×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1454/2019

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα ζητά να γίνει δεκτή η από 01.11.2019 προδικαστική προσφυγή της και να ακυρωθεί η με αριθ. 3426/8-10-2019 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Α.Ε. κατά το μέρος που με αυτήν έγινε δεκτή η προσφορά της παρεμβαίνουσας και αναδείχθηκε αυτή προσωρινή ανάδοχος του Τμήματος 1 και του Τμήματος 2 της σύμβασης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών φύλαξης αμαξοστασίων (χώρων εναπόθεσης συρμών) του Συστήματος της Γραμμής 1, της Γραμμής Τραμ, του Χώρου Καταμέτρησης στο σταθμό “Εθνική Άμυνα” και του Κτιρίου Γραφείων της Α.Ε.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1702/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ακύρωση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, η οποία ανακήρυξε την παρεμβαίνουσα ως προσωρινή αναδόχου του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη φύλαξη χώρων εναπόθεσης συρμών του συστήματος της γραμμής 1 για διάστημα δύο μηνών, με εκτιμώμενη αξία 259.500 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η προσφυγή βασίζεται σε ισχυρισμούς ότι η παρεμβαίνουσα παραβίασε εργατική νομοθεσία, συγκεκριμένα ως προς τον υπολογισμό της ετήσιας εργοδοτικής εισφοράς υπέρ του ειδικού λογαριασμού παιδικών κατασκηνώσεων και την αποζημίωση κανονικής άδειας για τους εργαζόμενους.


ΑΕΠΠ/1364/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ακύρωση της απόφασης 3744/05-08-2020 του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, η οποία ανακήρυξε την παρεμβαίνουσα εταιρεία ως προσωρινή ανάδοχο του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη φύλαξη χώρων εναπόθεσης συρμών του συστήματος της γραμμής 1 για διάστημα δύο μηνών, με εκτιμώμενη αξία 259.500 ευρώ συν ΦΠΑ. Η προσφυγή επικαλείται παράβαση του όρου 2.2.3.4.θ της διακήρυξης, ο οποίος προβλέπει αποκλεισμό λόγω σοβαρού επαγγελματικού παραπτώματος, συγκεκριμένα την ύπαρξη τριών πράξεων επιβολής προστίμου για παραβιάσεις εργατικής νομοθεσίας υψηλής σοβαρότητας εντός δύο ετών.


ΑΕΠΠ/449/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής (13-02-2020, υπ’αρ. 3573/24-01-2020) με την οποία έγινε δεκτή η προσφορά του παρεμβαίνοντος και ανακηρύχθηκε οριστικός ανάδοχος. Το αντικείμενον της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών απολύμανσης, απεντόμωσης και μυοκτονίας στους χώρους των συρμών, σταθμών και αμαξοστασίων του συστήματος των γραμμών 2 & 3 του Μετρό Αθήνας, του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου και του συστήματος Τραμ, με εκτιμώμενη αρχική αξία 322.400,00€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) και δικαίωμα παράτασης για ένα έτος.


ΑΕΠΠ/31/2019

Ο προσφεύγων οικονομικός φορέας, που συμμετείχε στον διαγωνισμό με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών καθαρισμού των στάσεων του συστήματος της Γραμμής Τραμ, ασκεί Προδικαστική Προσφυγή αιτούμενος την ακύρωση της απόφασης του αναθέτοντα φορέα με την οποία ματαιώθηκε ο διαγωνισμός ως προς το Τμήμα 4. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε τον καθαρισμό των στάσεων, κοινόχρηστων χώρων και χώρων προσωπικού, καθώς και την απομάκρυνση graffiti, σε όλο το δίκτυο του Τραμ της Αττικής, για διάρκεια πέντε (5) μηνών με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 122.750€ χωρίς ΦΠΑ. Ο προσφεύγων θεωρεί ότι η ματαίωση έγινε κατά παράβαση του άρθρου 106 του Ν.4412/2016, καθώς δεν συντρέχει ουσιώδης λόγος ματαίωσης και το συμβατικό αντικείμενο εξακολουθεί να ενδιαφέρει τον αναθέτοντα φορέα. Επιπλέον, υποστηρίζει ότι η οικονομική του προσφορά ήταν συμφερότερη από αυτή του διαγωνισμού που προτίμησε ο κρατικός φορέας.


