×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/83/2004

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δυνατότητα επιλογής, υπό του πλοιοκτήτου, του ναυτικού πράκτορα και προϋποθέσεις χορηγήσεως από τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας αδείας ναυτικού πράκτορα, χωρίς τη συνδρομή ορισμένων προϋποθέσεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η επιλογή του ναυτικού πράκτορα σε κάθε λιμένα αποτελεί νόμιμο δικαίωμα του πλοιοκτήτη/ εφοπλιστή του πλοίου, η -κατ’ εφαρμογή δε της διατάξεως της παρ.2 του άρθρου 2 του ΠΔ 229/95- δυνατότητα χορηγήσεως αδείας ναυτικού πράκτορα δεν τελεί υπό την προϋπόθεση της μη υπάρξεως άλλου ναυτικού πράκτορα στον συγκεκριμένο λιμένα. (πλειοψ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/339/2009

Ασυμβίβαστο ή μη μεταξύ της ιδιότητας του ναυτικού πράκτορα και του λεμβούχου. Δυνατότητα ναυτικού πράκτορα ή εκπροσώπου εταιρείας,με αντικείμενο την πρακτόρευση πλοίων για ταυτόχρονη εργασία και ως βοηθός λεμβούχου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Υπάρχει ασυμβίβαστο μεταξύ της ιδιότητας του ναυτικού πράκτορα και του λεμβούχου και β) Ναυτικός πράκτορας ή εκπρόσωπος εταιρείας πρακτόρευσης πλοίων δεν μπορεί να εργάζεται ως βοηθός λεμβούχου κατ’ άρθρο 10 του Γενικού Κανονισμού Λιμένος (Γ.Λ.Κ.) αριθμ. 17.


ΝΣΚ/281/2007

Ποινική ρήτρα και ανυπαίτια αδυναμία του οφειλέτη της παροχής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν συντρέχει περίπτωση νομίμου περικοπής του μισθώματος, το οποίο είναι καταβλητέο σε πλοιοκτήτη πλοίου εκτελούντος, δυνάμει συμβάσεως αναθέσεως δημόσιας υπηρεσίας, δρομολόγια προς εξυπηρέτηση της επιδοτούμενης δρομολογιακής γραμμής μεταξύ νήσων, λόγω μη προσεγγίσεως και προσδέσεως του πλοίου, επί ορισμένες ημέρες, σε λιμένα της δρομολογιακής γραμμής, εξαιτίας καταλήψεως του λιμένα από κατοίκους της νήσου. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/153/2010

Δήλωση περιορισμού ευθύνης πλοιοκτήτη - Βάρος του πλοίου ή μη – Μεταβίβαση του πλοίου σε αλλοδαπούς και διαγραφή του από το ελληνικό νηολόγιο, λόγω απώλειας της εθνικότητας – Προϋπόθεση ή μη, η εξάλειψη ή διαγραφή της δήλωσης από το νηολόγιο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η δήλωση περιορισμού ευθύνης πλοιοκτήτη, με τη σύσταση κεφαλαίου, κατόπιν καταθέσεως του προσδιορισθέντος υπό του Δημοσίου ποσού, δεν συνιστά βάρος ή δέσμευση κατά του πλοίου, το οποίο μπορεί ελεύθερα να μεταβιβασθεί σε άλλο πρόσωπο.


ΝΣΚ/369/2008

Καταβολή μισθώματος για την εκτέλεση επιδοτούμενων ακτοπλοϊκών δρομολογίων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Σε περίπτωση μεταβίβασης πλοίου που εκτελεί επιδοτούμενα δρομολόγια, δικαιούχος του μισθώματος για το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ της μεταβίβασης του πλοίου και της υπογραφής της σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας με τον νέο ανάδοχο-πλοιοκτήτη, είναι ο νέος πλοιοκτήτης του πλοίου που εκτέλεσε το δρομολόγιο.


