×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/381/2000

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

ΕΟΤ. Μετατάξεις υπαλλήλων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Με σειρά αποφάσεων του Υπουργού Τουρισμού έχει ανατεθεί σε μόνιμους και αορίστου χρόνου υπαλλήλους του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) η άσκηση καθηκόντων στο Υπουργείο Τουρισμού (ήδη Ανάπτυξης) παράλληλα με τα κύρια καθήκοντά τους στον ΕΟΤ. Πλην, όμως, οι υπάλληλοι αυτοί στην πράξη ασκούν καθήκοντα αποκλειστικά και μόνο στο Υπουργείο καθ όλη τη διάρκεια του ωραρίου και όλες τις ημέρες της εβδομάδας. Η διάθεσή τους αυτή στο Υπουργείο, που έλαβε χώρα χωρίς τη νομική μορφή της απόσπασης, μπορεί να θεωρηθεί ότι πληροί τις προϋποθέσεις του άρθρου 23 του Ν 2738/99 και μπορούν να προχωρήσουν οι νόμιμες διαδικασίες για τη μετάταξή τους.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/295/2003

Δημοτική Αστυνομία. Δυνατότητα μετάταξης υπαλλήλων κλάδου ΔΕ23.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ενόψει και των ειδικών διατάξεων, που διέπουν τις μετατάξεις των υπαλλήλων του κλάδου ΔΕ23 Δημοτικής Αστυνομίας, δεν παρέχεται νομοθετικό έρεισμα για μετάταξή τους εντός του αυτού γενικότερου κλάδου (ΔΕ1 Διοικητικού ή ΔΕ 38 Χειριστών Η/Υ).


ΝΣΚ/284/2000

Ε.Ο.Τ. Μονιμοποιήσεις υπαλλήλων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου του ν.π.δ.δ. με την επωνυμία "Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού" δεν υπάγεται στις διατάξεις του ν.2738/1999 περί μονιμοποιήσεως, καθόσον ο Οργανισμός αυτός, μετά την αναδιοργάνωσή του με το ν.2636/1998 και την κατάργηση ορισμένων υπηρεσιών του, τη δημιουργία νέων και την προβλεπομένη ανάθεση της διοίκησης και της διαχείρισης των επιχειρηματικών του μονάδων στην "ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΕΟΤ" που συνεστήθη με το νόμο αυτό, εξακολουθεί να υφίσταται ως νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου και να υπάγεται στις ρυθμίσεις του ν.2414/1996. (πλειοψ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ η γνώμη της πλειοψηφίας.


ΝΣΚ/423/2010

Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού – Διοικητικό Συμβούλιο – Ερμηνεία άρθρου 9 του Ν 3878/2010.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο Πρόεδρος και το σημερινό Δ.Σ. του Ε.Ο.Τ. μπορούν να ασκούν νόμιμα τα καθήκοντά τους έως την 20-2-2011, οπότε και λήγει η κατά χρόνο αρμοδιότητα του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού, να εκδώσει απόφαση διορισμού των νέων μελών του Δ.Σ.


ΝΣΚ/125/2000

ΕΟΤ. Μονιμοποιήσεις υπαλλήλων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Γ.Πουλάκος, Αντιπρόεδρος, Εισηγήτρια: Α.Γρηγορίου, Πάρεδρος. Ο ΕΟΤ, μετά την αναδιοργάνωσή του με το νόμο 2636/98 και την κατάργηση ορισμένων υπηρεσιών του, τη δημιουργία νέων και την ανάθεση της διοίκησης και της διαχείρισης των επιχειρηματικών του μονάδων στην "ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΕΟΤ" που συνεστήθη με το νόμο αυτό, η οποία είχε ως αναγκαίο επακόλουθο τη μεταφορά προσωπικού του Οργανισμού στην ανώνυμη αυτή εταιρία, εξακολουθεί να υφίσταται ως νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου και να υπάγεται στις ρυθμίσεις του ν.2414/96. Επιχείρημα υπέρ της απόψεως αυτής συνάγεται και από το άρθρο 2 παρ.1 του νόμου αυτού, κατά το οποίο παρέχεται η δυνατότητα στις δημόσιες επιχειρήσεις που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του να μετατρέπονται σε ανώνυμες εταιρίες και να καταρτίζουν ή να προσαρμόζουν αναλόγως τα καταστατικά τους, χωρίς να καθιερώνεται η μετατροπή ή η προσαρμογή αυτή ως αναγκαία προϋπόθεση υπαγωγής στις ρυθμίσεις του. Επομένως, κατά τη ρητή διάταξη του άρθρου 18 παρ.1 περ.ια του ν.2738/99, το προσωπικό που έχει παραμείνει στον ΕΟΤ μετά την ως άνω αναδιοργάνωσή του δεν υπάγεται στις διατάξεις του τελευταίου αυτού νόμου περί μονιμοποιήσεων (πλειοψ.).


