×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1368/2021

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την προδικαστική προσφυγή του, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας επιδιώκει την ακύρωση της Απόφασης 61/2021 της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία είχε κρίνει αποδεκτό και προσωρινό ανάδοχο τον παρεμβαίνοντα οικονομικό φορέα. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Προμήθεια και Εγκατάσταση Εξοπλισμού για την εφαρμογή του κώδικα ISPS στην περιοχή Schengen του Νέου Λιμένα του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου», με συνολική αξία 121.800,00 ευρώ. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι ο παρεμβαίνων δεν πληρούσε τον όρο 2.2.6.2 της διακήρυξης, ο οποίος απαιτούσε προηγούμενη εμπειρία σε ανάλογα έργα λειτουργίας πληροφοριακού συστήματος λιμένα (PCS). Ωστόσο, το δικαστικό όργαδιο διαπίστωσε ότι ο παρεμβαίνων προσέφερε επαρκή στοιχεία τεχνικής ικανότητας, συμπεριλαμβανομένης μιας προηγούμενης σύμβασης με το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, η οποία κάλυπτε τις απαιτήσεις της διακήρυξης, και τελικά απέρριψε την προσφυγή.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1009/2021

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία έκρινε αποδεκτό τον παρεμβαίνοντα οικονομικό φορέα στο τμήμα ελαιολιπαντικών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια υγρών καυσίμων και λιπαντικών, με εκτιμώμενη αξία 298.579,80 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Συγκεκριμένα, ο προσφεύγων επικαλείται ότι το λιπαντικό που προσφέρει ο παρεμβαίνων (SAE 10WS3) δεν πληροί την προδιαγραφή του σημείου ροής (-30°C), καθώς έχει σημείο ροής στους -27°C, το οποίο είναι θερμότερο και επομένως μη αποδεκτό. Η παράβαση αυτή αποτελεί βάση για τον αποκλεισμό του παρεμβαίνοντος.


ΑΕΠΠ/1777/2021

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης του Αναθέτοντα Φορέα με αριθμό 1407/23-9-2021, η οποία έκρινε αποδεκτό τον παρεμβαίνοντα στη διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για έργα της κατηγορίας «υδραυλικά» ή «οικοδομικά» με εκτιμώμενη αξία 5.803.407,93 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά συγκεκριμένες εργασίες που δημοσιεύτηκαν στην ΕΕΕΕ και στο ΚΗΜΔΗΣ. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι ο παρεμβαίνων δεν πληροί τα κριτήρια επιλογής, ιδίως όσον αφορά στην απαιτούμενη προϋπόθεση της υπεργολαβίας για την εκτέλεση των σχετικών εργασιών.


ΑΕΠΠ/982/2021

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό πρωτ. … της 19-4-2021, η οποία έκρινε αποδεκτό τον παρεμβαίνοντα οικονομικό φορέα στη διαδικασία σύναψης δημόσιας σύμβασης για την αντικατάσταση κουφωμάτων σε κτίριο της 110 ΠΜ, με εκτιμώμενη αξία 67.741,93 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Η πρόσκληση δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ και ΕΣΗΔΗΣ στις 26-11-2020. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι ο παρεμβαίνων δεν πληρούς τις προϋποθέσεις, ιδίως ως προς την υποβαλλόμενη ασφαλιστική ενημερότητα, η οποία δεν καλύπτει τις εργοδοτικές υποχρεώσεις του όπως απαιτεί ο όρος 23.3.β της διακήρυξης.


ΑΕΠΠ/1099/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που κρίθηκε αποδεκτός ο παρεμβαίνων, σχετικά με τη σύναψη δημόσιας σύμβασης για εργασίες ταφών-εκταφών στο δημοτικό κοιμητήριο και παρεμφερών εργασιών σε κοιμητήρια οικισμών του Δήμου. Η σύμβαση είχε εκτιμώμενη αξία 131.698,71 ευρώ άνευ ΦΠΑ και αφορούσε εργασίες που δημοσιεύθηκαν στην ΕΕΕΕ στις 30/10/2020. Ο προσφεύγων θεωρεί ότι η οικονομική προσφορά του παρεμβαίνοντος ήταν ασυνήθιστα χαμηλή και δεν κάλυπτε το ελάχιστο νόμιμο κόστος, ιδίως σε σχέση με τις απαιτήσεις απασχόλησης προσωπικού και τις εργοδοτικές υποχρεώσεις.


ΑΕΠΠ/1584/2021

Ο προσφεύγων οικονομικός φορέας ζητά την ακύρωση της Απόφασης 462/2021 της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής (Δήμος …), η οποία έκρινε αποδεκτό τον παρεμβαίνοντα οικονομικό φορέα στο Τμήμα 6 (ΕΙΔΗ ΒΥΣ) της διαδικασίας για τη δημόσια σύμβαση προμήθειας τροφίμων και ειδών βασικής υλικής συνδρομής. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά προμήθεια με εκτιμώμενη αξία 757.977,92 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), και ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι ο παρεμβαίνων δεν πληρούς τις προδιαγραφές, ιδιαίτερα ως προς την τεκμηρίωση και τη συμμόρφωση του προϊόντος (υγρό πιάτων) με τους κανονισμούς REACH και CLP (Καν. 1907/2006, 1272/2008).