YΠOIK 1055171/15868/Γ0012/ΠΟΛ. 1188/2002

Κοινοποίηση της αριθ. 336/2002 γνωμοδότησης του Ν.Σ.Κ. σχετικά με το χρόνο παύσης της φορολογικής υποχρέωσης (ν. 27/ 1975) του πλοιοκτήτη στην περίπτωση διάλυσης, βύθισης ή μεταβίβασης του πλοίου


ΝΣΚ/304/2003

Λιμενικά δικαιώματα. Ευθύνη πλοιοκτήτη.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο πλοιοκτήτης είναι υπεύθυνος για την καταβολή των λιμενικών δικαιωμάτων και όταν έγινε κύριος του πλοίου ως υπερθεματιστής σε δημόσιο αναγκαστικό πλειστηριασμό.


3342/13/2004

Tροποποίηση της υπ’ αριθμ. 3342/02/2004/21.1.2004 απόφασης του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας «Καθορισμός προσόντων Κυβερνήτη Επαγγελματικού Πλοίου Αναψυχής» (ΦΕΚ 478 Β).


ΝΣΚ/201/2006

Η, κατόπιν συμβάσεως, εκτέλεση δρομολογίων αγόνου γραμμής από Ε/Γ-Τ/Ρ πλοίο στο οποίο έχει χορηγηθεί άδεια λάντζας, καθιστά ανακλητέα την άδεια λάντζας.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Υπό το καθεστώς των διατάξεων των άρθρων 3 παρ.7 και 21 παρ.3α του υπ’ αριθμ. 17/1997 Γενικού Κανονισμού Λιμένα (Γ.Κ.Λ.), η χορήγηση άδειας λάντζας σε πλοιοκτήτη Ε/Γ-Τ/Ρ πλοίου δεν καθιστά ανεπίτρεπτη τη συμμετοχή του σε διαγωνισμό για την ανάθεση της εξυπηρετήσεως αγόνου δρομολογιακής γραμμής με το ίδιο πλοίο, σε περίπτωση όμως κατά την οποία στο εν λόγω πλοίο ανατεθεί, με σύμβαση δημόσιας υπηρεσίας, η εκτέλεση δρομολογίων αγόνου γραμμής συντρέχει περίπτωση ανακλήσεως της χορηγηθείσης άδειας λάντζας.


ΝΣΚ/409/2003

Μεταβίβαση κυριότητας επί ναυαγίου κατόπιν δημόσιου πλειστηριασμού.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Για την περιέλευση του ναυαγίου στον υπερθεματιστή και την καταχώριση της σχετικής πράξης στο νηολόγιο, δεν απαιτείται η προσκόμιση του πιστοποιητικού του άρθρου 88 παρ.5 του ΚΝ 792/1978 και το πλοίο αποκτάται ελεύθερο από το βάρος των οφειλών του πρώην πλοιοκτήτη προς το Ν.Α.Τ. Μετά ταύτα για κάθε μεταβίβαση απαιτείται προσκόμιση σχετικού πιστοποιητικού σχετικά με οφειλές μόνον του νέου πλοιοκτήτη, που δημιουργήθηκαν μετά την απόκτηση του πλοίου.


ΑΕΠΠ/1868/2021

Ο προσφεύγων με την Προδικαστική Προσφυγή αίτησε την ακύρωση της προσβαλλομένης απόφασης της αναθέτουσας αρχής, η οποία έκρινε αποδεκτή την προσφορά του πλοιοκτήτη ως πληρούσα τους όρους των δικαιολογητικών συμμετοχής και των τεχνικών προδιαγραφών για το Τμήμα 35. Ειδικότερα, ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η Αποδεκτή Απόφαση διένεμε λανθασμένα, καθώς: (α) το προσκομισθέν Αποδεικτικό Ασφαλιστικής Ενημερότητας του πλοιοκτήτη είχε ελλείψεις, αφού δεν ανέφερε ως αιτία έκδοσής του τη χρήση σε δημόσιο διαγωνισμό και είχε δίμηνη διάρκεια αντί εξάμηνη, και (β) η πρόκριση της προσφοράς του πλοιοκτήτη λόγω της δήλωσης πλοίου αντικατάστασης ήταν παράνομη, καθώς το πλοίο αντικατάστασης συμμετείχε ταυτόχρονα σε άλλη γραμμή (Τμήμα 34), χωρίς να πληροί τους όρους της διακήρυξης για αποφυγή προβλημάτων σε άλλες ακτοπλοϊκές συνδέσεις.