ΕΑΔΗΣΥ/567/2022
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Με την υπό κρίση Προδικαστική Προσφυγή της, η αιτούσα επιδιώκει να ανακληθεί άλλως ακυρωθεί η προσβαλλόμενη η προσβαλλόμενη απόφαση, η οποία ελήφθη κατά την υπ’ αριθμ. 489/11-2-2022 Συνεδρίαση του ΔΣ του …, με την οποία εγκρίθηκε το από 3-1-2022 Πρακτικό Ηλεκτρονικής Αποσφράγισης, ελέγχου και αξιολόγησης υποφακέλου «Δικαιολογητικά Συμμετοχής - Τεχνική Προσφορά» των προσφορών που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο του ανοιχτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού (κάτω των ορίων) με αντικείμενο την «προμήθεια εξοπλισμού για το Υ.Ε. 4 Προμήθειας της πράξης: νέες τεχνολογίες και καινοτόμες προσεγγίσεις σε σχέση με την αγροδιατροφή και τον τουρισμό για την ενίσχυση της περιφερειακής αριστείας στη … (Agrotour)» κατά το μέρος αυτής που έκανε αποδεκτή για το τμήμα Α την προσφορά της υποψήφιας εταιρείας με την επωνυμία «….» και να ανασταλεί η πρόοδος της διαγωνιστικής διαδικασίας.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΕΑΔΗΣΥ/586/2022
Με την υπό κρίση Προδικαστική Προσφυγή της, η προσφεύγουσα επιδιώκει να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη υπ’ αριθ. 30/2022 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου …, με την οποία εγκρίθηκε το Πρακτικό Ι της Επιτροπής Διαγωνισμού, καθώς και κάθε άλλης συναφούς πράξης της Αναθέτουσας Αρχής και να ανασταλεί η πρόοδος της διαγωνιστικής διαδικασίας, ιδίως δε η αποσφράγιση και ο έλεγχος των οικονομικών προσφορών των διαγωνιζόμενων.
ΑΕΠΠ/732/2021
Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα Ένωση Οικονομικών Φορέων "..." επιδιώκει να ακυρωθεί (άλλως τροποποιηθεί) η υπ’ αριθ. "..."/2020 προσβαλλόμενη πράξη της Αναθέτουσας Αρχής. Ζητά τον αποκλεισμό των λοιπών τριών (3) διαγωνιζόμενων, των οποίων οι Προτάσεις θεωρεί ότι δεν είναι παραδεκτές για συγκεκριμένες αιτιάσεις ανά περίπτωση. Σε περίπτωση που αυτό δεν γίνει δεκτό, η προσφεύγουσα αιτείται να μην αποτελεί προτιμητέα πρόταση αυτή της "..." για την πτυχή «Μονάδα Υποδοχής», της "..." και της "..." για την πτυχή «Μηχανική Διαλογή», και της "..." για τις πτυχές «Τεχνολογία Κομποστοποίησης» και «Τεχνολογίες Απόσμησης/Αποκονίωσης - Έργα Περιβαλλοντικής Προστασίας Έργου», ζητώντας αναβαθμολόγηση των προτάσεων. Αντικείμενο της σύμβασης είναι το έργο "...", εκτιμώμενης αξίας 33.840.991,46 ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α., και με δικαίωμα προαίρεσης, εκτιμώμενης αξίας 12.380.400 ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.
ΑΕΠΠ/76/2019
Η προδικαστική προσφυγή αιτήθηκε την ακύρωση της προηγούμενης απόφασης που απέρριψε την προσφορά της προσφεύγουσας εταιρείας για την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας κινητών κλινικών της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΥΠΠΟΑ (Τομέας Πολιτισμού). Επίσης, ζητήθηκε η διατήρηση της ισχύος της προβληθείσας απόφασης και η πρόοδος της διαγωνιστικής διαδικασίας. Η προσφυγή αμφισβήτησε την απόρριψη της προσφοράς της εταιρείας ως μη συμβατής με τους όρους της διακήρυξης, ισχυριζόμενη ότι πληρούσε όλες τις απαιτήσεις και ότι η απόρριψη συνέβη κατά παράβαση της αρχής της ίσης μεταχείρισης.
ΝΣΚ/15/2017
Κατάταξη συμβασιούχου σε οργανική θέση παρά την αλλοίωση του περιεχομένου υποβληθέντος δικαιολογητικού. (...)Δεν κωλύεται η πρόοδος της διοικητικής διαδικασίας κατάταξης συμβασιούχου, ο οποίος κρίθηκε ως υπαγόμενος στο άρθρο 11 του ΠΔ 164/2004, από τη διαπίστωση ότι αλλοίωσε στοιχεία υποβληθέντος δικαιολογητικού, το οποίο όμως δεν αφορά στις προϋποθέσεις κατάταξης του συμβασιούχου (ομοφ.)
