×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1082/2018

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ο προσφεύγων οικονομικός φορέας επιδιώκει την ακύρωση της υπ’ αρ. …–2018 απόφασης της αναθέτουσας αρχής, με την οποία η κοινοπραξία «………» αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος για το έργο «Κατασκευή Οδικής Σύνδεσης της Περιοχής Ακτίου με το Δυτικό Άξονα Βορρά–Νότου». Το έργο αφορά την κατασκευή υπολειπόμενων εργασιών (αυτοκινητόδρομος Άκτιο–Αμβρακία, μήκους ~32,2 km) που δεν ολοκληρώθηκαν στα πλαίσια αρχικών συμβάσεων. Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι τα μέλη της κοινοπραξίας εμπλέκονται σε αντιανταγωνιστικές πρακτικές (καρτέλ) σύμφωνα με απόφαση 642/2017 της Επιτροπής Ανταγωνισμού, γεγονός που συνιστά λόγο αποκλεισμού βάσει των άρθρων 73 παρ. γ, ζ, η, θ Ν. 4412/2016 και 22.Α.4 της διακήρυξης, καθώς και ψευδείς δηλώσεις στο ΕΕΕΣ.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/239/2020

Η προσφεύγουσα εταιρία ασκεί δύο προδικαστικές προσφυγές και αίτεται την ακύρωση: α) της απόφασης μη αποδοχής της υποβληθείσας παράτασης του χρόνου ισχύος της προσφοράς και της εγγυητικής επιστολής της, και β) της απόφασης ματαίωσης των αποτελεσμάτων της διαδικασίας ανάθεσης της δημόσιας σύμβασης για τις υπολειπόμενες εργασίες ολοκλήρωσης της Οδικής Σύνδεσης περιοχής Ακτίου με το Δυτικό Άξονα Βορρά-Νότου (Χ.Θ. 0+000 έως Χ.Θ. 48+500). Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει κατασκευαστικές εργασίες με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 120.967.741,94 € (χωρίς ΦΠΑ), συν δικαίωμα προαίρεσης 8.467.741,94 €.


ΑΕΠΠ/238/2020

Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητεί την ακύρωση δύο πράξεων της αναθέτουσας αρχής· πρώτον, της απόφασης μη αποδοχής της παράτασης του χρόνου ισχύος της προσφοράς και της εγγυητικής επιστολής της, και δεύτερον, της απόφασης ματαίωσης της διαδικασίας ανάθεσης του έργου 'Υπολειπόμενες εργασίες για την ολοκλήρωση της Οδικής Σύνδεσης Περιοχής Ακτίου με το Δυτικό Άξονα Βορρά – Νότου'. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά εργασίες κατασκευής αυτής της οδικής σύνδεσης, με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 120.967.741,94 € (χωρίς ΦΠΑ), και η προσφεύγουσα θεωρεί ότι οι πράξεις της διοίκησης είναι παράνομες και κατά παράβαση της δημοσιονομικής νομοθεσίας.


ΣΤΕ/ΕΑ/896/2010

ΜΕΛΕΤΕΣ:επιλογή αναδόχου για την εκπόνηση της μελέτης με τίτλο «Μελέτη οδικής σύνδεσης περιοχής Ακτίου με το Δυτικό Άξονα Βορρά- Νότου (οριστική μελέτη τεχνικών- συμπληρωματικές γεωτεχνικές έρευνες και μελέτες όπου απαιτηθεί)», προεκτιμηθείσης αμοιβής 1.601.356,51 ευρώ (πλέον ΦΠΑ 19%).(...)Ο ισχυρισμός αυτός απερρίφθη με την 1324/ΜΣ/820/28.05.2010 απόφαση του Διευθυντού της ΕΥΔΕ/ΜΕΔΕ με την ακόλουθη αιτιολογία: «... η πρόταση εκτέλεσης της σύμβασης σε χρόνο διαφορετικό από εκείνο που ορίζεται στα συμβατικά τεύχη και που στην ένσταση χαρακτηρίζεται ουσιώδες στοιχείο», δεν αξιολογήθηκε θετικά επειδή αποτελεί παρέκκλιση από τον καθορισμένο συμβατικό χρόνο, όπως προβλέπεται στο άρθρο 27 του ν. 3316/2005». Η αιτιολογία αυτή πιθανολογείται σοβαρώς ως νόμιμη, δεδομένου ότι από τις προπαρατεθείσες, στην σκέψη 12, διατάξεις της παραγράφου 22.1.1. του άρθρου 22 της διακηρύξεως φαίνεται να προκύπτει ότι η εκπόνηση της μελέτης σε χρόνο συντομότερο από τον προβλεπόμενο στην παράγραφο 11.4 του άρθρου 11 αυτής, δεν αποτελεί στοιχείο προσαυξήσεως της βαθμολογίας των διαγωνιζομένων, τα δε περί του αντιθέτου προβαλλόμενα με την κρινομένη αίτηση δεν πιθανολογούνται σοβαρώς ως βάσιμα...Απορρίπτει την αίτηση.


