×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/9/2010

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Μεταγραφή ονοματεπωνύμου σε λατινικούς χαρακτήρες στα διαβατήρια.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
α) Δεν είναι επιτρεπτή η κατά παρέκκλιση του προτύπου ΕΛΟΤ 743 μεταγραφή σε λατινικούς χαρακτήρες του ονοματεπωνύμου του αιτούντος την έκδοση διαβατηρίου, όταν αυτός επικαλείται τη διαφορετική εγγραφή που υφίσταται σε ιδιωτικό έγγραφο. β) Δεν είναι επιτρεπτή η μεταγραφή του ονοματεπωνύμου σε λατινικούς χαρακτήρες κατά παρέκκλιση του προτύπου ΕΛΟΤ 743, όταν η κατά την αίτηση του ενδιαφερομένου διαφορετική εγγραφή καταλήγει σε μεταβολή των στοιχείων αυτών. γ) Είναι επιτρεπτή η μεταγραφή ονοματεπωνύμου ανηλίκου σε λατινικούς χαρακτήρες, κατά παρέκκλιση του προτύπου ΕΛΟΤ 743, όταν για την απόδειξη της διαφορετικής εγγραφής προσκομίζονται μόνον δικαιολογητικά που αφορούν τους γονείς. ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΑΠΟΔΟΧΗΣ


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/401/2011

Δυνατότητα ή μη έκδοσης νέου διαβατηρίου ή αστυνομικής ταυτότητας με διπλή αναγραφή των ονοματεπωνυμικών στοιχείων του κατόχου.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Δεν επιτρέπεται να εκδοθεί νέο διαβατήριο ή αστυνομική ταυτότητα, αποκλειστικά με τα ονοματεπωνυμικά στοιχεία που αναφέρονται σε παλαιότερο διαβατήριο ή ταυτότητα και τα οποία είναι διάφορα του προτύπου ΕΛΟΤ 743, είναι όμως δυνατή η μεταγραφή τους με λατινικούς χαρακτήρες, εφ’ όσον μεταγραφούν και τα ονοματεπωνυμικά στοιχεία κατά το πρότυπο ΕΛΟΤ 743, με την προσθήκη ανάμεσα στους δύο τρόπους γραφής του ονοματεπωνύμου, του αγγλικού διαζευκτικού όρου «OR».(ομοφ.)


ΝΣΚ/452/2003

Εφαρμογή του προτύπου ΕΛΟΤ 743 στα εκδιδόμενα Ελληνικά διαβατήρια. Δεσμευτικότητα της 2/2003 Οδηγίας της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η 2/2003 Οδηγία της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα δεν είναι δεσμευτική για την Διοίκηση. (πλειοψ.)


ΕΣ/Τ6/3/2007

Σύμφωνα με το άρθρο 169 του Κ.Δ.Δ/μίας (ν. 2717/1999, ΦΕΚ 97 Α΄) απαραίτητο στοιχείο για το κύρος ιδιωτικού εγγράφου αποτελεί η υπογραφή του συντάκτη του. Από το σύνολο των διατάξεων αυτών συνάγεται ότι για το παραδεκτό της οικονομικής προσφοράς εργοληπτικής επιχείρησης απαιτείται να υπογράφονται το τιμολόγιο προσφοράς και ο προϋπολογισμός προσφοράς από τον νόμιμο εκπρόσωπό της και να μονογράφονται από τον ίδιο σε κάθε σελίδα. Κατά συνέπειαν, προσφορά που κατατίθεται σε διαγωνισμό για τη σύναψη σύμβασης έργου, η οποία δεν φέρει την ιδιόχειρη υπογραφή του προσφέροντος, είναι άκυρη και ως εκ τούτου, πρέπει να απορριφθεί ως απαράδεκτη. Εξάλλου, η έλλειψη της υπογραφής δεν αναπληρώνεται από την απλή αναγραφή του ονοματεπωνύμου του νομίμου εκπροσώπου, όταν από τα λοιπά στοιχεία του φακέλου προσφοράς, αποδεικνύεται ότι η υπογραφή του νoμίμου εκπροσώπου, όπως αυτός συνηθίζει να τη θέτει στις συναλλαγές, δεν συνίσταται στην απλή αναγραφή του ονοματεπωνύμου του, αλλά έχει διαφορετική μορφή.


