×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/982/2020

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την προδικαστική προσφυγή ο προσφεύγων ζητεί: 1) την ακύρωση της απόφασης με αρ. 4/2019 του Δ.Σ. του Ο.Μ.Μ.Α που απέρριψε την προσφορά του και αποφάσισε τη ματαίωση της διαγωνιστικής διαδικασίας, 2) τη διαβεβαίωση ότι η προσφορά του πληροί τους όρους οικονομικής και τεχνικής επάρκειας σύμφωνα με τη διακήρυξη, και 3) την επικύρωση ότι θα έπρεπε να είχε αναδειχθεί ως προσωρινός ανάδοχος. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την παροχή υπηρεσιών συντήρησης και λειτουργίας των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων του κτιριακού συγκροτήματος του Οργανισμού, με προϋπολογισμό 250.000€ πλέον ΦΠΑ για 12 μήνες, με δικαίωμα προαίρεσης ενός έτους. Ο προσφεύγων υποστήριξε ότι η απορρίψει της προσφοράς του βασίστηκε σε λανθασμένη ερμηνεία των κριτηρίων της διακήρυξης.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Π.Δ.20/2015

Αλλαγή χρήσεων καταστημάτων του κτιριακού συγκροτήματος του Αρσακείου.


ΑΕΠΠ/1580/2021

Ο προσφεύγων οικονομικός φορέας αίτησε την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης που απέρριψε την προσφορά του, ισχυριζόμενος ότι υπολόγισε σωστά το εργατικό κόστος και τις ασφαλιστικές εισφορές σύμφωνα με τη διακήρυξη και την ισχύουσα νομοθεσία. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η παροχή υπηρεσιών καθαριότητας στο κτίριο της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για 12 μήνες, με προϋπολογισμένη δαπάνη 250.000€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Ο προσφεύγων υποστήριξε ότι η προσφορά του υπερκαλύπτει το ενδεικτικό ελάχιστο εργατικό κόστος και ότι η απόρριψη της βασίστηκε σε εσφαλμένη ερμηνεία των όρων της διακήρυξης.


ΝΣΚ/441/2007

Επενδύσεις μετατροπής συγκροτήματος παραδοσιακών κτιρίων σε ενιαία ξενοδοχειακή μονάδα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1. Η νομική έκφραση «μετατροπή παραδοσιακών ή διατηρητέων κτιρίων σε ξενοδοχειακές μονάδες» της περίπτωσης τ’ της παραγράφου 1 του άρθρου 3, σε συνδυασμό και με τη διάταξη της παραγράφου 19 του άρθρου 6 του αναπτυξιακού νόμου 2601/1998, δεν καταλαμβάνει και επενδυτικά σχέδια που αφορούν την ανακατασκευή κατεδαφισθέντων ήδη, κατά την υποβολή της αίτησης υπαγωγής, κτισμάτων και ως εκ τούτου η εφαρμογή των διατάξεων αυτών, προϋποθέτει την ύπαρξη μορφής ή άλλως κτιριακής υπόστασης χαρακτηρισμένου ως διατηρητέου ή παραδοσιακού οικοδομήματος. 2. Για την εφαρμογή των ανωτέρω διατάξεων, η «αποκατάσταση» παραδοσιακού κτιρίου ή συγκροτήματος παραδοσιακών κτιρίων ως συνόλου δεν αφορά την ανακατασκευή ολοκλήρου του κτιρίου ή του συνόλου των κτιρίων του συγκροτήματος που κατεδαφίστηκε κατά τη φάση των κατασκευαστικών εργασιών στο πλαίσιο εφαρμογής επενδυτικού σχεδίου, ούτε την ανακατασκευή του μεγαλύτερου μέρους αυτών (κτιρίου ή κτιριακού συγκροτήματος), μπορεί όμως να αφορά την ανακατασκευή κατεδαφισθέντος μέρους του κτιρίου ή μέρους (κατεδαφισθέντων κτιρίων) του κτιριακού συγκροτήματος ενιαίας επένδυσης, με την προϋπόθεση ότι η κατεδάφιση επιβάλλεται από τους κανόνες της επιστήμης και της τέχνης για την υλοποίηση του επενδυτικού σχεδίου, δεν αλλοιώνει την ταυτότητα, τη μορφή και τη φυσιογνωμία του όλου κτιρίου ή συγκροτήματος και εν γένει δεν αναιρεί τις έννοιες της «επισκευής», «αποκατάστασης» και «μετατροπής» του κτιρίου ή του συγκροτήματος ως συνόλου αντιστοίχως, θέματα τα οποία κρίνονται από τα αρμόδια διοικητικά όργανα σε κάθε συγκεκριμένη περίπτωση.


ΑΕΠΠ/526/2021

Ο προσφεύγων ζητεί την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής, η οποία έκρινε αποδεκτή την προσφορά του παρεμβαίνοντος και την βαθμολόγησε με αποδεκτό βαθμό, στο πλαίσιο της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για την Προμήθεια Συγκροτήματος Φορητού Ακτινοσκοπικού Μηχανήματος και Ακτινοσκοπικής Κλίνης, με εκτιμώμενη αξία (χωρίς ΦΠΑ) 120.967,74 ευρώ. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η προσφορά του παρεμβαίνοντος παραβιάζει ορισμένες τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης, συγκεκριμένα ως προς τις διαστάσεις και τις δυνατότητες του ακτινοσκοπικού μηχανήματος και της ακτινοσκοπικής κλίνης.


