Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/Τ4/69/2007

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 45265/1954

Σύμβαση αγοράς του οικοπέδου των 5.353 τ.μ. μη νόμιμα συνήφθη, όπως ορθά έκρινε και η υπό ανάκληση πράξη, διότι η κατακυρωτική απόφαση του Δ.Σ. (16/27.4.2006), η οποία έπρεπε να αποτελεί το νόμιμο έρεισμα αυτής, εξουσιοδοτούσε τον Πρόεδρο του Δ.Σ. του Ο.Ε.Κ. για την αγορά του αρχικώς προσφερθέντος οικοπέδου.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕλΣυν/ΚλΖ/58/2017

Τούτων δοθέντων και με την επισήμανση ότι στα κατωτέρω αναφερόμενα σχέδια συμβάσεων θα πρέπει να επέλθουν οι ακόλουθες τροποποιήσεις/διορθώσεις: 1) στο σχέδιο σύμβασης «Πώληση ακινήτου κατά πλήρη κυριότητα», στο φύλλο 8 αυτού, υπό στοιχείο δ. «…ότι για την κατάρτιση της σύμβασης αυτής δεν μεσολάβησε μεσίτης», στο φύλλο 5 υπό αριθμό 2 και στο φύλλο 9 υπό στοιχείο η. αυτού «…Πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου». 2) στο σχέδιο σύμβασης «Πώληση ακινήτου κατά πλήρη κυριότητα τελούσα υπό αναβλητική αίρεση», στο 5 υπό αριθμό 2 και στο φύλλο 12 αυτού, υπό στοιχείο η. «…Πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου», το Κλιμάκιο δεν διαπιστώνει ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες στα ελεγχόμενα σχέδια σύμβασης και στην προηγηθείσα αυτών διαδικασία με αντικείμενο την πώληση των κάτωθι ακινήτων: α) ενός οικοπέδου - Χώρου Εγκαταστάσεων Υποστήριξης 6.457,85 τ.μ. στο ..... ....., στη συμβολή της οδού Ηρακλείτου με τον παράδρομο της ..... Οδού, στον κόμβο 13 (ΧΕΥ 9 -ΑΒΚ 181), β) ενός οικοπέδου 528,95 τ.μ. με τρία επιμέρους κτήρια 850,62 τ.μ., εκ των οποίων δύο διατηρητέα, στην …στην οδό Αριστομένους αρ. 11-13 (ΑΒΚ 637), και τη μακροχρόνια μίσθωση ενός οικοπέδου - Χώρου Εγκαταστάσεων Υποστήριξης 4.195,94 τ.μ. στο ..... ..... (ΧΕΥ 8-ΑΒΚ 180), που βρίσκεται στο τετράγωνο 3Α του ..., στη συμβολή της Λ. Πεντέλης με τον παράδρομο της ..... Οδού, στον κόμβο 12. Συνεπώς, δεν κωλύεται η υπογραφή των υποβληθέντων με το 29744/22.2.2017 έγγραφο του Διευθύνοντος Συμβούλου του Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ. αντίστοιχων σχεδίων συμβάσεων, τα οποία τηρούνται σε ηλεκτρονική μορφή στη Γραμματεία του Κλιμακίου αυτού.


4/3/2017

Χορήγηση εξουσιοδότησης για υπογραφή εγγράφων από το Δ.Σ. του Ε.Δ.Σ. προς τον Πρόεδρο του.


5/2025

Παροχή εξουσιοδότησης στον Πρόεδρο του Δ.Σ. του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας να αποφασίζει σε θέματα που αφορούν στην υλοποίηση της σύμβασης με τίτλο: «ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ - ΦΑΣΗ Β'».


ΕΣ/ΤΜ.7/ΚΠΕΔ/51/2013

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΕΥΑ-ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΙ ΔΣ-ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΕ ΦΕΚ: για να αποφανθεί, ύστερα από σχετική διαφωνία που ανέκυψε μεταξύ της Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο Νομό … και της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Δήμου …, αν πρέπει να θεωρηθούν τα 37 και 38, οικονομικού έτους 2012, χρηματικά εντάλματα πληρωμής(...)που αφορούσαν στην καταβολή αποζημίωσης στον Πρόεδρο και στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου για την συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις του Δ.Σ. της επιχείρησης για το έτος 2010.(....)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, η καταβολή αποζημίωσης στους φερόμενους ως δικαιούχους, Πρόεδρο και μέλη του Δ.Σ. της Δ.Ε.Υ.Α…., δεν εντέλλεται νόμιμα, διότι η ... απόφαση του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας Πελοποννήσου, περί καθορισμού του ύψους (ανώτατο όριο) της αποζημίωσης που χορηγείται στον Πρόεδρο της επιχείρησης για τις παρεχόμενες προς αυτήν υπηρεσίες και στα μέλη του Δ.Σ. της επιχείρησης για την συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις του συλλογικού αυτού οργάνου, δεν δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ... και, ως εκ τούτου, είναι ανυπόστατη, μη δυνάμενη να αποτελέσει νόμιμο έρεισμα της εντελλόμενης με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δαπάνης.(...)Αποφαίνεται ότι τα 37 και 38, οικονομικού έτους 2012, χρηματικά εντάλματα πληρωμής της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης …, ποσού 11.189,23 και 2.198,23 ευρώ, αντίστοιχα, δεν πρέπει να θεωρηθούν.