ΝΣΚ/335/2013

Προσδιορισμός αρμοδίου οργάνου για ανάκληση παράνομων πράξεων πρόσληψης και διορισμού σε κενή οργανική θέση και χρόνος παραγραφής πειθαρχικού παραπτώματος για χρήση μη έγκυρου τίτλου σπουδών με σκοπό τη μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία.(..)Κατάσταση : Εν μέρει αποδεκτή 
Τα όργανα του ΕΟΤ θα εξετάσουν τη δυνατότητα ανακλήσεως των παρανόμων πράξεών τους και αναζήτησης των «αχρεωστήτως» καταβληθεισών αποδοχών από τον πρώην υπάλληλο από της πρόσληψής του στον ΕΟΤ έως και την μετάταξή του στο Δημόσιο. Το αποδιδόμενο πειθαρχικό παράπτωμα στην υπάλληλο έχει υποπέσει σε παραγραφή τον χρόνο υποβολής του ερωτήματος. Τα όργανα του Δημοσίου δικαιούνται μετά την ανάκληση των παράνομων πράξεων μετάταξης των υπαλλήλων σε μη δικαιούμενη θέση, να αναζητήσουν τις «αχρεωστήτως καταβληθείσες» σε αυτούς αποδοχές. (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ IV 1 ΚΑΙ IV 3 ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ.


ΝΣΚ/111/2005

Υπάλληλοι Ο.Τ.Α. Μετάταξη στο Δημόσιο. Βουλευτικές εκλογές. Διοικητική πράξη. Ανάκληση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Από την προκήρυξη των βουλευτικών εκλογών έως την ορκωμοσία της νέας Κυβερνήσεως απαγορεύεται η έκδοση πράξεως μεταβολής της υπηρεσιακής καταστάσεως των υπαλλήλων που εργάζονται στο Δημόσιο, τους ΟΤΑ και τα ν.π.δ.δ. Μετατάξεις υπαλλήλων των ΟΤΑ στο Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών που έγιναν πριν από την έναρξη του κρισίμου ως άνω χρονικού διαστήματος δεν εμπίπτουν στην απαγόρευση και συνεπώς δεν είναι εκ του λόγου τούτου μη νόμιμες. (ομοφ.)


ΝΣΚ/153/2006

Δυνατότητα μονιμοποίησης υπαλλήλων του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 18 του Ν 2738/1999.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η παρασχεθείσα με το άρθρο 18 Ν 2738/1999 δυνατότητα μονιμοποίησης του προσωπικού, που υπηρετούσε στο Δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, ίσχυσε μέχρι 8-3-2000. Από τη μονιμοποίηση εξαιρέθηκαν οι υπάλληλοι που υπηρετούσαν με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου σε ορισμένες δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς, μεταξύ των οποίων και ο Ε.Ο.Τ., προκειμένου, προφανώς, να δοθεί η δυνατότητα μετατροπής τους σε ανώνυμες εταιρίες. Εκ του γεγονότος ότι δεν επηκολούθησε η μετατροπή σε Α.Ε., δεν προκύπτει ζήτημα αναδρομικής εφαρμογής του νόμου αυτού, δεδομένου ότι κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται, ούτε υφίσταται θέμα παρανομίας της Διοίκησης, όσον αφορά στην εφαρμογή του νόμου αυτού, ώστε να γεννηθεί ζήτημα αποκαταστάσεως της παρανομίας. Συνεπώς, θέμα μονιμοποίησης των ανωτέρω, που εν τω μεταξύ μετετάγησαν στο Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, δεν υφίσταται.


