×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/333/2018

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ασπροπύργου, η οποία έκρινε πλήρη τα δικαιολογητικά κατακύρωσης του άλλου οικονομικού φορέα (παρεμβαίνουσας) για το Τμήμα 1 της διακήρυξης (προμήθεια γάλακτος για το προσωπικό του Δήμου). Επιπλέον, ζητεί την κήρυξη της παρεμβαίνουσας ως έκπτωτης και τον αποκλεισμό της από τον διαγωνισμό, καθώς και την ανάθεση του τμήματος στον εαυτό του. Οι λόγοι αφορούν την μη προσκόμιση απαιτούμενων δικαιολογητικών, όπως πιστοποιητικού ποινικού μητρώου με συγκεκριμένο περιεχόμενο και πιστοποιητικού περί μη πτώχευσης ή διαδικασίας εξυγίανσης, όπως απαιτεί η διακήρυξη.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/545/2018

Ο προσφεύγων ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της απόφασης 221/2018 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ασπροπύργου, η οποία αφορά στον διαγωνισμό για την προμήθεια γάλακτος για το προσωπικό του Δήμου (Τμήμα 1 της διακήρυξης). Επιπλέον, ζητά την κήρυξη του παρεμβαίνοντος οικονομικού φορέα ως εκπτώτου ή τον αποκλεισμό του από τη διαδικασία, καθώς και την ανάθεση του Τμήματος 1 στον εαυτό του ως επόμενο μειοδότη. Ο διαγωνισμός έχει προϋπολογισθείσα αξία 93.000 ευρώ με ΦΠΑ 13% και αφορά την προμήθεια γάλακτος. Ο προσφεύγων θεωρεί ότι η αναθέτουσα αρχή έπρεπε να κηρύξει έκπτωτο τον προσωρινό ανάδοχο λόγω ελλιπών δικαιολογητικών και να προχωρήσει στην ανάθεση σε αυτόν.


ΑΕΠΠ/737/2018

Ο προσφεύγων επιδιώκει: 1) **Ακύρωση της απόφασης 378/2018** της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ασπροπύργου, 2) **Δήλωση οριστικής λήξης** της εξέτασης των δικαιολογητικών κατακύρωσης της προσωρινής αναδόχου, 3) **Κήρυξη έκπτωσης** της προσωρινής αναδόχου ως προς το Τμήμα 1 της διακήρυξης (Προμήθεια γάλακτος για το προσωπικό του Δήμου), και 4) **Ανάθεση του Τμήματος 1** στον ίδιο, ως επόμενο μειοδότη. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά **διεθνή ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό** για την **«Προμήθεια τροφίμων για βρεφονηπιακούς/παιδικούς σταθμούς και γάλακτος για το προσωπικό του Δήμου»**, με προϋπολογισμό 305.000 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Το Τμήμα 1, στο οποίο αφορά η διαμαρτυρία, έχει εκτιμώμενη αξία **93.000 € (πλέον ΦΠΑ 13%)** και αφορά αποκλειστικά την προμήθεια γάλακτος.


ΝΣΚ/438/2007

Φορολογία. Ευθύνη ή μη του συνδίκου της πτώχευσης για την καταβολή στο Δημόσιο χρεών από Φ.Π.Α. πτωχεύσαντος συνεταιρισμού, τα οποία γεννήθηκαν σε χρόνο πριν τη κήρυξη του συνεταιρισμού σε πτώχευση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Για χρέη από Φ.Π.Α. τα οποία γεννήθηκαν μέχρι την κήρυξη της πτώχευσης, ανεξαρτήτως του χρόνου βεβαίωσης αυτών, δεν ευθύνεται προς καταβολή τους ο σύνδικος της πτώχευσης παρά μόνο ο πτωχός και, εφόσον πρόκειται για νομικό πρόσωπο, και οι νόμιμοι εκπρόσωποί του κατά το χρόνο λύσης του νομικού προσώπου αλληλεγγύως και εις ολόκληρο με το υπόχρεο νομικό πρόσωπο. Ο σύνδικος της πτώχευσης ευθύνεται αλληλεγγύως και εις ολόκληρον με τον πτωχό για χρέη από Φ.Π.Α. τα οποία γεννήθηκαν μετά την κήρυξη της πτώχευσης από υποκείμενες σε φόρο πράξεις του συνδίκου είτε κατά την εκκαθάριση της πτωχευτικής περιουσίας είτε όταν ο σύνδικος κατόπιν αδείας του πτωχευτικού δικαστηρίου (άρθρα 78 παρ.1 και 84 παρ.1 του Πτωχευτικού Κώδικα) συνεχίζει την επιχειρηματική δραστηριότητα του πτωχού.