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)133/2014

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ: Μη νόμιμη η καταβολή αποζημίωσης στον πρόεδρο, τη γραμματέα και τα μέλη του Δ.Σ. Δημοτικής Επιχείρησης για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις του Δ.Σ, που πραγματοποιήθηκαν το έτος 2013, διότι, ενόψει της από 1.1.2013 κατάργησης της αποζημίωσης των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις αυτού, σύμφωνα με τη διάταξη της υποπαράγρ. Γ.1 εδ.4 της παραγράφου Γ του ν. 4093/2012,  καταργήθηκε, λόγω της άρρηκτης διασύνδεσης των δύο ειδών αποζημίωσης, και η προβλεπόμενη στη διάταξη της παρ. 7 του άρθρου 3 του ν. 1069/1980 αποζημίωση του Προέδρου, των μελών και του γραμματέα του Δ.Σ. των Δ.Ε.Υ.Α. για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις του οργάνου αυτού.


ΕΣ/(ΚΠΕ)ΤΜ.7/78/2013

Καταβολή αμοιβής στον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου :..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, η καταβολή αποζημίωσης στον Πρόεδρο του Δ.Σ. της ..., ..., για το χρονικό διάστημα από 1.1.2012 έως και 31.5.2012, εντέλλεται νόμιμα, διότι από το περιεχόμενο της 4446/31.5.2012 απόφασης του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης ..., ως κανονιστικής διοικητικής πράξης κατά το μέρος που αφορά στον καθορισμό του ύψους της αποζημίωσης που χορηγείται στον Πρόεδρο της επιχείρησης για τις παρεχόμενες προς αυτήν υπηρεσίες, σαφώς προκύπτει ότι αυτή αναπτύσσει αναδρομική ισχύ, ανατρέχοντας στο χρόνο ανάληψης των καθηκόντων του ως Προέδρου του Δ.Σ. σύμφωνα με την 683/31.12.2011 απόφαση του Δ.Σ. της ..... Αντίθετα, η καταβολή αμοιβής στον .., μέλος του Δ.Σ. της ..., για το χρονικό διάστημα από 1.1.2012 έως και 31.5.2012, δεν εντέλλεται νόμιμα, διότι η 4446/31.5.2012 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης ..., κατά το μέρος που αφορά στον ορισμό του ως άνω μέλους του Δ.Σ. με πλήρη απασχόληση στην Επιχείρηση και καθορίζει τις αρμοδιότητές του, αποτελεί ατομική διοικητική πράξη, η οποία δεν έχει αναδρομική ισχύ, καθόσον δεν συντρέχει κάποια από τις προαναφερόμενες (βλ. σκέψη ΙΙ της παρούσας) εξαιρέσεις αναγνώρισης αναδρομικότητας, και συνεπώς δεν παράγει έννομα αποτελέσματα πριν από την ημερομηνία έκδοσής της. Εξάλλου, ο προβαλλόμενος με το έγγραφο επανυποβολής του χρηματικού εντάλματος ισχυρισμός της .... περί συγγνωστής πλάνης των αρμοδίων οργάνων, είναι απορριπτέος, καθόσον δεν προκύπτει ότι ο ... κατά το επίμαχο χρονικό διάστημα (1.1.2012 έως 31.5.2012), που προηγείτο της έκδοσης της 4446/31.5.2012 απόφασης του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης ..., με την οποία ορίστηκε το πρώτον ως μέλος του Δ.Σ. της ... με πλήρη απασχόληση και καθορίστηκαν οι αρμοδιότητές του, παρείχε ανάλογες υπηρεσίες στην ... υπό συνθήκες πλήρους απασχόλησης. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη με τα 62 έως 66, οικονομικού έτους 2012, χρηματικά εντάλματα δαπάνη, συνολικού ποσού 10.540,95 ευρώ είναι νόμιμη, όμως αυτά δεν πρέπει να θεωρηθούν λόγω λήξης του οικονομικού έτους 2012 τις πιστώσεις του οποίου βαρύνουν. Αντίθετα, η εντελλόμενη με τα 67 έως 71, οικονομικού έτους 2012, χρηματικά εντάλματα δαπάνη, συνολικού ποσού 7.625,00 ευρώ, δεν είναι νόμιμη, και ως εκ τούτου, τα εντάλματα αυτά δεν πρέπει να θεωρηθούν.