ΕλΣυν/Τμ.7/139/2011

Απαραίτητη, όμως, προϋπόθεση της νομιμότητας των δαπανών, που διενεργούνται στο πλαίσιο της υλοποίησης διαφημιστικών προγραμμάτων και δράσεων τουριστικής προβολής των Δήμων συνιστά η υποβολή αυτών, πριν από την υλοποίησή τους, στη συσταθείσα στο Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού Γενική Γραμματεία Τουρισμού, η οποία έχει πλέον από 1.3.2010 - ημερομηνία έναρξης ισχύος του π.δ/τος 15/2010 - την ευθύνη του γενικού σχεδιασμού του προγράμματος της τουριστικής προβολής της χώρας και η διατύπωση σύμφωνης γνώμης του Γενικού Γραμματέα Τουρισμού για τη διαπίστωση της συμβατότητάς τους με τις κατευθύνσεις του κεντρικού διαφημιστικού σχεδιασμού. Η θέσπιση δε της προϋπόθεσης αυτής από το νομοθέτη, όπως προκύπτει από την εισηγητική έκθεση του ν. 3498/2006, αποσκοπεί στο συντονισμό και την εναρμόνιση των δράσεων τουριστικής προβολής των διαφόρων φορέων που ανήκουν στο δημόσιο τομέα, προκειμένου να υπάρχει ομοιογένεια των δράσεων αυτών και να είναι συμβατές με το γενικό σχεδιασμό και τους καθορισμένους στόχους του κεντρικού διαφημιστικού προγράμματος της χώρας, που εκτελείται από τη Γενική Γραμματεία Τουρισμού σε συνεργασία με τον Ε.Ο.Τ. (βλ. Πράξεις VII Τμ. 78, 195, 281/2009).


ΝΣΚ/28/2016

Διατήρηση ή μη των θέσεων του Γενικού Γραμματέα του πρώην Υπουργείου Τουρισμού, του ειδικού συμβούλου και του ειδικού συνεργάτη αυτού, μέχρι την ημερομηνία αποχώρησής των – Καταβολή των οφειλόμενων αποδοχών – Νομιμότητα των εκδοθέντων διοικητικών πράξεων του πρώην Γενικού Γραμματέα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι θέσεις του Γενικού Γραμματέα του πρώην Υπουργείου Τουρισμού, του ειδικού συμβούλου και ειδικού συνεργάτη αυτού διατηρήθηκαν μετά την 27-1-2015, που συστάθηκε το Υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού έως και την 31-3-2015 κατά την οποία αποχώρησε, λόγω αποδοχής της παραιτήσεώς του ο Γενικός Γραμματέας Τουρισμού. Συνεπώς δεν τίθεται θέμα αναζητήσεως των αποδοχών των τριών πιο πάνω προσώπων, αντιθέτως δικαιούνται τις πάσης φύσεως νόμιμες αποδοχές τους, συνακολούθως δε οι διοικητικές πράξεις που εκδόθηκαν από τον πρώην Γενικό Γραμματέα το ίδιο χρονικό διάστημα είναι νόμιμες (πλειοψ.). Παραπομπή από την υπ' αριθμ. 139/2015 Γνωμ. (Τμ.Β΄).


ΝΣΚ/199/2007

Υπαγωγή του προσωπικού του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης σε Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Για τους υπαλλήλους, μονίμους ή με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, των οποίων οι θέσεις μεταφέρθηκαν συνολικά από την πρώην Γενική Γραμματεία Τουρισμού, ισχύει η διάταξη του άρθρου 33 παρ.6 εδ.α’ του Ν 3232/2004 και υπάγονται ως προς τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης στο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Προσωπικού Ε.Ρ.Τ. και Τουρισμού. Για το προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, που μεταφέρεται στο Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης από Ν.Π.Ι.Δ., ισχύει η διάταξη του άρθρου 33 παρ.6 εδ.α’ του Ν 3232/2004 και υπάγονται ομοίως ως προς τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης, στο Τ.Ε.Α.Π.Π.Ε.Ρ.Τ.Τ. Για τους μονίμους ή με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου υπαλλήλους, που μεταφέρονται ή μετατάσσονται από το Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ., Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού και των νομικών προσώπων αυτών, καθώς και από τις δημόσιες επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, στο Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, ισχύει, ελλείψει ειδικότερης ρύθμισης περί ρητής υπαγωγής τους σε συγκεκριμένο ασφαλιστικό καθεστώς, η γενικής εφαρμογής διάταξη του άρθρου 4 παρ.17 του Ν 3513/2006 και δύνανται να διατηρήσουν το προηγούμενο της μετάταξης ή μεταφοράς τους καθεστώς, υπό τις προϋποθέσεις και εντός των τιθεμένων, από τη διάταξη αυτή, προθεσμιών.