ΑΕΠΠ/17/2018

Η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ασπροπύργου, η οποία απέρριψε την προσφορά της στον διαγωνισμό για την προμήθεια φρέσκου αγελαδινού γάλακτος για το προσωπικό του Δήμου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την προμήθεια πλήρους (3,5%) φρέσκου παστεριωμένου ομογενοποιημένου γάλακτος σε συσκευασία 1 λίτρου, σύμφωνα με προδιαγραφές της διακήρυξης, συμπεριλαμβανομένων εγκρίσεων εργοστασίων και θρεπτικών συστατικών. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η απόρριψη της ήταν παράνομη, επειδή η διακήρυξη δεν διευκρίνιζε ότι απαιτείται ειδικά εμπειρία σε φρέσκο γάλα (όχι εβαπορέ), ενώ επιπλέον καταλογίζει ελλείψεις στην τεχνική προσφορά του εις βάρος της επιλεγέντος οικονομικού φορέα.


ΝΣΚ/439/2010

Εγγυητική ευθύνη του Δημοσίου – Πτώχευση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η κήρυξη σε πτώχευση εταιρείας, υπέρ της οποίας και για τη ρύθμιση οφειλών της προς πιστωτικά ιδρύματα, έχει εγγυηθεί το Ελληνικό Δημόσιο, δε συνεπάγεται αυτοδικαίως την κατάπτωση της εγγύησης του Ελληνικού Δημοσίου. Κατάπτωση της εγγύησης του Δημοσίου θα επέλθει με την πλήρωση των όρων της υπουργικής απόφασης παροχής της. Στο χρονικό διάστημα από την κήρυξη της πτώχευσης και έως την κατάπτωση της εγγύησης του Ελληνικού Δημοσίου, δεδομένης και της αναστολής, λόγω της πτώχευσης, των ατομικών καταδιωκτικών μέτρων, η Τράπεζα οφείλει να αναγγελθεί στην πτωχευτική διαδικασία και ταυτόχρονα να προβεί στη λήψη κάθε δυνατού μέτρου προς εξασφάλιση της απαίτησής της κατά της πτωχεύσασας εταιρείας.


ΑΕΠΠ/52/2018

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή αιτείται την μερική ακύρωση της απόφασης με αρ. 304/2017 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Αμαρουσίου, η οποία την απέκλεισε από τη συνέχιση της διαγωνιστικής διαδικασίας για την προμήθεια γάλακτος και άλλων τροφίμων. Αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια γάλακτος για εργαζόμενους του Δήμου και λοιπών τροφίμων (αρτοποιείου, κρεοπωλείου, ιχθυοπωλείου, παντοπωλείου, οπωροπωλείου) για τις ανάγκες του Ν.Π.Δ.Δ. Ο.ΚΟΙ.Π.Α.Δ.Α. Η προσφυγή επικαλείται εσφαλμένο αποκλεισμό λόγω μη προσκόμισης πιστοποιητικού ISO 14001:2004 από διανομέα και παραγωγό, καθώς και ασαφή αναφορά πεδίου εφαρμογής σε πιστοποιητικό ISO 22000:2005.


ΑΕΠΠ/420/2019

Ο προσφεύγων ζητά με την προδικαστική προσφυγή την ακύρωση ή μεταρρύθμιση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που αφορά την ανάδειξη της παρεμβαίνουσας εταιρείας ως προσωρινής αναδόχου για την Ομάδα 5 της προμήθειας γάλακτος και λοιπών τροφίμων για τους δικαιούχους εργαζόμενους του Δήμου και του ν.π.δ.δ. του. Ειδικότερα, ο προσφεύγων επικαλείται ότι η προσφορά της παρεμβαίνουσας έπρεπε να απορριφθεί λόγω μη συμπλήρωσης του Ευρωπαϊκού Ενιαίου Εντύπου Σύμβασης και λόγω μη συμμόρφωσης με τις τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης όσον αφορά τα είδη ταχίνι, μαρμελάδα και ξύδι. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια γάλακτος και άλλων τροφίμων (ειδών παντοπωλείου, αρτοποιείου, κρεοπωλείου κ.λπ.) για τις ανάγκες του Δήμου και του Οργανισμού Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης του Δήμου.