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/296/2019
Καταβολή αναδρομικών αποδοχών..Με τα δεδομένα αυτά και συμφώνως προς τα γενόμενα δεκτά στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, το Κλιμάκιο κρίνει ότι ο προβαλλόμενος με την έκθεση διαφωνίας λόγος παρίσταται βάσιμος και, ως εκ τούτου, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη είναι εν μέρει μη νόμιμη. Ειδικότερα, μη νόμιμη είναι η προσμέτρηση της διαδραμούσας στην κατηγορία Υ.Ε. προϋπηρεσίας, ως προϋπηρεσίας στην κατηγορία Δ.Ε. και η, συνεπεία αυτής, κατάταξη του φερομένου ως δικαιούχου του χρηματικού εντάλματος υπαλλήλου στο 5ο Μ.Κ. της Δ.Ε. κατηγορίας με βασικό μισθό 1.098,00 ευρώ. Και τούτο διότι, αν και κατείχε τον τίτλο σπουδών κατ’ επίκληση του οποίου μετατάχθηκε στην ανώτερη Δ.Ε. κατηγορία, διήνυσε υπηρεσία στον Δήμο … σε θέση τυπικών προσόντων της κατώτερης Υ.Ε. κατηγορίας και άσκησε αντίστοιχα προς αυτή τη θέση καθήκοντα και αρμοδιότητες (Ε.Σ Κ.Π.Ε.Δ. Ι Τμ. 9/2019), για την εξέλιξή του δε στα Μ.Κ. της κατηγορίας αυτής (Υ.Ε.) είχε ληφθεί υπόψη και η προηγούμενη προϋπηρεσία του στη Δημοτική Επιχείρηση Καθαριότητας, όπως προκύπτει από όλα τα περιεχόμενα στο φάκελο ατομικά δελτία κατάταξης. Είναι δε αδιάφορο το γεγονός ότι στις κατηγορίες Δ.Ε. και Υ.Ε. ταυτίζεται ο χρόνος που απαιτείται για την εξέλιξη στα Μ.Κ. (ανά τριετία), εφόσον οι υπάλληλοι των κατηγοριών αυτών ασκούν άλλης φύσεως καθήκοντα, ανάλογα με τα τυπικά προσόντα τους, λαμβάνοντας, για τον λόγο αυτό, διαφορετική αμοιβή. Περαιτέρω, ο ανωτέρω υπάλληλος έπρεπε, κατ’ ορθήν ερμηνεία των διατάξεων του ν. 4354/2015, να καταταγεί στο 3ο Μ.Κ. της Δ.Ε. κατηγορίας, με βασικό μισθό 978,00 ευρώ, το οποίο είναι το πλησιέστερο ποσοτικά με το, μέχρι τη μετάταξή του λαμβανόμενο, 5ο Μ.Κ. της Υ.Ε. κατηγορίας και στο οποίο, άλλωστε, είχε ορθώς καταταχθεί με την ανακληθείσα 1935/10.5.2019 απόφαση του Δημάρχου και, μάλιστα, με την αυτή ακριβώς αιτιολογία. Η ως άνω κρίση δεν αναιρείται από το γεγονός ότι η επίμαχη μισθολογική κατάταξη εκδόθηκε κατ’ εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 13 του άρθρου 25 του ν.4354/2015, η οποία προστέθηκε με το άρθρο 44 του ν.4569/2018, όπως ισχύει μετά την τροποποίησή της με το άρθρο 63 του ν.4587/2018, ήτοι διατάξεων αντισυνταγματικών, οι οποίες, ως εκ τούτου, δεν μπορούν να τύχουν εφαρμογής, όσα δε περί του αντιθέτου προβάλλονται με την 2359458.7.2019 «ενδικοφανή προσφυγή / ένσταση» του φερομένου ως δικαιούχου, η οποία επισυνάπτεται στο 2/36998/11.7.2019 έγγραφο επανυποβολής, είναι απορριπτέα ως αβάσιμα. Συνεπώς, εκ του λόγου αυτού, η δαπάνη είναι μη νόμιμη, κατά το μέρος που εντέλλεται ποσό αποδοχών που υπερβαίνει τις αποδοχές που αντιστοιχούν στο 3ο Μ.Κ. της Δ.Ε. κατηγορίας, στο οποίο ο υπάλληλος έπρεπε να καταταγεί.
