ΑΕΠΠ/283/2018
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή ζητά την ακύρωση της απόφασης 220/2018 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ελευσίνας, η οποία απέρριψε την προσφορά της, καθώς και την ακύρωση του Πρακτικού Αξιολόγησης 17/1-2-2018. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια τροφίμων και λοιπών ειδών για το κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου Ελευσίνας, καθώς και για διάφορες υπηρεσίες όπως κυλικεία, νηπιαγωγεία κ.λπ., με συνολικό προϋπολογισμό 611.408,44 ευρώ. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η εγγυητική επιστολή που υποβλήθηκε είναι έγκυρη και πληροί τις προϋποθέσεις του νόμου, παρότι δεν αναγράφει ρητά ημερομηνία λήξης.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/453/2018
Η προσφεύγουσα εταιρεία με την Προδικαστική Προσφυγή επιδιώκει την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 351/2018 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ελευσίνας, η οποία απέρριψε την τεχνική της προσφορά και πρόκρινε αυτή της παρεμβαίνουσας εταιρείας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια λιπαντικών για οχήματα του Δήμου Ελευσίνας (Τμήμα 2 του διαγωνισμού), με προϋπολογισμένη αξία €59.999,88 (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η προσφορά της πληροί τις τεχνικές προδιαγραφές της Διακήρυξης, ενώ η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής δεν αιτιολογήθηκε επαρκώς, παραβιάζοντας τις αρχές του ενιαίου μέτρου κρίσης και της δικαιοσύνης στη διαδικασία των δημοσίων συμβάσεων.
ΑΕΠΠ/38/2020
Ο προσφεύγων με την προδικαστική προσφυγή αίτησε την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής 453/2019, η οποία έκρινε ως αποδεκτή την προσφορά του παρεμβαίνοντος και τον ανέδειξε ως προσωρινό ανάδοχο στα τμήματα Α, Β, Γ, Δ και Ε της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για την προμήθεια ειδών καθαριότητας και ευπρεπισμού για τις υπηρεσίες, το κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου και τα νομικά πρόσωπα αυτού. Το αντικείμενο της σύμβασης είχε εκτιμώμενη αξία 203.412,64 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων επέκρινε την απόφαση γιατί υποστήριζε ότι η προσφορά του παρεμβαίνοντος είχε ελλείψεις, όπως μη έγκυρη υπογραφή, έλλειψη στοιχείων για συγκεκριμένα είδη και μη υποβολή απαραίτητων πιστοποιητικών.
ΑΕΠΠ/634/2018
Η προσφεύγουσα ατομική επιχείρηση με την επωνυμία «………………..» καταθέτει προδικαστική προσφυγή κατά της απόφασης 158/2018 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Λαυρεωτικής, ζητώντας την μερική ακύρωσή της (ως προς την Ομάδα Ζ.3.) και την ανάδειξη της ίδιας ως αναδόχου για την προμήθεια τροφίμων. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια τροφίμων για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Λαυρεωτικής και τις δομές του ΝΠΔΔ «Κέφαλος», με συνολικό προϋπολογισμό 168.341,35 € (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η ανάδοχος εταιρεία δεν προσκόμισε τα απαραίτητα δικαιολογητικά ασφαλιστικής ενημερότητας για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της, ο οποίος κατείχε 99% των μετοχών, παραβιάζοντας τους όρους της διακήρυξης.
ΑΕΠΠ/144/2018
Η Προδικαστική Προσφυγή ασκήθηκε για την ακύρωση της Απόφασης 4/2018 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Αγρινίου, η οποία ενέκρινε το Πρακτικό 1 της Επιτροπής Διαγωνισμού για τον δημόσιο, ανοικτό, ηλεκτρονικό διαγωνισμό με αντικείμενο την «Προμήθεια ειδών σίτισης» (προϋπολογισμός €277.908,11). Το αντικείμενο αφορούσε ειδών σίτισης για τον Ξενώνα Φιλοξενίας Γυναικών Θυμάτων Βίας, το Κοινωνικό Παντοπωλείο και αποκριάτικες εκδηλώσεις. Η προσφεύγουσα ισχυρίστηκε ότι οι εγκριθείσες προσφορές δεν συμμορφώνονταν με τις τεχνικές προδιαγραφές της Διακήρυξης, ειδικά για τα είδη κρεοπωλείου, και ζήτησε την ακύρωση των σχετικών αποδεκτών αποφάσεων.