ΑΕΠΠ/355/2021

Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή αίτησε: 1) την αποδοχή της προσφυγής, 2) την ακύρωση των προσβαλλομένων πράξεων, συγκεκριμένα της απόφασης κατακύρωσης του διαγωνισμού στην παρεμβαίνουσα και του τελικού πρακτικού της ΑΕΠ, 3) την κήρυξη της παρεμβαίνουσας ως έκπτωτης σύμφωνα με το άρθρο 103 παρ. 3, 4 και 5 του Ν.4412/2016, 4) την προσωρινή ανάδειξή της ως αναδόχου, 5) την πρόσκλησή της να υποβάλει τα δικαιολογητικά κατακύρωσης και την τελική κατακύρωση του διαγωνισμού σε αυτήν, και 6) την επιστροφή του καταβληθέντος παραβόλου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών θαλασσίων μεταφορών και αντίστροφων χρονικής διάρκειας τριών ετών και συνολικής εκτιμώμενης αξίας 990.000 € (χωρίς ΦΠΑ).


ΝΣΚ/474/2007

Φορολογία. Μέτρα διασφάλισης συμφερόντων του Δημοσίου κατά πτωχού πριν και μετά την κήρυξη της πτώχευσης. Παραλαβή δήλωσης φόρου μεταβίβασης ακινήτων που έγινε στο πλαίσιο της πτωχευτικής διαδικασίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Από τη δημοσίευση της απόφασης του Πολυμελούς Πρωτοδικείου με την οποία κηρύσσεται η πτώχευση, αφενός αναστέλλονται τα διασφαλιστικά για τα συμφέροντα του Δημοσίου μέτρα του άρθρου 14 του Ν 2523/1997 τα οποία είχαν ληφθεί κατά του πτωχού πριν αυτός κηρυχθεί σε πτώχευση, αφετέρου δεν μπορούν να ισχύσουν τα μέτρα αυτά τα οποία ελήφθησαν κατά του πτωχού έναντι του συνδίκου της πτώχευσης και ως εκ τούτου η αρμόδια Δ.Ο.Υ. δεν έχει κανένα κώλυμα εκ των ως άνω διασφαλιστικών μέτρων να παραλάβει τη δήλωση φόρου μεταβίβασης ακινήτων της πτωχευτικής περιουσίας που κατατίθεται από το σύνδικο της πτώχευσης.


ΔΕΔ/Θεσ/1310/2025

Η απόφαση αφορά την απόρριψη ενδικοφανούς προσφυγής που υπέβαλε ο Σύνδικος Πτώχευσης ανώνυμης εταιρείας κατά της πράξης διοικητικού προσδιορισμού ΕΝ.Φ.Ι.Α. έτους 2025, συνολικού ύψους 7.468,99 €. Ο Σύνδικος ισχυρίστηκε ότι η εταιρεία, κηρυχθείσα σε πτώχευση το 2012, δεν είχε πλέον εμπορικό σκοπό. Η Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών απέρριψε την προσφυγή, κρίνοντας ότι η επίδικη φορολογική οφειλή (ΕΝΦΙΑ 2025) γεννήθηκε μετά την κήρυξη της πτώχευσης και συνδέεται με την πτωχευτική περιουσία. Κατά συνέπεια, η οφειλή χαρακτηρίζεται ως ομαδικό πίστωμα, το οποίο ικανοποιείται κατά προτεραιότητα από τα προϊόντα ρευστοποίησης, και ως εκ τούτου η φορολογική αρχή νομίμως προέβη στην έκδοση της καταλογιστικής πράξης. Η οριστική φορολογική υποχρέωση διατηρήθηκε στα 7.468,99 €.