×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΑ-ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΙ

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Κατάλογος  δαπανών που είναι ακατάσχετες και δεν συμψηφίζονται


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 8Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ 2025

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Αναθεώρηση ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΑ-ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΙ-V.25.11.25.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 25/11/2025

7Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ 2025

Αναθεώρηση ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΑ-ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΙ-V.25.8.2025.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 25/08/2025

5Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ 2025

Αναθεώρηση ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΑ-ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΙ-V.5.6.2025.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 05/06/2025

4Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ 2025

Αναθεώρηση ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΑ-ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΙ-V.9.4.2025_.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 09/04/2025

3Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ 2025

Αναθεώρηση ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΑ-ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΙ-V.10.3.2024.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 10/03/2025

2Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ 2025

Αναθεώρηση ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΑ-ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΙ-V.14.2.2025.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 14/02/2025

1Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ 2025

Αναθεώρηση ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΑ-ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΙ-V.16.10.2024.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 16/10/2024

4Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ 2024

Αναθεώρηση ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΑ-ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΙ-2.6.2024.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 02/06/2024

3Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ 2024

Αναθεώρηση ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΑ-ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΙ-25.2.2024.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 25/02/2024

2Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ 2024

Αναθεώρηση ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΑ-ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΙ-29.1.2024.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 29/01/2024

1Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ 2024

Αναθεώρηση ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΑ-ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΙ-15.12.2023.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 15/12/2023

3Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ 2023

Αναθεώρηση ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΑ-ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΙ-3.8.2023.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 03/08/2023

2Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ 2023

Αναθεώρηση ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΑ-8.2.2023.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 08/02/2023

1Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ 2023

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/162/2004

Διατήρησις ευεργετήματος ρυθμίσεως χρεών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Επί κατασχέσεως του Δημοσίου εις χείρας τρίτου είναι νόμιμος η πίστωσις του χρέους του οφειλέτου του Δημοσίου, το οποίο προέρχεται από ληξιπροθέσμους δόσεις ρυθμίσεως χρεών, με το σύνολον, ή τμήμα του περιλαμβανομένου στο κατασχετήριο ποσού, ενώ 2) ληξιπρόθεσμοι κατά του Δημοσίου απαιτήσεις οφειλετών του Δημοσίου, οι οποίοι έχουν υπαχθή στην ρύθμιση χρεών του νόμου 2778/1999 (άρθρου 45) συμψηφίζονται υποχρεωτικώς με δόσεις της ως άνω ρυθμίσεως, εφ’ όσον δεν υπάρχουν άλλαι ληξιπρόθεσμοι οφειλαί έναντι των οποίων συμψηφίζονται κατά προτεραιότητα.


23921/2024

Κατάλογος χωρών στις οποίες δεν αποστέλλονται ειδικοί φάκελοι ψηφοφορίας. 


208982/2025

Χορήγηση ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) στον τομέα της παραγωγής γεωργικών προϊόντων και ειδικότερα σε παραγωγούς των Περιφερειακών Ενοτήτων Καρδίτσας, Λάρισας, Μαγνησίας, Τρικάλων και Φθιώτιδας στο πλαίσιο εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 2013/1408 (L352/9 18.12.2013), όπως ισχύει.

ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ:

ΠΝΠ/183/2025-ΦΕΚ:183/Α/23.10.2025: Άρθρο τρίτο: Οι ενισχύσεις που καταβάλλονται δυνάμει των υπ’ αρ. 208989/1.8.2025 (Β’ 4202) και 208982/1.8.2025 (Β’ 4203) κοινών αποφάσεων των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, είναι αφορολόγητες, ακατάσχετες και ανεκχώρητες στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης, μη εφαρμοζόμενης της παρ. 1 του άρθρου 47 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (ν. 4172/2013, Α’ 167). Σε περίπτωση διανομής ή κεφαλαιοποίησης των ενισχύσεων του πρώτου εδαφίου, αυτές δεν υπόκεινται σε οποιοδήποτε τέλος, εισφορά ή άλλη κράτηση υπέρ του Δημοσίου, δεν δεσμεύονται και δεν συμψηφίζονται με βεβαιωμένα χρέη προς το Δημόσιο, τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, τους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης και τα νομικά πρόσωπά τους και τα ασφαλιστικά ταμεία ή πιστωτικά ιδρύματα και δεν υπολογίζονται στα εισοδηματικά όρια για την καταβολή οποιασδήποτε παροχής κοινωνικού ή προνοιακού χαρακτήρα.



ΝΣΚ/378/2001

ΟΓΑ. Οφειλή. Ακατάσχετες παροχές.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η οφειλή του ΟΓΑ προς μη συμβεβλημένη κλινική, αφορά μεν σε δαπάνες νοσηλείας ασφαλισμένων, πλην όμως δεν συνιστά ασφαλιστική παροχή κατά την έννοια της διατάξεως της παρ.1 του άρθρου 20 Ν 4169/1961 και επομένως επιτρέπεται η κατάσχεσή της εις χείρας του ΟΓΑ ως τρίτου.