ΑΕΠΠ/1469/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής, η οποία έκρινε αποδεκτή την προσφορά του παρεμβαίνοντος οικονομικού φορέα, στο πλαίσιο της διαδικασίας για την ανάθεση της υπηρεσίας φύλαξης σε νοσοκομεία ή συναφείς χώρους, εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 488.799,84 ευρώ. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι ο παρεμβαίνων δεν πληρούσε την υποχρέωση υποβολής πιστοποιητικού που να αφορά ειδικά υπηρεσίες φύλαξης σε νοσοκομεία ή συναφείς χώρους, όπως απαιτούσε η διακήρυξη. Η ΑΕΠΠ αποδέχτηκε τον ισχυρισμό αυτό, κρίνοντας ότι το υποβληθέν πιστοποιητικό του παρεμβαίνοντος (γενικού περιεχομένου) δεν κάλυπτε την ειδική απαίτηση.


ΑΕΠΠ/1756/2021

Ο προσφεύγων αίτησε την ακύρωση της απόφασης της Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου με αριθμό 7080/24.9.2021, η οποία κήρυξε αποδεκτό τον παρεμβαίνοντα οικονομικό φορέα στο τμήμα 1 της διαδικασίας, που αφορούσε τη σύναψη δημόσιας σύμβασης για την προμήθεια ΛΙΠΑΝΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ (20F) με εκτιμώμενη αξία (άνευ ΦΠΑ) 164.700 ευρώ. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια διαφόρων ειδών λιπαντικών, συμπεριλαμβανομένων λιπαντικών κινητήρων και άξονα κινητήρων, με συνολική εκτιμώμενη αξία 349.604,40 ευρώ (άνευ ΦΠΑ). Ο προσφεύγων υποστήριξε ότι η απόφαση ήταν παράνομη, καθώς ο παρεμβαίνων δεν πληρούσε τις απαιτήσεις της διακήρυξης ως προς την υποβολή πιστοποιητικών καταλληλότητας και πινάκων τεχνικών χαρακτηριστικών από το εργοστάσιο παραγωγής των λιπαντικών.


ΑΕΠΠ/1732/2021

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της από 13-10-2021 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία είχε κρίνει αποδεκτό τον παρεμβαίνοντα στη διαδικασία ανάθεσης της δημόσιας σύμβασης για την «ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΛΑΙΑΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ … ΣΤ …» με εκτιμώμενη αξία 1.696.114,30 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Το αντικείμενο της σύμβασης αποτελεί εργασία που απαιτεί τη συμμετοχή εγγεγραμμένου συντηρητή αρχαιοτήτων και έργων τέχνης, κάτι που ο παρεμβαίνων δεν πληρούσε κατά τον χρόνο υποβολής της προσφοράς του, όπως αποδεικνύεται από τη δήλωσή του ότι θα προσλάμβανε τον απαιτούμενο ειδικό μόνο εφόσον αναδεικνυόταν ανάδοχος.


ΑΕΠΠ/1310/2019

Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητεί την ακύρωση της Απόφασης 156/19.09.2019 του Δ.Σ. του αναθέτοντος φορέα, η οποία έδωσε προσωρινή ανάθεση στον διαγωνισμό 'ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ-ΦΥΛΑΞΗΣ' σε μια άλλη εταιρεία. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η παροχή υπηρεσιών ασφαλείας για τον εμπορικό λιμένα Χαλκίδας, συμπεριλαμβανομένης 24ωρης φύλαξης, ελέγχων πρόσβασης και περιπολιών σύμφωνα με το ISPS Code, με προϋπολογισμό 220.000€ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η αναδείχθηκε εταιρεία υπέβαλλε ασυνήθιστα χαμηλή προσφορά, αφού δεν συμπεριέλαβε το κόστος έκδοσης ειδικής άδειας ISPS (1.400€), γεγονός που καθιστά την προσφορά της μη βιώσιμη και παραβιάζει τις αρχές διαφάνειας και τυπικότητας.


ΕΑΔΗΣΥ/292/2024

Με την προδικαστική προσφυγή του ο πρώτος προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης κατά το σκέλος που κρίθηκε αποδεκτή η προσφορά και ανακηρύχθηκε ο παρεμβαίνων προσωρινός ανάδοχος του διαγωνισμού. Με την προδικαστική προσφυγή του, ο δεύτερος προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης κατά το σκέλος που κρίνονται αποδεκτές οι προσφορές του πρώτου προσφεύγοντος και του παρεμβαίνοντος και ανακηρύχθηκε ο παρεμβαίνων προσωρινός ανάδοχος του διαγωνισμού. Με τις παρεμβάσεις του επί αμφοτέρων των προσφυγών ο παρεμβαίνων επιδιώκει την απόρριψή τους. Με την παρέμβασή του επί της δεύτερης προσφυγής ο πρώτος προσφεύγων επιδιώκει την απόρριψή της και τη διατήρηση της ισχύος της προσβαλλόμενης κατά το σκέλος που κρίθηκε αποδεκτή η προσφορά του