×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/ΚΛΙΜ.Ε/73/2022

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:«Σχεδίαση, Κατασκευή, Εγκατάσταση και Εν Συνεχεία Υποστήριξη Ενός (1) 3-D RADAR Εντοπισμού Πολλαπλών Βλημάτων (MMTR) ΣΤΟ ΠΒΚ»(...)διαδικασία επιλογής αναδόχου κατασκευής του ανωτέρω «έργου» με διεθνή Νατοϊκό Διαγωνισμό με τη διαδικασία «Optional preliminary Bidding Procedure» και κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή(...)Δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/95/2009

Ένοπλες Δυνάμεις – Σύμβαση προμηθείας – Δυνατότητα τροποποίησης σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ 284/1989.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Είναι δυνατή η τροποποίηση συμβάσεως προμηθείας των Ενόπλων Δυνάμεων ώστε να καλύπτει την εν συνεχεία υποστήριξη αεροσκαφών, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ 284/1989. Μετά όμως την 1-1-2010, οπότε κατά το άρθρο 30 της συμβάσεως, η εν συνεχεία υποστήριξη θα παρέχεται υπό όρους και προϋποθέσεις που θα συμφωνηθούν από τα μέρη, θα έχει εφαρμογή ο Ν 3433/2006.


ΕλΣυν.Κλ.Ε/120/2017

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:Με τα δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο κρίνει ότι δεν διαπιστώθηκαν ουσιώδεις πλημμέλειες στην ανωτέρω διαδικασία και συνεπώς δεν κωλύεται, με τις επισημάνσεις που αναφέρονται στην προηγούμενη σκέψη, η υπογραφή του υποβληθέντος προς έλεγχο σχεδίου σύμβασης, το οποίο επισυνάπτεται στην παρούσα Πράξη και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος αυτής.  


ΕΣ/ΚΛ.Ε/448/2016

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:Με δεδομένα αυτά, από τον έλεγχο των υποβληθέντων στο Κλιμάκιο τούτο στοιχείων, δεν διαπιστώθηκαν νομικές πλημμέλειες κατά τη διαδικασία ανάδειξης αναδόχου του ελεγχόμενου έργου και, ως εκ τούτου, δεν συντρέχει νόμιμος λόγος που να κωλύει την υπογραφή του υποβληθέντος σχεδίου σύμβασης, το οποίο επισυνάπτεται στην παρούσα Πράξη και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος αυτής.


ΕΣ/ΚΛ.Ε/723/2018

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:Με δεδομένα αυτά, από τον έλεγχο των, υποβληθέντων στο Κλιμάκιο τούτο, στοιχείων δεν διαπιστώθηκαν νομικές πλημμέλειες κατά τη διαδικασία ανάδειξης αναδόχου του ελεγχόμενου έργου και, ως εκ τούτου, δεν συντρέχει νόμιμος λόγος που να κωλύει την υπογραφή του σχεδίου σύμβασης, το οποίο επισυνάπτεται στην παρούσα Πράξη και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος αυτής. 


ΝΣΚ/242/2007

Συμβάσεις «εν συνεχεία υποστηρίξεως» οπλικών συστημάτων – αντισυμβαλλόμενοι του Ελλ. Δημοσίου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Η υπηρεσία έχει την δυνατότητα να συνάπτει συμβάσεις για την εν συνεχεία υποστήριξη των οπλικών συστημάτων με εταιρείες, οι οποίες ενεργούν κατ’ εντολή και για λογαριασμό των αντιπροσωπευομένων από αυτές στην Ελλάδα προμηθευτικών οίκων του εξωτερικού, ενώ δεν υφίσταται η δυνατότητα αυτή στην περίπτωση του αντιπροσώπου – αποκλειστικού διανομέα, που ενεργεί ιδίω ονόματι, β) δεν υπάρχει η ανωτέρω δυνατότητα προκειμένου περί εταιρειών στην Ελλάδα, οι οποίες λειτουργούν ως μέλη (θυγατρικές) ενός ομίλου εταιρειών, καθόσον πρόκειται περί διαφορετικών νομικών προσώπων, και γ) ομοίως, δεν υπάρχει η ανωτέρω δυνατότητα προκειμένου περί εταιρείας – θυγατρικής ομίλου, μέλος του οποίου είναι η κατασκευάστρια – προμηθεύτρια εταιρεία, όταν η τελευταία επιθυμεί στις συμβάσεις για την εν συνεχεία υποστήριξη να συμβληθεί άλλη (η προαναφερθείσα θυγατρική) εταιρεία του ομίλου.


ΕλΣυν.Κλ.Ε/135/2017

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:Υπό τα ανωτέρω δεδομένα και σύμφωνα με όσα εκτέθηκαν στις νομικές σκέψεις που προηγήθηκαν, πρέπει να γίνει δεκτό ότι είναι νόμιμη η σύναψη της ελεγχόμενης σύμβασης, με προσφυγή, κατ’ άρθρο 28 περ. β΄ του Κ.Δ.Ε., στη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, καθόσον αποδεικνύεται ότι πληρούνται, εν προκειμένω, οι προβλεπόμενες στο άρθρο 57 παρ. 1 του Κ.Δ.Ε. προϋποθέσεις για τη σύναψη συμπληρωματικής σύμβασης.


ΕΣ/ΚΛ.Ε/316/2016

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:Με δεδομένα αυτά, δεν συντρέχει νόμιμος λόγος που να κωλύει την υπογραφή του υποβληθέντος σχεδίου σύμβασης, το οποίο επισυνάπτεται στην παρούσα Πράξη και αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα αυτής.


ΕΣ/ΚΛ.Ε/359/2023

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι πρέπει να αναβληθεί η διατύπωση της οριστικής κρίσης του, έως ότου ο Δήμος ...... προσκομίσει τα ανωτέρω απαραίτητα για την άσκηση του ελέγχου στοιχεία.


ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ-ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ-ΔΗΜ.ΕΡΓΩΝ

Συνοπτικός οδηγός για τα δικαιολογητικά και τις κρατήσεις Δημοσίων Έργων  (Έργα που εκτελούνται από το Δημόσιο ,τα ΝΠΔΔ και τους ΟΤΑ.) ( ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Ν.3669/2008)


ΝΣΚ/91/2019

Διοικητικός κολασμός λαθρεμπορικών παραβάσεων.(..)Με τις καταλογιστικές πράξεις που πρόκειται να εκδώσει η αρμόδια προς τούτο τελωνειακή αρχή θα πρέπει να προβεί σε καθορισμό των καταλογιστέων ποσών του διαφυγόντος Φ.Π.Α. και των βάσει αυτών υπολογιστέων πολλαπλών τελών που θα πρέπει να επιβληθούν και, εν συνεχεία, σε επιμερισμό των πολλαπλών τελών και καταλογισμό των ποσών του διαφυγόντος Φ.Π.Α., κατά τρόπον ώστε, τόσο η προσωπική όσο και η αλληλέγγυα και εις ολόκληρον ευθύνη καθενός των συνυπαιτίων - συμμετόχων για την καταβολή και εξόφληση των ποσών Φ.Π.Α. που θα καταλογισθούν και των πολλαπλών τελών που θα επιβληθούν να μην εκτείνεται πέραν των λαθρεμπορικών παραβάσεων, -όπως και των αποτελούντων αντικείμενο των παραβάσεων αυτών λαθρεμπορευμάτων που εισήχθησαν παρανόμως και κατείχοντο από αυτούς και των αντίστοιχων προς αυτά ποσών διαφυγόντος Φ.Π.Α.- τις οποίες υπαιτίως διέπραξαν ή/και στη διάπραξη των οποίων συντέλεσαν καθ’ οιονδήποτε τρόπο, χωρίς να μπορεί εκ των προτέρων να αποκλεισθεί το ενδεχόμενο η εν λόγω ευθύνη να καταλάβει και λαθρεμπορεύματα που εισήχθησαν παρανόμως και κατείχοντο και από άλλους επιτηδευματίες – τελικούς παραλήπτες, εφόσον, όμως, εκτιμηθεί ότι και στα λαθρεμπορεύματα αυτά εκτείνονται οι παράνομες και υπαίτιες ενέργειές τους, οι οποίες συντέλεσαν στη διάπραξη και των αντίστοιχων προς αυτά λαθρεμπορικών παραβάσεων.