×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/111/2005

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Υπάλληλοι Ο.Τ.Α. Μετάταξη στο Δημόσιο. Βουλευτικές εκλογές. Διοικητική πράξη. Ανάκληση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Από την προκήρυξη των βουλευτικών εκλογών έως την ορκωμοσία της νέας Κυβερνήσεως απαγορεύεται η έκδοση πράξεως μεταβολής της υπηρεσιακής καταστάσεως των υπαλλήλων που εργάζονται στο Δημόσιο, τους ΟΤΑ και τα ν.π.δ.δ. Μετατάξεις υπαλλήλων των ΟΤΑ στο Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών που έγιναν πριν από την έναρξη του κρισίμου ως άνω χρονικού διαστήματος δεν εμπίπτουν στην απαγόρευση και συνεπώς δεν είναι εκ του λόγου τούτου μη νόμιμες. (ομοφ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

37798/2008

«Διευκρινίσεις ζητημάτων για μετακινήσεις – αποσπάσεις – μετατάξεις υπαλλήλων ΟΤΑ βάσει των διατάξεων του νέου Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων Ν. 3584/2007(ΦΕΚ 143 Α΄)».ΕΓΚ 28 

ΝΣΚ/147/2002

Άδεια άνευ αποδοχών για αποδοχή θέσης στην Ευρωπαϊκή Ενωση- Μη επιστροφή μετά τη λήξη της άδειας- Άτυπη παραίτηση από τη θέση στο Δημόσιο- Θέση υπαλλήλου σε όργανο της ΕΕ ανεξάρτητη από τυχόν θέση στο Ελλ. Δημόσιο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Έλληνας υπήκοος, που διορίζεται σε θέση οργάνου της ΕΕ, κατ εφαρμογήν των διατάξεων του Κανονισμού Υπηρεσιακής Καταστάσεως Υπαλλήλων των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, θεωρείται πλέον υπάλληλος της ΕΕ και η θέση του είναι ανεξάρτητη θέσης, που τυχόν κατείχε στο Ελλ. Δημόσιο. Υπάλληλος στον οποίο είχε χορηγηθεί, υπό την ισχύ του προϊσχύσαντος ΥΚ, άδεια άνευ αποδοχών, προκειμένου να αποδεχθεί θέση σε όργανο των ΕΚ και δεν επιστρέφει στην υπηρεσία του μετά τη λήξη της άδειας, θεωρείται ως αυτοδικαίως παραιτηθείς από τη θέση, που κατείχε στο Δημόσιο, εκτός αν κατά τον χρόνο αυτό εκκρεμούσε εις βάρος του ποινική ή πειθαρχική δίωξη των άρθρων 253 παρ.4 του προϊσχύσαντος και 149 παρ.2 του ισχύοντος ΥΚ. Δίωξη που άρχισε σε μεταγενέστερο χρόνο δεν επηρεάζει την αυτοδίκαιη παραίτηση.


ΝΣΚ/187/2002

Εναρξη χρόνου προαγωγής υπαλλήλων ΟΤΑ, οι οποίοι μετατάχθηκαν σε ανώτερο κλάδο, με εμπειρία.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το προς προαγωγή δικαίωμα των υπαλλήλων των ΟΤΑ που μετατάχθησαν σε ανώτερο κλάδο με εμπειρία δεν μπορεί να ανατρέχει σε χρόνο, κατά τον οποίο οι μετατάξεις, αυτές δεν ήσαν νόμιμες, ο δε χρόνος της προαγωγής των υπαλλήλων αυτών αρχίζει από της δημοσιεύσεως του νόμου 2738/1999. (ομοφ.)


2/51420/0004/2009

2/51420/0004/2009 «Κοινοποίηση εγκυκλίου σχετικά με την υποχρεωτική ηλεκτρονική συμπλήρωση του Δ.Α.Υ.Κ.» Σχετ.80190/18-6-2009 Υποχρεωτική ηλεκτρονική συμπλήρωση του Δελτίου Ατομικής και Υπηρεσιακής Κατάστασης Ασφαλισμένων στο Δημόσιο (ΔΑΥΚ) 200548/29-10-2008 Υποχρεωτική η ηλεκτρονική συμπλήρωση του Δελτίου Ατομικής και Υπηρεσιακής Κατάστασης Ασφαλισμένων στο Δημόσιο (ΔΑΥΚ)