ΕΑΔΗΣΥ/1128/2023

Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της διακήρυξης ανοικτής δημοπρασίας για το έργο «...» ως προς τις πρόσθετες απαιτήσεις και τους όρους της Επαγγελματικής και Τεχνικής Ικανότητας (άρθρο 22.Δ της διακήρυξης), οι οποίοι εμποδίζουν την άθροιση της ελάσσονος εμπειρίας και προσόντων των μελών της ένωσης. Επιπλέον, ζητεί την επιστροφή του καταβληθέντος παραβόλου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την κατασκευή οδικού έργου συνολικού μήκους περίπου 72 χλμ. (κύρια σύμβαση 46,86 χλμ. και προαίρεση 23,11 χλμ.), το οποίο περιλαμβάνει γέφυρα μήκους 500 μέτρων και άλλες τεχνικές εργασίες. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι οι όροι της διακήρυξης δυσχεραίνουν την συμμετοχή ενώσεων μικρομεσαίων επιχειρήσεων και περιορίζουν τον ανταγωνισμό, παραβιάζοντας τις αρχές της αναλογικότητας και της ίσης μεταχείρισης.


ΑΕΠΠ/1292/2021

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της διακήρυξης για τη σύναψη δημόσιας σύμβασης έργων αποχέτευσης οικισμών σε Δήμο, με εκτιμώμενη αξία 4.730.229,31 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Επικαλείται ότι οι όροι της διακήρυξης, ιδίως τα κριτήρια τεχνικής ικανότητας (όπως απαίτηση για ολοκληρωμένα έργα με συγκεκριμένα μήκη αγωγών και αντλιοστασίων), αποκλείουν άδικα τη συμμετοχή του. Το έργο αφορά κατασκευή δικτύου αποχέτευσης με βαρυτικούς/καταθλιπτικούς αγωγούς (συνολικού μήκους 26.510,66 μ.) και 4 αντλιοστάσια, με τελικό προορισμό εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων.


ΑΕΠΠ/379/2020

Η προσφυγή ζητεί την ακύρωση της Απόφασης με αριθμό Β/Ε4/Φ1.2/482/23.01.2020 του Υπουργού, η οποία εγκρίνει το Πρακτικό της Α΄ Φάσης του διαγωνισμού για την ανάθεση της σύμβασης 'Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής'. Η σύμβαση αφορά έργο οδικού άξονα συνολικού μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, με προϋπολογισμένη αξία έως 50 εκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή και 251,8 εκατομμύρια ευρώ για τη λειτουργία. Ο διαγωνισμός διεξάγεται με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, και η προσφυγή επικεντρώνεται στο σκέλος της απόφασης που προκρίνει στη Β΄ Φάση τον ιδιωτικό φορέα και την ένωση προσώπων, κατηγορώντας ότι δεν πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής.


ΕΣ/Ε ΚΛΙΜΑΚΙΟ/415/2024

Η Πράξη 415/2024 του Ε' Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά τον έλεγχο νομιμότητας του σχεδίου της 1ης συμπληρωματικής σύμβασης για το έργο "ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ... ΚΙΑΤΟ – ΠΑΤΡΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ – ΡΙΟ". Η συμπληρωματική σύμβαση αφορούσε την ολοκλήρωση υπολειπόμενων εργασιών υποδομής και υδραυλικών έργων (από την αποτυχημένη σύμβαση με Α.Σ. 716/17) συνολικής αξίας 48.164.123,75 ευρώ (38,30% της αρχικής). Το Κλιμάκιο έκρινε ότι κωλύεται η υπογραφή της. Οι εργασίες θεωρήθηκαν μη επιτρεπτή επέκταση του τεχνικού αντικειμένου της αρχικής σύμβασης (Α.Σ. 1510), καθώς συνιστούν ουσιαστικά ανάθεση ενός νέου έργου που δεν συνδέεται άμεσα με το φυσικό αντικείμενο της αρχικής σύμβασης (κατασκευή σταθμών και επιδομής).