ΑΕΠΠ/670/2021
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της υπ' αριθμ. πρωτ. 7/2021 απόφασης της αναθέτουσας αρχής, με την οποία απορρίφθηκε η προσφορά της και αποφασίστηκε η κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής της. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την υπηρεσία «Καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες τουριστικής προβολής της πόλης της …», που περιλαμβάνει τέσσερις δράσεις: 1) μελέτη προετοιμασίας για τον σχεδιασμό ψηφιακών υπηρεσιών προβολής, 2) παραγωγή ψηφιακού περιεχομένου, 3) ψηφιακή πλατφόρμα τουριστικής ενημέρωσης, και 4) ψηφιακή σήμανση και εφαρμογή περιήγησης. Η προσφυγή ασκείται λόγω αμφισβήτησης της νομιμότητας των αιτιολογιών απόρριψης, ιδίως όσον αφορά την τεκμηρίωση της τεχνικής και επαγγελματικής ικανότητας και την προσκόμιση απαιτούμενων δικαιολογητικών.
ΑΕΠΠ/846/2020
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία αιτείται την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 3528/18.05.2020 του Γενικού Διευθυντή της αναθέτουσας αρχής, η οποία επικύρωσε το πρακτικό αξιολόγησης του υποφακέλου 'Δικαιολογητικά Συμμετοχής - Τεχνική Προσφορά' στον διαγωνισμό αριθμ. [...] για την προμήθεια τηκτών & βάσεων ασφαλειών Χ.Τ. (εκτιμώμενη αξία: €988.722 + ΦΠΑ). Η προσφυγή επικεντρώνεται στην αποδοχή των προσφορών τριών εταιρειών (συμπεριλαμβανομένων των δύο παρεμβαινουσών), ισχυριζόμενη ότι παραβίασαν ουσιώδεις όρους της διακήρυξης, όπως η έλλειψη πλήρους τεχνικής τεκμηρίωσης, ανακριβείς δηλώσεις για τόπους κατασκευής/επιθεώρησης και μη έγκυρα πιστοποιητικά ISO 9001.
ΑΕΠΠ/189/2020
Η Προδικαστική Προσφυγή ζητούσε την ακύρωση της πράξης της Εκτελεστικής Επιτροπής του ιδρύματος με αριθμό 224/05-12-2019, η οποία ενέκρινε την τεχνική προσφορά της εταιρείας συμμετέχουσας στον διαγωνισμό για το υποέργο 'Ψηφιακές διαδρομές στην περιοχή του Ελευθερίου Βενιζέλου'. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η δημιουργία ενός ψηφιακού δικτύου που συνέδεε πέντε πολιτιστικούς σταθμούς σχετικούς με τον Βενιζέλο, με ψηφιακές εφαρμογές και τεχνολογίες αιχμής για την προβολή του έργου του, ενώ απαιτούνταν η συμμόρφωση με αυστηρές προδιαγραφές.
ΑΕΠΠ/1111/2019
Με τις Προδικαστικές Προσφυγές ζητείται η ακύρωση της Απόφασης 6/18.07.2019 που εγκρίνει τα αποτελέσματα του δημόσιου διαγωνισμού για την «Προμήθεια ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού για το ακτινοδιαγνωστικό τμήμα». Ειδικότερα, η 1η προσφυγή αμφισβητεί την αποδοχή των υποφακέλων τεχνικών προσφορών των ανταγωνιστών για το Υποέργο 3 (2 ακτινολογικά συγκροτήματα), ενώ η 2η προσφυγή αντιτείθεται στην αποδοχή του υποφακέλου της αντιπάλου για το Υποέργο 1 (Ψηφιακός Μαστογράφος). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά εγκατάσταση σύγχρονων ιατρικών συστημάτων (μαστογράφου και ακτινολογικών μονάδων) με συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές και δυνατότητες αναβάθμισης.
ΑΕΠΠ/366/2019
Η προσφεύγουσα εταιρεία αιτείται με την προδικαστική προσφυγή της να ακυρωθεί η απόφαση του αναθέτοντος φορέα που εγκρίνει το πρακτικό της Επιτροπής του Διαγωνισμού, καθώς και να ανασταλεί η πρόοδος της διαγωνιστικής διαδικασίας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την 'Προμήθεια ελαστικών επίσωτρων χωματουργικών μηχανημάτων TEREX 3308 και TR100' με συνολικό προϋπολογισμό 725.000 € χωρίς ΦΠΑ. Η προσφυγή βασίζεται στον ισχυρισμό ότι η τεχνική προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας δεν πληρούσε τις ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις της προκήρυξης και ήταν μη νόμιμη, γεγονός που οδήγησε σε άδικη αποκλεισμό της προσφεύγουσας.