×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/648/2018

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την προδικαστική προσφυγή, ο οικονομικός φορέας με επωνυμία «....» αμφισβητεί την απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Λευκάδος με αριθμό 230/2018, με την οποία κρίθηκε ως αποκλειστέος από τη διαδικασία ανάθεσης της δημόσιας σύμβασης. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΟΔΩΝ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ-ΝΙΚΙΑΝΑΣ» με εκτιμώμενη αξία (χωρίς ΦΠΑ) 121.612,90 ευρώ. Η διακήρυξη της σύμβασης δημοσιεύτηκε στο ΚΗΜΔΗΣ στις 19-6-2018 και στο ΕΣΗΔΗΣ ΕΡΓΩΝ στις 20-6-2018. Ο προσφεύγων θεωρεί ότι η απόρριψή του από τη διαδικασία ήταν άδικη και αιτείται την επανεξέταση της απόφασης αυτής, ωστόσο η προσφυγή απορρίπτεται ως απαράδεκτη λόγω μη καταβολής του προβλεπόμενου παραβόλου.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/Ε ΚΛΙΜΑΚΙΟ/360/2022

ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΔΩΝ.(...)Εξάλλου, δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να θεωρηθούν ως «συμπληρωματικές εργασίες», οφειλόμενες σε απρόβλεπτα γεγονότα, εκείνες που αφορούν σε επέκταση του τεχνικού αντικειμένου του έργου ή στη βελτίωση της ποιότητάς του με υλικά ή μεθόδους μη προδιαγραφόμενες στα οικεία συμβατικά τεύχη, διότι θεωρείται ανεπίτρεπτη εκ των υστέρων μεταβολή του αντικειμένου του έργου, καθόσον δεν ήταν γνωστή στο σύνολο των διαγωνιζομένων κατά την υποβολή της προσφοράς τους και δεν αποτέλεσε τη βάση της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχου (ΕλΣυν Τμ. Μείζ. Επτ. Σύνθ. 343/2019, 1317, 983/2018, 1146, 682/2017, 2229, 410/2016, 6023, 5247/2015, 4001, 3998/2013, 3205, 3030/2011, VI Τμ. 1297/2019, 1884, 1011, 50/2018, 1343, 27/2017, 5002/2013, πρβλ. ΔΕΕ απόφαση της 27.10.2011, C-601/2010, Επιτροπή κατά Ελληνικής Δημοκρατίας). Ωστόσο, δεν συνιστούν ανεπίτρεπτη μεταβολή του φυσικού αντικειμένου του έργου οι τροποποιήσεις που επιβάλλονται από απρόβλεπτες περιστάσεις, εφόσον κρίνονται απολύτως αναγκαίες για την αντιμετώπιση των περιστάσεων αυτών και δεν μεταβάλλουν τον λειτουργικό προορισμό του αρχικού έργου (ΕλΣ Τμ. Μείζ. - Επτ. Συνθ. 1378/2017, 4483/2013).Για τους λόγους αυτούς Κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου της 1ης συμπληρωματικής σύμβασης του έργου «ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΔΩΝ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΕΩΣ ..», 


ΑΕΠΠ/641/2018

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση του κοινοποιηθέντος σε αυτόν από 5-7-2018 εγγράφου-απόφασης (ΔΛΥ-ΛΚΔΜ Επιτροπή Διαγωνισμού 2018.300/ΛΚΔΜ) υπ’ αρ. 5105/5.7.2018 καθ’ ο μέρος εκρίθη αποκλειστέος, καθώς και κάθε συναφής πράξης ή παράλειψης στο πλαίσιο του ΔΥΠΜ-5399/22.6.2018 Πρακτικού Αξιολόγησης Υποφακέλου «ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ», καθ’ ο μέρος αποκλείστηκε η προσφορά του. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η "Επαναπεριέλιξη δακτυλιοφόρων δρομέων εξαπολικών ηλεκτροκινητήρων μέσης τάσης (6 kV) του ΛΚΔΜ" (CPV: 50532100), που προκηρύχθηκε την 28-2-2018 με εκτιμώμενη άνευ ΦΠΑ αξίας 474.344,00 ευρώ, και δημοσιεύθηκε με αρ. 2018/S 013-027058 την 19-1-2018 στην ΕΕΕΕ.


ΑΕΠΠ/1359/2021

Οι προσφεύγοντες αιτούνται την ακύρωση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του αναθέτοντα φορέα με αριθμό 4046/23-06-2021, η οποία είχε κρίνει αποδεκτή την προσφορά του παρεμβαίνοντα ως προσωρινός ανάδοχος. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών φύλαξης του συστήματος της δημόσιας υπηρεσίας, με συνολική εκτιμώμενη αξία 990.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Η διαδικασία προκηρύχθηκε με αρ. πρωτ. 10323/20-7-2020 και δημοσιεύτηκε στο ΕΣΗΔΗΣ στις 22-7-2020. Οι προσφεύγοντες υποστηρίζουν ότι υπάρχουν νομικά ελαττώματα στην αποδοχή του παρεμβαίνοντα, καθώς στηρίζεται σε τρίτο οικονομικό φορέα που κρίθηκε αποκλειστέος λόγω σοβαρού επαγγελματικού παραπτώματος.


