την έναρξη ισχύος του ν. 4957/2022, Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του ΑΠΘ, που ρυθμίζουν την κατ’ εξαίρεση για σοβαρούς λόγους υγείας υπέρβαση της οριζόμενης στο νόμο ανώτατης χρονικής διάρκειας της φοίτησης σε προγράμματα σπουδών πρώτου κύκλου, εξακολουθούν να ισχύουν, σύμφωνα με την μεταβατική διάταξη της παραγράφου 4 του άρθρου 469 του ν. 4957/2022, παράλληλα με τις διατάξεις των άρθρων 76 παρ. 1 και 454 παρ. 3 που ορίζουν την ανώτατη διάρκεια φοίτησης και εφαρμόζονται αδιακρίτως για κάθε φοιτητή που δεν έχει υπερβεί την ανώτατη διάρκεια φοίτησης για το πρόγραμμα σπουδών πρώτου κύκλου, στο οποίο είναι εγγεγραμμένος, όπως αυτή (ανώτατη διάρκεια φοίτησης) εξειδικεύεται στις μεταβατικές διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 454 του ν. 4957/2022, με την σχετική διάκριση που γίνεται σ’ αυτές. Προπτυχιακός φοιτητής, ο οποίος ενεγράφη το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015 στο Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος Γεωλογίας, το οποίο έχει ελάχιστη χρονική διάρκεια φοίτησης οκτώ (8) ακαδημαϊκά εξάμηνα και η ανώτατη χρονική διάρκεια των σπουδών του, σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 3 του άρθρου 454 του ν. 4957/2022, λήγει την 31-08-2025, δικαιούται, μέχρι την ημερομηνία αυτή (31-08-2025), να υποβάλλει αίτημα, κατά την παράγραφο 2 του άρθρου 55Α του Εσωτερικού Κανονισμού του ΑΠΘ, για την, κατ’ εξαίρεση για σοβαρούς λόγους υγείας, υπέρβαση της πιο πάνω ανώτατης διάρκειας της φοίτησής του στο εν λόγω πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών. Το μόνο κριτήριο που θέτουν οι πιο πάνω κρίσιμες διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 76 του ν. 4957/2022 και των παραγράφων 1 έως 3 του άρθρου 55Α του Εσωτερικού Κανονισμού του ΑΠΘ για την, κατ’ εξαίρεση, υπέρβαση της ανώτατης διάρκειας φοίτησης είναι οι σοβαροί λόγοι υγείας


ΑΕΠΠ/366/2019

Η προσφεύγουσα εταιρεία αιτείται με την προδικαστική προσφυγή της να ακυρωθεί η απόφαση του αναθέτοντος φορέα που εγκρίνει το πρακτικό της Επιτροπής του Διαγωνισμού, καθώς και να ανασταλεί η πρόοδος της διαγωνιστικής διαδικασίας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την 'Προμήθεια ελαστικών επίσωτρων χωματουργικών μηχανημάτων TEREX 3308 και TR100' με συνολικό προϋπολογισμό 725.000 € χωρίς ΦΠΑ. Η προσφυγή βασίζεται στον ισχυρισμό ότι η τεχνική προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας δεν πληρούσε τις ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις της προκήρυξης και ήταν μη νόμιμη, γεγονός που οδήγησε σε άδικη αποκλεισμό της προσφεύγουσας.