ΝΣΚ/421/2013

Εφαρμογή ή μη, των διατάξεων των άρθρων 103 και 104 του Ν. 3528/2007 περί θέσεως σε αργία των δημοσίων υπαλλήλων και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ., όπως ισχύουν σήμερα μετά την αντικατάστασή τους, και στο προσωπικό του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι διατάξεις των άρθρων 103 και 104 του Ν. 3528/2007 «Κώδικας Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.», περί θέσεως σε αργία των δημοσίων υπαλλήλων και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ., όπως ισχύουν σήμερα μετά την αντικατάστασή τους, αντίστοιχα, με τις περ.1 και 2 της υποπαραγράφου Ζ.3 άρθρου πρώτου του Ν. 4093/2012, τυγχάνουν εφαρμογής και στο προσωπικό του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων (Ο.Γ.Α.), ως Δημόσιο Οργανισμό, ήτοι, κρατικό φορέα, ρητά, συμπεριλαμβανόμενο στον δημόσιο τομέα, κατά τη διάταξη της παρ.6 του άρθρου 1 του Ν.1256/1982, ενώ, εξάλλου, οι διατάξεις των άρθρων 29 και 30 του Κανονισμού Καταστάσεως Προσωπικού του Ο.Γ.Α., περί θέσεως του προσωπικού του Ο.Γ.Α. σε αυτοδίκαιη ή δυνητική αργία και επιβολής του μέτρου αναστολής άσκησης των καθηκόντων του, δεν είναι αυστηρότερες των διατάξεων των άρθρων 103 και 104 του Υπαλληλικού Κώδικα. (ομοφ.)


ΝΣΚ/340/2007

Προεκλογική περίοδος – Απαγόρευση διορισμών κλπ – Συμβάσεις μίσθωσης έργου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι απαγορεύσεις που επιβάλλουν κατά την προεκλογική περίοδο οι διατάξεις των παρ.1 και 2 του άρθρου 28 του Ν 2190/1994 σχετικά με πράξεις διορισμού, πρόσληψης ή οποιασδήποτε μεταβολής της υπηρεσιακής κατάστασης κ.λπ. αναφέρονται και αφορούν στο διορισμό ή την πρόσληψη και οποιαδήποτε υπηρεσιακή μεταβολή κάθε κατηγορίας προσωπικού (τακτικών υπαλλήλων, υπαλλήλων με σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου ή ορισμένου χρόνου κ.λπ.) των υπηρεσιών και νομικών προσώπων του άρθρου 14 του νόμου αυτού (φορέων του δημόσιου τομέα) και δεν αναφέρονται σε σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου, δηλαδή στην ανάθεση με σύμβαση μίσθωσης έργου σε ορισμένα πρόσωπα της εκτέλεσης ορισμένου έργου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 του Ν 2527/1997. Οι συνάπτοντες σύμβαση μίσθωσης έργου ούτε διορίζονται, ούτε προσλαμβάνονται, ούτε αποτελούν προσωπικό οποιασδήποτε κατηγορίας του νομικού προσώπου με το οποίο συνήψαν τις συμβάσεις αυτές και δεν συνδέονται με αυτό με οποιαδήποτε υπαλληλική ιδιότητα, ούτε μπορεί να τεθεί, ως προς αυτούς, θέμα υπηρεσιακής τους κατάστασης, ώστε η μεταβολή της να εμπίπτει στις απαγορεύσεις των διατάξεων αυτών κατά την προεκλογική περίοδο. Οι παραπάνω απαγορεύσεις δεν αφορούν και δεν επιδρούν επί του κύρους των διοικητικών πράξεων και της διαδικασίας για τη σύναψη των συμβάσεων μίσθωσης έργου που προκηρύχθηκαν με την Ρ00/1069/6-8-2007 ανακοίνωση του Διοικητή του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ούτε αυτών που προηγήθηκαν της κατά την 17-8-2007, προκήρυξης των βουλευτικών εκλογών ούτε αυτών που έπονται αυτής και μέχρι την ορκωμοσία της νέας Κυβέρνησης. Η υποβολή αιτήσεων από τους ενδιαφερομένους για τη σύναψη των παραπάνω συμβάσεων μίσθωσης έργου και η αποδοχή αυτών από το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ δεν συνιστούν απαγορευμένες σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ.1 και 2 του άρθρου 28 του Ν 2190/1994 πράξεις, ούτε οι απαγορεύσεις των διατάξεων αυτών έχουν κάποια επίδραση επί του κύρους της Ρ00/1069/6-8-2007 ανακοίνωσης (προκήρυξης) του Διοικητή του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ για τη σύναψη συμβάσεων έργου με 330 άτομα. Η Διοίκηση όμως έχει τη διακριτική ευχέρεια, κατά τους κανόνες της χρηστής διοίκησης, εκτιμώντας τα σχετικά περιστατικά και προς αποτροπή έγερσης υπονοιών έλλειψης αντικειμενικότητας και έκδοσης μεροληπτικών πράξεων, να αναστείλει την περαιτέρω διαδικασία υποβολής αιτήσεων ή αποδοχής αυτών και κατάρτισης των συμβάσεων μίσθωσης έργου μέχρι την ορκωμοσία της νέας Κυβέρνησης.