ΑΕΠΠ/751/2019

Ο προσφεύγων οικονομικός φορέας αίτησε την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής (Υπουργείο), η οποία απέρριψε την οικονομική του προσφορά. Η σύμβαση αφορά την ανάθεση υπηρεσιών καθαριότητας των κτιριακών εγκαταστάσεων σε συγκεκριμένες τοποθεσίες για διάρκεια 2 ετών, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης χωρίς ΦΠΑ ήταν 104.838,71 ευρώ και η διαδικασία πραγματοποιήθηκε μέσω δημόσιου ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού, του οποίου η διακήρυξη δημοσιεύτηκε στις 19 Σεπτεμβρίου 2018.


ΑΕΠΠ/491/2018

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης με την οποία κρίθηκε αποκλειστέος από τη διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για Μηχανολογικές Υπηρεσίες Υποστήριξης, εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 503.107,35 ευρώ. Ο αποκλεισμός του βασίστηκε στο ότι υποβίβασε τον φυσικό φάκελό της προσφοράς στις 10:45 π.μ. της 1ης Ιουνίου 2018, ενώ η Επιτροπή Διαγωνισμού θεώρησε ότι έπρεπε να έχει υποβληθεί μέχρι τις 10:00 π.μ. της ίδιας ημέρας. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η υποβολή έγινε εντός της τριήμερης προθεσμίας που προβλέπει η διακήρυξη και ότι ο χρόνος αποσφράγισης των ηλεκτρονικών προσφορών (11:10 π.μ.) ήταν μεταγενέστερος της υποβολής του φυσικού φακέλου, καθιστώντας τον αποκλεισμό του αθέμιτο. Παράλληλα, αναφέρει ότι η διαδικασία κατέληξε άγονος λόγω αποκλεισμού και του μόνου άλλου διαγωνιζόμενου.


ΑΕΠΠ/968/2021

Οι προσφεύγοντες αίτησαν την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό 122/2021, η οποία αφορούσε τη βαθμολόγηση των προσφορών τους σε συγκεκριμένα κριτήρια (Κ1 και Κ2) για τη Νέα Προμήθεια Ιατροτεχνολογικού Εξοπλισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η ανάθεση δημόσιας σύμβασης για την προμήθεια ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού για τις ανάγκες ενός νοσοκομείου, με εκτιμώμενη αξία (χωρίς ΦΠΑ) 310.483,88 ευρώ, ως μέρος μιας ευρύτερης διαδικασίας με συνολική αξία 1.078.548,39 ευρώ. Οι προσφεύγοντες υποστήριξαν ότι η αναθέτουσα αρχή έκανε λάθη στη βαθμολόγηση, ισχυριζόμενοι ότι ο ένας προσφεύγων έλαβε μη δίκαια υψηλότερη βαθμολογία, ενώ ο άλλος θεωρήθηκε αποκλειστέος λόγω τεχνικών ελλείψεων κατά την επίδειξη του εξοπλισμού.


ΔΒ3Η/οικ.1001/2019

Τροποποίηση εγγραφής προϊόντος της υπ' αρ. 35/442/10-01-2018 απόφασης του Δ.Σ. του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., η οποία δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 532/ τ.Β'/16-02-2018.


ΑΕΠΠ/379/2019

Η προσφεύγουσα αίτησε την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής (Δήμου), η οποία έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας και την ανέδειξε προσωρινή ανάδοχο στο διαγωνισμό. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΔΟΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ (ΟΔΩΝ, ΠΛΑΤΕΙΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ) ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ» με εκτιμώμενη αξία 128.883,14 € πλέον ΦΠΑ. Η προσφεύγουσα υποστήριξε ότι η παρεμβαίνουσα δεν πληρούσε τα κριτήρια συμμετοχής, ιδίως ως προς την τεχνική και επαγγελματική ικανότητα, συγκεκριμένα την έλλειψη προηγούμενης εμπειρίας σε παρόμοιες υπηρεσίες και την αδυναμία διάθεσης του απαιτούμενου οχήματος.


ΑΕΠΠ/1549/2020

Η προσφεύγουσα ατομική επιχείρηση, με την προδικαστική προσφυγή της, επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που επανέθεσε στη διαδικασία τη συμμετοχή της αντιπάλου εταιρείας. Αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια υλικών και υπηρεσιών συντήρησης με προϋπολογισμένη αξία 96.774,19 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) για χρονικό διάστημα ενός έτους, σύμφωνα με τους όρους της διακήρυξης που δημοσιεύτηκε στις 21-07-2020. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η απόρριψη της αντιπάλου εταιρείας αρχικά ήταν σωστή, ενώ η επαναφορά της στη διαδικασία αποτελούσε παράνομη επαναξιολόγηση, καταπατώντας τους όρους της διακήρυξης και τις αρχές της ίσης μεταχείρισης.


ΑΕΠΠ/343/2019

Ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 2/24.01.2019 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, με την οποία ανακαλείται η υπ’ αριθμ. 41/6-12-2018 απόφαση που εγκρίνει τα δικαιολογητικά κατακύρωσης του προσφεύγοντος και τη σύναψη σύμβασης. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η ενοικίαση τριών λεωφορείων για τη μεταφορά προσωπικού, με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 209.677,43€ μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Ο προσφεύγων θεωρεί ότι η απόρριψή του στη διαδικασία κατακύρωσης εξαιτίας της αλλαγής πιστοποιητικού ISO από διαφορετικό φορέα, ενώ το νέο πιστοποιητικό πληρούσε τις απαιτήσεις, ήταν παράνομη.