ΑΕΠΠ/385/2019

Η προσφεύγουσα εταιρεία αιτήθηκε την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 44/2019 της οικονομικής επιτροπής, με την οποία αποκλείστηκε η προσφορά της στον διαγωνισμό. Ζητήθηκε επίσης να γίνει δεκτή η προσφορά της και να ανακηρυχθεί ως προσωρινή ανάδοχος. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την κατασκευή έργου με τίτλο «ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΕ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΕΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΙΣ ΣΤΗ Δ.Ε. … - ΔΗΜΟΥ …». Το έργο περιλάμβανε εκτέλεση εργασιών ασφαλτόστρωσης υφιστάμενης αγροτικής οδού μήκους 1.154 μέτρων σε εκτός σχεδίου θέση, διατηρώντας τα υφιστάμενα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της οδού (πλάτος ασφαλτικού καταστρώματος 4,50μ και ερεισμάτων 30 εκ.). Η συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη ανερχόταν σε 161.290,32 € (200.000,00 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).


ΑΕΠΠ/969/2019

Η προδικαστική προσφυγή αιτείται την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 237/13.6.2019 του Διοικητικού Συμβουλίου του αναθέτοντος φορέα (Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Ηρακλείου), η οποία ενέκρινε το 1ο Πρακτικό Επιτροπής Διαγωνισμού και ανέδειξε προσωρινό ανάδοχο την παρεμβαίνουσα εταιρεία για το έργο «ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΛΥΜΑΤΩΝ ΟΙΚ. ΑΓ. ΣΥΛΛΑ». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά κατασκευαστικές εργασίες για σταθμούς επεξεργασίας ακάθαρτων υδάτων (CPV 45252100-9), με προθεσμία εκτέλεσης 18 μήνες για την κατασκευή και δοκιμαστική λειτουργία (Τμήμα Α) και 10 έτη για λειτουργία και συντήρηση (Τμήμα Β). Η προσφυγή θεμελιώνεται στην άδικη ανάδειξη της παρεμβαίνουσας, η οποία κατηγορείται για ψευδείς δηλώσεις στο Τυποποιημένο Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης (ΤΕΥΔ) ως προς τη μη σύναψη συμφωνιών στρέβλωσης του ανταγωνισμού και τη μη τέλεση σοβαρού επαγγελματικού παραπτώματος, ενώ είχε προηγουμένως τιμωρηθεί με διοικητικό πρόστιμο από την Επιτροπή Ανταγωνισμού για αντιμονοπωλιακές πρακτικές.


ΑΕΠΠ/125/2020

Η πρώτη προδικαστική προσφυγή (ΓΑΚ ΑΕΠΠ 1509/2019) της εταιρίας «**********» αιτείται την ακύρωση, ανάκληση ή τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 158/2019 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου ********** και του Πρακτικού της 23/25-11-2019 συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου **********, στο μέρος που αποδέχτηκε τις εταιρίες «**********», «**********» και «**********» για τα επόμενα στάδια του διαγωνισμού για το έργο «ΕΡΓΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΛΥΜΑΤΩΝ **********». Το αντικείμενο της σύμβασης, συνολικής προϋπολογισθείσας αξίας 2.918.000,00€ (πλέον ΦΠΑ), αφορά στην κατασκευή Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων για την εξυπηρέτηση του οικισμού ********** με τη μέθοδο ενεργού ιλύος/παρατεταμένου αερισμού. Η εγκατάσταση θα κατασκευαστεί βόρεια του οικισμού ********** στη θέση «Καρά Πηγάδι». Το έργο περιλαμβάνει την εκπόνηση Οριστικής Μελέτης, Μελέτης Εφαρμογής και συμπληρωματικών μελετών/ερευνών, την κατασκευή έργων Πολιτικού Μηχανικού, την προμήθεια και εγκατάσταση ηλεκτρολογικού και μηχανολογικού εξοπλισμού, τη θέση σε λειτουργία και δοκιμές ολοκλήρωσης, δοκιμαστική λειτουργία και συντήρηση εγκαταστάσεων για 15 μήνες (εξαιρουμένων δαπανών νερού, ηλεκτρικής ενέργειας, χημικών και μεταφοράς/διάθεσης παραπροϊόντων), την κατασκευή αγωγού διάθεσης επεξεργασμένων λυμάτων μήκους 1.350,00μ και την έκδοση απαιτούμενων αδειών. Η δεύτερη προδικαστική προσφυγή (ΓΑΚ ΑΕΠΠ 1516/2019) της εταιρίας «**********» ζητά την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 158/2019 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής Δήμου **********, με την οποία εγκρίθηκε το Α’ Πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού του έργου «ΕΡΓΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΛΥΜΑΤΩΝ **********», την απόρριψη των οικονομικών προσφορών των οικονομικών φορέων «**********», «**********» και «**********» και την ανακήρυξη της προσφεύγουσας «**********» ως αναδόχου του έργου.