ΝΣΚ/4/2007

Μη κατάργηση του ορίου ηλικίας και προϋπηρεσίας για μετατάξεις προσωπικού στο Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.Η διάταξη της παρ.11 του άρθρου 10 του Ν 3051/2002, καθ’ ο μέρος κατήργησε τα θεσπισθέντα «όρια ηλικίας διορισμού» στο Δημόσιο, είναι στενώς ερμηνευτέα και δεν κατήργησε τις διατάξεις της παρ.33 του άρθρου 9 του Ν 2266/1994, με τις οποίες έχει τεθεί περιορισμός τόσο του ορίου ηλικίας όσο και της προϋπηρεσίας για τις μετατάξεις προσωπικού στο Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.


ΝΣΚ/69/2010

Δυνατότητα επανόδου στην ενεργό υπηρεσία, αστυνομικής υπαλλήλου, η οποία παραιτήθηκε προκειμένου να λάβει μέρος σε κοινοβουλευτικές εκλογές.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Αστυνομική υπάλληλος, εφόσον παραιτήθηκε προκειμένου να ανακηρυχθεί υποψήφια βουλευτής κατά τις γενικές βουλευτικές εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2009, δεν μπορεί να επανέλθει στην ενεργό υπηρεσία, διότι είναι στρατιωτικός κατά την έννοια του όρου αυτού στο άρθρο 56 παρ. 1 εδάφιο τρίτο του Συντάγματος και συνεπώς απαγορεύεται η επάνοδός της στην υπηρεσία.


ΝΣΚ/200/2017

Ενέργειες της Διοίκησης του ΕΚΑΒ, κατόπιν της υποβολής έκθεσης ελέγχου του Σώματος Επιθεωρητών / Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, να ανακαλέσει τις πράξεις μετάταξης υπαλλήλων. Κατάσταση : Αποδεκτή α) Ο Πρόεδρος του ΕΚΑΒ δεν υποχρεούται να ανακαλέσει τις μετατάξεις των αναφερόμενων στο ερώτημα υπαλλήλων Κ.Ο. και Θ.Λ., κατ’ εφαρμογή του πορίσματος της υπ’ αριθμ. 10/Α/2016 έκθεσης ελέγχου του Σώματος Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, β) οι μετατάξεις αυτές δεν μπορούν κατά νόμο να ανακληθούν, λόγω του τεκμηρίου νομιμότητας που έχει ήδη παραχθεί από τις ατομικές πράξεις διορισμού τους σε άλλο κλάδο της ίδιας κατηγορίας ΤΕ, οι οποίες ουδέποτε ανακλήθηκαν και γ) σε κάθε περίπτωση, οι αρχικές πράξεις διορισμού και οι επίμαχες διατάξεις δεν δύνανται να ανακληθούν λόγω παρόδου διετίας από τότε που εκδόθηκαν και δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις της κατ’ εξαίρεση και μετά την πάροδο διετίας ανάκλησής τους, ήτοι δόλος του διοικούμενου ή υπέρτερο δημόσιο συμφέρον ή παράβαση διάταξης δημόσιας τάξης (ομοφ).


24996/2007

Μερική απασχόληση στο Δημόσιο, στους ΟΤΑ και στα λοιπά ΝΠΔΔ