ΣτΕ/71/2009

Βαθμολόγηση τεχνικών προσφορών. Δεν δικαιολογείται διαφοροποίηση στη βαθμολόγηση των τεχνικών προσφορών , όταν αυτές αξιολογούνται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο .Η διαφορά στη βαθμολογία μεταξύ των υποψηφίων πρέπει να αντιστοιχεί σε, έστω κατ΄ελάχιστο, διαφορετική λεκτική διατύπωση του πορίσματος της αξιολόγησης των προσφορών, με άλλα λόγια δεν μπορεί να τίθεται διαφορετική βαθμολογία στα κριτήρια της τεχνικής προσφοράς όταν οι λεκτικοί χαρακτηρισμοί που συνιστούν το συμπέρασμα της αξιολόγησης ταυτίζονται απόλυτα


ΑΕΠΠ/1047/2019

Ο προσφεύγων οικονομικός φορέας με την προδικαστική προσφυγή του αίτησε την ακύρωση ή τροποποίηση του όρου 5.2.6 του Παραρτήματος ΙΙ της διακήρυξης, ώστε να μην απαιτείται η προσκόμιση εγγράφων που αποδεικνύουν την τήρηση του προτύπου ΕΛΟΤ 12347-97 για τις μονάδες αποστείρωσης ιατρικών αποβλήτων. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την παροχή υπηρεσιών μεταφοράς αποβλήτων (CPV κωδικός), με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 460.664,40 € πλέον ΦΠΑ. Ο προσφεύγων υποστήριξε ότι ο εν λόγω όρος παραβίαζε τη νομοθεσία, καθώς απαιτούσε πρότυπο που αφορούσε μόνο τη μέθοδο υγρής θερμικής επεξεργασίας, αποκλείοντας άλλες μεθόδους, και παραπέμπε σε καταργημένη νομοθετική διάταξη.


ΕΣ/Τ6/43/2005

Συμπλήρωση υποβληθέντων δικαιολογητικών.Δοθέντος, περαιτέρω, ότι, κατά την αληθή τους έννοια, οι ανωτέρω διατάξεις δεν καθιστούν επιτρεπτή την εκ των υστέρων προσκόμιση μη υποβληθέντων ή μη νομίμως υποβληθέντων δικαιολογητικών και στοιχείων - σε περίπτωση παντελούς έλλειψης δικαιολογητικού τεθέντος επί ποινή αποκλεισμού, υφίσταται δέσμια αρμοδιότητα της Αρχής να προβεί στην απόρριψη της προσφοράς (βλ. Στ.Ε 2854/1997, 743/2000) - η ως άνω δυνατότητα αφορά αποκλειστικώς και μόνον στη διασαφήνιση του περιεχομένου νομίμως κατ' αρχήν υποβληθέντων πιστοποιητικών.


ΝΣΚ/471/2001

Δημόσια έργα. Αλλαγή οικοπέδου για την κατασκευή κλειστού γυμναστηρίου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Είναι επιτρεπτή η κατασκευή του συγκεκριμένου οικοδομικού έργου κλειστού γυμναστηρίου στο Δήμο Κοζάνης σε διαφορετική θέση από αυτήν που αρχικώς είχε προβλεφθεί, εφόσον δεν μεταβάλλονται οι βασικοί όροι εκτέλεσης του έργου και συμφωνούν τα συμβαλλόμενα μέρη.


ΕΣ/Τ7/176/2006

Ανάθεση έναντι αμοιβής σε τρίτο ιδιώτη ή νομικό πρόσωπο, είναι επιτρεπτή μόνον όταν αφορά ιδιαίτερα σοβαρές ή ειδικής φύσεως υποθέσεις, που το συμφέρον του νομικού προσώπου επιβάλλει να ανατεθούν σε τρίτους με εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία, προσόντα τα οποία, αποδεδειγμένα, δεν διαθέτει, σε κάθε συγκεκριμένη περίπτωση το προσωπικό που ήδη υπηρετεί


ΝΣΚ/67/2011

Συνεχόμενα άρτια γήπεδα και οικόπεδα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Συνεχόμενα άρτια (κατά τον κανόνα ή κατά παρέκκλιση) οικόπεδα ή γήπεδα, κείμενα σε περιοχές εντός ή εκτός ρυμοτομικού σχεδίου που έχουν περιέλθει με διαφορετικά συμβόλαια στον αυτό κύριο ή σε περισσότερους συγκυρίους, χάνουν την αυτοτέλειά τους και αποτελούν αυτοδικαίως ένα ενιαίο οικόπεδο ή γήπεδο, του οποίου η περαιτέρω μεταβίβαση ή η οικοδόμηση τμήματος είναι επιτρεπτή, εφόσον δεν παραβιάζεται το ισχύον στην περιοχή πολεοδομικό καθεστώς. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/38/2018

Συγκρότηση του Ειδικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων των Καταστημάτων Κράτησης όταν εξετάζονται αιτήματα μετάταξης υπαλλήλων, που εκπροσωπούνται σε αυτό από διαφορετική κατηγορία αιρετών μελών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, για την κάλυψη με μετάταξη κενής θέσης του κλάδου ΠΕ Κοινωνιολόγων Καταστήματος Κράτησης, πρέπει να συγκροτηθεί με τη συμμετοχή, εκτός των υπηρεσιακών στελεχών, και των αιρετών εκπροσώπων των μονίμων υπαλλήλων των καταστημάτων κράτησης. (ομόφ.)