215/2/2023

Κατάλογος των πλέον αντιπροσωπευτικών υπηρεσιών που συνδέονται με λογαριασμό πληρωμών και υπόκεινται στην καταβολή τέλους (άρθρο 3 του ν. 4465/2017). 


ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΙΔ

Κατάλογος κρατήσεων προσωπικού  ΙΔ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ


ΝΣΚ/69/2008

Δυνατότητα διαθέσεως πόρων των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοικήσεως από ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας και φωτισμού προς κάλυψη άλλων δαπανών των Ο.Τ.Α.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Δεν είναι σύννομη η διάθεση μέρους εσόδων των Ο.Τ.Α. που προέρχονται από το ανταποδοτικό τέλος καθαριότητας και φωτισμού για την αντιμετώπιση υποχρεωτικών λειτουργικών δαπανών αυτών. 2) Δεν είναι σύννομη η διάθεση πιστώσεως που επιβλήθηκε για την εκτέλεση έργου που προγραμματίστηκε στο πλαίσιο παροχής υπηρεσίας για την οποία επιβλήθηκαν ανταποδοτικά τέλη, για την εκτέλεση άλλου έργου που δεν έχει σχέση με την υπηρεσία αυτή. 3) Για την εξυπηρέτηση δανείου με έσοδα προερχόμενα από ανταποδοτικά τέλη θα πρέπει το δάνειο να συνάπτεται με την εξυπηρέτηση αντίστοιχης υπηρεσίας, χάριν της οποίας επιβλήθηκαν τα ανταποδοτικά τέλη.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/140/2018

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ :Με τα δεδομένα αυτά, το από 12.10.2017 πρακτικό συμβιβαστικής επίλυσης διαφοράς που συνήφθη μεταξύ του Δήμου Νοτίου .... και του φερόμενου ως δικαιούχου των ελεγχόμενων δαπανών, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 214Α του Κ.ΠολΔ., το οποίο επικυρώθηκε με την 5/2017 πράξη του Ειρηνοδίκη .... χωρίς να περιαφθεί τον εκτελεστήριο τύπο, δεν αποτελεί εκτελεστό τίτλο, κατά την έννοια του άρθρου 904 παρ. 2 περ. γ΄ του Κ.Πολ.Δ., που δεσμεύει το Ελεγκτικό Συνέδριο κατά τον προληπτικό έλεγχο των δαπανών, δεδομένου ότι περιεχόμενό του είναι απαίτηση με αναγνωριστικό και όχι καταψηφιστικό χαρακτήρα. Επομένως, εφόσον το εν λόγω πρακτικό συμβιβαστικής επίλυσης διαφοράς στερείται εκτελεστότητας, δεν συνιστά νόμιμο και πλήρες δικαιολογητικό των ελεγχόμενων δαπανών και ως εκ τούτου τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής, που εκδόθηκαν δυνάμει του ως άνω πρακτικού, δεν πρέπει να θεωρηθούν. Τέλος, ο προβαλλόμενος από το Δήμο Νοτίου .... ισχυρισμός ότι οι ελεγχόμενες δαπάνες εμπίπτουν στις περιπτώσεις των άρθρων 158 παρ. 1 εδ. ιβ΄ και 169 παρ. 2 εδ. ε΄ του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν. 3463/2006) και, συνεπώς, πρέπει να εγκριθεί η πληρωμή τους, είναι αβάσιμος, δεδομένου ότι με τις παραπάνω διατάξεις προβλέπεται η εξαίρεση από τον προληπτικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου των δημοτικών δαπανών που αφορούν στην εκτέλεση τελεσίδικων δικαστικών αποφάσεων και στην εξόφληση των εκκαθαρισμένων, σύμφωνα με το διατακτικό τους, οφειλών και όχι των δαπανών που εντέλλονται δυνάμει πρακτικού δικαστικού συμβιβασμού, που δεν είναι εξοπλισμένο με εκτελεστότητα, ως εν προκειμένω. 


ΝΣΚ/285/2010

AEI – Νόμιμη συγκρότηση ή μη του Εκλεκτορικού Σώματος του Τμήματος Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο κατάλογος των μελών Δ.Ε.Π. που διαβιβάζεται σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 2 του Π.Δ. 83/2004 από την Πανεπιστημιακή Σύγκλητο στον αρμόδιο Υπουργό Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων προκειμένου να συμπληρωθεί, ύστερα από κλήρωση το Ειδικό Εκλεκτορικό Σώμα του μη αυτοδύναμου Τμήματος Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών πρέπει κατά το χρόνο συγκρότησης αυτού να είναι επίκαιρος, άλλως η συγκρότηση είναι νομικά πλημμελής.


Αριθμ. Z3-818/2009

Κατάλογος ΕΛΟΤ - ΕΝ προτύπων - Απαιτήσεις ασφάλειας και επισήμανσης για τα αντικείμενα παιδικής φροντίδας και τον παιδικό εξοπλισμό.