ΑΕΠΠ/907/2018
Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων (οικονομικός φορέας) αιτείται την ακύρωση της πράξης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ελευσίνας, η οποία ενέκρινε το πρακτικό της επιτροπής αξιολόγησης και ανακήρυξε ως προσωρινό ανάδοχο τον παρεμβαίνοντα. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την υπηρεσία φύλαξης δημοτικών κτιρίων και λοιπών εγκαταστάσεων του Δήμου Ελευσίνας και Μαγούλας, με προϋπολογισμό 99.175,20 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η προσφορά του παρεμβαίνοντα περιείχε σφάλματα και παραλείψεις, ιδιαίτερα ως προς τον υπολογισμό του εργατικού κόστους και την τήρηση της εργατικής νομοθεσίας, και ότι έπρεπε να απορριφθεί.
ΝΣΚ/485/2001
Νοσηλευτικά Ιδρύματα - Κλινικές. Απαγόρευση πώλησης τσιγάρων - προϊόντων καπνού από τα κυλικεία.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
(Τριμελούς Επιτροπής) Η απαγόρευση που θεσπίζει η αριθ. Υ3δ/οικ.4322/16-6-1993 υ.α. (ΦΕΚ 802/6-10-93 τ.Β΄) που εκδόθηκε και εξουσιοδότησε τον ΑΝ 2520/40 ως προς την πώληση καπνοβιομηχανικών προϊόντων από τα κυλικεία των Νοσοκομείων έχει εφαρμογή και μετά τον νόμο 1043/80 (άρθρο 10 παρ.7).
ΑΕΠΠ/504/2018
Η προσφυγή αίτησε την ακύρωση της απόφασης 122/07-05-2018 του Διοικητικού Συμβουλίου της Δ.Ε.Υ.Α. Αλεξανδρούπολης, με την οποία ενεκρίθη το πρακτικό του διαγωνισμού για τον προσωρινό ανάδοχο του έργου 'Κατασκευή Δικτύων Αποχέτευσης και Ε.Ε.Λ. Μάκρης του Δήμου Αλεξανδρούπολης'. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η κατασκευή υδραυλικών έργων σε προϋπολογισμό 4.404.673,41€. Επιπλέον, ζητήθηκε η αναγνώριση της ακυρότητας της προσφοράς της Ένωσης Οικονομικών Φορέων λόγω πλημμελούς ψηφιακής υπογραφής, η οποία θεωρήθηκε μη έγκυρη σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 910/2014.
ΑΕΠΠ/1000/2020
Με την προδικαστική προσφυγή ζητείται η ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία επικύρωσε τα πρακτικά ελέγχου και αξιολόγησης των δικαιολογητικών συμμετοχής, τεχνικών και οικονομικών προσφορών των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό για την προμήθεια τροφίμων και λοιπών ειδών παντοπωλείου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια τροφίμων και ειδών παντοπωλείου για τις ανάγκες του Δήμου (Παιδικές Κατασκηνώσεις, Κοινωνικό Παντοπωλείο), των Ν.Π.Δ.Δ. (Παιδικοί Σταθμοί, Κ.Α.Π.Η. κλπ) και της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου. Η σύμβαση υποδιαιρείται σε τμήματα και ομάδες ειδών με εκτιμώμενη συνολική αξία 187.932,16 € (συμπερ. ΦΠΑ). Η προσφυγή εστιάζει στον αποκλεισμό ορισμένων προσφορών και την ανάδειξη προσωρινών αναδόχων.
ΑΕΠΠ/663/2018
Με την προδικαστική προσφυγή, η εταιρεία αιτείται την άκυρωση της απόφασης αριθμ. 427/2018 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου [...], η οποία απέρριψε την προσφορά της λόγω μη έγκυρης ψηφιακής υπογραφής στα δικαιολογητικά. Επίσης, ζητεί τη διαπίστωση ότι η υπογραφή ήταν έγκυρη σύμφωνα με τον Κανονισμό eIDAS (910/2014) και την επιστροφή της καταβληθείσας εγγύησης (7.178,00€). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανέγερση νευπαγώγου στην θέση [...], με συνολικό προϋπολογισμό 1.435.483,87€ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφυγή υποστηρίζει ότι η απόρριψη της προσφοράς παραβίασε τη νομοθεσία για τις δημόσιες συμβάσεις και τους όρους της Πρόσκλησης.
ΑΕΠΠ/149/2018
Η προσφεύγουσα (ατομική επιχείρηση) ασκεί προδικαστική προσφυγή για την ακύρωση της απόφασης με την οποία απεδόχη η προσφορά της έτερης εταιρείας (παρεμβαίνουσας) και κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός σε αυτήν. Εντάσσει ως παράνομη την αποδοχή της προσφοράς της ανταγωνίστριας, ισχυριζόμενη ότι παραβιάζει τη νομοθεσία για τις δημόσιες συμβάσεις. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσίας πλήρους μεσημεριανού γεύματος για τη σίτιση 220 απόρων σε κέντρο του Δήμου κατά το 2018, με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 137.852,00 € (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα εξέταζει τη νομιμότητα των κριτηρίων κατακύρωσης και των δικαιολογητικών της ανταγωνίστριας.