ΑΕΠΠ/486/2019

Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητάει την ακύρωση δύο αποφάσεων του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Αθηνών (Ο.Μ.Μ.Α.), οι οποίες αφορούν την αποδοχή των προσφορών άλλων εταιρειών και την απόρριψη της δικής της στον διαγωνισμό 8/2018. Αντικείμενo της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών καθαρισμού των κτιριακών εγκαταστάσεων του Ο.Μ.Μ.Α. και του περιβάλλοντα χώρου/κήπου (CPV 90910000-9), με συνολικό προϋπολογισμό 404.488,00 € (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.). Η προσφεύγουσα επικαλείται ότι η αναθέτουσα αρχή εσφαλμένα απέρριψε την οικονομική της προσφορά, καθώς υπολείφθηκε λόγω στρογγυλοποίησης δεκαδικών ψηφίων, ενώ ταυτόχρονα αμφισβητεί τη νομιμότητα των αποδεκτών προσφορών.


ΝΣΚ/107/2010

ΤΑΧΔΙΚ. Επιστροφή εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης έργου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΧΔΙΚ δεν δύναται να αποφασίσει την επιστροφή εγγυητικής τραπεζικής επιστολής καλής εκτέλεσης των εργασιών αποπεράτωσης κτιριακού συγκροτήματος, πριν την πραγματοποίηση της οριστικής παραλαβής του.


ΑΕΠΠ/939/2018

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 300/2018 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Λευκάδας, η οποία απέρριψε την προσφορά του επειδή συμπλήρωσε λανθασμένα το πεδίο του ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΕΝΤΥΠΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ (ΤΕΥΔ) ως εγγεγραμμένος σε επίσημο κατάλογο, ενώ σύμφωνα με την κατευθυντήρια οδηγία της ΕΑΑΔΗΣΥ, αυτό ισχύει μόνο για όσους διαθέτουν ενημερότητα πτυχίου ΜΕΕΠ. Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η λανθασμένη συμπλήρωση ήταν εκ παραδρομής και ότι έχει συμπληρώσει το ΤΕΥΔ με τον ίδιο τρόπο σε προηγούμενους διαγωνισμούς χωρίς πρόβλημα. Επίσης, η σύμβαση αφορά την κατασκευή έργου με προϋπολογισμένη αξία 161.290,32€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) και κριτήριο ανάθεσης την πιο συμφέρουσα οικονομικά προσφορά.


ΕΑΔΗΣΥ/1708/2023

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με την οποία εγκρίθηκε το πρακτικό αξιολόγησης των οικονομικών προσφορών και έγινε δεκτή η προσφορά του παρεμβαίνοντος ως προσωρινού αναδόχου για τη σύμβαση του διαγωνισμού. Ισχυρίζεται ότι ο παρεμβαίνων δεν συμμορφώνεται με τον υπ’ αριθ. 5 γενικό όρο της διακήρυξης, καθώς η οικονομική του προσφορά δεν περιλαμβάνει συγκεκριμένο στοιχείο, γεγονός που θα αύξανε το κόστος της προσφοράς του. Αναλυτικότερα, ο διαγωνισμός αφορά την εξυπηρέτηση δημόσιας ανάγκης με προϋπολογισμένη δαπάνη €274.710,00 (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%) και χωρίζεται σε τμήματα, με το εν λόγω τμήμα να έχει εκτιμώμενη αξία €250.000 με ΦΠΑ.


ΑΕΠΠ/523/2019

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με αριθμό πρωτ. Δ11/Ε/5293/1836, η οποία απέρριψε την τεχνική προσφορά του για την προμήθεια οθονών απεικόνισης. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια οθονών απεικόνισης για συστήματα δεδομένων με εκτιμώμενη αξία 111.290,40 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων επικαλείται ότι η απόρριψη της προσφοράς του βασίστηκε σε λανθασμένη ερμηνεία του όρου 2.3.8 των τεχνικών προδιαγραφών, ο οποίος αφορά την υποβολή κατάστασης χρηστών των προσφερόμενων οθονών. Επισημαίνει ότι η προσφορά του πληρούσε τις απαιτήσεις, καθώς περιλάμβανε κατάσταση χρηστών από τη Γερμανία που χρησιμοποιούσε το συγκεκριμένο μοντέλο οθόνης, και ότι η απόρριψη παραβίαζε τις αρχές της διαφάνειας και της ίσης μεταχείρισης.


ΑΕΠΠ/916/2020

Ο προσφεύγων με την προδικαστική προσφυγή αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης κατά το σκέλος που αφορά την αποδοχή της τεχνικής προσφοράς του παρεμβαίνοντος για το Τμήμα Β του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού, συγκεκριμένα ενός ψηφιακού ακτινολογικού συγκροτήματος, για δομές πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η τεχνική προσφορά του παρεμβαίνοντος δεν πληροί τις προδιαγραφές της διακήρυξης, ιδίως ως προς τη διαγνωστική οθόνη και τις δεσμεύσεις του κατασκευαστικού οίκου για συντήρηση και ανταλλακτικά.