ΑΕΠΠ/628/2018

Η προσφεύγουσα επιδιώκει να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη πράξη, να απορριφθεί η οικονομική προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας και να ανακηρυχθεί η ίδια ως προσωρινή ανάδοχος της σύμβασης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας σε τρία κτίρια του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, συγκεκριμένα στα κτίρια της οδού Νίκης 5-7 (9.500 τ.μ.), της οδού Κορνάρου 1 (1.831 τ.μ.) και της πλατείας Κάνιγγος (16.500 τ.μ.), για χρονικό διάστημα ενός έτους με δυνατότητα επέκτασης για ένα επιπλέον έτος. Ο διαγωνισμός είχε κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά (χαμηλότερη τιμή) για το σύνολο των τριών κτιρίων.


ΕΣ/Τ1/41/2007

Εντελλόμενη δαπάνη κατά το μέρος που αφορά καταβολή αποζημίωσης στον Πρόεδρο του Δ.Σ. και στην εισηγήτρια δεν είναι νόμιμη, διότι η ΚΥΑ 2/66105/0022/21.12.2005 (ΦΕΚ.Β΄ 1908) που καθόρισε την εν λόγω αποζημίωση εκδόθηκε καθ΄ υπέρβαση της εξουσιοδότησης της παρ.5 του άρθρου 15 του ν. 3329/2005 όσον αφορά την αποζημίωση των Προέδρων και Εισηγητών των συλλογικών οργάνων που λειτουργούν στους εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/22/2012

Καταβολή αποζημίωσης σε Πρόεδρο ΔΣ...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, εφόσον ο Πρόεδρος του Δ.Σ του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου ... δεν λαμβάνει έξοδα παράστασης, νομίμως εντέλλεται η καταβολή σε αυτόν αποζημίωσης για τη συμμετοχή του στις συνεδριάσεις του Δ.Σ. κατά το επίμαχο χρονικό διάστημα. Τούτο διότι, κατ’ ορθή εκτίμηση του περιεχομένου του αριθ. πρωτ. 1000/42/1.2.2011 εγγράφου του, η παραίτηση αυτού για προσωπικούς λόγους από τα έξοδα παράστασης που δικαιούτο υπό την ιδιότητα του Προέδρου του Δ.Σ. και ως εκ του ύψους του απολογισμού του Λιμενικού Ταμείου για το οικονομικό έτος 2010, που υπερβαίνει το όριο που τίθεται από το άρθρο 242 παρ. 1 Κ.Δ.Κ., δεν συνεπάγεται και παραίτηση αυτού από την αποζημίωση της παρ. 2 του ίδιου άρθρου. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη είναι νόμιμη και, ως εκ τούτου, το χρηματικό αυτό ένταλμα πρέπει να θεωρηθεί.


ΕλΣυν.Τμ.7/15/2015

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ:Αίτηση ανάκλησης της  322/2014 πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο VII Τμήμα(..)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η υπό κρίση αίτηση πρέπει να γίνει εν μέρει δεκτή και να ανακληθεί η προσβαλλόμενη πράξη κατά το σκέλος αυτής που έκρινε ότι μετά την κατάργηση με το άρθρο πρώτο, παρ. Γ υποπαρ. Γ.1 περ. 4 του ν.4093/2012, της αποζημίωσης των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου ... για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις του συλλογικού αυτού οργάνου, δεν δικαιούνται πλέον αποζημίωση και ο Αντιπρόεδρος καθώς και τα μέλη του Δ.Σ. της Δ.Ε.ΥΑ.Σ. για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις του Δ.Σ. της επιχείρησης. Περαιτέρω τα 52 και 53, οικονομικού έτους 2014, χρηματικά εντάλματα πληρωμής της Δ.Ε.Υ.Α.Σ. δεν πρέπει να θεωρηθούν, καθόσον πέραν της λήξης του οικονομικού έτους 2014, τις πιστώσεις του οποίου βαρύνουν, με το υπ’ αριθμ. 52 χρηματικό ένταλμα εντέλλεται η καταβολή της ως άνω αποζημίωσης, μεταξύ των συνολικά οχτώ δικαιούχων (μέλη και Αντιπρόεδρο του Δ.Σ.) και στον Πρόεδρο του Δ.Σ., ενώ με το υπ’ αριθμ. 53 χρηματικό ένταλμα, εντέλλεται η καταβολή αυτής, μεταξύ άλλων (του μέλους του Δ.Σ. Τριαντάφυλλου Σαλματωνίδη), στη Γραμματέα του Δ.Σ. και το Γενικό Διευθυντή της επιχείρησης.(...)Ανακαλεί εν μέρει την 322/2014 πράξη του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο VII Τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου