Γ36/04/490/2018
Τύπος: Εγκύκλιοι
«Επιστροφή εισπραχθεισών απαιτήσεων ΚΕΑΟ λόγω τελεσίδικης αποβολής από πίνακα κατάταξης πλειστ/σμού, πτωχευτικής διανομής, κ.α.»(ΑΔΑ:63ΕΙ465ΧΠΙ-ΨΨ8 )
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΕΦΚΑ/Γ36/04/97/2017
«Επιστροφή εισπραχθεισών απαιτήσεων ΚΕΑΟ λόγω τελεσίδικης αποβολής από πίνακα κατάταξης, πτωχευτικής διανομής κ.α.»(ΑΔΑ:Ω8ΙΨ465ΧΠΙ-ΥΩ5)
1053653/0016/2001
Χρόνος παύσεως των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής, επί απαιτήσεων του Δημοσίου που εισπράττονται από πλειστηρίασμα, σε εκτέλεση πίνακα κατάταξης δανειστών. Εκτελεστότητα του πίνακα κατάταξης στην αναγκαστική και τη διοικητική εκτέλεση υπό το πρίσμα των διατάξεων του ν.δ. 356/74 (ΚΕΔΕ), του Κ. Πολ. Δ., καθώς και του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας (ν.2717/99).
ΝΣΚ/180/2002
Προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής. Ακύρωση με τελεσίδικη δικαστική απόφαση της σχετικής πράξεως επιβολής. Συνέπειες όσον αφορά την επιστροφή αυτών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Μετά την έκδοση τελεσίδικης δικαστικής απόφασης με την οποία ακυρούται απόφαση Προϊσταμένου ΔΟΥ κατά το μέρος που επιβλήθηκαν σε οφειλέτιδα του Δημοσίου προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής, ως έμμεση, παρεπόμενη συνέπεια της δικαστικής αυτής απόφασης γεννάται αξίωση της καταβαλλούσης οφειλέτιδας για επιστροφή των ως άνω προσαυξήσεων. Η δε Διοίκηση, μετά την υποβολή σχετικού αιτήματος οφείλει να προβεί στην επιστροφή στα πλαίσια των αρχών της νομιμότητας και της ευρύτερης προστασίας του διοικουμένου, υπό τον εξυπακουόμενο όρο ότι δεν συντρέχουν άλλοι λόγοι που εμποδίζουν την ως άνω επιστροφή.
ΝΣΚ/20/2017
Εκτελεστότητα του πίνακα κατάταξης δανειστών επί αναγκαστικής εκτέλεσης του ΚΠολΔ, αν ασκηθεί ανακοπή κατά του κύρους του πλειστηριασμού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Εφόσον έχει συνταχθεί πίνακας κατάταξης δανειστών, στα πλαίσια αναγκαστικής εκτέλεσης κατά τον ΚΠολΔ, ο υπάλληλος του πλειστηριασμού υποχρεούται να καταβάλει στο Ελληνικό Δημόσιο τις απαιτήσεις για τις οποίες αυτό κατετάγη κατετάγη, ακόμα και αν έχει δικαστικώς προσβληθεί το κύρος του πλειστηριασμού, είτε προσβάλλεται παράλληλα και ο πίνακας κατάταξης είτε όχι.
ΟΑΕΔ/96026/2015
Οδηγός Εφαρμογής των διαδικασιών υπόδειξης, αντικατάστασης, προσλήψεων και καταβολής της επιχορήγησης, σε συνέχεια της ανάρτησης του Οριστικού Πίνακα Κατάταξης Ανέργων, στο πλαίσιο της Δημόσιας Πρόσκλησης για το Πρόγραμμα Κοινωφελούς Χαρακτήρα σε Επιβλέποντες Φορείς 19.101 θέσεων πλήρους απασχόλησης (ΑΔΑ:76ΨΘ4691Ω2-ΨΨΩ )
ΕΣ/ΤΜ.1/253/2011
ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα εκτέθηκαν στις σκέψεις που προηγήθηκαν, εφόσον η σχετική ανακοίνωση απαιτούσε ως τυπικό προσόν διορισμού την κατοχή άδειας ασκήσεως επαγγέλματος εγκαταστάτη ή συντηρητή ηλεκτρολόγου Γ΄ ειδικότητας, 1ης κατηγορίας, μη νομίμως προσελήφθη, κατά τα ως άνω, ο φερόμενος ως δικαιούχος των επίμαχων χρηματικών ενταλμάτων, καθόσον αυτός διέθετε άδεια βοηθητικού προσωπικού, δηλαδή ηλεκτροτεχνίτη Α΄ ειδικότητας, όπως βάσιμα προβάλλει η Επίτροπος. Εξάλλου, νομίμως το Ελεγκτικό Συνέδριο ελέγχει παρεμπιπτόντως, δυνάμει του άρθρου 17 παρ. 3 του π.δ./τος 774/1980, τη νομιμότητα της πρόσληψης του φερόμενου ως δικαιούχου, μη δεσμευόμενο από τη μη αναμόρφωση του οικείου πίνακα κατάταξης από το Α.Σ.Ε.Π., εφόσον από τα στοιχεία του φακέλου δεν προκύπτει η έκδοση τελεσίδικης δικαστικής απόφασης παράγουσας δεδικασμένο ως προς το ζήτημα αυτό. Κατ` ακολουθίαν των ανωτέρω, οι εντελλόμενες δαπάνες τυγχάνουν μη νόμιμες και τα υπό κρίση χρηματικά εντάλματα δεν πρέπει να θεωρηθούν.