ΕΣ/ΤΜ.ΜΕΙΖ-ΕΠΤΑΜ.ΣΥΝΘ/4313/2013

Υπογραφή σχεδίου σύμβασης με αντικείμενο την εξυπηρέτηση δρομολογιακής γραμμής:..ζητείται η αναθεώρηση της 3261/2013 απόφασης του VI Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, πρέπει να γίνει και κατ’ ουσίαν δεκτή η υπό κρίση αίτηση και να αναθεωρηθεί η προσβαλλόμενη 3261/2013 απόφαση του VI Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, κατά το μέρος αυτής, με το οποίο κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης μεταξύ του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου και της εταιρείας με την επωνυμία «…». Δεδομένου δε ότι δεν διαπιστώθηκε από το αρμόδιο Κλιμάκιο ή το Τμήμα ότι συντρέχει άλλος νόμιμος λόγος, ο οποίος να κωλύει την υπογραφή της, η υπό κρίση σύμβαση με αντικείμενο την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής ... και επιστροφή (α΄ και β΄ σκέλος), μπορεί να υπογραφεί.


ΕΣ/ΤΜ.6/2806/2012

Τη γενική επισκευή μονάδων του υδραυλικού συστήματος πέδης των οχημάτων – τραμ:Ζητείται παραδεκτώς η ανάκληση της 357/2012 Πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, το Τμήμα κρίνει ότι η εξεταζόμενη αίτηση πρέπει να γίνει δεκτή και να ανακληθεί η προσβαλλόμενη πράξη, αποφαίνεται δε ότι δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης μεταξύ της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «………...» (…….) και της εταιρείας «…………….», με αντικείμενο  «τη γενική επισκευή μονάδων του υδραυλικού συστήματος πέδης των οχημάτων – τραμ της ………».Ανακαλεί την 2357/2012 Πράξη του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου


ΕΣ/ΚΛΙΜΑΚΙΟ Ε/108/2025

Η Πράξη 108/2025 του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά τον έλεγχο νομιμότητας ενός σχεδίου σύμβασης μεταξύ της ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε., των Δήμων Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγ. Θεοδώρων και Κορινθίων. Αντικείμενο της σύμβασης ήταν η υλοποίηση του έργου «Ανάπλαση ενιαίου παραλιακού μετώπου μεταξύ Κορίνθου και Λουτρακίου» και, κυρίως, η παραχώρηση της χρήσης τμήματος παλαιάς σιδηροδρομικής γραμμής (ιδιοκτησίας του ΟΣΕ). Το Κλιμάκιο έκρινε ότι, παρά τον τίτλο της ως «προγραμματική σύμβαση», πρόκειται για αμιγώς ιδιωτικό συμφωνητικό παραχώρησης χρήσης ακινήτου, το οποίο συνάπτεται κατ' εφαρμογή του ν. 3891/2010. Δεδομένου ότι οι συμβάσεις παραχώρησης χρήσης ακινήτων από τη ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. δεν εμπίπτουν στις κατηγορίες συμβάσεων που υπόκεινται σε προσυμβατικό έλεγχο από το Ελεγκτικό Συνέδριο (άρθρο 324 του ν. 4700/2020), το Κλιμάκιο απείχε του ελέγχου νομιμότητας του σχεδίου σύμβασης ως απαραδέκτως εισαγόμενο.