ΝΣΚ/382/2014
Παραγραφή απαιτήσεων που εκχωρούνται από τις Π.Α.Ε. στο Δημόσιο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Ο χρόνος παραγραφής των απαιτήσεων που εκχωρούνται στο Δημόσιο από τις Ποδοσφαιρικές Ανώνυμες Εταιρείες, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 10 του Ν. 4224/2013 (Α΄288) «Ρυθμίσεις σχετικά με τις Π.Α.Ε.», όπως ισχύει, είναι εικοσαετής και αρχίζει από την ημερομηνία δημοσίευσης της τελεσίδικης απόφασης, με την οποία έχουν αναγνωρισθεί, χωρίς, πάντως, ο χρόνος παραγραφής να μπορεί να συμπληρωθεί στο πρόσωπο του Δημοσίου πριν από την πάροδο πέντε ετών από τη λήξη του οικονομικού έτους κατά το οποίο έλαβε χώρα η εν στενή εννοία βεβαίωση των απαιτήσεων ως δημοσίων εσόδων και β) ο παραπάνω χρόνος παραγραφής δεν διαφοροποιείται ανάλογα με την αιτία της εκχωρηθείσας (ως τελεσιδίκως αναγνωρισθείσας) απαίτησης, δηλαδή την προέλευση αυτής από σύμβαση ή αδικοπραξία. (ομοφ.)
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/104/2019
Καταβολή μισθοδοσίας σε υπάλληλο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Κλιμάκιο κρίνει ότι είναι νόμιμη η πρόσληψη της φερόμενης ως δικαιούχου, ... στη θέση της κοινωνικής λειτουργού, μετά τις σχετικές υπεύθυνες δηλώσεις περί μη αποδοχής της οικείας θέσης από τις συνυποψήφιές της που προηγούνταν στον οικείο πίνακα κατάταξης. Εξάλλου, νομίμως δεν κλήθηκε προς πρόσληψη η 2η σε σειρά κατάταξης ...., ανεξαρτήτως του ότι περιελήφθη στον ανασυνταγμένο, σε εκτέλεση της 681/2018 απόφασης του Α.Σ.Ε.Π., πίνακα κατάταξης και βαθμολογίας των υποψηφίων της ειδικότητας Π.Ε./Τ.Ε. Κοινωνικών Λειτουργών. Και τούτο διότι η εν λόγω υποψήφια είχε καταθέσει την από 19.10.2017 υπεύθυνη δήλωσή της, μετά την κατάρτιση του αρχικού, προ της διενέργειας ελέγχου από τον Α.Σ.Ε.Π., πίνακα κατάταξης των υποψηφίων, με την οποία δήλωσε ότι δεν προσέρχεται προς ανάληψη καθηκόντων μέχρι την έκδοση του οριστικού πίνακα από τον Α.Σ.Ε.Π., δυνατότητα, ωστόσο, που δεν προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 21 του ν. 2190/1994, βάσει των οποίων διενεργήθηκε η ελεγχόμενη διαδικασία πρόσληψης. Επομένως, νομίμως ο Δήμος ... θεώρησε την εν λόγω υπεύθυνη δήλωση ως δήλωση περί μη αποδοχής της οικείας θέσης, καθόσον στη διαδικασία διενέργειας προσλήψεων βάσει των διατάξεων του άρθρου 21 του ν. 2190/1994 δεν περιλαμβάνεται στάδιο έκδοσης προσωρινών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων και οριστικών πινάκων διοριστέων, όπως προβλέπεται ρητά στις διαδικασίες πρόσληψης τακτικού προσωπικού (άρθρα 17 και 18 του ν. 2190/1994). Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη είναι νόμιμη, πλην όμως αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί λόγω λήξης του οικονομικού έτους 2018 τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει.
ΝΣΚ/412/2004
Πλήρωση κενών θέσεων προσωπικού ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου της Γ.Γ.Α. από πίνακα επιλαχόντων σχετικού διαγωνισμού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού υποχρεούται να καλύψει τις θέσεις της προκήρυξης που είναι κενές, λόγω μη συντέλεσης της πλήρωσής τους (π.χ. μη προσέλευση για ανάληψη υπηρεσίας, μη προσκόμιση απαραίτητου πιστοποιητικού, ανάκληση διορισμού, παραίτηση υποψηφίου κλπ.) από τον πίνακα κατάταξης επιλαχόντων υποψηφίων του διαγωνισμού της προκήρυξης, οι οποίοι πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις πρόσληψης.
ΝΣΚ/200/2014
Χρονικό σημείο στο οποίο πρέπει να ανατρέχει ο διορισμός υποψηφίου, προς πλήρωση κενής οργανικής θέσεως του κλάδου ΔΕ Φύλαξης των Καταστημάτων Κράτησης, μετά από δικαίωσή του με απόφαση του Διοικητικού Εφετείου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Ο διορισμός υποψηφίου, προς πλήρωση κενής οργανικής θέσεως του κλάδου ΔΕ Φύλαξης των Καταστημάτων Κράτησης, ο οποίος αρχικώς δεν είχε συμπεριληφθεί στον πίνακα κατατάξεως του διαγωνισμού, πλην όμως, μεταγενεστέρως, δικαιώθηκε με απόφαση του Διοικητικού Εφετείου και, κατόπιν βαθμολογήσεώς του, εγγράφηκε στον Γενικό πίνακα κατάταξης ανδρών σε τέτοια σειρά, ώστε να έχει δικαίωμα εγγραφής και στον πίνακα διοριστέων, πρέπει να γίνει αναδρομικά. (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