Φ. 800/1/20227Σ.2951/2025

Μετακίνηση δικαιούχων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ), με πλήρη ή μερική απαλλαγή από την καταβολή κομίστρου, στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς των παρόχων αστικών συγκοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής (ΟΑΣΑ Α.Ε.), του συγκοινωνιακού φορέα της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης [Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ Α.Ε.)] και στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς των παρόχων αστικών συγκοινωνιών των περιοχών Ιωαννίνων, Ηρακλείου, Νάουσας, Καρδίτσας, Βόλου, Χανίων, Πάτρας, Λάρισας και Λαμίας, καθώς και της υπεραστικής γραμμής Λάρισας - Τυρνάβου κατά το έτος 2025.



ΕΣ/ΚΛΙΜΑΚΙΟ Ε/132/2025

Η Πράξη 132/2025 του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά τον προσυμβατικό έλεγχο της διαδικασίας ανάθεσης και του σχεδίου σύμβασης του έργου «Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφαρσάλου - Καλαμπάκας, σε εντοπισμένα τμήματα της γραμμής, μετά τις θεομηνίες "Daniel" και "Elias"». Το Κλιμάκιο έκρινε ότι νομίμως η αναθέτουσα αρχή προσέφυγε στην εξαιρετική διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση (άρθρο 32 παρ. 2 περ. γ του ν. 4412/2016 και άρθρο 25 του ν. 5049/2023). Διαπιστώθηκε ότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις του απρόβλεπτου γεγονότος (θεομηνίες Σεπτεμβρίου 2023) και της κατεπείγουσας ανάγκης για άμεση αποκατάσταση των βλαβών, ώστε να αρθεί ο κίνδυνος και να ολοκληρωθούν οι εργασίες εντός του δεσμευτικού χρονοδιαγράμματος χρηματοδότησης. Ως εκ τούτου, δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης ύψους 44.593.500,00 ευρώ (πλέον Φ.Π.Α.) με την ανάδοχο εταιρεία ("… Α.Ε.").


ΝΣΚ/136/2014

Αναγνώριση ή μη για τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη στο νέο φορέα των μεταταχθέντων, με βάση τις διατάξεις του άρθρου 9 του ν. 3920/2011, από τις ανώνυμες εταιρείες ΟΑΣΑ, ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ και ΤΡΑΜ Α.Ε. και του πριν από την πρόσληψή τους χρόνου εργασίας στον ιδιωτικό τομέα, ο οποίος είχε αναγνωρισθεί από τους παλαιούς φορείς, πέραν του συνολικού πραγματικού χρόνου υπηρεσίας τους, που είχε διανυθεί στους φορείς αυτούς.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
{Εισηγητές: Μ. Ανδροβιτσανέα, Νομικός Σύμβουλος, Π. Παπαδάκης και Ν. Δημητρακόπουλος, Πάρεδροι.} Ως συνολικός χρόνος υπηρεσίας στους παλαιούς φορείς ή τον ΟΑΣΑ, κατά την έννοια της παρ.7β’ του άρθρου 9 του ν. 3920/2011, νοείται μόνο ο χρόνος που έχει διανυθεί στους ανωτέρω φορείς και, κατ’ ακολουθίαν, στους μεταταχθέντες, με βάση τις διατάξεις του άρθρου 9 του ν. 3920/2011, από τις ανώνυμες εταιρείες ΟΑΣΑ, ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ και ΤΡΑΜ Α.Ε., υπαλλήλους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στο νυν Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου για την βαθμολογική και μισθολογική τους εξέλιξη στο νέο φορέα δεν αναγνωρίζεται και ο πριν από την πρόσληψή τους χρόνος εργασίας στον ιδιωτικό τομέα, ο οποίος είχε αναγνωρισθεί από τους «παλαιούς φορείς», πέραν του πραγματικού χρόνου υπηρεσίας τους στους φορείς αυτούς (πλειοψ.). Παραπέμφθηκε με την 34/2014 Τμ.Β΄ Γνωμ. ΝΣΚ. ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠ. ΗΛΕΚΤΡ. ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΕΚΚΡΕΜΕΙ ΑΠΟ ΥΠ.ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ.